-
iceman7 να είσαι σίγουρος οτι δεν θα έκανα καμία έκπτωση στο χρώμα του αυτοκινήτου μου δηλαδη να πάρω κάτι που δεν μου αρέσει εάν δεν έβρισκα τελικά αυτό που μας άρεσε και των δύο.....Απλά μετά θα έπαιρνα το χρυσαφί η το τυρκουάζ και θα ......έβαζα άλλη μέσα
-
xa xa distributor μακεδονια θα σε ανεβασω, στις 31 δεκεμβριου , θα εισαι αναρπαστος jet θα πρεπει να νοικιασουμε για να σε εχουμε για ποδαρικο ! Δεν σε στελνουμε και στον υπολοιπο Συριζα ... να τους ξεκανεις και αυτους να ησηχασει το κεφαλι μας??
πλακα κανω.
Μολις γυρισα απ εξω, ....καλα μου κανει σηματα ενας τυπος, λεω τι επαθε αυτος ??? Με σταματαει , ηθελε να δει το αμαξι ! Του αρεσε πολυ και δεν ηξερε τι ειναι! Μολις ειδε Suzuki , δεν πιστευε οτι εβγαλε τοσο ωραιο αυτοκινητο η Suzuki. αντε εχουμε και θαυμαστες λεμε ! -
Φίλε νίκο ο diesel την ροπή την βγάζει από τις 1750 rpm μέχρι τις 3750 που βγάζει την μέγιστη ισχύ 120 ps....Τώρα για το κίτ επιδιόρθωσης με πιάνεις αδιάβαστο Έαν όμως δεν σου κάθετε καλά σαν ιδέα μπορείς να ζητήσεις σαν δώρο αντί αυτού να σου βάλουν μια ρεζέρβα ανάγκης....εμένα μου το είχανε προτείνει πάντος.....καλό Td να έχεις...δώστου να καταλάβει
-
Ο χρήστης shopoyk έγραψε:
Καλα αυτο με τη γατα και τον αγιασμο...ΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑ ε κ λ α ψ α!!!!
Να στε καλα παιδια!Για το φιλο που ρωτησε πιο πανω, ο ουγγρος μου ειπε πως το vitara μαζι με το scross ειναι οτι καλυτερο εχει βγαλει η suzuki στα χρονικα.
Lightweight οχηματα, με δυνατες μηχανες και τελευταιας λεξης τεχνολογία στην τετρακινηση.
Το μικρο βαρος,το δυνατο μοτερ και η εξελιγμενη τετρακινηση ειναι αυτη που θα σε βγαλει απο τα δυσκολα.
Αφηστε τα αλλα παιδια να αγοραζουν περιπτερα χωρίς τεντες.....η suzuki ειναι αλλου για αλλου!
Θυμαμαι αυτο: αν το προσεξεις και δεν το τρακαρεις δεξια αριστερα,θα σε βγαλει πολλα χρονια...αυτο θελω και εγω!Συγνωμη για το hijack του thread, scross-ακιας εδω!
ευχαριστω φιλε μου , εγω σε ρωτησα τη ειπε ο ουγγρος για το vitara, να σαι καλα
-
Ο χρήστης DISTRIBUTOR έγραψε:
Φίλε νίκο ο diesel την ροπή την βγάζει από τις 1750 rpm μέχρι τις 3750 που βγάζει την μέγιστη ισχύ 120 ps....Τώρα για το κίτ επιδιόρθωσης με πιάνεις αδιάβαστο Έαν όμως δεν σου κάθετε καλά σαν ιδέα μπορείς να ζητήσεις σαν δώρο αντί αυτού να σου βάλουν μια ρεζέρβα ανάγκης....εμένα μου το είχανε προτείνει πάντος.....καλό Td να έχεις...δώστου να καταλάβειΣε ευχαριστω για την απαντηση αγορινα.Οχι επουδενι δε θελω να βαλω ρεζερβα και να μειωσω το πορτμπαγκαζ του που ειναι οριακο για οικογενεια.
Επειδη κοιταζω και το qashqai παραλληλα, το vitara(και το scross βεβαια) ειναι στα 21.000 ευρω την ιδια στιγμη που το nissan ειναι στα 24.000(accenta con) για ιδιο εξοπλισμο.Διαβαζοντας για διαφορα χαζα προβληματα (σκουριες,ακαμψια,αρμους στο καπο...) συν τη χρηματικη διαφορα μεταξυ τους το σουζουκι σε τραβαει περισσοτερο
-
Η αλήθεια είναι ότι στο qq έχουν γραφτεί πολλά προβλήματα. Αντίθετα όσα διαβάζω για το vitara δεν βλεπω τίποτα.
