Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίπεδα ασφαλειας κάμπριο αυτοκίνητων σε ανατροπή
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Επίπεδα ασφαλειας κάμπριο αυτοκίνητων σε ανατροπή
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    33
    64
    641
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thanosob last edited by

      Ένα άρθρο και βίντεο για να ενημερωθούν οι υποψήφιοι αγοραστές κάμπριο αυτοκινήτων...

      http://www.gazzetta.gr/in-motion/articl ... era-cabrio

      -Προσπάθησα να το βρω και σε άλλα sites αλλα δεν τον βρήκα.Μόνο στο gazzetta
      -Εαν το θέμα υπάρχει ήδη ας διαγραφεί
      -Δεν ξέρω αν το έβαλα στη σωστή κατηγορία

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thanosob last edited by

        Ένα άρθρο και βίντεο για να ενημερωθούν οι υποψήφιοι αγοραστές κάμπριο αυτοκινήτων...

        http://www.gazzetta.gr/in-motion/articl ... era-cabrio

        -Προσπάθησα να το βρω και σε άλλα sites αλλα δεν τον βρήκα.Μόνο στο gazzetta
        -Εαν το θέμα υπάρχει ήδη ας διαγραφεί
        -Δεν ξέρω αν το έβαλα στη σωστή κατηγορία

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thanosob last edited by

          Ένα άρθρο και βίντεο για να ενημερωθούν οι υποψήφιοι αγοραστές κάμπριο αυτοκινήτων...

          http://www.gazzetta.gr/in-motion/articl ... era-cabrio

          -Προσπάθησα να το βρω και σε άλλα sites αλλα δεν τον βρήκα.Μόνο στο gazzetta
          -Εαν το θέμα υπάρχει ήδη ας διαγραφεί
          -Δεν ξέρω αν το έβαλα στη σωστή κατηγορία

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dim8 last edited by

            πω πω σου κοβεται η ορεξη οχι να αγορασεις,αλλα και απλα για μια βολτα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mirage last edited by

              Υπερβολές.

              Sent from Corsair's brick

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                touring-the-m3-1-6 last edited by

                Το αυτοκίνητο της χρονιάς-μήνα-εποχής.....το καλύτερο σε όλες της κατηγορίες ...diesel-βενζίνη-fysikon και βάλε....το πιό πολυτελές...με τη τέλεια συναρμογή....το πιό αξιόπιστο.......να αντιδρά έτσι;Σίγουρα είναι παραπλανητικό και συκοφαντικό το άρθρο...!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  travelman last edited by

                  Τα κάμπριο οχήματα που έχουν τουλάχιστον 5 cm διαφορά στο ύψος από τα νορμάλ αντίστοιχα, όλη τους αντοχή βασίζεται σε ένα πρόβολο και έχουν καμία 100ή κιλά παραπάνω έχουν μειωμένη αντοχή στις τούμπες???

                  Ευτυχώς που δεν βγήκαν και πηχιαίοι τίτλοι για το τι κάνουν οι αρκούδες στο δάσος

                  Πάντως οι κιμπάρηδ... εεεε συγνώμη αυτοί που απολαμβάνουν την ελευθερία της ανοικτής οροφής ήθελα να πω, μπορούν να τουμπάρουν πιο ξέγνοιαστά από ότι 25 χρόνια πριν...

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    megane98hp last edited by

                    Είναι λόγοι ασφαλείας που σταμάτησε να βγαίνει το Jimny σε 'ανοιχτή' έκδοση??

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      theo13 last edited by

                      αν και ποτέ δε θα αγόραζα κάμπριο, δε περίμενα να έχουν μείνει τόσο πίσω σε θέματα ασφαλείας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jm000 last edited by

                        με αυτα που εχουν γυάλινες οροφες; τι γινεται;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          corsair last edited by

                          Ο χρήστης jm000 έγραψε:
                          με αυτα που εχουν γυάλινες οροφες; τι γινεται;

                          οτι γινεται και με αυτά που δεν εχουν γυαλινες οροφες...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mad_max_geo last edited by

                            Ο χρήστης corsair έγραψε:

                            με αυτα που εχουν γυάλινες οροφες; τι γινεται;

                            οτι γινεται και με αυτά που δεν εχουν γυαλινες οροφες...

                            +1 Επειδή στην ουσία το μεσαίο κομμάτι της οροφής δεν είναι αυτό το οποίο θα σε προφυλαξει μέγιστα κατά τη σύγκρουση, αλλά οι κολώνες.

                            Στάλθηκε από το LG-E975 μου

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 106s16
                              106s16 last edited by

                              Όντως υπάρχει πρόβλημα ασφαλειας σε περιπτωση ανατροπης στα καμπριο, το οποίο λύνεται ως κάποιο βαθμό στα εμπορικά μοντέλα π.χ mx5 s2000 mr2 z3 z4,με την τοποθέτηση ενός σωστού rollbar από σοβαρές αμερικάνικες αγγλικές και αυστραλέζικες εταιρείες κατασκευής rollbar με κόστος 500-800 Ε ή και με ελληνική αντιγραφή αυτών τηρώντας βέβαια τις ανάλογες προδιαγραφές με κόστος 250-400 Ε.
                              http://www.bethania-garage.com/testimonials.htm
                              http://www.s2ki.com/s2000/topic/890802-hard-dog-s2000-roll-bar/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                heras last edited by

                                Κι ομως με εξαιρεση τα s2000 και z4 στα αλλα που ανεφερες δεν υπηρχε απ το εργοστασιο ως οφειλε... ....καταλαβαινει λοιπον κανεις τι ασφαλεια προσεφεραν σε περιπτωση τουμπας

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 2
                                  224-v last edited by

                                  H Barchetta τηε ΦΙΑΤ ειχε το πλαισο του παρμπιζ φτιαγμενο απο υψηλης αντοχης υλικο εγραφαν στα χαρτια του...ωστε να ρολαρει και οι επιβαατες να μην χτυπησουν εφ'οσον φορουσαν ζωνες και δεν μετακινουντο απο το καθισμα..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    corsair last edited by

                                    Ο χρήστης 224.v έγραψε:
                                    H Barchetta τηε ΦΙΑΤ ειχε το πλαισο του παρμπιζ φτιαγμενο απο υψηλης αντοχης υλικο εγραφαν στα χαρτια του...ωστε να ρολαρει και οι επιβαατες να μην χτυπησουν εφ'οσον φορουσαν ζωνες και δεν μετακινουντο απο το καθισμα..

                                    Ελπιζω να μην τους πιστεψε κανεις... Απο παπατζιλικια οι Ιταλοι αλλο τιποτα Ολοι βάζουν στο συγκεκριμενο τμημα ανθεκτικα υλικά... το προβλημα ειναι αν ειναι παραυτα επαρκη...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cabala10 last edited by

                                      καλα και αυτο ερχεται απο το adac.. οκ ας βρουμε καποια αλλη πηγη καλυτερα..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nidosan last edited by

                                        Ίσως να το έχω ξαναγράψει... Το 1995 ή 1996 ήμουν συνοδηγός σε έξοδο από το δρόμο και τουμπάρισμα με περίπου 90χλμ/ώρα με μια BMW 320i cabrio που οδηγούσε φίλος & συμφοιτητής μου από Αγγλία ενώ πηγαίναμε εν μέσω βροχής στο σπίτι του στο Πόρτο Ράφτη να παρακολουθήσουμε κάποιο GP. Θυμάμαι να μπαίνουμε σε μέτρια αριστερή διαρκείας που προσωπικά δεν θα την έπαιρνα με πάνω από 80 με βροχή με το συγκεκριμένο αμάξι, ν' αρχίζει να ανοίγει την τροχιά της η ουρά, εγώ να γραπώνω τη δεξιά πόρτα με το δεξί και το πλάι του καθίσματός μου με το αριστερό και να σκέφτομαι 'φίλε αν το μαζέψεις έτσι όπως σου γλίστρησε είσαι θεός...' και παράλληλα 'κρίμα, πάει το αμάξι...' (περιέργως δεν ανησύχησα για τη ζωή μου, παρότι στο συγκεκριμένο cabrio τράνταζε ολόκληρο το ταμπλώ σε κάθε σαμαράκι και δε σου έδινε την εντύπωση ότι είναι και πολύ δεμένο), ο φίλος να κάνει τέρμα ανάποδο έχοντας αργήσει πολύ ν' αντιδράσει, να περνάμε στην απέναντι πλευρά του δρόμου (άγιο, που δεν ερχόταν κανείς...), να χτυπάμε στο χαντάκι στο πλάι και να τιναζόμαστε και μετά από 2-3-4 τούμπες (αδύνατο να μετρήσω) να σταματάμε ανάποδα και να κοιταζόμαστε... Λύσαμε ζώνες, βγήκαμε... ούτε γρατζουνιά (την κουκούλα δεν την είχαμε ανοιχτή, λόγω βροχής, αλλιώς... ποιος ξέρει...). Όλο το ζόρι το είχε φάει το [ενισχυμένο] πλαίσιο του παρμπρίζ, το οποίο είχε αυξήσει ελάχιστα την κλίση του. Ψαλίδια στραβωμένα (όλα), αμάξωμα τσαλακωμένο γύρω-γύρω, κλπ, κλπ, αλλά η καμπίνα άντεξε τις τούμπες...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          popol-ros last edited by

                                          Κωλοφαρδοι

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            224-v last edited by

                                            Το τζαμι στο παρπριζ εσπασε???

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr