-
Για σας και καλός σας βρήκα.
Είμαι στην αγορά ανάμεσα σε ένα maxsym 400-600 καινούργιο η ενα v-strom 650 μεταχειρισμένο.
Όπος έχω διαβάσει κιόλας σίγουρα η διαφορά μεταξύ τον δύο τύπων τον μηχανών είναι μεγάλη.
Αυτό πού θέλω να μάθω και με ενδιαφέρει περισσότερο είναι τα έξοδα συντήρησης της καθε μηχανής και να καταλήξω στο πια με συμφέρει περισσότερο.Υπόψη πως θα ειναι το βασικό μέσω μεταφοράς που θα έχω άρα και η χρήση της θα είναι καθημερινή.
-
Για σας και καλός σας βρήκα.
Είμαι στην αγορά ανάμεσα σε ένα maxsym 400-600 καινούργιο η ενα v-strom 650 μεταχειρισμένο.
Όπος έχω διαβάσει κιόλας σίγουρα η διαφορά μεταξύ τον δύο τύπων τον μηχανών είναι μεγάλη.
Αυτό πού θέλω να μάθω και με ενδιαφέρει περισσότερο είναι τα έξοδα συντήρησης της καθε μηχανής και να καταλήξω στο πια με συμφέρει περισσότερο.Υπόψη πως θα ειναι το βασικό μέσω μεταφοράς που θα έχω άρα και η χρήση της θα είναι καθημερινή.
-
Για σας και καλός σας βρήκα.
Είμαι στην αγορά ανάμεσα σε ένα maxsym 400-600 καινούργιο η ενα v-strom 650 μεταχειρισμένο.
Όπος έχω διαβάσει κιόλας σίγουρα η διαφορά μεταξύ τον δύο τύπων τον μηχανών είναι μεγάλη.
Αυτό πού θέλω να μάθω και με ενδιαφέρει περισσότερο είναι τα έξοδα συντήρησης της καθε μηχανής και να καταλήξω στο πια με συμφέρει περισσότερο.Υπόψη πως θα ειναι το βασικό μέσω μεταφοράς που θα έχω άρα και η χρήση της θα είναι καθημερινή.
-
Από μηχανές ξέρεις, γουστάρεις οδήγηση, η το παίρνεις για οικονομία κτλ;
-
Καλησπέρα!! Φίλε kiloMeater να πω την αλήθεια λίγα πράγματα ξέρω.
Είχε ο αδερφός μου παλιά ενα xt benetton και έμαθα σε αυτό να οδηγώ και πιο πρόσφατα οδήγησα 2-3 φορές το v-strom του κολλητού μου.
Δικό μου είχα ένα scooter 125 και επειδή μου αρέσουν τα ταξίδια και η οδήγηση με μηχανή πιρα την μεγάλη απόφαση να ανέβω κατηγορία.
Από ότι διάβασα σε διάφορα post και άρθρα και με τους δύο τύπους μπορώ να κανω ταξίδι αλλά επειδή ζούμε και σε δύσκολες εποχές θέλω να κοιτάξω και την τσέπη μου !!!! -
στα έξοδα συντήρησης να υπολογίσεις επιπλέον
+KTEO
+πιθανώς διαφορετική τιμή στην ασφάλεια -
Αν δεν κάνεις ταξίδια, νομίζω το scooter είναι πιο κατάλληλο.
-
π.χ. σε σκούτερ PIaggio - τιμές εξουσιοδοτημένου
αλλαγή ιμάντα μετάδοσης και ράουλα κάθε 13-15,000χλμ (κανά 100άρικο ανταλλακτικά, χώρια τα περαστικά σε εξουσιοδοτημένα)
Τακάκια εμπρός κάθε 10-15 χονδρικά κανά 70αρι με περαστικά.
Λάδια φίλτρο κάθε 5,000χλμ, 60-70 ευρώ (ένα λίτρο λάδι!!!)σε μοτοσυκλέτα 800 κ.εκ (F700GS) - τιμές εξουσιοδοτημένου
αλυσιδογράναζα κάθε 30,000χλμ ή και παραπάνω αν είσαι τυπικός (πλυσιμο, λάδωμα, ρύθμιση)- δεν ξέρω τιμή
τακάκια 20,000-25,000 ανάλογα τη χρήση
λάδια κάθε 5,000χλμ 60 ευρώ (όχι 1 λίτρο!!Όταν έμαθα το σκούτερ έκανα τη συντήρηση (λάδια, ιμάντες και τακάκια) μόνος μου. εκεί πράγματι είχα σημαντικό όφελος.
Στην F, δεν έχει χρειαστεί ακόμα. βρίσκω πολυ πιο λογικές τις τιμές της μοτό -
Ποιο εξουσιοδοτημένο της Piaggio έχει τόσο ακριβές τιμές;
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Ποιο εξουσιοδοτημένο της Piaggio έχει τόσο ακριβές τιμές;Σε όσα πήγα, τέτοιες τιμές ζητούσαν (έχω τα τιμολόγια σπίτι). Βουλιαγμένης και Γαλάτσι! Ο πιο φθηνός με διαφορά ήταν αυτός στο Κουκάκι (Φραντζέσκο νομίζω λεγόταν). Για αυτό και κατέληξα να αγοράζω τα γνήσια ανταλλακτικά και να τα κάνω σπίτι.
-
Επειδή κρατώ ιστορικό:
Το 2012 στον Δρόσο/Αντωνίου εξουσιοδοτημένο ... 55euro, 1ο service στα 1500χλμ... για λάδι (2λίτρα), φίλτρο λαδιού, γενικός έλεγχος, ηλεκτρονικός έλεγχος κάτι βιδώματα και έλεγχος στο δρόμο.
Το 2013 Πέρρος στο Γέρακα εξουσιοδοτημένο [http://www.perros-moto.gr/]
Σε αυτόν έχω κάνει ετήσιο service των 5000χλμ το 2013, με** 24euro** για λάδι (2λίτρα), φίλτρο λαδιού, γενικός έλεγχος, υγρά, λίπανση σε σημεία, βιδώματα, σφίξιμο χειροφρένου, αέρας στα ελαστικά, έλεγχος στο δρόμο...
Μου είπαν ότι μπορούσα να μην αλλάξω φίλτρο λαδιού και να το κόστος να είναι 14euro.Το Οκτώβριο του 2014 στο Δρόσο/Αντωνίου εξουσιοδοτημένο, μικρό Service 7500km... για αλλαγή λαδιών (2λίτρα), φιλτράκι λαδιού, γενικό έλεγχο και νέα χαρτογράφηση που επίλυσε πολλά προβλήματα Κόστος: 30euro.
Το Δεκέμβριο του 2014 στο νέο συνεργείο (εξειδικευμένο) του Αντώνη Αντωνίου: 2 τακάκια μπροστινά γνήσια από Φραντζέσκο με τοποθέτηση, εξαέρωση, ζύγισμα, έλεγχος υγρών φρένων 40euro.
Νομίζω ότι οι παραπάνω τιμές είναι ιδιαίτερα καλές για Piaggio.
Σε λίγο καιρό στον Αντώνη θα πάω για το μεγάλο service των 10000χλμ... -
Καμία σχέση.
Λυμπερόπουλος 2010, 10,000χλμ
Σετ ιμάντα, εμπρός τακάκια, λάδι φίλτρο...330 ευρώΣτο ίδιο συνεργείο κάτω από 70 ευρώ για λάδι και φίλτρο δεν πλήρωσα ποτέ.
ΣΤον Φραντζέσκο 55 για λάδι και φίλτρο.
Περίπου 55 ευρώ δίνω για αλλαγή λαδιών σε εξουσιοδοτημένο ΒΜW.Τακάκια έχουν 15 ευρώ τα 4 (για mp3 μιλώντας για παράδειγμα) after market made in UK (check brakeshop Καλλιρόης) και μου έβγαζαν με ίδια χρήση, ακριβώς όσο και τα μαμά (~11,000χλμ).
Έχω την αίσθηση ότι σε όρους συντήρησης, η μοτό είναι πολύ φθηνότερη από ένα σοβαρό σκούτερ.
-
Λυμπερόπουλο / Φραντζέσκο δεν έχω πάει ποτέ και δεν πρόκειται. Πέφτουν μακρυά από την οικία μου και ξέρω από παλιά ότι είναι ακριβοί. Για το Φραντζέσκο ξέρω ότι είναι ο μόνος με μεγάλο στοκ σε όλα τα ανταλλακτικά. Αλλά αυτό δεν λέει κάτι.
Από εκεί και πέρα με συνάδελφους μου που έχουν μοτό ακούω διάφορα.
Π.χ. για Yamaha Fazer 600άρα μοτό πληρώνει τα κέρατά του για μεγάλο service (πάνω από 350euro κάθε φορά) και για μικρό service 100euro (λάδια, φίλτρο, έλεγχο).
Άλλος με Modenas παπί πληρώνει για service όσο ένα αντίστοιχο δίκυκλο σκούτερ αλλά πληρώνει και τα κέρατά του για τα προβλήματα που του έχει βγάλει.
Μπέρδεμα η κατάσταση. Χρειάζεται ψάξιμο πριν την αγορά δικύκλου ή τρικύκλου.
-
Ψαχτείτε με τα συνεργεία κύριοι! Και εγώ όσο το πήγαινα Λυμπεροπουλο μου τον έπιανε. Υπάρχουν και άλλα συνεργεία που κάνουν και τίμιες τιμές και σωστή δουλειά! Άσε που για το σκούτερ, ειδικά λάδια /φίλτρα τα αλλάζεις μόνος σου για πλάκα. Μόνο για μπίλιες και ιμάντα πας.
Άκου εκεί 55 ευρώ για λάδι φίλτρο....
-
Ο χρήστης P@ulet@ έγραψε:
Ψαχτείτε με τα συνεργεία κύριοι! Και εγώ όσο το πήγαινα Λυμπεροπουλο μου τον έπιανε. Υπάρχουν και άλλα συνεργεία που κάνουν και τίμιες τιμές και σωστή δουλειά! Άσε που για το σκούτερ, ειδικά λάδια /φίλτρα τα αλλάζεις μόνος σου για πλάκα. Μόνο για μπίλιες και ιμάντα πας.Άκου εκεί 55 ευρώ για λάδι φίλτρο....
Αυτό ακριβώς.
Εγώ τα έκανα όλα μόνος μου.
Ιμάντες, ράουλα, λάδια, φίλτρα και τακάκια.
Το μόνο που χρειάστηκα ήταν ένα ροπόκλειδο και ένα εργαλειάκι που μπλοκάρει το βαριατόρ για να το ξεσφίξεις (από ebay 20 euro).
Αγορά γνήσιων ανταλλακτικών από Φρανζέσκο και τοποθέτηση με την ησυχία μου στο γκαραζ μου. Και ο επόμενος ιδιοκτήτης το εκτίμησε μια χαρά (κράταγα τιμολόγια).Για να παραμείνουμε στο θέμα, ίσως θα είχε νόημα αν μας έλεγαν ποιό σκούτερ συγκρίνουμε με ποιά μοτο;
Έξοδα συντήρησης scooter και μοτοσυκλέτας