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Φίλε νίκο ο diesel την ροπή την βγάζει από τις 1750 rpm μέχρι τις 3750 που βγάζει την μέγιστη ισχύ 120 ps....Τώρα για το κίτ επιδιόρθωσης με πιάνεις αδιάβαστο Έαν όμως δεν σου κάθετε καλά σαν ιδέα μπορείς να ζητήσεις σαν δώρο αντί αυτού να σου βάλουν μια ρεζέρβα ανάγκης....εμένα μου το είχανε προτείνει πάντος.....καλό Td να έχεις...δώστου να καταλάβει
Σε ευχαριστω για την απαντηση αγορινα.Οχι επουδενι δε θελω να βαλω ρεζερβα και να μειωσω το πορτμπαγκαζ του που ειναι οριακο για οικογενεια.
Επειδη κοιταζω και το qashqai παραλληλα, το vitara(και το scross βεβαια) ειναι στα 21.000 ευρω την ιδια στιγμη που το nissan ειναι στα 24.000(accenta con) για ιδιο εξοπλισμο.Διαβαζοντας για διαφορα χαζα προβληματα (σκουριες,ακαμψια,αρμους στο καπο...) συν τη χρηματικη διαφορα μεταξυ τους το σουζουκι σε τραβαει περισσοτερο
Μιας και έφτασα στο τσακ από το να πάρω το vitara και τελικά πήρα το qq acenta premium, να προσθέσω και γω 2 πραγματάκια που ίσως βοηθήσουν.
1.η acenta con είναι μεν πιο ακριβή, αλλά έχει κάποια πραγματάκια παραπάνω από την gl+ του vitara. Νομίζω όμως δεν δικαιολογεί την διαφορά τιμής
2.για την ρεζέρβα ανάγκης μην αγχώνεσαι πως αν την βάλεις θα σου πιάσει έξτρα χώρο στο πορτ μπαγκαζ, πιάνει ακριβώς όσο και το κιτ επιδιόρθωσης.
3. Γενικά αν ένα από τα πράγματα που ψάχνεις είναι η μέγιστη οικονομία, έχω την εντύπωση ότι ο λίγο πιο δυνατός κινητήρα του vitara 1.6 καίει λίγο παραπάνω από τον 1.5 του qq, επιπλέον το qq ειναι κάτω από 100 στους ρύπους οπότε δεν πληρώνει τέλη ( τουλάχιστον προς το παρών ) αλλά και ίσως να παίζει ρόλο και μελλοντικά. -
Νίκο όπως σου είπε και ο φίλος plature η ρεζέρβα emergency μπαίνει στην θέση του κίτ επιδιόρθωσης.....υπάρχει ήδη θέση για αυτήν...οπότε μην ανησυχεί αν χάσεις όγκο απο τα 375 Lit του πορτμαγκζ δεν θα χάσεις
Τώρα αν θέλεις την γνώμη μου στην αναφορά που έκανες μεταξύ VITARA 1.6 EURO 6 2WD DIESEL GL+ άσπρο μη μεταλλικό στα 21Κ καί QQ CON ACENTA 1.5 EURO5+ Diesel άσπρο πάλι μη μεταλλικό στα 24Κ θα σου έλεγα κανένα απο τα δύο........Αν μπορείς να διαθέσεις 24Κ θα πήγαινα χωρίς δεύτερη σκέψη στο VITARA 1.6 4WD ALL AGRIP GL+ με διχρωμία κιόλας σε αυτά τα λεφτά.......Η έκδοση μάλιστα του GL+ του 4WD είναι πιο πλούσια απο την GL+ του 2WD
Αυτή είναι γνώμη μου που ως γνωστό είναι πάντα υποκειμενική...... -
Ο χρήστης DISTRIBUTOR έγραψε:
Νίκο όπως σου είπε και ο φίλος plature η ρεζέρβα emergency μπαίνει στην θέση του κίτ επιδιόρθωσης.....υπάρχει ήδη θέση για αυτήν...οπότε μην ανησυχεί αν χάσεις όγκο απο τα 375 Lit του πορτμαγκζ δεν θα χάσεις
Τώρα αν θέλεις την γνώμη μου στην αναφορά που έκανες μεταξύ VITARA 1.6 EURO 6 2WD DIESEL GL+ άσπρο μη μεταλλικό στα 21Κ καί QQ CON ACENTA 1.5 EURO5+ Diesel άσπρο πάλι μη μεταλλικό στα 24Κ θα σου έλεγα κανένα απο τα δύο........Αν μπορείς να διαθέσεις 24Κ θα πήγαινα χωρίς δεύτερη σκέψη στο VITARA 1.6 4WD ALL AGRIP GL+ με διχρωμία κιόλας σε αυτά τα λεφτά.......Η έκδοση μάλιστα του GL+ του 4WD είναι πιο πλούσια απο την GL+ του 2WD
Αυτή είναι γνώμη μου που ως γνωστό είναι πάντα υποκειμενική......Συμφωνώ και επαυξάνω. Έχει πολλά περισσότερα καλούδια η allgrip όπως την πρόοδο ποίηση για φρενάρισμα, το adaptive cruise control, hill descent control και άλλα. Απλά εκεί εγώ μάλλον δεν θα έβαζα 2 χρώμα και θα ζήταγα μάλλον να αγοράσω την κάρτα με τους χάρτες που έχει όσο η διαφορά της διχρωμίας με το μεταλλικό. Στην έκδοση αυτή θα ζήταγα και αισθητήρες ως δώρο και κατά προτίμηση τους μπροστά
-
Ναι αλλα αμα δε χρειαζεσαι την τετρακινηση γιατι να τη παρεις αυξανοντας:καταναλωση,σερβις,φθορες...? Ο εξοπλισμος ισως να τα αξιζει αλλα και η gl+ ειναι αρκετα καλη.
Υ.Σ. το νισσαν τωρα ειναι euro6Στάλθηκε απο s4 με tapa
-
Νίκο γνώμη μου πάντα αλλά σε αυτού του είδους τα αυτοκίνητα εάν έχεις την δυνατότητα να τα πάρεις 4WD χωρίς να είναι μόνιμη κιόλας δεν το σκέφτεσαι δεύτερη φορά...
Επειδή μάλλον έχω χάσει επεισόδια ποιος κινητήρας τις NISSAN είναι ΕURO 6;Στον καινούργιο 1,6 diesel αναφέρεσαι ή σε αλλόν? -
Αναβάθμισε τα μοντέλα η νισσαν σε euro 6. Δεν έχει αλλάξει κάτι στους ρύπους πλην της τέκνα με τις 19αρες ζάντες που ακόμα και στον 1,5 υπερβαίνει τα 99 γραμμάρια.
Αναφορικά με την προτίμηση τετρακίνητων μοντέλων θα διαφωνήσω. Ειναι μεγάλη η διαφορά τιμής για τις πραγματικές off road δυνατότητες τέτοιων crossover τις οποίες και σπάνια θα χρειαστεί ξ μέσος οδηγός. -
Στο VITARA δεν έχει τρομερή διαφορά η τιμή μεταξύ 2WD & 4WD που να σε κάνει να το βγάλεις από το μυαλό σου απευθείας...και επιπλέον η 4WD είναι πιο φθηνή από κάποιες εκδόσεις 2WD ανταγωνιστών με παρόμοιο επίπεδο εξοπλισμού...
Τώρα στο θέμα κατανάλωσης στην 4WD έκδοση η επιλογή AUTO δεν απέχει πολύ από την 2WD αντίστοιχη έκδοση.....και επιπροσθέτως έχεις ακόμα 3 mode που είναι κρίμα να τα παραβλέψεις για 2.2Κ -
Δε διαφωνουμε. Δεν ειναι πολλα λεφτα η διαφορα αλλα αν δε χρειαζεσαι τετρακινηση ποιος ο λογος να το παρεις. Τουλαχιστον σε μενα ειναι παντελως αχρηστη η τετρακινηση. Αν με εκανε κατι να το παρω θα ηταν ο εξοπλισμος. Δε το νομιζω ομως γιατι οπως ειπα πριν:φθορα,βαρος,καταναλωση,σερβις,μη χρηση απο μενα. Δεν ειναι οικονομικο παντως το θεμα γιατι τα 24.000 για το νισσαν θα τα εδινα αλλα τα 24.000 για το σουζουκι για να εχω 4wd το θεωρω αχρηστο σε μενα
Στάλθηκε απο s4 με tapa
-
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα
-
Νίκο ακριβώς στο ίδιο δίλημμα ήμουν και γω όταν σκεφτόμουν το vitara. Αφενός δεν χρειαζόμουν την τετρακίνηση και μπορώ να πω ότι δεν την ήθελα κιόλας λόγω των όσων λες και συ, αφετέρου ήθελα τα επιπλέον καλούδια που είπα ότι είχε πιο πριν.
Να πω πάντως ότι τελικά τα 2 μοντέλα που είχα καταλήξει ήταν το acenta premium ( που πήρα ) και το vitara glx μιας και που θεωρώ τα 24700 που μου το άφηναν μια καλή τιμή για όλα αυτά που προσφέρει -
λοιπον να βαλω το input μου στην συζητηση, δεν κανω πολλα χιλμ, δεν το χρησιμοποιω στα χιονια, δεν κανω χρηση 4χ4.
Με αυτη την λογικη διαλεξα βενζινη και 4χ2 το Suzuki vitara gl+, ναι συμφωνω οτι καποια καλουδια που το 4χ4 εχει δεν τα δινουν σε αλλη εκδοση παρα μονο στου πετρελαιου, αλλα παντα υπαρχουν τα υπερ και τα κατα..... και φυσικα φτηνοτερη τιμη στην εκδοση μου. ( ειδη ειναι αρκετα τα καλουδια που εχει μεσα) -
Αν είναι να πάρεις ψηλό αυτοκίνητο γιατί να μην έχει και την τετρακίνηση για πιο ζόρικες καταστάσεις; Αλλιώς πάει χαμένο, πάρε χαμηλό καλύτερα που είναι πιο γρήγορο και στρίβει και καλύτερα.
-
Ax φίλε London όταν μου λες ότι δεν το χρησιμοποιείς σε χιόνα με τρελαίνεις Δηλαδή δεν μπορεί εκεί που μένεις να έρθουν τα χιόνια σε εσένα Να χιονίσει βρε αδελφέ και να χρειαστεί να θέλεις να πας στην δουλειά σου πάση θυσία και να είσαι αποκλεισμένος...θα μου πεις ότι συνήθως τέτοιες καταστάσεις όπως χιόνια,λάσπη,άμμος ,σαθρό έδαφος μπορούν να σου συμβούν 1 φορά στα 5 χρόνια...αλλά όταν συμβεί είτε λόγω δικής σου βλακείας είτε μετεωρολογικού αιφνιδιασμού, και βρίσκεσαι σε μια κατάσταση ημιτρέλας και να ψάχνεις άτομα να βάλουν ένα χεράκι να λες από μέσα σου ότι αν ήσουν 4WD μπορεί να την ξεπέρναγες αυτήν την παλιό κατάσταση ...... Εγώ πάντως με το LEON στα 11 χρόνια έζησα κάποιες από τις παραπάνω καταστάσεις
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν είναι να πάρεις ψηλό αυτοκίνητο γιατί να μην έχει και την τετρακίνηση για πιο ζόρικες καταστάσεις; Αλλιώς πάει χαμένο, πάρε χαμηλό καλύτερα που είναι πιο γρήγορο και στρίβει και καλύτερα.Επειδη δε τη χρειαζεσαι τη τετρακινηση γι αυτο. Επειδη θα κουβαλας εξτρα βαρος+καταναλωση+φθορες και παει λεγοντας. Μπορεις να βαρεθηκες το χαμηλο ή να μη θελεις να πας πιο γρηγορα ή να ησουν παντα ενας μετριος οδηγος. Μπορει να θελεις να βλεπεις λιγο καλυτερα ή να εισαι λιγο πιο ανετος σε ενα απλο χωματοδρωμο
Δε χρειαζεται ολα τα 'ψηλα' αυτοκινητα να ειναι 4wd. Καμια φορα κανεις και μια αλλη επιλογη αλλιως ολοι ή οι περισσοτεροι θα περναμε το ιδιο στυλ συνεχεια. Γουστα ειναι αυτα. Εγω θελω ψηλο χωρις 4wd εσυ ή καποιος αλλος αν περνατε ψηλο θα θελατε οπωσδηποτε 4wdΣτάλθηκε απο s4 με tapa
Suzuki Vitara 2015