Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απορίες αρχάριου
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απορίες αρχάριου
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    14
    29
    29025
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      petrogiannis-christos last edited by

      Γεια σας φιλοι των αυτοκινήτων.Νεος οδηγός με πολλές απορίες!Ως γνωστόν στις σχολες οδηγών δεν μαθαίνεις να οδηγας(μονο 1η-2α και όπισθεν)...Να εκφράσω μερικές απορίες που μου έχουν προκύψει απο την μικρή εμπειρία!!! 1)πως πρεπει να αφήνουμε τον συμπλέκτη στο ανέβασμα και στο κατέβασμα των ταχυτήτων;;;2)πως καταλαβαίνουμε ποτε πρεπει να κατεβάσουμε ταχύτητα ώστε να μην 'φρενάρει' ο κινητήρας;;;3)πηγαίνω με 5η σε οδό ταχείας κυκλοφοριας και πρεπει να στριψω (δεξιά) σε κάθετη οδό.Κινουμε με 90-100 χλμ.τι πρεπει να κάνω για να μπω με 2α. Α)να κατεβάσω 5-4-3-2 πατώντας ταυτόχρονα φρένο Ή Β)να αφήσω το γκάζι με 5η,ώστε να μειώσω ταχύτητα,να πετάξω νεκρά 150 μέτρα πριν στριψω και πριν μπω στην στροφή να βάλω 2α;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        petrogiannis-christos last edited by

        Γεια σας φιλοι των αυτοκινήτων.Νεος οδηγός με πολλές απορίες!Ως γνωστόν στις σχολες οδηγών δεν μαθαίνεις να οδηγας(μονο 1η-2α και όπισθεν)...Να εκφράσω μερικές απορίες που μου έχουν προκύψει απο την μικρή εμπειρία!!! 1)πως πρεπει να αφήνουμε τον συμπλέκτη στο ανέβασμα και στο κατέβασμα των ταχυτήτων;;;2)πως καταλαβαίνουμε ποτε πρεπει να κατεβάσουμε ταχύτητα ώστε να μην 'φρενάρει' ο κινητήρας;;;3)πηγαίνω με 5η σε οδό ταχείας κυκλοφοριας και πρεπει να στριψω (δεξιά) σε κάθετη οδό.Κινουμε με 90-100 χλμ.τι πρεπει να κάνω για να μπω με 2α. Α)να κατεβάσω 5-4-3-2 πατώντας ταυτόχρονα φρένο Ή Β)να αφήσω το γκάζι με 5η,ώστε να μειώσω ταχύτητα,να πετάξω νεκρά 150 μέτρα πριν στριψω και πριν μπω στην στροφή να βάλω 2α;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          g-atos last edited by

          1. ομαλά πάντα και χωρίς να πατάς καθόλου γκάζι πριν τον αφήσεις
          2. Ο κινητήρας θα φρενάρει αν από το κατέβασμα αυξηθούν πολύ οι στροφές λειτουργίας του. Αν πχ πηγαίνεις με 3η και 3000 στροφές και κατεβάσεις σε 2α. Όσο περισσότερες στροφές τόσο μεγαλύτερο το φρενάρισμα.
            3)Με τίποτα δε θα στρίψεις με νεκρά με τέτοια ταχύτητα!! Πρώτα θα αφήσεις έγκαιρα το γκάζι. Ύστερα θα αρχίσεις να φρενάρεις μαλακά χωρίς να βγάλεις τη ταχύτητα μέχρι να πέσουν οι στροφές του κινητήρα και μετά θα επιλέξεις μια μικρότερη σχέση και θα στρίψεις.

          Καλή η θεωρία αλλά επειδή απέχει από τη πράξη, σου συνιστώ πριν αρχίσεις να οδηγείς κανονικά να βρεις είτε κάποιον έμπειρο οδηγό είτε κάποιον δάσκαλο οδήγησης και να κάνεις μερικά μαθήματα ακόμα. Χωρίς παρεξήγηση αλλά από τις απορίες που έθεσες βγάζω το συμπέρασμα πως δεν έχεις καταλάβει ακόμα τη λογική του αυτοκινήτου και της οδήγησης. Καλύτερα λοιπόν να μην βγεις ακόμα στο δρόμο έτσι μόνος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 13
          • P
            petrogiannis-christos last edited by

            φιλε G-ATOS 1) εγω στο κατεβασμα αφηνωντας το συμπλεκτη ταυτοχρονα δινω και γκαζι ειναι λαθος αυτο??? 2)σε τυχον λαθος κατεβασμα ταχυτητας ο κινητηρας καταστρεφεται με το φρεναρισμα του??? 3)τι εννοεις μια μικροτερη σχεση απο 5η να κοψω ταχυτητα να παω στα 20 χλμ και να βαλω 2α?γινεται απο 5η 2α ???

            Μπορει να σου φαινονται χαζες οι αποριες μου απλα θελω να μαθω να οδηγω σωστα χωρις να καταπονω την μηχανη του αυτοκινητου!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • G
              g-atos last edited by

              1)Φυσικά και είναι λάθος. Θα καταστρέψεις το συμπλέκτη σου έτσι. Πρώτα αφήνεις τελείως το συμπλέκτη και ύστερα πατάς το γκάζι. Δεν έχεις παρατηρήσει όταν κάνεις αυτό το λάθος σου τον ήχο της μηχανής; Και γενικότερα το συμπλέκτη πέρα από τις στιγμές που αλλάζεις ταχύτητα η φρενάρεις τελείως με ταχύτητα, δεν τον ακουμπας καν!
              2) Ναι αν γίνει ένα λάθος κατέβασμα και φτάσουν οι στροφές στο κοφτή μπορείς να σου μείνει στα χέρια ο κινητήρας. Δεν κατεβάζεις ποτέ όταν ο κινητήρας δουλέυει σε υψηλές στροφές.
              3) όλα τα κατεβάσματα γίνονται, υπό την προυπόθεση να συμβαδίζουν με τη ταχύτητα που κινείσαι και με τις στροφές του κινητήρα. Αν φρενάροντας με 5η φτάσεις στα 20χμ (και δεν σβήσει ο κινητήρας σε τόσο χαμηλή ταχυτήτα) εννοείται πως θα βάλεις 2α.

              Επιμένω πως χρειάζεσαι πρακτική εξάσκηση. Χωρίς παρέξηγηση, έχεις πάρει δίπλωμα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 12
              • P
                petrogiannis-christos last edited by

                Ναι εχω παρει διπλωμα,απλα δεν εχω καποιον εμπειρο στην οικογενεια να μου εξηγησει μερικα πραγματα!!!αλλη μια ερωτηση.οταν θελουμε να σταματησουμε το αυτοκινητο τι ειναι σωστο να κανουμε α)να παταμε συμπλεκτη και φρενο Η΄β)να βγαζουμε νεκρα και να φρεναρουμε.επισης οταν κανω κατεβασμα απο 5 σε 4η απο 4η σε 3 στις 2000 στροφες δεν νιωθω φρεναρισμα του κινητηρα.οταν το κανω απο 3η σε 2α νιωθω ενα κλωτσιμα του κινητηρα!!!γιατι συμβανει αυτο???(το αυτοκινητο που οδηγω ειναι peugeot 307 1.4 90hp)

                1 Reply Last reply Reply Quote 11
                • A
                  asep last edited by

                  Τον συμπλέκτη θα τον πατάς γερά και θα τον αφήνεις μόνο όταν έχεις τελειώσει την δουλειά δηλαδή την αλλαγή ταχύτητας.
                  Η ταχύτητα που θα βάζεις εξαρτάται απο την ταχύτητα που πηγαίνει το αυτοκίνητο.
                  Αν έχεις σκοπό να στρίψεις φυσικά και θα πατήσεις φρένο, η ταχύτητα που θα βάλεις εξαρτάται απο την ταχύτητα του αυτοκινήτου αν φτάσει παράδειγμα στα 40 Km/h θα βάλεις τρίτη, πριν την στροφή θα κανονίσεις να είναι γύρω στα 30 Km/h ώστε να μπορείς να στρίψεις με δευτέρα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                  • P
                    petrogiannis-christos last edited by

