Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    προβλημα εκκινησης με opel corsa b
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. προβλημα εκκινησης με opel corsa b
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    12
    1191
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      geo134 last edited by

      καλησπερα παιδια....τελικα αγορασα ενα κορσακι του 98 το joy 1.2 i με 110.000χλμ στο χιλιαρικο..το ελενξε μηχανικος μου ειπε οτι ειναι πενα μονο μπαταρια ηθελε...αλλαξα μπαταρια και εχω κανει μεσα σε 1 μηνα κοντα στα 1000χλμ λογο ταξιδιων κλπ...πριν καμια βδομαδα σταματαω σε περιπτερο το σβηνω καθυστερω γιατι επιασα παρλα με ενα φιλαρακι κανα τεταρτο μπαινω μεσα παω να βαλω μπροστα...η μιζα να γυρναει και το μοτερ να αρνειτα πεισματικα να παρει μπροστα...με τη δευτερη αρχιζει τρεμει πιανει 500 στροφες παταω γκαζι ανεβαζει 2000-3000 το αφηνω και πεφτει ρελαντι στις 950....τυχαιο λεω αστο......απο εκει και περα 5-6 φορες χρειαστηκε να ξαναπαρει μπροστα ζεστο το ιδιο εκανε σε σημειο να μπουκωνει και να χρειαζεται 5-6 φορες μιζια απο 3-4 δευτερα να παρει μπροστα...πηγα σε ηλεκτρολογο ελενξε τα παντα μου λεει δεν εχει τιποτα απολυτως παω και σε δευτερο κανει καθαρισμο στην βαλβιδα ρελαντι και μου ειπε ευκαιρια να κανουμε ενα καθαρισμο σε ολους τους αισθητηρες...για 1-2 μερες σταματησε και τωρα αρχισε παλι ξανα τα ιδια....πηγα και σε 3ο ηλεκτρολογο τιποτα και αλλος ολοι τους λενε οτι το αμαξι δουλευει ρολοι και δεν υπαρχει προβλημα....πολλαπλασιαστης,μπουζι μπαταρια δυναμο γειωσεις τα παντα ελενχθηκαν...τα νερα ειναι καθαρα (σε περιπτωση καμμενης φλαντζας) και τα λαδια επισης
      καμια ιδεα ?ελεγα βαλδιδα ψυχρου θερμου ελενχηκε δεν ειχε τιποτα δουλευε σωστα φιλτρο αερα καινουργιο
      δεν ξερω πραγματικα δωστε τα φωτα σας θα τρελαθω
      να ενημερωσω οτι κρυο με μιση μιζια περνει επιτοπου
      επισης να πω οτι συνδεθηκε και σε διαγνωστικο και δεν εβγαλε τιποτα απολυτος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        geo134 last edited by

        καλησπερα παιδια....τελικα αγορασα ενα κορσακι του 98 το joy 1.2 i με 110.000χλμ στο χιλιαρικο..το ελενξε μηχανικος μου ειπε οτι ειναι πενα μονο μπαταρια ηθελε...αλλαξα μπαταρια και εχω κανει μεσα σε 1 μηνα κοντα στα 1000χλμ λογο ταξιδιων κλπ...πριν καμια βδομαδα σταματαω σε περιπτερο το σβηνω καθυστερω γιατι επιασα παρλα με ενα φιλαρακι κανα τεταρτο μπαινω μεσα παω να βαλω μπροστα...η μιζα να γυρναει και το μοτερ να αρνειτα πεισματικα να παρει μπροστα...με τη δευτερη αρχιζει τρεμει πιανει 500 στροφες παταω γκαζι ανεβαζει 2000-3000 το αφηνω και πεφτει ρελαντι στις 950....τυχαιο λεω αστο......απο εκει και περα 5-6 φορες χρειαστηκε να ξαναπαρει μπροστα ζεστο το ιδιο εκανε σε σημειο να μπουκωνει και να χρειαζεται 5-6 φορες μιζια απο 3-4 δευτερα να παρει μπροστα...πηγα σε ηλεκτρολογο ελενξε τα παντα μου λεει δεν εχει τιποτα απολυτως παω και σε δευτερο κανει καθαρισμο στην βαλβιδα ρελαντι και μου ειπε ευκαιρια να κανουμε ενα καθαρισμο σε ολους τους αισθητηρες...για 1-2 μερες σταματησε και τωρα αρχισε παλι ξανα τα ιδια....πηγα και σε 3ο ηλεκτρολογο τιποτα και αλλος ολοι τους λενε οτι το αμαξι δουλευει ρολοι και δεν υπαρχει προβλημα....πολλαπλασιαστης,μπουζι μπαταρια δυναμο γειωσεις τα παντα ελενχθηκαν...τα νερα ειναι καθαρα (σε περιπτωση καμμενης φλαντζας) και τα λαδια επισης
        καμια ιδεα ?ελεγα βαλδιδα ψυχρου θερμου ελενχηκε δεν ειχε τιποτα δουλευε σωστα φιλτρο αερα καινουργιο
        δεν ξερω πραγματικα δωστε τα φωτα σας θα τρελαθω
        να ενημερωσω οτι κρυο με μιση μιζια περνει επιτοπου
        επισης να πω οτι συνδεθηκε και σε διαγνωστικο και δεν εβγαλε τιποτα απολυτος

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          geo134 last edited by

          καλησπερα παιδια....τελικα αγορασα ενα κορσακι του 98 το joy 1.2 i με 110.000χλμ στο χιλιαρικο..το ελενξε μηχανικος μου ειπε οτι ειναι πενα μονο μπαταρια ηθελε...αλλαξα μπαταρια και εχω κανει μεσα σε 1 μηνα κοντα στα 1000χλμ λογο ταξιδιων κλπ...πριν καμια βδομαδα σταματαω σε περιπτερο το σβηνω καθυστερω γιατι επιασα παρλα με ενα φιλαρακι κανα τεταρτο μπαινω μεσα παω να βαλω μπροστα...η μιζα να γυρναει και το μοτερ να αρνειτα πεισματικα να παρει μπροστα...με τη δευτερη αρχιζει τρεμει πιανει 500 στροφες παταω γκαζι ανεβαζει 2000-3000 το αφηνω και πεφτει ρελαντι στις 950....τυχαιο λεω αστο......απο εκει και περα 5-6 φορες χρειαστηκε να ξαναπαρει μπροστα ζεστο το ιδιο εκανε σε σημειο να μπουκωνει και να χρειαζεται 5-6 φορες μιζια απο 3-4 δευτερα να παρει μπροστα...πηγα σε ηλεκτρολογο ελενξε τα παντα μου λεει δεν εχει τιποτα απολυτως παω και σε δευτερο κανει καθαρισμο στην βαλβιδα ρελαντι και μου ειπε ευκαιρια να κανουμε ενα καθαρισμο σε ολους τους αισθητηρες...για 1-2 μερες σταματησε και τωρα αρχισε παλι ξανα τα ιδια....πηγα και σε 3ο ηλεκτρολογο τιποτα και αλλος ολοι τους λενε οτι το αμαξι δουλευει ρολοι και δεν υπαρχει προβλημα....πολλαπλασιαστης,μπουζι μπαταρια δυναμο γειωσεις τα παντα ελενχθηκαν...τα νερα ειναι καθαρα (σε περιπτωση καμμενης φλαντζας) και τα λαδια επισης
          καμια ιδεα ?ελεγα βαλδιδα ψυχρου θερμου ελενχηκε δεν ειχε τιποτα δουλευε σωστα φιλτρο αερα καινουργιο
          δεν ξερω πραγματικα δωστε τα φωτα σας θα τρελαθω
          να ενημερωσω οτι κρυο με μιση μιζια περνει επιτοπου
          επισης να πω οτι συνδεθηκε και σε διαγνωστικο και δεν εβγαλε τιποτα απολυτος

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            ohristou last edited by

            Eγκεφαλος ειναι οκ; Τον ελεγξατε;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              geo134 last edited by

              αυτο δεν μπορω να καταλαβω...πως γινεται ο εγκεφαλος επιλεκτικα να προκαλει προβλημα μονο οταν ειναι ζεστο και με με 2-3 γκαζιες στην 2η 3η μιζια να παιρνει μπροστα μπουκωμενο μεν αλλα να παιρνει?τι λαθος εντολη μπορει να δινει?μην ξεχναμε οτι ειναι καρμπυρατερ
              εγω θα πω κατι γελοιο μπορει να ακουστει και ηλιθιο...ποσο πιθανο ειναι να φταινε τα λαδια?
              επειδη το ειχα συναντησει σε renault 9 και σε μηχανη οταν εμπαινε ημισυνθετικο πχ 10-40 ειχα θεμα γενικοτερα με την εκκινηση δεν επαιρνε ειτε καθολου ειτε με δυσκολια...μολις τα εβγαλα και εβαλα ορυκτελαιο 20-50 μπαμ στο επιτοπου επαιρνε....και δεν μιλαμε για διαφορετικες συνθηκες....την ιδια μερα αλλαχθηκαν
              μπορει να ειναι ηλιθιο σαν σκεψη αλλα μπορει και να ισχυει στη συγκεκριμενη περιπτωση?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                αισθητήρας θέσης στροφάλου;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  geo134 last edited by

                  μου ειπαν οτι ελενχθηκαν ολοι οι αισθητηρες....ο αισθητηρας θεσης στροφαλου παρουσιαζει καποιο αλλο συμπτωμα?γιατι μονο ζεστο το κανει

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης geo134 έγραψε:
                    μου ειπαν οτι ελενχθηκαν ολοι οι αισθητηρες....ο αισθητηρας θεσης στροφαλου παρουσιαζει καποιο αλλο συμπτωμα?γιατι μονο ζεστο το κανει

                    Στην αρχή ζεστό μετά και κρύο ,μπορει να σβήνει και εν κινήσει .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      highfidelity last edited by

                      Εμένα μου μοιάζει για πρόβλημα στην αντλία βενζίνης...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        geo134 last edited by

                        την αντλια βενζινης την ελενξαμε μαλιστα ο ηλεκτρολογος με εβαλε να μιζαρω την ωρα που ειχε αποσυνδεσει την παροχη απο το καρμπ και πεταξε βενζινη και μπηκε μεσα σηκωσε τα πισω καθισματα κατι ελενξε και μου ειπε οτι τρομπα δεν ειναι...
                        τωρα αυτος ο αισθητηρας στροφαλου ειναι ακριβος? ναξερω τι να περιμενω δηλαδη
                        οπα μισο λεπτο μιλαμε για αυτο εδω ??
                        http://www.mister-auto.gr/el/aisthet-ra ... 79070.html
                        αν ναι αυτο αλλαχθηκε την πρωτη φορα επειδη απο οτι μου ειχε πει ηταν το μοναδικο που ειχε μεινει παλιο σε συγκριση με ολους τους υπολοιπους αισθητηρες
                        μου εχει περασει και κατι αλλο απο το μυαλο..το αυτοκινητο εχει θερμοστατη που ανοιγει στους 94-95 που περνει και το βεντιλατερ ενω σε ολα τα αλλα κορσα που εχω μπει το βεντιλατερ παιρνει απο τους 90
                        υπαρχει περιπτωση ολο αυτο να γινεται λογο της λογικα τρομερης ζεστης μεσα στον κινητηρα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          trident1971 last edited by

                          Μια περιπτωση (διορθωστε με αν πω μαλακια) ειναι λογω της ζεστης να εξαχνωνεται η βενζινη στα σωληνακια/καρμπυρατερ κλπ και μεχρι να 'στειλει η αντλια καινουρια' να μην παιρνει.
                          Σε ενα βιντεακι που ειχα δει, ειχε σκιστει πολυ ελαφρα το διαφραγμα του ρυθμιστη πιεσης και σιγα σιγα γεμιζε και εδινε βενζινη στην εισαγωγη απο τα σωληνακια υποπιεσης οπότε παλι δεν επαιρνε λογω πολυ πλουσιου μειγματος μεχρι να την στειλει εξω.
                          (τωρα αν τα αυτοκινητα με καρμπυρατερ εχουν τετοιο ρυθμιστη δενξερω, φαινεται η ασχετιλα)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ilias-a last edited by

                            μονου ψεκασμου ειναι και οχι καμπυρλατερ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              morx last edited by

                              καμπυρλατερ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr