-
Καλησπέρα παιδια, ηθελα να ρωτησω, ειχα αλλαξει ρουλεμαν τεντωτηρα οταν ειχα κανει ανακατασκευή στο μοτερ, και οταν το αμαξι μου φτανει τη θερμοκρασια λειτουργιας (ειναι ζεστο δλδ) βγάζει αυτον τον ηχο απο τα ρουλεμαν ο οποιος ακουγεται και οταν ειμαι μεσα στην καμπινα αλλα ακομα εντονώτερα οταν ανοιγω το καπο, οταν παταω λιγο γκαζι αυξανεται μεχρι στις 1500 στροφές και μετα καλύπτεται απο τον ηχο της εξατμισης. Ειπα να τραβήξω και ενα βιντεο για να παρετε μια ιδέα, δωστε βαση στον ηχο που κανουν τα ρουλεμαν και οχι στον ηχο που κανουν τα ωστήρια. (Για να αρχησει αυτος ο ηχος πρεπει το αμαξι να εχει δουλευψει τουλαχιστον 5-10 λεπτα)
-
Καλησπέρα παιδια, ηθελα να ρωτησω, ειχα αλλαξει ρουλεμαν τεντωτηρα οταν ειχα κανει ανακατασκευή στο μοτερ, και οταν το αμαξι μου φτανει τη θερμοκρασια λειτουργιας (ειναι ζεστο δλδ) βγάζει αυτον τον ηχο απο τα ρουλεμαν ο οποιος ακουγεται και οταν ειμαι μεσα στην καμπινα αλλα ακομα εντονώτερα οταν ανοιγω το καπο, οταν παταω λιγο γκαζι αυξανεται μεχρι στις 1500 στροφές και μετα καλύπτεται απο τον ηχο της εξατμισης. Ειπα να τραβήξω και ενα βιντεο για να παρετε μια ιδέα, δωστε βαση στον ηχο που κανουν τα ρουλεμαν και οχι στον ηχο που κανουν τα ωστήρια. (Για να αρχησει αυτος ο ηχος πρεπει το αμαξι να εχει δουλευψει τουλαχιστον 5-10 λεπτα)
-
Καλησπέρα παιδια, ηθελα να ρωτησω, ειχα αλλαξει ρουλεμαν τεντωτηρα οταν ειχα κανει ανακατασκευή στο μοτερ, και οταν το αμαξι μου φτανει τη θερμοκρασια λειτουργιας (ειναι ζεστο δλδ) βγάζει αυτον τον ηχο απο τα ρουλεμαν ο οποιος ακουγεται και οταν ειμαι μεσα στην καμπινα αλλα ακομα εντονώτερα οταν ανοιγω το καπο, οταν παταω λιγο γκαζι αυξανεται μεχρι στις 1500 στροφές και μετα καλύπτεται απο τον ηχο της εξατμισης. Ειπα να τραβήξω και ενα βιντεο για να παρετε μια ιδέα, δωστε βαση στον ηχο που κανουν τα ρουλεμαν και οχι στον ηχο που κανουν τα ωστήρια. (Για να αρχησει αυτος ο ηχος πρεπει το αμαξι να εχει δουλευψει τουλαχιστον 5-10 λεπτα)
-
ειχα το ιδιο προβλημα αλλα αρχικα μου αρχισε οταν το αμαξι ηταν κρυο και με το καιρο η ζημια επεκταθηκε και οταν ηταν ζεστο (vw golf 1.4 2002) το προβλημα εν τελη ηταν 2 ρουλεμαν τα οποια τα αλλαξαμε και παραλληλα και τον εξωτερικο ιμαντα και το προβλημα λυθηκε.
Πριν ποσο καιρο και ποσσα χιλιομετρα εχεις κανει την ανακατασκευη του μοτερ? μηπως το εχεις ζορισει πολυ απο τοτε? μηπως εχει κανει καμια πατατα ο μηχανικος σου οταν τα εφτιαξε?
Ο ηχος παντως μαρτυραει οτι μαλλον κατι παιζει με τα ρουλεμαν. -
Πριν απο 2050 χιλιομετρα εκανα ανακατασκευή στο μοτέρ, με καινούργια ρουλεμαν και ιμαντες, δν το εχω ζορισει, το αμαξι το αφηνω να ζεσταθει 2 λεπτα, μετα το κυκλοφορουσα μεχρι 3000-3400 στροφες, αφηνοντας να ρολαρει χωρις να βαζω νεκρα, και περιπου στα 1600 χιλιομετρα αρχισα να ανεβαζω στροφες μεχρι 4000-4200.
-
Ή τα έχει σφίξει πολύ και διαμαρτύρονται μέχρι να διαλύσουν ή δεν τα άλλαξε
-
οποτε την αλλαγη στα ρουλεμαν δεν την γλιτωνουμε ε?
-
Ο χρήστης mindphreak έγραψε:
οποτε την αλλαγη στα ρουλεμαν δεν την γλιτωνουμε ε?καλυτερα αλλαξε μηχανικο. παρε μια δευτερη γνωμη ωστε να δεις αν τα ρουλεμαν ειναι οντως καινουργια η αν ο μηχανικος σου σου εκανε μισες δουλειες. Ο ηχος παντως αυτο μαρτυραει αν πρεπει να αλαχτουν ευτυχως δεν ειναι και τοσο ακριβη ζημια για κανα 100αρι στη ξεφτιλα σε βλεπω εγω πληρωσα 100 για τα 2 (απο τα 3 συνολικα) μαζι με τον ιμαντα
Περίεργος ήχος στα ρουλεμάν