φιλε εχεις δικιο απλα δεν το πολυπαιρνω το αυτοκινητο μονος μου για να το εξασκησω.για παραδειγμα κανω κατεβασμα στις 1750 στροφες απο 3η σε 2α,αφηνω σιγα σιγα τον συμπλεκτη και νιωθω τον κινητηρα να φρεναρει αρκετα,πραγμα που δεν μου το κανει σε κατεβασματα στις ιδιες στροφες απο 5η σε 4η και απο 4η σε 3η ενω αφηνω τον συμπλεκτη το ιδιο αργα...επισης εχω παρατηρησει οτι στο κατεβασμα πριν αφησω τελειως τον συμπλεκτη το να δινω λιγο γκαζι κανει πιο ομαλη την αλλαγη στις ταχυτητες χωρις ο κινητηρας να κανει κανενα απολυτως θορυβο!!!
petrogiannis-christos
@petrogiannis-christos
ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ
Latest posts made by petrogiannis-christos
-
RE: Απορίες αρχάριου
-
RE: Απορίες αρχάριου
Οχι απλα 'Ν' , Νεος και ωραιος εχω κολλησει απο πισω Καταρχας να ευχαριστω που μου απαντατε και με βοηθατε.οσον αφορα το αφημα του συμπλεκτη εμενα ο δασκαλος μου ελεγε οτι στο ανεβασμα να αφηνω αποτομα τον συμπλεκτη ενω στο κατεβασμα πιο σιγα,αλλα ποτε δεν το ειχα κανει παρουσια του αφου μονο με 1η και 2α δουλευα μονο και οπισθεν.σωστο αυτο?το οτι παταω γκαζι αφου εχω βαλει την ταχυτητα αφηνοντας τον συμπλεκτη ειναι λαθος???εχω παρατηρησει οτι ετσι οι αλλαγες στις σχεσεις γινονται πιο ομαλα.ισχυει ή τελικα ειναι λαθος συνηθεια μου οπως λεει ο φιλος G-ATOS???
-
RE: Απορίες αρχάριου
Φιλε Asep τον συμπλεκτη τον αφηνω εννοειται οταν μπει η ταχυτητα απλως εγω καθως τον αφηνω δινω και λιγο γκαζι(αυτο ειναι λαθος απο οτι λεει ο φιλος μας ο G-ATOS.οσο για το το πως θα μπω στη στροφη η ταχυτητα πεφτει απο τα 90 στα 15-20 για να μπω στην στροφη απλα η διαδικασια απο 5η σε 2α με νοιαζει.αλλοι μου λενε να κατεβαζω τις ταχυτητες οπως τις ανεβαζω(1-2-3-4-5 , 5-4-3-2-1),αλλοι αφου φτασει το αυτοκινητο να κινειται με 20χλμ να βαλω απο 5η 2α κατευθειαν και αλλοι να βγαλω λιγα μετρα πριν νεκρα και μετα να βαλω 2α...Ποιο ειναι το σωστο τελικα για το αυτοκινητο???
-
RE: Απορίες αρχάριου
Ναι εχω παρει διπλωμα,απλα δεν εχω καποιον εμπειρο στην οικογενεια να μου εξηγησει μερικα πραγματα!!!αλλη μια ερωτηση.οταν θελουμε να σταματησουμε το αυτοκινητο τι ειναι σωστο να κανουμε α)να παταμε συμπλεκτη και φρενο Η΄β)να βγαζουμε νεκρα και να φρεναρουμε.επισης οταν κανω κατεβασμα απο 5 σε 4η απο 4η σε 3 στις 2000 στροφες δεν νιωθω φρεναρισμα του κινητηρα.οταν το κανω απο 3η σε 2α νιωθω ενα κλωτσιμα του κινητηρα!!!γιατι συμβανει αυτο???(το αυτοκινητο που οδηγω ειναι peugeot 307 1.4 90hp)
-
RE: Απορίες αρχάριου
φιλε G-ATOS 1) εγω στο κατεβασμα αφηνωντας το συμπλεκτη ταυτοχρονα δινω και γκαζι ειναι λαθος αυτο??? 2)σε τυχον λαθος κατεβασμα ταχυτητας ο κινητηρας καταστρεφεται με το φρεναρισμα του??? 3)τι εννοεις μια μικροτερη σχεση απο 5η να κοψω ταχυτητα να παω στα 20 χλμ και να βαλω 2α?γινεται απο 5η 2α ???
Μπορει να σου φαινονται χαζες οι αποριες μου απλα θελω να μαθω να οδηγω σωστα χωρις να καταπονω την μηχανη του αυτοκινητου!!!
-
Απορίες αρχάριου
Γεια σας φιλοι των αυτοκινήτων.Νεος οδηγός με πολλές απορίες!Ως γνωστόν στις σχολες οδηγών δεν μαθαίνεις να οδηγας(μονο 1η-2α και όπισθεν)...Να εκφράσω μερικές απορίες που μου έχουν προκύψει απο την μικρή εμπειρία!!! 1)πως πρεπει να αφήνουμε τον συμπλέκτη στο ανέβασμα και στο κατέβασμα των ταχυτήτων;;;2)πως καταλαβαίνουμε ποτε πρεπει να κατεβάσουμε ταχύτητα ώστε να μην 'φρενάρει' ο κινητήρας;;;3)πηγαίνω με 5η σε οδό ταχείας κυκλοφοριας και πρεπει να στριψω (δεξιά) σε κάθετη οδό.Κινουμε με 90-100 χλμ.τι πρεπει να κάνω για να μπω με 2α. Α)να κατεβάσω 5-4-3-2 πατώντας ταυτόχρονα φρένο Ή Β)να αφήσω το γκάζι με 5η,ώστε να μειώσω ταχύτητα,να πετάξω νεκρά 150 μέτρα πριν στριψω και πριν μπω στην στροφή να βάλω 2α;;;