-
Χαιρετε, ξεκιναω το ψαξιμο μου για ενα ευρυχωρο οικογενειακο καινουργιο diesel στα χρηματα που αναφερω στο θεμα.
Δεν εχω ψαξει κατι ιδιαιτερο αλλα εχω στο νου μου δυο τρια πραγματα...Ψαχνω κατι χωρις τελη κτλ, με χωρους, κανω πολυ μικρες αστικες διαδρομες χωρις απαιτησεις σε επιταχυνση κτλ και καποια μεγαλα ταξιδια.
Τελευταια ετυχε να δω σε μια αντιπροσωπεια το diesel Corolla των 90 ιππων και μου αρεσε, αλλα δεν ξερω πως κινειται γενικα το αμαξι με αυτους τους ιππους και αν η υψηλη ροπη του βοηθαει ωστε το αυτοκινητο να κινειται κατι παραπανω απο αξιοπρεπως.
Με μια συντομη ματια συμπερανα οτι στην ιδια φαση ειναι το Focus, το Ceed, το Rapid , το Golf νομιζω ξεφευγει στα λεφτα και μετα τα γαλλικα...
Εχετε ιδία αποψη για καποιο απο τα παραπανω ή κατι αλλο?
Δεν ρωταω κατι συγκεκριμενο, απλα συζητηση θελω να ξεκινησω...
Ευχαριστω πολυ!
-
Χαιρετε, ξεκιναω το ψαξιμο μου για ενα ευρυχωρο οικογενειακο καινουργιο diesel στα χρηματα που αναφερω στο θεμα.
Δεν εχω ψαξει κατι ιδιαιτερο αλλα εχω στο νου μου δυο τρια πραγματα...Ψαχνω κατι χωρις τελη κτλ, με χωρους, κανω πολυ μικρες αστικες διαδρομες χωρις απαιτησεις σε επιταχυνση κτλ και καποια μεγαλα ταξιδια.
Τελευταια ετυχε να δω σε μια αντιπροσωπεια το diesel Corolla των 90 ιππων και μου αρεσε, αλλα δεν ξερω πως κινειται γενικα το αμαξι με αυτους τους ιππους και αν η υψηλη ροπη του βοηθαει ωστε το αυτοκινητο να κινειται κατι παραπανω απο αξιοπρεπως.
Με μια συντομη ματια συμπερανα οτι στην ιδια φαση ειναι το Focus, το Ceed, το Rapid , το Golf νομιζω ξεφευγει στα λεφτα και μετα τα γαλλικα...
Εχετε ιδία αποψη για καποιο απο τα παραπανω ή κατι αλλο?
Δεν ρωταω κατι συγκεκριμενο, απλα συζητηση θελω να ξεκινησω...
Ευχαριστω πολυ!
-
Χαιρετε, ξεκιναω το ψαξιμο μου για ενα ευρυχωρο οικογενειακο καινουργιο diesel στα χρηματα που αναφερω στο θεμα.
Δεν εχω ψαξει κατι ιδιαιτερο αλλα εχω στο νου μου δυο τρια πραγματα...Ψαχνω κατι χωρις τελη κτλ, με χωρους, κανω πολυ μικρες αστικες διαδρομες χωρις απαιτησεις σε επιταχυνση κτλ και καποια μεγαλα ταξιδια.
Τελευταια ετυχε να δω σε μια αντιπροσωπεια το diesel Corolla των 90 ιππων και μου αρεσε, αλλα δεν ξερω πως κινειται γενικα το αμαξι με αυτους τους ιππους και αν η υψηλη ροπη του βοηθαει ωστε το αυτοκινητο να κινειται κατι παραπανω απο αξιοπρεπως.
Με μια συντομη ματια συμπερανα οτι στην ιδια φαση ειναι το Focus, το Ceed, το Rapid , το Golf νομιζω ξεφευγει στα λεφτα και μετα τα γαλλικα...
Εχετε ιδία αποψη για καποιο απο τα παραπανω ή κατι αλλο?
Δεν ρωταω κατι συγκεκριμενο, απλα συζητηση θελω να ξεκινησω...
Ευχαριστω πολυ!
-
πόσα χλμ κάνεις το χρόνο ;
-
Πέρνα δες το 308. Με κάπου 19.000€ με το κλειδί στο χέρι, παίρνεις το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία (420+ λιτρα) , ολοκαίνουριο πλαίσιο με κορυφαία ποιότητα υλικών στο εσωτερικό . Στην τιμή αυτή διαθέτει κινητήρα με 115ps και 6αρι χειροκίνητο. Ο κινητήρας είναι από τους καλύτερους στην κατηγορία, πολύ ήσυχος στην λειτουργία του και έχει το start-stop έτσι όπως έπρεπε να είναι σε όλα τα αμάξια.