                    Φιλε Asep τον συμπλεκτη τον αφηνω εννοειται οταν μπει η ταχυτητα απλως εγω καθως τον αφηνω δινω και λιγο γκαζι(αυτο ειναι λαθος απο οτι λεει ο φιλος μας ο G-ATOS.οσο για το το πως θα μπω στη στροφη η ταχυτητα πεφτει απο τα 90 στα 15-20 για να μπω στην στροφη απλα η διαδικασια απο 5η σε 2α με νοιαζει.αλλοι μου λενε να κατεβαζω τις ταχυτητες οπως τις ανεβαζω(1-2-3-4-5 , 5-4-3-2-1),αλλοι αφου φτασει το αυτοκινητο να κινειται με 20χλμ να βαλω απο 5η 2α κατευθειαν και αλλοι να βγαλω λιγα μετρα πριν νεκρα και μετα να βαλω 2α...Ποιο ειναι το σωστο τελικα για το αυτοκινητο???

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • G
                      g-atos last edited by

                      Φίλε μου είναι πολύ απλό και απορώ γιατί δε το καταλαβαίνεις εφόσον έχεις δίπλωμα και άρα και έχεις οδηγήσει και έχεις εκπαιδευτεί. Για να φτάσεις να κινείσαι με 90χμ έχεις κάνει κάποιες αλλαγές στις ταχυτήτες. Έτσι δεν είναι; Στα 20χμ πχ έβαλες 2α, στα στα 50 3η, στα στα 70 4η και στα 90 5η. Τυχαία τα νούμερα! Όταν φρενάρεις (πάντα με ταχύτητα μέσα, αυτό γιατί έτσι φρενάρεις καλύτερα και με λιγότερη καταπόνηση στα φρένα και ιδιαίτερα στα τακάκια) και κατεβάζεις τη ταχύτητα στα 20χμ θα ξαναβάλεις 2α κατευθείαν έστω και από τη 5η γιατί αυτή η σχέση στο κιβώτιο είναι αυτή που συμβαδίζει με τη ταχύτητα που κινείσαι. Στα χιλιόμετρα που ανεβάζεις ταχύτητες, όταν φρενάρεις στα ίδια κατεβάζεις. Αν θες να φρενάρεις σταδιακά χωρίς έντονη χρήση φρένου τότε κατεβάζεις τις ταχύτητες μια-μια. Ποτέ πάντως μην αφήνεις το αυτοκίνητο με νεκρά ενώ κινείσαι ιδιαίτερα με τέτοιες ταχύτητες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                      • S
                        stilskin last edited by

                        Πρόταση μου να μην βάζεις ποτέ νεκρά όταν κινείται το αυτοκίνητο, αλλά πάντα με την σωστή σχέση στο κιβώτιο. Σε περίπτωση αποφυγής εμποδίου, το μόνο που θα έχεις να κάνεις είναι να πατήσεις γκάζι ή φρενο αναλόγως της περίπτωσης και οχι να ψάχνεσαι με το κιβώτιο εκείνη την στιγμή.
                        Οσο για τα κατεβάσματα δεν υπάρχει πρόβλημα απο 5η ταχύτητα να βάλεις 2α, δηλαδή να προσπεράσεις τις υπόλοιπες ταχύτητες στο κατέβασμα. Αρκεί οι στροφές και τα χιλιόμετρα να είναι σωστά. Π.χ. μπορεί να κινείσαι σε εθνική με 130 και να χρειαστεί να φρενάρεις αρκετά λόγω πυκνης ροής. Εννοείται δεν θα βάλεις στα 100 km/h 2α, γιατί πολύ απλά θα πάρεις το μοτές στα χέρια. Κράτα αυτές τις συμβουλές για αρχή και με την εξάσκηση θα βλέπεις και μόνος σου ποιο είναι το σωστό στύλ οδήγησης για το αυτοκινητό σου.
                        Θυμάμαι το πρώτο μου ταξίδι μόνος μου στην Κορίνθου-Πατρών. 110 στην ευθεία και στις ανοιχτές καμπές φρένο και πέρασμα με 80. Τώρα πολύ απλά καθόλου φρένα και ταχύτητα εισόδου-εξόδου αναλόγως τα κέφια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                        • S
                          stilskin last edited by

                          Ο χρήστης G-ATOS έγραψε:
                          Φίλε μου είναι πολύ απλό και απορώ γιατί δε το καταλαβαίνεις εφόσον έχεις δίπλωμα και άρα και έχεις οδηγήσει και έχεις εκπαιδευτεί.

