-
Καλησπέρα παιδια, εχω μια απορία, το αυτοκινητο μου εχει ενα θέμα οταν πατάω συμπλέκτη να αλλαξω ταχύτητα η να βάλω νεκρα μερικές φορες σβήνει εντελώς, μερικές φορες βεβαια κατεβάζει 400 στροφες και τις επαναφερει στις 800 και ακουγετε ενας ηχος σαν να πηρε μπρως ξανα. Μου είπαν για πεταλούδα αλλα εχοντας υποψην ποσο κοστιζει για να αλλαξω μια ξενερωσα τωρα δεν ξερω και αν ειναι πεταλουδα 100% γιατι ο καθενας λεει το μακρυ του και το κοντο του. Εσεις εχετε καμια ιδέα τι μπορει να φταίει? Το αμάξι ειναι το seat ibiza MK4 6L (2006-2008) 1.400 cc 16v 101 bhp
Ευχαριστώ
-
Καλησπέρα παιδια, εχω μια απορία, το αυτοκινητο μου εχει ενα θέμα οταν πατάω συμπλέκτη να αλλαξω ταχύτητα η να βάλω νεκρα μερικές φορες σβήνει εντελώς, μερικές φορες βεβαια κατεβάζει 400 στροφες και τις επαναφερει στις 800 και ακουγετε ενας ηχος σαν να πηρε μπρως ξανα. Μου είπαν για πεταλούδα αλλα εχοντας υποψην ποσο κοστιζει για να αλλαξω μια ξενερωσα τωρα δεν ξερω και αν ειναι πεταλουδα 100% γιατι ο καθενας λεει το μακρυ του και το κοντο του. Εσεις εχετε καμια ιδέα τι μπορει να φταίει? Το αμάξι ειναι το seat ibiza MK4 6L (2006-2008) 1.400 cc 16v 101 bhp
Ευχαριστώ
-
Καλησπέρα παιδια, εχω μια απορία, το αυτοκινητο μου εχει ενα θέμα οταν πατάω συμπλέκτη να αλλαξω ταχύτητα η να βάλω νεκρα μερικές φορες σβήνει εντελώς, μερικές φορες βεβαια κατεβάζει 400 στροφες και τις επαναφερει στις 800 και ακουγετε ενας ηχος σαν να πηρε μπρως ξανα. Μου είπαν για πεταλούδα αλλα εχοντας υποψην ποσο κοστιζει για να αλλαξω μια ξενερωσα τωρα δεν ξερω και αν ειναι πεταλουδα 100% γιατι ο καθενας λεει το μακρυ του και το κοντο του. Εσεις εχετε καμια ιδέα τι μπορει να φταίει? Το αμάξι ειναι το seat ibiza MK4 6L (2006-2008) 1.400 cc 16v 101 bhp
Ευχαριστώ
-
γραψε μας και ποιο αμαξι εχεις αδερφε.
-
αν το συνδεσαν με το διαγνωστικο θα βγαλε ακριβως το κωδικο βλαβης που εχει καταγραψει ο εγκεφαλος, αν σου ειπαν οτι αυτο εχει καταγραψει ως βλαβη τι περιμενεις να κανουμε φακιρικα για να το μαντεψουμε η να το αμφισβητησουμε;
-
Δεν βγαζει καμια βλαβη, απλα η ερωτηση μου ειναι αν απο αυτα τα συμπτωματα εσεις μπορειτε να κατατωπισετε το προβλημα σε καποιο σημειο οπως πχ η πεταλουδα.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
γραψε μας και ποιο αμαξι εχεις αδερφε.Φοβάται να γράψει μη του το ματιάσουνε, κανένα ποδήλατο θα είναι και θα έσπασε η αλυσίδα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
γραψε μας και ποιο αμαξι εχεις αδερφε.
Φοβάται να γράψει μη του το ματιάσουνε, κανένα ποδήλατο θα είναι και θα έσπασε η αλυσίδα.
-
Αφου το γράφει. Seat ibiza
Send from outer space ★
-
Εναν καλο καθαρισμο, και μια εκ νεου προσαρμογη, της πεταλουδας.
Τσεκαρισμα και για αερα, μη μετρησιμο, στην εισαγωγη. Στο ρελαντι ρεταρει??
Αυτα για αρχη. -
οχι δεν ρετάρει καθόλου
-
Ο χρήστης mindphreak έγραψε:
Καλησπέρα παιδια, εχω μια απορία, το αυτοκινητο μου εχει ενα θέμα οταν πατάω συμπλέκτη να αλλαξω ταχύτητα η να βάλω νεκρα μερικές φορες σβήνει εντελώς, μερικές φορες βεβαια κατεβάζει 400 στροφες και τις επαναφερει στις 800 και ακουγετε ενας ηχος σαν να πηρε μπρως ξανα. Μου είπαν για πεταλούδα αλλα εχοντας υποψην ποσο κοστιζει για να αλλαξω μια ξενερωσα τωρα δεν ξερω και αν ειναι πεταλουδα 100% γιατι ο καθενας λεει το μακρυ του και το κοντο του. Εσεις εχετε καμια ιδέα τι μπορει να φταίει? Το αμάξι ειναι το seat ibiza MK4 6L (2006-2008) 1.400 cc 16v 101 bhpΕυχαριστώ
Πρέπει να έχει κάποιο μηχανισμό που ρυθμίζει το ρελαντί. Αν ναι, κάντου ένα καλό καθάρισμα και δοκίμασε πάλι. Μπορεί να μην κινείται ελεύθερα, οπότε μόλις πέφτουν οι στροφές, δεν προλαβαίνει να ανοίξει για να τις κρατήσει.
-
Κατι αντιστοιχο συμβαινει και στο Ford Ka της γυναικας μου.Καπου καπου οταν βαζουμε νεκρα η παταμε συμπλεκτη,σβηνει και πρεπει να γυρισεις τη μιζα για να ξαναπαρει.Ενας μαστορας μου ειπε οτι πρεπει να ειναι το μοτερακι που κραταει το ρελαντι και προς το παρον αφου το κανει αραια και που,να το αφησω οπως ειναι.
Μολις επιδεινωθει η κατασταση να παω να το αλλαξει.Κοστος;100 ευρω μες το νερο αναλογα το αυτοκινητο.
Αν και δεν γνωριζω,αρκετα μου φαινονται.Ειναι οντως ετσι; -
καθαρισμός πεταλούδας;
-
Μπα οχι δε νομιζω. Εχουν bypass τα συγκεκριμενα ford στη πεταλουδα. Κατα τη γνωμη μου, αφου σου το κανει αραια και που, ξεβιδωσε τη και καθαρισε τη λογικα θα εχει πιασει μαυριλα. Το δικο μου πχ δεν εχει αρχισει να σβηνει ακομα, αλλα αμα εχεις a/c ανοιχτο και βαλεις νεκρο επειδη φτανεις σε φαναρι κανει κατι μικρα σκαμπανεβασματα.
-
Ο χρήστης stergiosbik έγραψε:
Κατι αντιστοιχο συμβαινει και στο Ford Ka της γυναικας μου.Καπου καπου οταν βαζουμε νεκρα η παταμε συμπλεκτη,σβηνει και πρεπει να γυρισεις τη μιζα για να ξαναπαρει.Ενας μαστορας μου ειπε οτι πρεπει να ειναι το μοτερακι που κραταει το ρελαντι και προς το παρον αφου το κανει αραια και που,να το αφησω οπως ειναι.
Μολις επιδεινωθει η κατασταση να παω να το αλλαξει.Κοστος;100 ευρω μες το νερο αναλογα το αυτοκινητο.
Αν και γνωριζω,αρκετα μου φαινονται.Ειναι οντως ετσι;Το ίδιο πρόβλημα είχε καi ο πατέρας μου (Peugeot 307 1.4) Μόλις άλλαξε το μοτερακι όλα δούλευαν ρολόι. Κόστος 50€ μαζί με καθαρισμό της πεταλούδας.
-
....>Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
καθαρισμός πεταλούδας;
.....μπορεί να είναι'κάμπια' ακόμα!!
-
Ακυρο.Διπλο ποστ.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Μπα οχι δε νομιζω. Εχουν bypass τα συγκεκριμενα ford στη πεταλουδα. Κατα τη γνωμη μου, αφου σου το κανει αραια και που, ξεβιδωσε τη και καθαρισε τη λογικα θα εχει πιασει μαυριλα. Το δικο μου πχ δεν εχει αρχισει να σβηνει ακομα, αλλα αμα εχεις a/c ανοιχτο και βαλεις νεκρο επειδη φτανεις σε φαναρι κανει κατι μικρα σκαμπανεβασματα.Μαλιστα.
Αυτο πως γινεται;Μπορω να το κανω και μονος μου η θελει μαστορα;
Αν και πιανουν τα χερια μου αρκετα,με αυτοκινητα δεν εχω ασχοληθει ποτε εκτος των κλασικων(φιλτρα,λαδια κλπ). -
Σβήσιμο κινητήρα