-
Αν θες κατι προτοτυπο δες κ το ολοκαινουργιο Citroen c4 Cactus με τον euro 6 κινητηρα 1.6 BlueHDi 100 STT με 17.170... Κατανάλωση 3,1 και 0-100 σε 10,7.... Σημαντικό πλεονεκτημα του ειναι το πολύ χαμηλό του βάρος γεγονός που ευνοεί επιδόσεις και κατανάλωση... 200 κιλά πιο ελαφρυ απο το είδη ελαφρύ C4 και 350 κιλα ελαφρύτερο από το ceed και 450 κιλά ελαφρύτερο από το astra... είναι και ευρύχωρο καθώς έχει σχεδόν το ίδιο μεταξόνιο με το C4 το οποίο C4 σε δοκιμή του autotriti το 2011 είχε χαρακτηρισθεί ως το πιο ευρύχωρο μικρομεσαίο ανάμεσα σε 25 μικρομεσαια μοντελα, σύμφωνα με ειδικές μετρήσεις που κάνανε: http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... _27401.asp Μόνο χώρο αποσκευών έχει λίγο μικρότερο το C4 Cactus από το C4
-
Εαν κινείσαι κυρίως εντός πόλης, υποθέτω ότι κάνεις λίγα χιλιόμετρα. Είσαι σίγουρος ότι χρειάζεσαι diesel και όχι ένα βενζινοκίνητο με start stop? Το κόστος μπορεί να είναι σημαντικό και πιστεύω ότι πρέπει να κάνεις υπολογισμούς με μολυβι και χαρτί. Σκέψου ότι το Focus το δίνουν με το 1000 κινητήρα στα 15000 και έχει ήδη start stop. Το diesel δεν υπάρχει πλέον και περιμένουν το λανσάρισμα του νέου μοντέλου. ΟΚ, θα είναι υποτίθεται βελτιωμένο, αλλά πολύ πιο ακριβό. Εν τέλει όλα είναι θέμα υπολογισμού (αναφέρομαι στο καύσιμο και όχι στην επιλογή μοντέλου)
-
ξέρουμε τι αλλαγές θα έχει το focus diesel Που περιμένουμε ? πότε γίνεται το λανσάρισμα ?
το Cactus, δίχνει πολύ ενδιαφέρον .....
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
ξέρουμε τι αλλαγές θα έχει το focus diesel Που περιμένουμε ?On the chassis there's a bit of strengthening to make the car stiffer, a set of new dampers with more advanced valves and changes to the suspension bushes to reduce unwanted wheel movement under load. There are also two new engines, a diesel and a petrol, both turbocharged and displacing 1.5 litres.
Πηγή: http://www.telegraph.co.uk/motoring/car ... drive.html
-
Ακουσαν την κριτικη για τις πλαδαρες αναρτησεις και το σκληρυναν προφανως.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ανανεωμενο ford focus: http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 120677.asp
-
τώρα έφεραν ωραίους κινητήρες ecoboost 1.5 / 1.5d .... και γ@ΣΓΣΤΥΕ^&ΕΘΡΤ το σχήμα .....
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ακουσαν την κριτικη για τις πλαδαρες αναρτησεις και το σκληρυναν προφανως.Sent from my Neo V using Tapatalk.
Τελικά τα Focus, τι σόι αμάξια είναι; Σπορτίφ όπως η Giulietta και Leon ή πλαδαρά όπως τα Golf και τα γαλλικά; Ρωτάω γιατί δεν έχω μπει σε focus εν κινήσει ποτέ μου, αλλά τα αγγλικά περιοδικά που διαβάζω τα εκθειάζουν ως τα πρότυπα οδηγικής απόλαυσης στην κατηγορία... Μπούρδες ή αλήθεια;
-
Τα Φοκους 1 και 2 ηταν προτυπα οδικης συμπεριφορας. Ενα σκαλι κατω μονο απο την 147 σε sportiness για να καταλαβεις. Στο Φοκους 3 προσπαθησαν να δωσουν ανεση επιπεδου Golf και το εκαναν μαλακο και με μετριο ελεγχο αμαξωματος. Δεχθηκαν πολλη κριτικη για αυτο κι ετσι στο facelift αναθεωρησαν τις αναρτησεις για να το ξανακανουν πραγματικο Φοκους.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Α μάλιστα... Πάντως το σημερινό Focus με το μικρό χώρο αποσκευών (με τη ρεζέρβα) τις μεγάλες εξωτερικές διαστάσεις (μόνο το Astra το ξεπερνάει ελάχιστα) τους μικρότερους σε σχέση με το Golf εσωτερικούς χώρους (το οποίο Golf είναι αρκετά μικρότερο σε μήκος!) και την απαίσια σχεδίαση (OK με το facelift βελτιώθηκε εμπρός) μοιάζει να μη συμβαδίζει με τα ευρωπαϊκά δεδομένα της κορυφής της κατηγορίας. Τουλάχιστον έχει παντού πολλαπλούς και για αυτό το έχω σε εκτίμηση... Έκανε και το VAG τη μ...κία να βάλει τον ημιάκαμπτο βλέπεις!!!
-
Αν βαλετε στο car.gr αναζητηση guillieta 2014 εχει κατι distinctive με 19150 κλειδι με μεταλλικο ισως, και κατι ..qv-line
πχ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5180810/ -
Απο Κορεάτη πέρασες? Τα Ceed και i-30 τα έχεις απορρίψει?
-
Παρε το Corolla.
Mε ολα τα αλλα θα γινεις μονιμο πελατακι στα συνεργεια -
Ήμαρτον
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
-
Οντως ημαρτον...
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Αγορα diesel μεχρι 18-19, αντε και 20.000