Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N/1 σου λενε μετα...
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. N/1 σου λενε μετα...
    • 1 / 1
    Ελληνικοί Αγώνες
    9
    16
    193
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • johanndelta
      johanndelta last edited by

      Youtube Video

      The master at work που λενε και στο χωριο μου. Ή πιο απλα τι ονειρευόμασταν ως ξεκινημα οι νεοι των early 90's. (μαλλον πρεπει να με εχουν επηρεασει παρα πολύ οι πρωτες ασπρες τριχες...)

      ΥΓ: Αν και για μενα το ακριβες 'ονειρο ξεκινηματος' ηταν οι Γκαμπλετσας/Οκταβιος/Ντασιος με ΑΧ/205, σε δικο τους αγωνα με πολλα Ν/1, στην κρατικη τηλεοραση παρακαλω...

      Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 8
      • johanndelta
        johanndelta last edited by

        Youtube Video

        The master at work που λενε και στο χωριο μου. Ή πιο απλα τι ονειρευόμασταν ως ξεκινημα οι νεοι των early 90's. (μαλλον πρεπει να με εχουν επηρεασει παρα πολύ οι πρωτες ασπρες τριχες...)

        ΥΓ: Αν και για μενα το ακριβες 'ονειρο ξεκινηματος' ηταν οι Γκαμπλετσας/Οκταβιος/Ντασιος με ΑΧ/205, σε δικο τους αγωνα με πολλα Ν/1, στην κρατικη τηλεοραση παρακαλω...

        Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • johanndelta
          johanndelta last edited by

          Youtube Video

          The master at work που λενε και στο χωριο μου. Ή πιο απλα τι ονειρευόμασταν ως ξεκινημα οι νεοι των early 90's. (μαλλον πρεπει να με εχουν επηρεασει παρα πολύ οι πρωτες ασπρες τριχες...)

          ΥΓ: Αν και για μενα το ακριβες 'ονειρο ξεκινηματος' ηταν οι Γκαμπλετσας/Οκταβιος/Ντασιος με ΑΧ/205, σε δικο τους αγωνα με πολλα Ν/1, στην κρατικη τηλεοραση παρακαλω...

          Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 8
          • L
            lef205 last edited by

            τα'χουμε πει, αυτο το βιντεο το βλεπει ο ΡανιοτηΣ και πεφτει σε καταθλιψη.
            Με εργοστασιακο τακακι Mintex παρακαλω .

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • S
              scn last edited by

              Το πιο αδύναμο από τα Ν1 που έχω μπει, αλλά με τον καλύτερο οδηγό που έχω γνωρίσει, τόσο από πλευράς οδηγικής ικανότητας όσο και από πλευράς αθλητικού ήθους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • S
                spinos7 last edited by

                για αρχή χέρια και τρέλα χρειάζεται για να δει ο κόσμος θέαμα... και μετά ας έρθουν και τα r5,s2000 κλπ σύγχρονα αγωνιστικά αυτοκίνητα που δεν έχουμε στη χώρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • M
                  mmarkom last edited by

                  Άμα το χεις τι άσφαλτο,χώμα,ομίχλη, παντού πας αέρα.Τον θυμάμαι σε κάτι βραδυνούς κατηφορικούς Μερκούρηδες να
                  ράβει υπέροχα κουστουμάκια.Φήμες λένε πως πατούσες του ήταν εκτός ομολογκασιόν καθώς διέθεταν ειδικές ψύκτρες
                  που μέσω του πεντάλ του φρένου έψυχαν τους μαμίσιους δίσκους και τακάκια που φόραγε.

                  Ο χρήστης scn έγραψε:
                  Το πιο αδύναμο από τα Ν1 που έχω μπει, αλλά με τον καλύτερο οδηγό που έχω γνωρίσει, τόσο από πλευράς οδηγικής ικανότητας όσο και από πλευράς αθλητικού ήθους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • S
                    scn last edited by

                    Ο χρήστης mmarkom έγραψε:
                    Άμα το χεις τι άσφαλτο,χώμα,ομίχλη, παντού πας αέρα.Τον θυμάμαι σε κάτι βραδυνούς κατηφορικούς Μερκούρηδες να
                    ράβει υπέροχα κουστουμάκια.Φήμες λένε πως πατούσες του ήταν εκτός ομολογκασιόν καθώς διέθεταν ειδικές ψύκτρες
                    που μέσω του πεντάλ του φρένου έψυχαν τους μαμίσιους δίσκους και τακάκια που φόραγε.

