-
Kαλημερα,σκεφτομαι να αγορασω ενα megane clasic 1,6 16v 2000 mod ,εχει περιπου 140.000,εχω ακουσει για προβληματα με τουσ πολαπλασιαστες και με τουσ γρυλλους κυριως,εχει καποιος εμπειρια αλλη με το συγκεκριμενο μοντελο?
ειναι πολυ συχνα τα ηλεκτρολογικα προβληματα γενικα ή ειναι σχετικο?
οποιαδηποτε πληροφορια ειτε καλη ειτε οχι θα βοηθησει μιας και δεν εχω γνωσεις για το συγκεκριμενο -
Kαλημερα,σκεφτομαι να αγορασω ενα megane clasic 1,6 16v 2000 mod ,εχει περιπου 140.000,εχω ακουσει για προβληματα με τουσ πολαπλασιαστες και με τουσ γρυλλους κυριως,εχει καποιος εμπειρια αλλη με το συγκεκριμενο μοντελο?
ειναι πολυ συχνα τα ηλεκτρολογικα προβληματα γενικα ή ειναι σχετικο?
οποιαδηποτε πληροφορια ειτε καλη ειτε οχι θα βοηθησει μιας και δεν εχω γνωσεις για το συγκεκριμενο -
Kαλημερα,σκεφτομαι να αγορασω ενα megane clasic 1,6 16v 2000 mod ,εχει περιπου 140.000,εχω ακουσει για προβληματα με τουσ πολαπλασιαστες και με τουσ γρυλλους κυριως,εχει καποιος εμπειρια αλλη με το συγκεκριμενο μοντελο?
ειναι πολυ συχνα τα ηλεκτρολογικα προβληματα γενικα ή ειναι σχετικο?
οποιαδηποτε πληροφορια ειτε καλη ειτε οχι θα βοηθησει μιας και δεν εχω γνωσεις για το συγκεκριμενο -
Υπήρχε θέμα με τους Beru χρώματος γκρι πολλαπλασιαστές, που τους άλλαζαν κι έβαζαν μαύρους Denso, κάτι που φαίνεται πολύ εύκολα αν ανοίξεις το καπό. Υποτίθεται ότι με τόσα χιλιόμετρα ο προηγούμενος ιδιοκτήτης θα το έχει ήδη φροντίσει.
-
Ναι θα το δω αν ειναοι τοι φοραει,ευχαριστω,εκτος απο αυτο ηθελα να ξερω ποσο συχνα και ποια αλλα προβληματα βγαζει
-
Αν και όχι classic, μπορώ να σου πω κάποια πράγματα από ένα megane του 2000 που είχα.
Άπαξ και φοράει τους 'νέους' πολλαπλασιαστές, το πρόβλημα έληξε. Ως προς τους γρύλους, το πρόβλημα είναι πιο έντονο στα δίπορτα (coupe). Με τα χρόνια τους βελτίωσαν - αλλά και πάλι, ΜΗΝ κοπανάς τις πόρτες.
Σίγουρο πρόβλημα: χαλάει η λειτουργία της ανακύκλωσης στο a/c. Μπορείς ή να το αντικαταστήσεις (μεγάλο κόστος), ή απλά να το ξεχάσεις. Συνήθως, στις αντιπροσωπείες κάτι ξεκουμπώνουν ώστε να μην ακούγεται ο ήχος που υποδεικνύει τη βλάβη. Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι στο megane που κοιτάς έχει γίνει αυτό ακριβώς. Πάντως, και τώρα που έχω clima, ανάθεμα και αν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ ανακύκλωση.
Επίσης σίγουρο πρόβλημα: αισθητήρας στροφών ή κάτι τέτοιο. Νομίζεις ότι έπαθες σούπερ βλάβη, και μπορεί να στο παρουσιάσουν έτσι (850 ευρώ μου έβγαλε ένα συνεργείο της γειτονιάς - απορώ που το αντιμετώπισα με χιούμορ), αλλά με κάνα 40άρι ξεμπέρδεψες.
Η αντλία νερού συνήθως παραδίδει πνεύμα στα 60-70000 χλμ. Συνίσταται αλλαγή ανά 60000χλμ, ΑΛΛΑ μετά την πρώτη αλλαγή δεν την άλλαξα ποτέ ξανά (έβγαλε άλλα 160000 χλμ). Μετά τα 100000 θέλει ψυγείο (και αυτό επίσης το άλλαξα μόνο μία φορά). Γενικά, το σύστημα ψύξης θέλει παρακολούθηση, γιατί εμένα εκεί μου έβγαλε προβλήματα.
Α, βάσεις μηχανής, φούσκες ημιαξονίων - με κάπως σκληρή χρήση 'την ακούνε' σχετικά εύκολα.
Μοτέρ, κιβώτιο ταχυτήτων, πολύ ανθεκτικά. Όχι αθάνατα, αλλά παρά το γεγονός ότι το πίεζα πάρα πολύ, κανένα πρόβλημα. Και απορώ που γλίτωσε η φλάντζα, καθώς λόγω των θεμάτων που προανέφερα δούλεψε μερικές φορές σε εξωφρενικές θερμοκρασίες.
Γενικά, όχι σοβαρές ζημιές, αλλά που και που κάτι για να ασχολείσαι. Έχε κατά νου ότι τα ανταλλακτικά και οι υπηρεσίες από αντιπροσωπείες είναι πανάκριβα, πρακτικά τα ξεχνάς.
Εγώ προσωπικά έμεινα ικανοποιημένος από την αξιοπιστία του, θα τη βαθμολογούσα με 7/10. Το είχα παρατήσει και με πήγαινε ακόμη, άρα...
-
Για την αντλία που λέει ο NickNT να πούμε ότι τότε τουλάχιστον τον ιμάντα στον Κ4Μ αλλά και στον K4J κινητήρα τον αλλάζαμε κάθε 60Κ ή 5 χρόνια, οπότε άλλαζες τότε και αντλία για να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου. Για ψυγείο δεν άκουσα να πω την αλήθεια, αλλά γενικά το powertrain της renault ήταν αξιόπιστο και ΔΕΝ τσιμπούσε λάδια. Για τις βάσεις υπήρχε θέμα με την κόντρα βάση, την τρίτη βάση δλδ. την οποία απλά άλλαζες με μια πιο ενισχυμένη. Θεωρητικά την άκουγε και λόγω σχεδίασης σασμάν, κάτι που φαίνεται από το τρόπο που πάλλεται ο λεβιές στα πατήματα του γκαζιού.
renault megane clasic