Το πρώτο που ειπες το δοκιμασα δλδ εστειλα με την αντλια 2-3 φορές και το εκανε παλι,
Για το δευτερο που λες αν το κανω μετα απο 4 ωρες δεν το κανει απλα ακουγεται ετσι μια ακαυτη και τπτ αλλο, συνηθως το κανει μετα απο κανα 7-9 ωρο.
Το πρώτο που ειπες το δοκιμασα δλδ εστειλα με την αντλια 2-3 φορές και το εκανε παλι,
Για το δευτερο που λες αν το κανω μετα απο 4 ωρες δεν το κανει απλα ακουγεται ετσι μια ακαυτη και τπτ αλλο, συνηθως το κανει μετα απο κανα 7-9 ωρο.
seat ibiza 1,4 bxw 86 hp 2007 μοντέλο , η πεταλούδα ειναι πεντακαθαρη (δεν εχω αναθυμιασεις στο φιλτρο τις εχω εκτος) + οτι την καθαρισα πριν κανα 2 μηνο. Μου το κανει την επομενη μέρα γιατι λογικα εχει περασει ωρα και εχει κρυώσει/κατεβασει βενζινη. Νταξει η λυση ειναι να μην παταω γκαζι οταν το βαζω μπρως (πραγμα που κανω) αλλα απο τι στιγμη που βλεπω αυτο το προβλημα, κατι σημαινει και πρεπει να το φτιαξω
Οι εξατμισαδες λενε πεταλουδα, αν δεν βαλω με πατημενο το γκαζι παιρνει κανονικοτατα μπρως, με πατημενο γκαζι εβαλα μπρως γιατι καταλαβα οτι κατι πεζει με το μιγμα, και ηθελα να δοκιμασω να δω αν φταει, και οντως μονο με πατημενο γκαζι το κανει αυτο, εννοειτε πως δεν το βαζω με πατημενο, απλα οταν το δοκιμαζω το κανει και δεν μ αρεσει που το βλεπω.
Ναι μπήκε σε διαγνωστικο και δεν εβγαλε τπτ.
Καλησπέρα παιδια, ημουν στο εξωτερικο 1 εβδομαδα, οποτε το αμαξι εμεινε ακινητο, οταν γυρισα το βραδυ ειπα να το βαλω μπρως να δουλεψει λιγο, πηρε λιγο ποιο δυσκολα και μου φανηκε λογικο λογο μπαταριας και θερμοκρασιας (13 βαθμοι). Αυτο ομως που μου φανηκε περιεργο ηταν πως το αμαξι δουλευε 500-600 στροφές και ακουγωταν λες και κατι κοπανιοταν μεσα στην εξατμιση, δουλευε σαν μπουκομενο αλλα με το που δουλεψε 20 δευτερολεπτα εστρωσε. Την επομενη μερα πηγα να το βαλω μπρως, ειχα πατημενο συμπλεκτη, και για καποιο λογο θελησα να πατησω γκαζι ενω θα γυρναγα την μιζα, ετσι μου ηρθε σαν φλασια, το αποτελεσμα ηταν το αμαξι να κανει παλι το ιδιο πραμα. Αυτο το παθαινει πλεον οταν το βαζω μπρωστα την επομενη μερα με πατημενο το γκαζι, επισης ακουγοταν κομματακια στον καταλυτη και σκευτικα οτι αυτο θα εφταιγε και χθες αλλαξα καταλυτη (ιδιο αλλα σε καλυτερη κατασταση) και δεν αλλαξε απολυτως τπτ. Επισης το αμαξι μεχρι να ζεσταθει η εξατμιση μετα τισ 3,5 χιλιαδες στροφές ακουγεται σαν honda, με το που ζεσταθεί στρωνει, δεν ξερω τι φταει, ποιο πολυ το ριχνω το φτεξιμο στην εξατμιση λογικα στο χταποδι γιατι μονο αυτο εμεινε αθικτο, αλλα ενας μου ειπε και για πεταλουδα. Θα σας βαλω και ενα video να παρετε μια ιδέα.
Καλησπέρα παιδια, ημουν στο εξωτερικο 1 εβδομαδα, οποτε το αμαξι εμεινε ακινητο, οταν γυρισα το βραδυ ειπα να το βαλω μπρως να δουλεψει λιγο, πηρε λιγο ποιο δυσκολα και μου φανηκε λογικο λογο μπαταριας και θερμοκρασιας (13 βαθμοι). Αυτο ομως που μου φανηκε περιεργο ηταν πως το αμαξι δουλευε 500-600 στροφές και ακουγωταν λες και κατι κοπανιοταν μεσα στην εξατμιση, δουλευε σαν μπουκομενο αλλα με το που δουλεψε 20 δευτερολεπτα εστρωσε. Την επομενη μερα πηγα να το βαλω μπρως, ειχα πατημενο συμπλεκτη, και για καποιο λογο θελησα να πατησω γκαζι ενω θα γυρναγα την μιζα, ετσι μου ηρθε σαν φλασια, το αποτελεσμα ηταν το αμαξι να κανει παλι το ιδιο πραμα. Αυτο το παθαινει πλεον οταν το βαζω μπρωστα την επομενη μερα με πατημενο το γκαζι, επισης ακουγοταν κομματακια στον καταλυτη και σκευτικα οτι αυτο θα εφταιγε και χθες αλλαξα καταλυτη (ιδιο αλλα σε καλυτερη κατασταση) και δεν αλλαξε απολυτως τπτ. Επισης το αμαξι μεχρι να ζεσταθει η εξατμιση μετα τισ 3,5 χιλιαδες στροφές ακουγεται σαν honda, με το που ζεσταθεί στρωνει, δεν ξερω τι φταει, ποιο πολυ το ριχνω το φτεξιμο στην εξατμιση λογικα στο χταποδι γιατι μονο αυτο εμεινε αθικτο, αλλα ενας μου ειπε και για πεταλουδα. Θα σας βαλω και ενα video να παρετε μια ιδέα.
οποτε την αλλαγη στα ρουλεμαν δεν την γλιτωνουμε ε?
Πριν απο 2050 χιλιομετρα εκανα ανακατασκευή στο μοτέρ, με καινούργια ρουλεμαν και ιμαντες, δν το εχω ζορισει, το αμαξι το αφηνω να ζεσταθει 2 λεπτα, μετα το κυκλοφορουσα μεχρι 3000-3400 στροφες, αφηνοντας να ρολαρει χωρις να βαζω νεκρα, και περιπου στα 1600 χιλιομετρα αρχισα να ανεβαζω στροφες μεχρι 4000-4200.
Καλησπέρα παιδια, ηθελα να ρωτησω, ειχα αλλαξει ρουλεμαν τεντωτηρα οταν ειχα κανει ανακατασκευή στο μοτερ, και οταν το αμαξι μου φτανει τη θερμοκρασια λειτουργιας (ειναι ζεστο δλδ) βγάζει αυτον τον ηχο απο τα ρουλεμαν ο οποιος ακουγεται και οταν ειμαι μεσα στην καμπινα αλλα ακομα εντονώτερα οταν ανοιγω το καπο, οταν παταω λιγο γκαζι αυξανεται μεχρι στις 1500 στροφές και μετα καλύπτεται απο τον ηχο της εξατμισης. Ειπα να τραβήξω και ενα βιντεο για να παρετε μια ιδέα, δωστε βαση στον ηχο που κανουν τα ρουλεμαν και οχι στον ηχο που κανουν τα ωστήρια. (Για να αρχησει αυτος ο ηχος πρεπει το αμαξι να εχει δουλευψει τουλαχιστον 5-10 λεπτα)
Καλησπέρα παιδια, ηθελα να ρωτησω, ειχα αλλαξει ρουλεμαν τεντωτηρα οταν ειχα κανει ανακατασκευή στο μοτερ, και οταν το αμαξι μου φτανει τη θερμοκρασια λειτουργιας (ειναι ζεστο δλδ) βγάζει αυτον τον ηχο απο τα ρουλεμαν ο οποιος ακουγεται και οταν ειμαι μεσα στην καμπινα αλλα ακομα εντονώτερα οταν ανοιγω το καπο, οταν παταω λιγο γκαζι αυξανεται μεχρι στις 1500 στροφές και μετα καλύπτεται απο τον ηχο της εξατμισης. Ειπα να τραβήξω και ενα βιντεο για να παρετε μια ιδέα, δωστε βαση στον ηχο που κανουν τα ρουλεμαν και οχι στον ηχο που κανουν τα ωστήρια. (Για να αρχησει αυτος ο ηχος πρεπει το αμαξι να εχει δουλευψει τουλαχιστον 5-10 λεπτα)