                    Από αυτά που θυμάμαι, τα κορυφαία είναι το θεόκουφο 9.28 στη Φτέρη, ο δεύτερος χρόνος γενικής, μόλις 4'' πίσω από τον Κύρκο με το WRC, στον παλιό κατηφορικό Αη Γιάννη με πάνω από 100 συμμετοχές και ο πρώτος χρόνος Ν1 σε βρεγμένο κατηφορικό Επτάλοφο με σλικς τη στιγμή που οι περισσότεροι φόραγαν intermediate.

                    Κάποια στιγμή είχαν πει σε άλλον πολύ καλό οδηγό που ήταν τότε στη Ν1 ότι ο 'παππούς' (το παρατσούκλι του τότε) περνούσε με 5η χωρίς άφημα την αριστερή με το στούμπο στο τελείωμα της κατηφόρας μετά τη διασταύρωση της Ζαγοράς στο Καράβωμα. Η απάντηση του άλλου οδηγού ήταν: 'Ο παππούς είναι 55 χρονών, έχει ζήσει τη ζωή του, μπορεί να κάνει ό,τι θέλει. Εγώ είμαι κάτω από 30, έχω ολόκληρη ζωή να ζήσω, τέτοια πράγματα δεν κάνω'. Πράγματι, κάποια από αυτά που έκανε στα γρήγορα κομμάτια, όπως αυτό, τα έκανε μόνο εκείνος. Οι κόντρες του με Μίχο και Δραγώνα είναι από τις καλύτερες που έχω δει στους ελληνικούς αγώνες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 10
                    • A
                      apr last edited by

                      Ειναι φυσικα εξαιρετικος οδηγος αγωνων (ηταν επειδη σταματισε να τρεχει) , ειχε πολυ καλα αισθητηρια και ανακλαστικα , δεν ηταν εποχης , και υστερουσε στην πιστα !
                      Αυτα λοιπον που γραφετε , ειναι αποτελεσματα εκατονταδων χιλιομετρων και ωρων δοκιμων ......και με τις ιδανικοτερες συνθηκες , δηλαδη , καθημερινες δοκιμες (οχι ΣΚπου εχει κινηση )) και με το ιδιο αυτοκινητο (το που τοτε ηταν νομιμοτατο και δεν προκαλουσε , γιατι ηταν σχεδον νορμαλ ) κι ηταν χαρας ευαγγελιο να καθεσαι διπλα στον να .....διαβαζεις τις ειδικες που απλα σε τσεκαριζε !
                      Το οτι εκανε αυτες τις **επιλογες χαμηλου αγωνιστικου προφιλ **, ειναι προς τιμη του , εδειχνε αγωνιστικη παιδεια στους νεοτερους ,αλλα και στους συναθλητες του , εδειξε αυτο που λεμε , οτι αν εχεις πραγματικο ταλεντο και αγαπη για κατι , μπορεις να το εξελιξεις και να κανεις εκπληκτικα πραγματα .Διεθεσε τα λιγοτερα χρηματα(απο δεκαδες αλλους συναθλητες) για να κανει ολους αυτους τους αγωνες που εκανε σε ολα τα τερεν , χωμα (απο την εποχη με το σταρλετ) , και ασφαλτο ραλλυ που τα λατρευε επισης , και να εχει τα εξαιρετικα αποτελσματα !

                      Ki αλλοι της εποχης του εγιναν στον χωρο ,γραφοντας χρονους , απ'την συνεχη εμπλοκη τους ομως με καλα αυτοκινητα ,τις περισσοτερες φορες .Ο Αλεκος απεδειξε οτι δεν χρειαζοταν απαραιτητα το ακριβο αγωνιστικο , υπηρχαν κι αλλοι τροποι !

                      Ωραια ειναι να φτιαχνουμε λετζενοσελιδες σε φιλους και ανθρωπους που θαυμαζουμε και εχουν κανει υπεροχα πραγματα στους αγωνες μας ,που δεν εχουν < κουρασει> απ'την υπερμερη προβολη που ειχαν αλλοι, αγαπημενοι του δημοσιογραφικου χωρου , αλλωστε το εχουμε αναγκη , γιατι τις περισσοτερες φορες οι που περιμεναμε να μας εξυψωσουν το ηθικο ακομα και ** στις ειδικες μας **,που γνωριζαν με κλειστα ματια (ειδικα απο κατι Αχαιους)με ξενους σε καποια ραλυ ελπα κτλ ..... μας εκαναν ρομπα ακομα και με καποιους βαλκανιους παγκοσμιου φημης αγνωστους , κομητες !

                      Μακαρι να τον ξαναδουμε τον Αλεκο μας με κανενα ιστορικο , σιγουρα θα εχουν να μαθουν κι αλλοι νεοι πολλα σωστα πραγματα για τους αγωνες !

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • A
                        apr last edited by

                        Συμτωματικα , ειδα στο fb που εχουν βαλει δυο 1300 αρια χωματινα , και σχολιαζουν μερικοι πρωταγωνιστες της κλασης Α5 του 90+,τι ωραια που θα ηταν να ξαναειχαν αγωνες σαν κι εκεινης της εποχης , τωρα !

                        Τι πιστευετε ? θα μπορουσε να επαναληφθει η εποχη εκεινη (τα μετα το 85δηλαδη μεχρι τα σημερινα ) , δηλαδη οπως ετρεχαν τοτε , τα ιδια αυτοκινητα μαζι με τα σημερινα ,**** απο αλλαγες κανονισμων , στους σημερινους αγωνες ασφαλτο και χωμα ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • A
                          apr last edited by

                          ....................

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • S
                            scn last edited by

                            Ο χρήστης APR έγραψε:
                            Τι πιστευετε ? θα μπορουσε να επαναληφθει η εποχη εκεινη (τα μετα το 85δηλαδη μεχρι τα σημερινα ) , δηλαδη οπως ετρεχαν τοτε , τα ιδια αυτοκινητα μαζι με τα σημερινα ,**** απο αλλαγες κανονισμων , στους σημερινους αγωνες ασφαλτο και χωμα ?

                            Μα δεν υπάρχουν σημερινά αυτοκίνητα στους ελληνικούς αγώνες. Το μόνο σημερινό αυτοκίνητο είναι του Παυλίδη. Όλα τα άλλα είναι ξεπερασμένα μοντέλα και η μέση ηλικία των ελληνικών αγωνιστικών είναι πάνω από 12 χρόνια. Το ότι δε μαζεύονται πολλά από τα παλιά αυτοκίνητα που είναι κλειδωμένα σε αποθήκες σχετίζεται κυρίως με την οικονομική κατάσταση η οποία είναι πολύ αμφίβολο ότι θα αλλάξει σύντομα.

                            Και, άντε, στην άσφαλτο κάτι κάνουν τα παλιά. Ένα καλοφτιαγμένο 106 Α5 πάντα παραμένει αξιόμαχο, όπως και ένα καλοφτιαγμένο Σαξόραλλο φουλ Α6 ή ένα καλό Κλιό ή μια καλή Μ3. Αλλά στο χώμα, πού να βάλεις δίπλα μια ταλαιπωρημένη καρότσα με μια πιο καινούργια; Και πού να βάλεις δίπλα σε ένα Έβο9 ένα οποιοδήποτε παλιό τετρακίνητο Μάζντα, Έσκορτ ή Έβο5, ή να βάλεις δίπλα σε ένα Γιάρις ένα Στάρλετ με 20% λιγότερη ιπποδύναμη;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • G
                              gonakinen last edited by

                              [quote='scn' ή να βάλεις δίπλα σε ένα Γιάρις ένα Στάρλετ με 20% λιγότερη ιπποδύναμη;[/quote]

