-
Ένα άρθρο και βίντεο για να ενημερωθούν οι υποψήφιοι αγοραστές κάμπριο αυτοκινήτων...
http://www.gazzetta.gr/in-motion/articl ... era-cabrio
-Προσπάθησα να το βρω και σε άλλα sites αλλα δεν τον βρήκα.Μόνο στο gazzetta
-Εαν το θέμα υπάρχει ήδη ας διαγραφεί
-Δεν ξέρω αν το έβαλα στη σωστή κατηγορία -
Ένα άρθρο και βίντεο για να ενημερωθούν οι υποψήφιοι αγοραστές κάμπριο αυτοκινήτων...
http://www.gazzetta.gr/in-motion/articl ... era-cabrio
-Προσπάθησα να το βρω και σε άλλα sites αλλα δεν τον βρήκα.Μόνο στο gazzetta
-Εαν το θέμα υπάρχει ήδη ας διαγραφεί
-Δεν ξέρω αν το έβαλα στη σωστή κατηγορία -
Ένα άρθρο και βίντεο για να ενημερωθούν οι υποψήφιοι αγοραστές κάμπριο αυτοκινήτων...
http://www.gazzetta.gr/in-motion/articl ... era-cabrio
-Προσπάθησα να το βρω και σε άλλα sites αλλα δεν τον βρήκα.Μόνο στο gazzetta
-Εαν το θέμα υπάρχει ήδη ας διαγραφεί
-Δεν ξέρω αν το έβαλα στη σωστή κατηγορία -
πω πω σου κοβεται η ορεξη οχι να αγορασεις,αλλα και απλα για μια βολτα...
-
Υπερβολές.
Sent from Corsair's brick
-
Το αυτοκίνητο της χρονιάς-μήνα-εποχής.....το καλύτερο σε όλες της κατηγορίες ...diesel-βενζίνη-fysikon και βάλε....το πιό πολυτελές...με τη τέλεια συναρμογή....το πιό αξιόπιστο.......να αντιδρά έτσι;Σίγουρα είναι παραπλανητικό και συκοφαντικό το άρθρο...!!!!
-
Τα κάμπριο οχήματα που έχουν τουλάχιστον 5 cm διαφορά στο ύψος από τα νορμάλ αντίστοιχα, όλη τους αντοχή βασίζεται σε ένα πρόβολο και έχουν καμία 100ή κιλά παραπάνω έχουν μειωμένη αντοχή στις τούμπες???
Ευτυχώς που δεν βγήκαν και πηχιαίοι τίτλοι για το τι κάνουν οι αρκούδες στο δάσος
Πάντως οι κιμπάρηδ... εεεε συγνώμη αυτοί που απολαμβάνουν την ελευθερία της ανοικτής οροφής ήθελα να πω, μπορούν να τουμπάρουν πιο ξέγνοιαστά από ότι 25 χρόνια πριν...
-
Είναι λόγοι ασφαλείας που σταμάτησε να βγαίνει το Jimny σε 'ανοιχτή' έκδοση??
-
αν και ποτέ δε θα αγόραζα κάμπριο, δε περίμενα να έχουν μείνει τόσο πίσω σε θέματα ασφαλείας.
-
με αυτα που εχουν γυάλινες οροφες; τι γινεται;
-
Ο χρήστης jm000 έγραψε:
με αυτα που εχουν γυάλινες οροφες; τι γινεται;οτι γινεται και με αυτά που δεν εχουν γυαλινες οροφες...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
με αυτα που εχουν γυάλινες οροφες; τι γινεται;
οτι γινεται και με αυτά που δεν εχουν γυαλινες οροφες...
+1 Επειδή στην ουσία το μεσαίο κομμάτι της οροφής δεν είναι αυτό το οποίο θα σε προφυλαξει μέγιστα κατά τη σύγκρουση, αλλά οι κολώνες.
