-
καλησπερα παιδια....τελικα αγορασα ενα κορσακι του 98 το joy 1.2 i με 110.000χλμ στο χιλιαρικο..το ελενξε μηχανικος μου ειπε οτι ειναι πενα μονο μπαταρια ηθελε...αλλαξα μπαταρια και εχω κανει μεσα σε 1 μηνα κοντα στα 1000χλμ λογο ταξιδιων κλπ...πριν καμια βδομαδα σταματαω σε περιπτερο το σβηνω καθυστερω γιατι επιασα παρλα με ενα φιλαρακι κανα τεταρτο μπαινω μεσα παω να βαλω μπροστα...η μιζα να γυρναει και το μοτερ να αρνειτα πεισματικα να παρει μπροστα...με τη δευτερη αρχιζει τρεμει πιανει 500 στροφες παταω γκαζι ανεβαζει 2000-3000 το αφηνω και πεφτει ρελαντι στις 950....τυχαιο λεω αστο......απο εκει και περα 5-6 φορες χρειαστηκε να ξαναπαρει μπροστα ζεστο το ιδιο εκανε σε σημειο να μπουκωνει και να χρειαζεται 5-6 φορες μιζια απο 3-4 δευτερα να παρει μπροστα...πηγα σε ηλεκτρολογο ελενξε τα παντα μου λεει δεν εχει τιποτα απολυτως παω και σε δευτερο κανει καθαρισμο στην βαλβιδα ρελαντι και μου ειπε ευκαιρια να κανουμε ενα καθαρισμο σε ολους τους αισθητηρες...για 1-2 μερες σταματησε και τωρα αρχισε παλι ξανα τα ιδια....πηγα και σε 3ο ηλεκτρολογο τιποτα και αλλος ολοι τους λενε οτι το αμαξι δουλευει ρολοι και δεν υπαρχει προβλημα....πολλαπλασιαστης,μπουζι μπαταρια δυναμο γειωσεις τα παντα ελενχθηκαν...τα νερα ειναι καθαρα (σε περιπτωση καμμενης φλαντζας) και τα λαδια επισης
καμια ιδεα ?ελεγα βαλδιδα ψυχρου θερμου ελενχηκε δεν ειχε τιποτα δουλευε σωστα φιλτρο αερα καινουργιο
δεν ξερω πραγματικα δωστε τα φωτα σας θα τρελαθω
να ενημερωσω οτι κρυο με μιση μιζια περνει επιτοπου
επισης να πω οτι συνδεθηκε και σε διαγνωστικο και δεν εβγαλε τιποτα απολυτος -
καλησπερα παιδια....τελικα αγορασα ενα κορσακι του 98 το joy 1.2 i με 110.000χλμ στο χιλιαρικο..το ελενξε μηχανικος μου ειπε οτι ειναι πενα μονο μπαταρια ηθελε...αλλαξα μπαταρια και εχω κανει μεσα σε 1 μηνα κοντα στα 1000χλμ λογο ταξιδιων κλπ...πριν καμια βδομαδα σταματαω σε περιπτερο το σβηνω καθυστερω γιατι επιασα παρλα με ενα φιλαρακι κανα τεταρτο μπαινω μεσα παω να βαλω μπροστα...η μιζα να γυρναει και το μοτερ να αρνειτα πεισματικα να παρει μπροστα...με τη δευτερη αρχιζει τρεμει πιανει 500 στροφες παταω γκαζι ανεβαζει 2000-3000 το αφηνω και πεφτει ρελαντι στις 950....τυχαιο λεω αστο......απο εκει και περα 5-6 φορες χρειαστηκε να ξαναπαρει μπροστα ζεστο το ιδιο εκανε σε σημειο να μπουκωνει και να χρειαζεται 5-6 φορες μιζια απο 3-4 δευτερα να παρει μπροστα...πηγα σε ηλεκτρολογο ελενξε τα παντα μου λεει δεν εχει τιποτα απολυτως παω και σε δευτερο κανει καθαρισμο στην βαλβιδα ρελαντι και μου ειπε ευκαιρια να κανουμε ενα καθαρισμο σε ολους τους αισθητηρες...για 1-2 μερες σταματησε και τωρα αρχισε παλι ξανα τα ιδια....πηγα και σε 3ο ηλεκτρολογο τιποτα και αλλος ολοι τους λενε οτι το αμαξι δουλευει ρολοι και δεν υπαρχει προβλημα....πολλαπλασιαστης,μπουζι μπαταρια δυναμο γειωσεις τα παντα ελενχθηκαν...τα νερα ειναι καθαρα (σε περιπτωση καμμενης φλαντζας) και τα λαδια επισης
καμια ιδεα ?ελεγα βαλδιδα ψυχρου θερμου ελενχηκε δεν ειχε τιποτα δουλευε σωστα φιλτρο αερα καινουργιο
δεν ξερω πραγματικα δωστε τα φωτα σας θα τρελαθω
να ενημερωσω οτι κρυο με μιση μιζια περνει επιτοπου
επισης να πω οτι συνδεθηκε και σε διαγνωστικο και δεν εβγαλε τιποτα απολυτος -
καλησπερα παιδια....τελικα αγορασα ενα κορσακι του 98 το joy 1.2 i με 110.000χλμ στο χιλιαρικο..το ελενξε μηχανικος μου ειπε οτι ειναι πενα μονο μπαταρια ηθελε...αλλαξα μπαταρια και εχω κανει μεσα σε 1 μηνα κοντα στα 1000χλμ λογο ταξιδιων κλπ...πριν καμια βδομαδα σταματαω σε περιπτερο το σβηνω καθυστερω γιατι επιασα παρλα με ενα φιλαρακι κανα τεταρτο μπαινω μεσα παω να βαλω μπροστα...η μιζα να γυρναει και το μοτερ να αρνειτα πεισματικα να παρει μπροστα...με τη δευτερη αρχιζει τρεμει πιανει 500 στροφες παταω γκαζι ανεβαζει 2000-3000 το αφηνω και πεφτει ρελαντι στις 950....τυχαιο λεω αστο......απο εκει και περα 5-6 φορες χρειαστηκε να ξαναπαρει μπροστα ζεστο το ιδιο εκανε σε σημειο να μπουκωνει και να χρειαζεται 5-6 φορες μιζια απο 3-4 δευτερα να παρει μπροστα...πηγα σε ηλεκτρολογο ελενξε τα παντα μου λεει δεν εχει τιποτα απολυτως παω και σε δευτερο κανει καθαρισμο στην βαλβιδα ρελαντι και μου ειπε ευκαιρια να κανουμε ενα καθαρισμο σε ολους τους αισθητηρες...για 1-2 μερες σταματησε και τωρα αρχισε παλι ξανα τα ιδια....πηγα και σε 3ο ηλεκτρολογο τιποτα και αλλος ολοι τους λενε οτι το αμαξι δουλευει ρολοι και δεν υπαρχει προβλημα....πολλαπλασιαστης,μπουζι μπαταρια δυναμο γειωσεις τα παντα ελενχθηκαν...τα νερα ειναι καθαρα (σε περιπτωση καμμενης φλαντζας) και τα λαδια επισης
καμια ιδεα ?ελεγα βαλδιδα ψυχρου θερμου ελενχηκε δεν ειχε τιποτα δουλευε σωστα φιλτρο αερα καινουργιο
δεν ξερω πραγματικα δωστε τα φωτα σας θα τρελαθω
να ενημερωσω οτι κρυο με μιση μιζια περνει επιτοπου
επισης να πω οτι συνδεθηκε και σε διαγνωστικο και δεν εβγαλε τιποτα απολυτος -
Eγκεφαλος ειναι οκ; Τον ελεγξατε;
-
αυτο δεν μπορω να καταλαβω...πως γινεται ο εγκεφαλος επιλεκτικα να προκαλει προβλημα μονο οταν ειναι ζεστο και με με 2-3 γκαζιες στην 2η 3η μιζια να παιρνει μπροστα μπουκωμενο μεν αλλα να παιρνει?τι λαθος εντολη μπορει να δινει?μην ξεχναμε οτι ειναι καρμπυρατερ
εγω θα πω κατι γελοιο μπορει να ακουστει και ηλιθιο...ποσο πιθανο ειναι να φταινε τα λαδια?
