-
Καλησπέρα παιδια, ημουν στο εξωτερικο 1 εβδομαδα, οποτε το αμαξι εμεινε ακινητο, οταν γυρισα το βραδυ ειπα να το βαλω μπρως να δουλεψει λιγο, πηρε λιγο ποιο δυσκολα και μου φανηκε λογικο λογο μπαταριας και θερμοκρασιας (13 βαθμοι). Αυτο ομως που μου φανηκε περιεργο ηταν πως το αμαξι δουλευε 500-600 στροφές και ακουγωταν λες και κατι κοπανιοταν μεσα στην εξατμιση, δουλευε σαν μπουκομενο αλλα με το που δουλεψε 20 δευτερολεπτα εστρωσε. Την επομενη μερα πηγα να το βαλω μπρως, ειχα πατημενο συμπλεκτη, και για καποιο λογο θελησα να πατησω γκαζι ενω θα γυρναγα την μιζα, ετσι μου ηρθε σαν φλασια, το αποτελεσμα ηταν το αμαξι να κανει παλι το ιδιο πραμα. Αυτο το παθαινει πλεον οταν το βαζω μπρωστα την επομενη μερα με πατημενο το γκαζι, επισης ακουγοταν κομματακια στον καταλυτη και σκευτικα οτι αυτο θα εφταιγε και χθες αλλαξα καταλυτη (ιδιο αλλα σε καλυτερη κατασταση) και δεν αλλαξε απολυτως τπτ. Επισης το αμαξι μεχρι να ζεσταθει η εξατμιση μετα τισ 3,5 χιλιαδες στροφές ακουγεται σαν honda, με το που ζεσταθεί στρωνει, δεν ξερω τι φταει, ποιο πολυ το ριχνω το φτεξιμο στην εξατμιση λογικα στο χταποδι γιατι μονο αυτο εμεινε αθικτο, αλλα ενας μου ειπε και για πεταλουδα. Θα σας βαλω και ενα video να παρετε μια ιδέα.
-
Καλησπέρα παιδια, ημουν στο εξωτερικο 1 εβδομαδα, οποτε το αμαξι εμεινε ακινητο, οταν γυρισα το βραδυ ειπα να το βαλω μπρως να δουλεψει λιγο, πηρε λιγο ποιο δυσκολα και μου φανηκε λογικο λογο μπαταριας και θερμοκρασιας (13 βαθμοι). Αυτο ομως που μου φανηκε περιεργο ηταν πως το αμαξι δουλευε 500-600 στροφές και ακουγωταν λες και κατι κοπανιοταν μεσα στην εξατμιση, δουλευε σαν μπουκομενο αλλα με το που δουλεψε 20 δευτερολεπτα εστρωσε. Την επομενη μερα πηγα να το βαλω μπρως, ειχα πατημενο συμπλεκτη, και για καποιο λογο θελησα να πατησω γκαζι ενω θα γυρναγα την μιζα, ετσι μου ηρθε σαν φλασια, το αποτελεσμα ηταν το αμαξι να κανει παλι το ιδιο πραμα. Αυτο το παθαινει πλεον οταν το βαζω μπρωστα την επομενη μερα με πατημενο το γκαζι, επισης ακουγοταν κομματακια στον καταλυτη και σκευτικα οτι αυτο θα εφταιγε και χθες αλλαξα καταλυτη (ιδιο αλλα σε καλυτερη κατασταση) και δεν αλλαξε απολυτως τπτ. Επισης το αμαξι μεχρι να ζεσταθει η εξατμιση μετα τισ 3,5 χιλιαδες στροφές ακουγεται σαν honda, με το που ζεσταθεί στρωνει, δεν ξερω τι φταει, ποιο πολυ το ριχνω το φτεξιμο στην εξατμιση λογικα στο χταποδι γιατι μονο αυτο εμεινε αθικτο, αλλα ενας μου ειπε και για πεταλουδα. Θα σας βαλω και ενα video να παρετε μια ιδέα.
-
Καλησπέρα παιδια, ημουν στο εξωτερικο 1 εβδομαδα, οποτε το αμαξι εμεινε ακινητο, οταν γυρισα το βραδυ ειπα να το βαλω μπρως να δουλεψει λιγο, πηρε λιγο ποιο δυσκολα και μου φανηκε λογικο λογο μπαταριας και θερμοκρασιας (13 βαθμοι). Αυτο ομως που μου φανηκε περιεργο ηταν πως το αμαξι δουλευε 500-600 στροφές και ακουγωταν λες και κατι κοπανιοταν μεσα στην εξατμιση, δουλευε σαν μπουκομενο αλλα με το που δουλεψε 20 δευτερολεπτα εστρωσε. Την επομενη μερα πηγα να το βαλω μπρως, ειχα πατημενο συμπλεκτη, και για καποιο λογο θελησα να πατησω γκαζι ενω θα γυρναγα την μιζα, ετσι μου ηρθε σαν φλασια, το αποτελεσμα ηταν το αμαξι να κανει παλι το ιδιο πραμα. Αυτο το παθαινει πλεον οταν το βαζω μπρωστα την επομενη μερα με πατημενο το γκαζι, επισης ακουγοταν κομματακια στον καταλυτη και σκευτικα οτι αυτο θα εφταιγε και χθες αλλαξα καταλυτη (ιδιο αλλα σε καλυτερη κατασταση) και δεν αλλαξε απολυτως τπτ. Επισης το αμαξι μεχρι να ζεσταθει η εξατμιση μετα τισ 3,5 χιλιαδες στροφές ακουγεται σαν honda, με το που ζεσταθεί στρωνει, δεν ξερω τι φταει, ποιο πολυ το ριχνω το φτεξιμο στην εξατμιση λογικα στο χταποδι γιατι μονο αυτο εμεινε αθικτο, αλλα ενας μου ειπε και για πεταλουδα. Θα σας βαλω και ενα video να παρετε μια ιδέα.
-
σε διαγνωστικο, για να δειτε αν κρατησε σφαλματα, το βαλατε?
-
Ναι μπήκε σε διαγνωστικο και δεν εβγαλε τπτ.
-
Αφου εκανες ηδη επεμβασεις στην εξατμιση οπως λες... οι εξατμισαδες τι λενε?
Επισης, αν ΔΕΝ βαζεις μπροστα με πατημενο γκαζι το κανει?
Επισης, γιατι βαζεις μπροστα με πατημενο γκαζι?
-
Οι εξατμισαδες λενε πεταλουδα, αν δεν βαλω με πατημενο το γκαζι παιρνει κανονικοτατα μπρως, με πατημενο γκαζι εβαλα μπρως γιατι καταλαβα οτι κατι πεζει με το μιγμα, και ηθελα να δοκιμασω να δω αν φταει, και οντως μονο με πατημενο γκαζι το κανει αυτο, εννοειτε πως δεν το βαζω με πατημενο, απλα οταν το δοκιμαζω το κανει και δεν μ αρεσει που το βλεπω.
-
Ειπες παραπανω οτι το κανει 'την αλλη μερα', εγω καταλαβαινω πχ γυρνας το βραδυ στο σπιτι και το πρωι που πας να το βαλεις μπροστα για αν φυγεις το κανει...
Μαρκα Σεατ, μοντελο?Τελειως σον αερα, μπας και κατουραει τρεχει κανα μπεκ?
Τι προβλημα να εχει η πεταλουδα προσπαθω να σκεφτω... αντε το πολυ να της ριξεις ενα καθαρισμα
-
seat ibiza 1,4 bxw 86 hp 2007 μοντέλο , η πεταλούδα ειναι πεντακαθαρη (δεν εχω αναθυμιασεις στο φιλτρο τις εχω εκτος) + οτι την καθαρισα πριν κανα 2 μηνο. Μου το κανει την επομενη μέρα γιατι λογικα εχει περασει ωρα και εχει κρυώσει/κατεβασει βενζινη. Νταξει η λυση ειναι να μην παταω γκαζι οταν το βαζω μπρως (πραγμα που κανω) αλλα απο τι στιγμη που βλεπω αυτο το προβλημα, κατι σημαινει και πρεπει να το φτιαξω
-
Δοκιμασε να γυρισεις μια το κλειδι χωρις να βαλεις μπροστα, να δουλεψει η αντλια,
καντο αλλες 2 -3 φορες,
και μετα βαλε μπρος παλι με γκαζι.Δοκιμασε επισης αν το κανει το προβλημα μεσα την ημερα πχ κατεβα απ τη δουλεια και βαλτο μπροστα 4 ωρες μετα, να δεις αν κανει το ιδιο.
-
Το πρώτο που ειπες το δοκιμασα δλδ εστειλα με την αντλια 2-3 φορές και το εκανε παλι,
Για το δευτερο που λες αν το κανω μετα απο 4 ωρες δεν το κανει απλα ακουγεται ετσι μια ακαυτη και τπτ αλλο, συνηθως το κανει μετα απο κανα 7-9 ωρο.
Πρόβλημα με Cold Start