-
The master at work που λενε και στο χωριο μου. Ή πιο απλα τι ονειρευόμασταν ως ξεκινημα οι νεοι των early 90's. (μαλλον πρεπει να με εχουν επηρεασει παρα πολύ οι πρωτες ασπρες τριχες...)
ΥΓ: Αν και για μενα το ακριβες 'ονειρο ξεκινηματος' ηταν οι Γκαμπλετσας/Οκταβιος/Ντασιος με ΑΧ/205, σε δικο τους αγωνα με πολλα Ν/1, στην κρατικη τηλεοραση παρακαλω...
-
The master at work που λενε και στο χωριο μου. Ή πιο απλα τι ονειρευόμασταν ως ξεκινημα οι νεοι των early 90's. (μαλλον πρεπει να με εχουν επηρεασει παρα πολύ οι πρωτες ασπρες τριχες...)
ΥΓ: Αν και για μενα το ακριβες 'ονειρο ξεκινηματος' ηταν οι Γκαμπλετσας/Οκταβιος/Ντασιος με ΑΧ/205, σε δικο τους αγωνα με πολλα Ν/1, στην κρατικη τηλεοραση παρακαλω...
-
The master at work που λενε και στο χωριο μου. Ή πιο απλα τι ονειρευόμασταν ως ξεκινημα οι νεοι των early 90's. (μαλλον πρεπει να με εχουν επηρεασει παρα πολύ οι πρωτες ασπρες τριχες...)
ΥΓ: Αν και για μενα το ακριβες 'ονειρο ξεκινηματος' ηταν οι Γκαμπλετσας/Οκταβιος/Ντασιος με ΑΧ/205, σε δικο τους αγωνα με πολλα Ν/1, στην κρατικη τηλεοραση παρακαλω...
-
τα'χουμε πει, αυτο το βιντεο το βλεπει ο ΡανιοτηΣ και πεφτει σε καταθλιψη.
Με εργοστασιακο τακακι Mintex παρακαλω . -
Το πιο αδύναμο από τα Ν1 που έχω μπει, αλλά με τον καλύτερο οδηγό που έχω γνωρίσει, τόσο από πλευράς οδηγικής ικανότητας όσο και από πλευράς αθλητικού ήθους.
-
για αρχή χέρια και τρέλα χρειάζεται για να δει ο κόσμος θέαμα... και μετά ας έρθουν και τα r5,s2000 κλπ σύγχρονα αγωνιστικά αυτοκίνητα που δεν έχουμε στη χώρα.
-
Άμα το χεις τι άσφαλτο,χώμα,ομίχλη, παντού πας αέρα.Τον θυμάμαι σε κάτι βραδυνούς κατηφορικούς Μερκούρηδες να
ράβει υπέροχα κουστουμάκια.Φήμες λένε πως πατούσες του ήταν εκτός ομολογκασιόν καθώς διέθεταν ειδικές ψύκτρες
που μέσω του πεντάλ του φρένου έψυχαν τους μαμίσιους δίσκους και τακάκια που φόραγε.Ο χρήστης scn έγραψε:
Το πιο αδύναμο από τα Ν1 που έχω μπει, αλλά με τον καλύτερο οδηγό που έχω γνωρίσει, τόσο από πλευράς οδηγικής ικανότητας όσο και από πλευράς αθλητικού ήθους. -
Ο χρήστης mmarkom έγραψε:
Άμα το χεις τι άσφαλτο,χώμα,ομίχλη, παντού πας αέρα.Τον θυμάμαι σε κάτι βραδυνούς κατηφορικούς Μερκούρηδες να
ράβει υπέροχα κουστουμάκια.Φήμες λένε πως πατούσες του ήταν εκτός ομολογκασιόν καθώς διέθεταν ειδικές ψύκτρες
που μέσω του πεντάλ του φρένου έψυχαν τους μαμίσιους δίσκους και τακάκια που φόραγε.Από αυτά που θυμάμαι, τα κορυφαία είναι το θεόκουφο 9.28 στη Φτέρη, ο δεύτερος χρόνος γενικής, μόλις 4'' πίσω από τον Κύρκο με το WRC, στον παλιό κατηφορικό Αη Γιάννη με πάνω από 100 συμμετοχές και ο πρώτος χρόνος Ν1 σε βρεγμένο κατηφορικό Επτάλοφο με σλικς τη στιγμή που οι περισσότεροι φόραγαν intermediate.
Κάποια στιγμή είχαν πει σε άλλον πολύ καλό οδηγό που ήταν τότε στη Ν1 ότι ο 'παππούς' (το παρατσούκλι του τότε) περνούσε με 5η χωρίς άφημα την αριστερή με το στούμπο στο τελείωμα της κατηφόρας μετά τη διασταύρωση της Ζαγοράς στο Καράβωμα. Η απάντηση του άλλου οδηγού ήταν: 'Ο παππούς είναι 55 χρονών, έχει ζήσει τη ζωή του, μπορεί να κάνει ό,τι θέλει. Εγώ είμαι κάτω από 30, έχω ολόκληρη ζωή να ζήσω, τέτοια πράγματα δεν κάνω'. Πράγματι, κάποια από αυτά που έκανε στα γρήγορα κομμάτια, όπως αυτό, τα έκανε μόνο εκείνος. Οι κόντρες του με Μίχο και Δραγώνα είναι από τις καλύτερες που έχω δει στους ελληνικούς αγώνες.
-
Ειναι φυσικα εξαιρετικος οδηγος αγωνων (ηταν επειδη σταματισε να τρεχει) , ειχε πολυ καλα αισθητηρια και ανακλαστικα , δεν ηταν εποχης , και υστερουσε στην πιστα !
Αυτα λοιπον που γραφετε , ειναι αποτελεσματα εκατονταδων χιλιομετρων και ωρων δοκιμων ......και με τις ιδανικοτερες συνθηκες , δηλαδη , καθημερινες δοκιμες (οχι ΣΚπου εχει κινηση )) και με το ιδιο αυτοκινητο (το που τοτε ηταν νομιμοτατο και δεν προκαλουσε , γιατι ηταν σχεδον νορμαλ ) κι ηταν χαρας ευαγγελιο να καθεσαι διπλα στον να .....διαβαζεις τις ειδικες που απλα σε τσεκαριζε !
Το οτι εκανε αυτες τις **επιλογες χαμηλου αγωνιστικου προφιλ **, ειναι προς τιμη του , εδειχνε αγωνιστικη παιδεια στους νεοτερους ,αλλα και στους συναθλητες του , εδειξε αυτο που λεμε , οτι αν εχεις πραγματικο ταλεντο και αγαπη για κατι , μπορεις να το εξελιξεις και να κανεις εκπληκτικα πραγματα .Διεθεσε τα λιγοτερα χρηματα(απο δεκαδες αλλους συναθλητες) για να κανει ολους αυτους τους αγωνες που εκανε σε ολα τα τερεν , χωμα (απο την εποχη με το σταρλετ) , και ασφαλτο ραλλυ που τα λατρευε επισης , και να εχει τα εξαιρετικα αποτελσματα !Ki αλλοι της εποχης του εγιναν στον χωρο ,γραφοντας χρονους , απ'την συνεχη εμπλοκη τους ομως με καλα αυτοκινητα ,τις περισσοτερες φορες .Ο Αλεκος απεδειξε οτι δεν χρειαζοταν απαραιτητα το ακριβο αγωνιστικο , υπηρχαν κι αλλοι τροποι !
Ωραια ειναι να φτιαχνουμε λετζενοσελιδες σε φιλους και ανθρωπους που θαυμαζουμε και εχουν κανει υπεροχα πραγματα στους αγωνες μας ,που δεν εχουν < κουρασει> απ'την υπερμερη προβολη που ειχαν αλλοι, αγαπημενοι του δημοσιογραφικου χωρου , αλλωστε το εχουμε αναγκη , γιατι τις περισσοτερες φορες οι που περιμεναμε να μας εξυψωσουν το ηθικο ακομα και ** στις ειδικες μας **,που γνωριζαν με κλειστα ματια (ειδικα απο κατι Αχαιους)με ξενους σε καποια ραλυ ελπα κτλ ..... μας εκαναν ρομπα ακομα και με καποιους βαλκανιους παγκοσμιου φημης αγνωστους , κομητες !
Μακαρι να τον ξαναδουμε τον Αλεκο μας με κανενα ιστορικο , σιγουρα θα εχουν να μαθουν κι αλλοι νεοι πολλα σωστα πραγματα για τους αγωνες !
-
Συμτωματικα , ειδα στο fb που εχουν βαλει δυο 1300 αρια χωματινα , και σχολιαζουν μερικοι πρωταγωνιστες της κλασης Α5 του 90+,τι ωραια που θα ηταν να ξαναειχαν αγωνες σαν κι εκεινης της εποχης , τωρα !
Τι πιστευετε ? θα μπορουσε να επαναληφθει η εποχη εκεινη (τα μετα το 85δηλαδη μεχρι τα σημερινα ) , δηλαδη οπως ετρεχαν τοτε , τα ιδια αυτοκινητα μαζι με τα σημερινα ,**** απο αλλαγες κανονισμων , στους σημερινους αγωνες ασφαλτο και χωμα ?
-
....................
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Τι πιστευετε ? θα μπορουσε να επαναληφθει η εποχη εκεινη (τα μετα το 85δηλαδη μεχρι τα σημερινα ) , δηλαδη οπως ετρεχαν τοτε , τα ιδια αυτοκινητα μαζι με τα σημερινα ,**** απο αλλαγες κανονισμων , στους σημερινους αγωνες ασφαλτο και χωμα ?Μα δεν υπάρχουν σημερινά αυτοκίνητα στους ελληνικούς αγώνες. Το μόνο σημερινό αυτοκίνητο είναι του Παυλίδη. Όλα τα άλλα είναι ξεπερασμένα μοντέλα και η μέση ηλικία των ελληνικών αγωνιστικών είναι πάνω από 12 χρόνια. Το ότι δε μαζεύονται πολλά από τα παλιά αυτοκίνητα που είναι κλειδωμένα σε αποθήκες σχετίζεται κυρίως με την οικονομική κατάσταση η οποία είναι πολύ αμφίβολο ότι θα αλλάξει σύντομα.
Και, άντε, στην άσφαλτο κάτι κάνουν τα παλιά. Ένα καλοφτιαγμένο 106 Α5 πάντα παραμένει αξιόμαχο, όπως και ένα καλοφτιαγμένο Σαξόραλλο φουλ Α6 ή ένα καλό Κλιό ή μια καλή Μ3. Αλλά στο χώμα, πού να βάλεις δίπλα μια ταλαιπωρημένη καρότσα με μια πιο καινούργια; Και πού να βάλεις δίπλα σε ένα Έβο9 ένα οποιοδήποτε παλιό τετρακίνητο Μάζντα, Έσκορτ ή Έβο5, ή να βάλεις δίπλα σε ένα Γιάρις ένα Στάρλετ με 20% λιγότερη ιπποδύναμη;
-
[quote='scn' ή να βάλεις δίπλα σε ένα Γιάρις ένα Στάρλετ με 20% λιγότερη ιπποδύναμη;[/quote]
Γι'αυτόν που γουστάρει να τρέξει γιατι ήταν παντα όνειρο, και θέλει να βάλει φόρμα και να πάρει Go , η δυνατότητα να τρέξει με ένα οικονομικό Starlet (γιατι δε του φτάνουν για Yaris) μπορεί να μην τον απασχολούν τα -20% της ιπποδύναμης. Αν έχει και λίγο μυαλό, θα βάζει στόχο τα 10'' που του ρίχνει το Γιάρις να γίνουν σιγά σιγα 8, 6, 4 ... κάτι που ισοδυναμεί με νίκη. Αν το θέμα τώρα είναι και το κύπελλο του νικητή στα χέρια του, τοτε μαλλον κάθεται σπίτι και αφήνει να τρέχουν μόνοι οι 20 πρωτοι των κλάσεων... Οποτε είναι και θέμα νοοτροπίας, όσες ιδέες και προσπάθειες κι αν κάνει η αρχή του σπόρ.
-
Παρακολουθω ραλυ απο το 1995.
το μπασκετ και το ποδοσφαιρο χρειζονται μια μπαλα...
το peugeot του παππου για να παει μπαλα που λεμε στο χωριο μου..χρειαζεται τεσσερα μπαλακια..
περα απο τα κοκονια του παππου χρειαζονταν και τα κοκονια του συνοδηγου Γιαννη Μεσημερη.
διοτι μπορει οπως λεει ο APR να τσεκαριζε τις σημειωσεις ο παππους με τον συνοδηγο,αλλα σιγουρα ηθελε κοκονια να πας βολτα με το 205 με τα σχεδον μαμα αμορτισερ...
υ.γ. κε APR μηπως αναφερεσαι εδω???
-
Eσυ το πηγες πολυ ψηλα , κατσε καλα οχι και να περιμενουμε να ριξει στον Τραβαλια .....ειναι σαν να συγκρινεις την Γουίτνεϊ Χιούστον με την Μαλιωτακη
Aυto δεν σου κανει ? ...http://www.ewrc-results.com/final.php?e ... Rally-2006
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Eσυ το πηγες πολυ ψηλα , κατσε καλα οχι και να περιμενουμε να ριξει στον Τραβαλια .....ειναι σαν να συγκρινεις την Γουίτνεϊ Χιούστον με την ΜαλιωτακηAυto δεν σου κανει ? ...http://www.ewrc-results.com/final.php?e=623&t=Elpa-Rally-2006
Καλησπερα Κ Χρηστο,
Αν αναφερεστε στο δικο μας αποτελμεσμα σε σχεση με το Ν1, απλα να αναφερω οτι στην 8η ειδικη ειχαμε λαστιχο, και οπως φαινεται απο τους χρονους αλλα και στο βιντεο του κωστουρου χασαμε 10 λεπτα παρα κατι, χωρις παρολο αυτα το συγκεκριμενο γεγονος να μειωνει την επιδοση του ηλια και του νικου.
Οπως και να εχει ειμαι συμφωνος με το ολο πνευμα της συζητησης, πιστευω οτι δεν χρειαζονται πολλα για να χαρεις τους αγωνες και μεσα απο την εμπλοκη αυτη να υπαρξει η εξελιξη, στο βαθμο με τον οποιο ειναι ο καθενας ικανοποιημενος -
Στην γενικη με τους μεγαλους εκπροσωπους μας αναφερομαι Στελακη μου , αυτους που περιμενουμε οτι θα μας εκαναν ... !
Αλλα καλα εκανες και μας θυμισες λεπτομερειες του αγωνα σας , ωστε να μας φυγει η εντυπωση που ειχαμε οτι ειστε (Στελιος- Κωστας )το διδυμο κουλαμαριες
Μακαρι να ηταν ολα τα πληρωματα σαν και εσας , θα ξαναγεμιζαν οι αγωνες θεατες !
N/1 σου λενε μετα...