επειδη το ειχα συναντησει σε renault 9 και σε μηχανη οταν εμπαινε ημισυνθετικο πχ 10-40 ειχα θεμα γενικοτερα με την εκκινηση δεν επαιρνε ειτε καθολου ειτε με δυσκολια...μολις τα εβγαλα και εβαλα ορυκτελαιο 20-50 μπαμ στο επιτοπου επαιρνε....και δεν μιλαμε για διαφορετικες συνθηκες....την ιδια μερα αλλαχθηκαν
μπορει να ειναι ηλιθιο σαν σκεψη αλλα μπορει και να ισχυει στη συγκεκριμενη περιπτωση? -
αισθητήρας θέσης στροφάλου;
-
μου ειπαν οτι ελενχθηκαν ολοι οι αισθητηρες....ο αισθητηρας θεσης στροφαλου παρουσιαζει καποιο αλλο συμπτωμα?γιατι μονο ζεστο το κανει
-
Ο χρήστης geo134 έγραψε:
μου ειπαν οτι ελενχθηκαν ολοι οι αισθητηρες....ο αισθητηρας θεσης στροφαλου παρουσιαζει καποιο αλλο συμπτωμα?γιατι μονο ζεστο το κανειΣτην αρχή ζεστό μετά και κρύο ,μπορει να σβήνει και εν κινήσει .
-
Εμένα μου μοιάζει για πρόβλημα στην αντλία βενζίνης...
-
την αντλια βενζινης την ελενξαμε μαλιστα ο ηλεκτρολογος με εβαλε να μιζαρω την ωρα που ειχε αποσυνδεσει την παροχη απο το καρμπ και πεταξε βενζινη και μπηκε μεσα σηκωσε τα πισω καθισματα κατι ελενξε και μου ειπε οτι τρομπα δεν ειναι...
τωρα αυτος ο αισθητηρας στροφαλου ειναι ακριβος? ναξερω τι να περιμενω δηλαδη
οπα μισο λεπτο μιλαμε για αυτο εδω ??
http://www.mister-auto.gr/el/aisthet-ra ... 79070.html
αν ναι αυτο αλλαχθηκε την πρωτη φορα επειδη απο οτι μου ειχε πει ηταν το μοναδικο που ειχε μεινει παλιο σε συγκριση με ολους τους υπολοιπους αισθητηρες
μου εχει περασει και κατι αλλο απο το μυαλο..το αυτοκινητο εχει θερμοστατη που ανοιγει στους 94-95 που περνει και το βεντιλατερ ενω σε ολα τα αλλα κορσα που εχω μπει το βεντιλατερ παιρνει απο τους 90
υπαρχει περιπτωση ολο αυτο να γινεται λογο της λογικα τρομερης ζεστης μεσα στον κινητηρα? -
Μια περιπτωση (διορθωστε με αν πω μαλακια) ειναι λογω της ζεστης να εξαχνωνεται η βενζινη στα σωληνακια/καρμπυρατερ κλπ και μεχρι να 'στειλει η αντλια καινουρια' να μην παιρνει.
Σε ενα βιντεακι που ειχα δει, ειχε σκιστει πολυ ελαφρα το διαφραγμα του ρυθμιστη πιεσης και σιγα σιγα γεμιζε και εδινε βενζινη στην εισαγωγη απο τα σωληνακια υποπιεσης οπότε παλι δεν επαιρνε λογω πολυ πλουσιου μειγματος μεχρι να την στειλει εξω.
(τωρα αν τα αυτοκινητα με καρμπυρατερ εχουν τετοιο ρυθμιστη δενξερω, φαινεται η ασχετιλα) -
μονου ψεκασμου ειναι και οχι καμπυρλατερ
-
καμπυρλατερ
προβλημα εκκινησης με opel corsa b