                              Γι'αυτόν που γουστάρει να τρέξει γιατι ήταν παντα όνειρο, και θέλει να βάλει φόρμα και να πάρει Go , η δυνατότητα να τρέξει με ένα οικονομικό Starlet (γιατι δε του φτάνουν για Yaris) μπορεί να μην τον απασχολούν τα -20% της ιπποδύναμης. Αν έχει και λίγο μυαλό, θα βάζει στόχο τα 10'' που του ρίχνει το Γιάρις να γίνουν σιγά σιγα 8, 6, 4 ... κάτι που ισοδυναμεί με νίκη. Αν το θέμα τώρα είναι και το κύπελλο του νικητή στα χέρια του, τοτε μαλλον κάθεται σπίτι και αφήνει να τρέχουν μόνοι οι 20 πρωτοι των κλάσεων... Οποτε είναι και θέμα νοοτροπίας, όσες ιδέες και προσπάθειες κι αν κάνει η αρχή του σπόρ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • A
                                astrakitcar last edited by

                                Παρακολουθω ραλυ απο το 1995.

                                το μπασκετ και το ποδοσφαιρο χρειζονται μια μπαλα...

                                το peugeot του παππου για να παει μπαλα που λεμε στο χωριο μου..χρειαζεται τεσσερα μπαλακια..

                                περα απο τα κοκονια του παππου χρειαζονταν και τα κοκονια του συνοδηγου Γιαννη Μεσημερη.

                                διοτι μπορει οπως λεει ο APR να τσεκαριζε τις σημειωσεις ο παππους με τον συνοδηγο,αλλα σιγουρα ηθελε κοκονια να πας βολτα με το 205 με τα σχεδον μαμα αμορτισερ...

                                υ.γ. κε APR μηπως αναφερεσαι εδω???

                                http://www.ewrc-results.com/final.php?e=4839

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • A
                                  apr last edited by

                                  Eσυ το πηγες πολυ ψηλα , κατσε καλα οχι και να περιμενουμε να ριξει στον Τραβαλια .....ειναι σαν να συγκρινεις την Γουίτνεϊ Χιούστον με την Μαλιωτακη

                                  Aυto δεν σου κανει ? ...http://www.ewrc-results.com/final.php?e ... Rally-2006

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • S
                                    stelios-c last edited by

                                    Ο χρήστης APR έγραψε:
                                    Eσυ το πηγες πολυ ψηλα , κατσε καλα οχι και να περιμενουμε να ριξει στον Τραβαλια .....ειναι σαν να συγκρινεις την Γουίτνεϊ Χιούστον με την Μαλιωτακη

                                    Aυto δεν σου κανει ? ...http://www.ewrc-results.com/final.php?e=623&t=Elpa-Rally-2006

                                    Καλησπερα Κ Χρηστο,

                                    Αν αναφερεστε στο δικο μας αποτελμεσμα σε σχεση με το Ν1, απλα να αναφερω οτι στην 8η ειδικη ειχαμε λαστιχο, και οπως φαινεται απο τους χρονους αλλα και στο βιντεο του κωστουρου χασαμε 10 λεπτα παρα κατι, χωρις παρολο αυτα το συγκεκριμενο γεγονος να μειωνει την επιδοση του ηλια και του νικου.
                                    Οπως και να εχει ειμαι συμφωνος με το ολο πνευμα της συζητησης, πιστευω οτι δεν χρειαζονται πολλα για να χαρεις τους αγωνες και μεσα απο την εμπλοκη αυτη να υπαρξει η εξελιξη, στο βαθμο με τον οποιο ειναι ο καθενας ικανοποιημενος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • A
                                      apr last edited by

                                      Στην γενικη με τους μεγαλους εκπροσωπους μας αναφερομαι Στελακη μου , αυτους που περιμενουμε οτι θα μας εκαναν ... !

                                      Αλλα καλα εκανες και μας θυμισες λεπτομερειες του αγωνα σας , ωστε να μας φυγει η εντυπωση που ειχαμε οτι ειστε (Στελιος- Κωστας )το διδυμο κουλαμαριες

                                      Μακαρι να ηταν ολα τα πληρωματα σαν και εσας , θα ξαναγεμιζαν οι αγωνες θεατες !

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr