Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    renault megane clasic
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. renault megane clasic
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3
    6
    81
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thomasmi16 last edited by

      Kαλημερα,σκεφτομαι να αγορασω ενα megane clasic 1,6 16v 2000 mod ,εχει περιπου 140.000,εχω ακουσει για προβληματα με τουσ πολαπλασιαστες και με τουσ γρυλλους κυριως,εχει καποιος εμπειρια αλλη με το συγκεκριμενο μοντελο?
      ειναι πολυ συχνα τα ηλεκτρολογικα προβληματα γενικα ή ειναι σχετικο?
      οποιαδηποτε πληροφορια ειτε καλη ειτε οχι θα βοηθησει μιας και δεν εχω γνωσεις για το συγκεκριμενο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thomasmi16 last edited by

        Kαλημερα,σκεφτομαι να αγορασω ενα megane clasic 1,6 16v 2000 mod ,εχει περιπου 140.000,εχω ακουσει για προβληματα με τουσ πολαπλασιαστες και με τουσ γρυλλους κυριως,εχει καποιος εμπειρια αλλη με το συγκεκριμενο μοντελο?
        ειναι πολυ συχνα τα ηλεκτρολογικα προβληματα γενικα ή ειναι σχετικο?
        οποιαδηποτε πληροφορια ειτε καλη ειτε οχι θα βοηθησει μιας και δεν εχω γνωσεις για το συγκεκριμενο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thomasmi16 last edited by

          Kαλημερα,σκεφτομαι να αγορασω ενα megane clasic 1,6 16v 2000 mod ,εχει περιπου 140.000,εχω ακουσει για προβληματα με τουσ πολαπλασιαστες και με τουσ γρυλλους κυριως,εχει καποιος εμπειρια αλλη με το συγκεκριμενο μοντελο?
          ειναι πολυ συχνα τα ηλεκτρολογικα προβληματα γενικα ή ειναι σχετικο?
          οποιαδηποτε πληροφορια ειτε καλη ειτε οχι θα βοηθησει μιας και δεν εχω γνωσεις για το συγκεκριμενο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            famas last edited by

            Υπήρχε θέμα με τους Beru χρώματος γκρι πολλαπλασιαστές, που τους άλλαζαν κι έβαζαν μαύρους Denso, κάτι που φαίνεται πολύ εύκολα αν ανοίξεις το καπό. Υποτίθεται ότι με τόσα χιλιόμετρα ο προηγούμενος ιδιοκτήτης θα το έχει ήδη φροντίσει.

            https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thomasmi16 last edited by

              Ναι θα το δω αν ειναοι τοι φοραει,ευχαριστω,εκτος απο αυτο ηθελα να ξερω ποσο συχνα και ποια αλλα προβληματα βγαζει

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nicknt last edited by

                Αν και όχι classic, μπορώ να σου πω κάποια πράγματα από ένα megane του 2000 που είχα.

                Άπαξ και φοράει τους 'νέους' πολλαπλασιαστές, το πρόβλημα έληξε. Ως προς τους γρύλους, το πρόβλημα είναι πιο έντονο στα δίπορτα (coupe). Με τα χρόνια τους βελτίωσαν - αλλά και πάλι, ΜΗΝ κοπανάς τις πόρτες.

                Σίγουρο πρόβλημα: χαλάει η λειτουργία της ανακύκλωσης στο a/c. Μπορείς ή να το αντικαταστήσεις (μεγάλο κόστος), ή απλά να το ξεχάσεις. Συνήθως, στις αντιπροσωπείες κάτι ξεκουμπώνουν ώστε να μην ακούγεται ο ήχος που υποδεικνύει τη βλάβη. Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι στο megane που κοιτάς έχει γίνει αυτό ακριβώς. Πάντως, και τώρα που έχω clima, ανάθεμα και αν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ ανακύκλωση.

                Επίσης σίγουρο πρόβλημα: αισθητήρας στροφών ή κάτι τέτοιο. Νομίζεις ότι έπαθες σούπερ βλάβη, και μπορεί να στο παρουσιάσουν έτσι (850 ευρώ μου έβγαλε ένα συνεργείο της γειτονιάς - απορώ που το αντιμετώπισα με χιούμορ), αλλά με κάνα 40άρι ξεμπέρδεψες.

                Η αντλία νερού συνήθως παραδίδει πνεύμα στα 60-70000 χλμ. Συνίσταται αλλαγή ανά 60000χλμ, ΑΛΛΑ μετά την πρώτη αλλαγή δεν την άλλαξα ποτέ ξανά (έβγαλε άλλα 160000 χλμ). Μετά τα 100000 θέλει ψυγείο (και αυτό επίσης το άλλαξα μόνο μία φορά). Γενικά, το σύστημα ψύξης θέλει παρακολούθηση, γιατί εμένα εκεί μου έβγαλε προβλήματα.

                Α, βάσεις μηχανής, φούσκες ημιαξονίων - με κάπως σκληρή χρήση 'την ακούνε' σχετικά εύκολα.

                Μοτέρ, κιβώτιο ταχυτήτων, πολύ ανθεκτικά. Όχι αθάνατα, αλλά παρά το γεγονός ότι το πίεζα πάρα πολύ, κανένα πρόβλημα. Και απορώ που γλίτωσε η φλάντζα, καθώς λόγω των θεμάτων που προανέφερα δούλεψε μερικές φορές σε εξωφρενικές θερμοκρασίες.

                Γενικά, όχι σοβαρές ζημιές, αλλά που και που κάτι για να ασχολείσαι. Έχε κατά νου ότι τα ανταλλακτικά και οι υπηρεσίες από αντιπροσωπείες είναι πανάκριβα, πρακτικά τα ξεχνάς.

                Εγώ προσωπικά έμεινα ικανοποιημένος από την αξιοπιστία του, θα τη βαθμολογούσα με 7/10. Το είχα παρατήσει και με πήγαινε ακόμη, άρα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  famas last edited by

                  Για την αντλία που λέει ο NickNT να πούμε ότι τότε τουλάχιστον τον ιμάντα στον Κ4Μ αλλά και στον K4J κινητήρα τον αλλάζαμε κάθε 60Κ ή 5 χρόνια, οπότε άλλαζες τότε και αντλία για να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου. Για ψυγείο δεν άκουσα να πω την αλήθεια, αλλά γενικά το powertrain της renault ήταν αξιόπιστο και ΔΕΝ τσιμπούσε λάδια. Για τις βάσεις υπήρχε θέμα με την κόντρα βάση, την τρίτη βάση δλδ. την οποία απλά άλλαζες με μια πιο ενισχυμένη. Θεωρητικά την άκουγε και λόγω σχεδίασης σασμάν, κάτι που φαίνεται από το τρόπο που πάλλεται ο λεβιές στα πατήματα του γκαζιού.

                  https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr