-
-
-
-
Oκ,αλλα και οι ομοιοτητες με αλλα μοντελα αλλων εταιριων,ομοιοτητες.
-
πισω τα φωτα μου θυμιζουν toyota auris...
-
Μια χαρά φαίνεται. Σαν να μεγάλωσε λιγάκι και έχει το στυλ του RIO.
Το χρώμα που επέλεξαν είναι χάλι...
-
Χωρίς να με ξετρελαίνει, δείχνει αρκετά πιο όμορφο από το face lift που κυκλοφορεί τώρα που δε μου αρέσει. Το χρώμα που επέλεξαν όντως δεν είναι ότι καλύτερο, για μια καλύτερη άποψη όμως, θα ήθελα να δω και το εσωτερικό.
-
Έμμ....το δυσκολοπούλητο χρώμα θα μπεί στη'μπροσούρα'....
-
Να και το εσωτερικό:
Νομίζω πως προσπάθησαν να του δώσουν μια αίσθηση πολυτέλειας. Θα προτιμούσα ένα λίγο πιο μοντέρνο σχεδιασμό για το εσωτερικό αλλά δεν μπορώ να πω πως το βρίσκω άσχημο. Ίσα-ίσα μου φαίνεται αρκετά συμπαθητικό.
-
Απλά καλό. Με χαλάει αυτή η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας. Με παραπέμπει σε αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1960-70.
-
Οδηγούμε το νέο Hyundai i20
Στην πρόσφατη έκθεση του Παρισιού, ένα από τα αυτοκίνητα που αναμφίβολα ξεχώρισαν ήταν το νέο Hyundai i20. Η παρουσία της Hyundai στην κατηγορία Β κρίνεται επιτυχημένη, με περισσότερο από 1 εκ. πωλήσεις στην Ευρώπη από το 2002, γι αυτό και προκειμένου να υπογραμμίσει τον ευρωπαϊκό προσανατολισμό του νέου της μοντέλου της αποφάσισε ο σχεδιασμός και η εξέλιξη του αυτοκινήτου να πραγματοποιηθεί στην Ευρώπη.
Σχεδιαστικά το νέο i20, που αποτελεί προϊόν του στούντιο της Hyundai στο Ρίσελσχάιμ της Γερμανίας, είναι συμβατό με την υπόλοιπη γκάμα της εταιρείας. Tο νέο μοντέλο είναι μακρύτερο χαμηλότερο και φαρδύτερο, γεγονός που συνέβαλε στην επίτευξη ενός πιο αρμονικού και ευρύχωρου αμαξώματος. Εξωτερικά δεν εντυπωσιάζει, ούτε θέλει να δείχνει χαριτωμένο, όμως οι σοβαρές γραμμές του διακρίνονται από καθαρότητα, αρμονία και μια αίσθηση ποιότητας. Ανάλογη είναι και η εικόνα στο ευρύχωρο εσωτερικό. Αν ο πίνακας οργάνων δείχνει ανέμπνευστος, από την άλλη δύσκολα θα μπορούσε κανείς να επικρίνει την ποιότητα των υλικών και την εργονομία του.
Το αυτοκίνητο, που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στο Τάνις της Δανίας, στο πλαίσιο της προκριματικής διαδικασίας του Αυτοκινήτου Της Χρονιάς, ουσιαστικά βασίζεται σε ένα κατά 80% νέο δάπεδο, με το μεταξόνιο των 2.750 χλστ. να είναι κατά 45 χλστ. μεγαλύτερο από ότι στο προηγούμενο μοντέλο, εξ ου και οι πίσω επιβάτες θα ταξιδέψουν με ιδιαίτερη άνεση, ενώ το πορτ μπαγκάζ με χωρητικότητα 326 λίτρων, είναι περί τα 30 λίτρα μεγαλύτερο σε σχέση με του προηγούμενου μοντέλου και σαφώς ένα από τα πιο ευρύχωρα της κατηγορίας.
Κάπου εκεί αντιλαμβάνεσαι τον προσανατολισμό του νέου i20, με την άνεση και την ευχρηστία να αποτελούν την υπ αριθμό ένα προτεραιότητά του νέου μοντέλου. Αυτό γίνεται αντιληπτό και από τη ρύθμιση της ανάρτησης που, αν μη τι άλλο, στους ευρωπαϊκούς δρόμους προσφέρει καλή ποιότητα κύλισης, αν και αυτό μεταφράζεται σε κάπως μεγαλύτερα επίπεδα κλίσης στις στροφές. Αντίστοιχα, το τιμόνι διαθέτει μέτρια αίσθηση, όπως και ο επιλογέας ταχυτήτων. Σε κάθε περίπτωση το αυτοκίνητο κινείται με ασφάλεια και νιώθει αρκετά στιβαρό, κάτι στο οποίο έχει συμβάλει η σημαντικά αυξημένη στρεπτική ακαμψία του νέου πλαισίου.
Το νέο i20, που θα κατασκευάζεται σε τρία εργοστάσια (Ινδία, Ρωσία και Τουρκία, από όπου και θα διοχετεύεται στην ευρωπαϊκή αγορά), συνδυάζεται με 3 βενζινοκινητήρες (1.25 με 75 & 84 PS και 1.4 με 100 PS), όπως επίσης με δύο ντίζελ (1.1 75 PS και 1.4 90 PS, με αντίστοιχες εκπομπές CO2 86 και 97 γρ./χλμ.). Το οδηγήσαμε με τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα των 1,4 λίτρων που αποδίδει 100 ίππους και συνδυαζόταν με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο (προσφέρεται και με 4άρι αυτόματο).
Το σύνολο ήταν θορυβώδες και άνευρο με τα δεδομένα του ανταγωνισμού. Ο 1.1 ντίζελ σαφώς και θα έχει περισσότερο ενδιαφέρον και τα καθημάς, ενώ από την αρχή του επόμενου χρόνου αναμένεται ο νέος υπερτροφοδοτούμενος 1000άρης κινητήρας βενζίνης (1.0 T-GDI) με απόδοση 120 ίππους και μέγιστη ροπή 17,5 χλγμ, εξελιγμένος κι αυτός Ρισελσχάιμ, που θα δώσει άλλη διάσταση στο supermini της Hyundai._Σ.X.
4Τ -
Ενδιαφέρον, αλλά απογοητεύτηκα από τις δύο τελευταίες παραγράφους:
-
Το νέο i20, που θα κατασκευάζεται σε τρία εργοστάσια (Ινδία, Ρωσία και Τουρκία, από όπου και θα διοχετεύεται στην ευρωπαϊκή αγορά) ...
-
3 βενζινοκινητήρες (1.25 με 75 & 84 PS και 1.4 με 100 PS), όπως επίσης με δύο ντίζελ (1.1 75 PS και 1.4 90 PS, με αντίστοιχες εκπομπές CO2 86 και 97 γρ./χλμ.)...
-
Το σύνολο ήταν θορυβώδες και άνευρο με τα δεδομένα του ανταγωνισμού....
-
-
Το πρώτα reviews του νέου i20 είναι μάλλον απογοητευτικά. Το αμάξι χρειάζεται επειγόντως νέους κινητήρες.
-
-
Σαν αμάξωμα φαίνεται ενδιαφέρον. Φυσιολογικά θα είναι του όγκου OPEL TIGRA. Αν έρθει εδώ και έχει λογικές τιμές θα πουλήσει. Νομίζω ότι υπάρχει κενό σε (φτηνές) κουπέ προτάσεις στην Ελλάδα, ειδικά σε μικρούς όγκους.
Εδώ και άλλες φωτό: http://www.netcarshow.com/hyundai/2015-i20_coupe/
-
Ενδιαφέρουσα η σχεδίαση αλλά πόθεν προκύπτει 'coupe'?
Ένα 3θυρο supermini είναι. -
Μάλλον θεωρούν ότι όπως κάποτε έβγαιναν τα C4, Megane, Astra με λογότυπο coupe έτσι βαπτίζουν και αυτοί τώρα τα τρίθυρα τους ως κουπέ... Βάζουν και κάποιο άλλο προφυλακτήρα μπροστά, πετούν και νέα φωτιστικά, οπότε κολλάνε και το λογότυπο κουπέ. Άλλωστε και το ProCeed κάτι παρόμοιο ήταν αλλά δεν είχαν βάλει το λογότυπο κουπέ.
Και σε αυτό δεν νομίζω να το βάλουν. Νομίζω ότι θα το λανσάρουν σαν Sport έκδοση ( ή Proi20... )
-
Video της παρουσίασης του i20 coupe. Προς το τέλος λέει ότι το 2015 θα μπεί και ο 1.0 turbo με 100 και με 120 άλογα
Youtube Video -
Είμαι πολύ περίεργος να δω τελικά αν θα το φέρουν Ελλάδα.
Χθες από περιέργεια κοιτούσα για εμπορικά κουπέ που κυκλοφορούν σήμερα στη Ελλάδα και δεν βρήκα τίποτα εκτός από το Scirocco.
Η κατηγορία των μικρών και μικρομεσαίων κουπέ πλέον στη χώρα μας είναι σχεδόν ανύπαρκτη. -
Corsa τρίθυρο και Megane coupe diesel και πολύ μας είναι...
Αυτό το I20 λογικά θα έρθει. Στην κατηγορία των μικρών γιατί ο Δαβαρης να μείνει χωρίς τρίθυρο?!Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
2015 Hyundai i20