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
-
Όντως υπάρχει πρόβλημα ασφαλειας σε περιπτωση ανατροπης στα καμπριο, το οποίο λύνεται ως κάποιο βαθμό στα εμπορικά μοντέλα π.χ mx5 s2000 mr2 z3 z4,με την τοποθέτηση ενός σωστού rollbar από σοβαρές αμερικάνικες αγγλικές και αυστραλέζικες εταιρείες κατασκευής rollbar με κόστος 500-800 Ε ή και με ελληνική αντιγραφή αυτών τηρώντας βέβαια τις ανάλογες προδιαγραφές με κόστος 250-400 Ε.
http://www.bethania-garage.com/testimonials.htm
http://www.s2ki.com/s2000/topic/890802-hard-dog-s2000-roll-bar/ -
Κι ομως με εξαιρεση τα s2000 και z4 στα αλλα που ανεφερες δεν υπηρχε απ το εργοστασιο ως οφειλε... ....καταλαβαινει λοιπον κανεις τι ασφαλεια προσεφεραν σε περιπτωση τουμπας
-
H Barchetta τηε ΦΙΑΤ ειχε το πλαισο του παρμπιζ φτιαγμενο απο υψηλης αντοχης υλικο εγραφαν στα χαρτια του...ωστε να ρολαρει και οι επιβαατες να μην χτυπησουν εφ'οσον φορουσαν ζωνες και δεν μετακινουντο απο το καθισμα..
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
H Barchetta τηε ΦΙΑΤ ειχε το πλαισο του παρμπιζ φτιαγμενο απο υψηλης αντοχης υλικο εγραφαν στα χαρτια του...ωστε να ρολαρει και οι επιβαατες να μην χτυπησουν εφ'οσον φορουσαν ζωνες και δεν μετακινουντο απο το καθισμα..Ελπιζω να μην τους πιστεψε κανεις... Απο παπατζιλικια οι Ιταλοι αλλο τιποτα Ολοι βάζουν στο συγκεκριμενο τμημα ανθεκτικα υλικά... το προβλημα ειναι αν ειναι παραυτα επαρκη...
-
καλα και αυτο ερχεται απο το adac.. οκ ας βρουμε καποια αλλη πηγη καλυτερα..
-
Ίσως να το έχω ξαναγράψει... Το 1995 ή 1996 ήμουν συνοδηγός σε έξοδο από το δρόμο και τουμπάρισμα με περίπου 90χλμ/ώρα με μια BMW 320i cabrio που οδηγούσε φίλος & συμφοιτητής μου από Αγγλία ενώ πηγαίναμε εν μέσω βροχής στο σπίτι του στο Πόρτο Ράφτη να παρακολουθήσουμε κάποιο GP. Θυμάμαι να μπαίνουμε σε μέτρια αριστερή διαρκείας που προσωπικά δεν θα την έπαιρνα με πάνω από 80 με βροχή με το συγκεκριμένο αμάξι, ν' αρχίζει να ανοίγει την τροχιά της η ουρά, εγώ να γραπώνω τη δεξιά πόρτα με το δεξί και το πλάι του καθίσματός μου με το αριστερό και να σκέφτομαι 'φίλε αν το μαζέψεις έτσι όπως σου γλίστρησε είσαι θεός...' και παράλληλα 'κρίμα, πάει το αμάξι...' (περιέργως δεν ανησύχησα για τη ζωή μου, παρότι στο συγκεκριμένο cabrio τράνταζε ολόκληρο το ταμπλώ σε κάθε σαμαράκι και δε σου έδινε την εντύπωση ότι είναι και πολύ δεμένο), ο φίλος να κάνει τέρμα ανάποδο έχοντας αργήσει πολύ ν' αντιδράσει, να περνάμε στην απέναντι πλευρά του δρόμου (άγιο, που δεν ερχόταν κανείς...), να χτυπάμε στο χαντάκι στο πλάι και να τιναζόμαστε και μετά από 2-3-4 τούμπες (αδύνατο να μετρήσω) να σταματάμε ανάποδα και να κοιταζόμαστε... Λύσαμε ζώνες, βγήκαμε... ούτε γρατζουνιά (την κουκούλα δεν την είχαμε ανοιχτή, λόγω βροχής, αλλιώς... ποιος ξέρει...). Όλο το ζόρι το είχε φάει το [ενισχυμένο] πλαίσιο του παρμπρίζ, το οποίο είχε αυξήσει ελάχιστα την κλίση του. Ψαλίδια στραβωμένα (όλα), αμάξωμα τσαλακωμένο γύρω-γύρω, κλπ, κλπ, αλλά η καμπίνα άντεξε τις τούμπες...
-
Κωλοφαρδοι
-
Το τζαμι στο παρπριζ εσπασε???
Επίπεδα ασφαλειας κάμπριο αυτοκίνητων σε ανατροπή