                          Φίλε μου θα διαφωνήσω μαζί σου σε μεγάλο βαθμό.
                          Μιλας για απόκτηση εμπειρίας και κατανόησης του σωστού τρόπου οδήγησης απο τα 20 μαθήματα που θα σου κάνει ο δάσκαλος οδήγησης.
                          Αν εξαιρέσω οτι αρκετοί παίρνουν το δίπλωμα με αντάλλαγμα 2-3 τενεκέδες λάδι σε καμια περίπτωση δεν θα χαρακτήριζα κάποιον που μόλις απέκτησε το δίπλωμα του ασφαλή και σωστό οδηγό. Με μηδενική εμπειρία πώς περιμένεις να έχει τον σωστό τρόπο οδήγησης? Σωστός οδηγός γίνεσαι μόνο όταν βάλεις αρκετά εκατοντάδες χιλιόμετρα στην πλάτη σου. Εξάλλου όπως λένε ¨οσο ζώ μαθαίνω'.
                          Το μόνο θετικό που αποκόμισα προσωπικά απο τον εκπαιδευτή οδήγησης, ήταν η εξάλειψη της φοβίας της ταχύτητας που είχα λόγω μηδενικής πρότερης ενασχόλησης με το αντικείμενο της οδήγησης. + πως θα πρέπει να κινείσαι στο οδόστρωμα σε κάθε περίπτωση.
                          Παρκάρισμα, τρόπο οδήγησης, φρεναρίσματος και οτιδήποτε αφορά την οδήγηση αυτά τα βελτιωσα μόνος μου με την πάροδο του χρόνου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 24
                          • G
                            g-atos last edited by

                            Φίλε stilskin δεν διαφωνώ καθόλου και σε τίποτα μαζί σου. Σίγουρα η εμπειρία με τα χρόνια και τα χιλιόμετρα σε κάνουν καλό οδηγό. Αυτό που επισήμανα και πραγματικά με παραξένεψε είναι πως το πως λειτουργούν οι ταχύτητες στο αυτοκίνητο είναι ένα από τα βασικά. Και πραγματικά μέσα σε 20 ώρες μαθήματος δεν μπορείς να μαθείς να οδηγείς σωστά, αλλά ούτε θεωρητικά δεν του εξήγησε ο δάσκαλος γιατί ανεβάζουμε , γιατί κατεβάζουμε και με ποιο τρόπο τις ταχύτητες; Αυτό μου έκανε εντύπωση και το ανέφερα χωρίς φυσικά διάθεση να θίξω το φίλο που (καλά κάνει και) ρωτάει, καθώς όπως φαίνεται θέλει αρκετή δουλειά για να βγει να οδηγήσει με ασφάλεια στο δρόμο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • S
                              stilskin last edited by

                              Χωρίς να θέλω να επιρρίψω σε κανέναν ευθύνη, το σημαντικό είναι οτι ο φίλος έχει διάθεση να μάθει και καλά κάνει και ρωτάει. Τώρα αν μπορεί και να του δείξει και πρακτικά κάποιος πιο έμπειρος οδηγός, θα ήταν ακόμα καλύτερα.
                              Πάντως εμμένω στην άποψη οτι για να αποκτήσει εμπειρία θα περάσει λίγος καιρός. Θα μαθαίνει απο τα λάθη του και θα βελτιώνεται.

                              Υ.γ. Φίλη είχε αποκτήσει δίπλωμα λαδώνοντας και όταν πήρε αυτοκίνητο μετα απο λίγα χρόνια και χωρίς να έχει εξασκηθεί όλο αυτό τον καιρό εκανε αρκετά φαουλ. Πόδι στον συμπλέχτη συνέχεια (κάτι σαν footrest δηλαδή) φόβος για οδήγηση, και γενικά δεν το κατείχε το άθλημα. Με τον καιρό και με νεα εκπαίδευση εκ μέρους μου, έχει αποκτήσει τις ικανότητες για να είναι ασφαλής γι'αυτην και τους υπόλουπους οδηγούς.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • J
                                jader last edited by

                                Φιλε μου καλα κανεις που ρωτας μα για μενα οσες γνωμες και αν ακουστουν αν δεν
                                το μαθεις σιγα σιγα το αμαξι μονος σου δεν γινεται δουλεια.
                                Ο ιδιος ο Σουμαχερ να σου ελεγε την γνωμη του παλι δεν θα γινοταν τιποτα.
                                Με τον καιρο θα ερθει και η εμπειρια,αν δεν κανεις λαθη δεν μαθαινεις.
                                Το μονο που μπορω να σου πω ειναι να προσεχεις την οδηγικη συμπεριφορα σου γιατι αρκετοι Ελληναρες υπαρχουν στους δρομους μας,κατα δευτερον 'Μην ξεχνας να αναβεις το φλας!' και εν κατακλειδι μην οδηγεις με την ψευδαισθηση οτι εισαι ο καλυτερος οδηγος του κοσμου πριν γινει καμια βλακεια και κλαις,χαλαρα ψυχραιμα και οπως πρεπει.
                                Να σαι καλα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                • S
                                  stilskin last edited by

                                  Επισης θα πρότεινα το 'Ν'ικολάκη για λίγο καιρό και ο χρυσός κανόνας να διατηρείς πάντα απόσταση απο το προπορευόμενο αυτοκίνητο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • P
                                    petrogiannis-christos last edited by

                                    Οχι απλα 'Ν' , Νεος και ωραιος εχω κολλησει απο πισω 🙂 Καταρχας να ευχαριστω που μου απαντατε και με βοηθατε.οσον αφορα το αφημα του συμπλεκτη εμενα ο δασκαλος μου ελεγε οτι στο ανεβασμα να αφηνω αποτομα τον συμπλεκτη ενω στο κατεβασμα πιο σιγα,αλλα ποτε δεν το ειχα κανει παρουσια του αφου μονο με 1η και 2α δουλευα μονο και οπισθεν.σωστο αυτο?το οτι παταω γκαζι αφου εχω βαλει την ταχυτητα αφηνοντας τον συμπλεκτη ειναι λαθος???εχω παρατηρησει οτι ετσι οι αλλαγες στις σχεσεις γινονται πιο ομαλα.ισχυει ή τελικα ειναι λαθος συνηθεια μου οπως λεει ο φιλος G-ATOS???

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                    • U
                                      unhackable last edited by

                                      Ωραίες όλες αυτές οι απορίες αλλά έχω και εγώ μια και επέτρεψε μου χωρίς να την παρεξηγήσεις .... αίσθηση αυτών των πραγμάτων που σε προβληματίζουν (συμπλέκτης, ταχύτητες κλπ) δεν έχεις? Δηλαδή αν μια-δύο φορές αφήσεις απότομα τον συμπλέκτη και το αμάξι 'πεταχτεί' μπροστά, δεν είναι λογικό την επόμενη φορά να τον αφήσεις πιο σιγά ... πιο 'γραμμικά'? ΑΝ πατήσεις γκάζι την ώρα που πατάς και συμπλέκτη και το αμάξι μουγκρίζει ανεβάζοντας στροφές, χωρίς να προχωράει, θα το κάνεις και 2η φορά και 3ή? Την πρώτη φορά που θα έχεις φτάσει να πέσεις από τα 100 χλμ στα 30 και θα πας να βάλεις από 5η, 4η μετά 3η και μετά 2α δεν θα καταλάβεις ότι δεν χρειαζόταν αυτό. Θέλω να πω .., κάποια πράγματα ακόμα και να στα διδάξουν στα μαθήματα (είτε λάθος είτε σωστά), αν δεν 'νιώθεις' πως να τα κάνεις τελικά εσύ, θα μένεις σε αυτό που σε μάθανε?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                      • P
                                        petrogiannis-christos last edited by

                                        φιλε εχεις δικιο απλα δεν το πολυπαιρνω το αυτοκινητο μονος μου για να το εξασκησω.για παραδειγμα κανω κατεβασμα στις 1750 στροφες απο 3η σε 2α,αφηνω σιγα σιγα τον συμπλεκτη και νιωθω τον κινητηρα να φρεναρει αρκετα,πραγμα που δεν μου το κανει σε κατεβασματα στις ιδιες στροφες απο 5η σε 4η και απο 4η σε 3η ενω αφηνω τον συμπλεκτη το ιδιο αργα...επισης εχω παρατηρησει οτι στο κατεβασμα πριν αφησω τελειως τον συμπλεκτη το να δινω λιγο γκαζι κανει πιο ομαλη την αλλαγη στις ταχυτητες χωρις ο κινητηρας να κανει κανενα απολυτως θορυβο!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • A
                                          astronautis last edited by

                                          Δίνεις γκάζι - επιταχύνεις. Όταν κατεβάζεις ταχύτητα γιατί θες να φρενάρεις:

                                          1. Δεν αφηνεις το φρένο
                                          2. Δεν πατάς γκάζι

                                          Το ότι ο κινητήρας ανεβάζει στροφές (σε λιγικά επίπεδα) δεν είναι κακό, είναι προβλεπόμενο. Για την ακρίβεια η ενέργεια που απαιτειται για να ανεβάσει στροφές (δηλαδή να κινηθούν όλα τα μέρη του πιο γρήγορα) είναι η κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου σου.

                                          Μην αγχώνεσαι υπερβολικά με το φρενάρισμα. Όταν φρενάρεις το πιο σημαντικό είναι να έχεις αίσθηση της ταχύτητας της δικής σου και των άλλων. Μην κοιτάς το στροφόμετρο εκείνη την στιγμή!!!
                                          Μέχρι να αποκτήσεις αυτοπεποίθηση να είσαι επιφυλακτικός , να κρατάς αποστάσεις και να οδηγείς με μικρές ταχήτητες.

                                          Τέλος: αργότερα, όταν θα έχεις άνεση και θα μπορείς να οδηγείς με την ιδια ευκολία που περπατάς, θα μάθεις να παρατηρείς και τους γύρω σου. Να μην θεωρείς ότι ο άλλος απαραίτητα θα κανει το αυτονόητο. Δυστυχώς στην Ελλάδα υπαρχουν πολλά ζώα με δίπλωμα. Αν είσαι στην Αθήνα / Θεσσαλονίκη μπορεί να ακούσεις πολλά κορναρίσματα... μην σε πτοήσουν. Να θυμάσει πάντα να ανάβεις φλας

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                          • U
                                            unhackable last edited by

                                            Ο χρήστης ΠΕΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε:
                                            φιλε εχεις δικιο απλα δεν το πολυπαιρνω το αυτοκινητο μονος μου για να το εξασκησω.για παραδειγμα κανω κατεβασμα στις 1750 στροφες απο 3η σε 2α,αφηνω σιγα σιγα τον συμπλεκτη και νιωθω τον κινητηρα να φρεναρει αρκετα,πραγμα που δεν μου το κανει σε κατεβασματα στις ιδιες στροφες απο 5η σε 4η και απο 4η σε 3η ενω αφηνω τον συμπλεκτη το ιδιο αργα...επισης εχω παρατηρησει οτι στο κατεβασμα πριν αφησω τελειως τον συμπλεκτη το να δινω λιγο γκαζι κανει πιο ομαλη την αλλαγη στις ταχυτητες χωρις ο κινητηρας να κανει κανενα απολυτως θορυβο!!!

                                            Περιγράφεις το 'πρόβλημα' και δίνεις τη λύση στην ίδια παράγραφο . Γενικά έχε υπόψη σου ένα πράγμα: τα 3 πενταλ δεν είναι on-off, ρυθμίζεις το πως θες να πας ανα πάσα στιγμή 'παίζοντας' και με τα τρία. Λίγο 'τριβή' θες απλά έχεις αγχωθεί επειδή είσαι στην αρχή...

                                            ...Να θυμάσε πάντα να ανάβεις φλας

                                            Τι εννοείς 'να θυμάται' ? Δεν είναι υποχρεωμένος από τον ΚΟΚ? Είναι στη διακριτική του ευχέρεια το αν και πότε θα το ανάβει? Κάτι τέτοια λέμε και γράφουμε και έχουμε φτάσει να θεωρούμε ασυνήθιστα τα αυτονόητα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr