-
**Καλησπερα σε ολους, και καλως σας βρηκα.
Εχω Honda CRV του 2006, δηλαδη το παλιο μοντελο, σε αυτοματο. Δεν θελω να το αλλαξω γιατι ειμαι πολυ ευχαριστημενος με την σταθεροτητα και τους χωρους του. Παλιοτερα τραβουσαμε Bow Rider σκαφος απο Αθηνα, στις στροφες για Πορτο Χελι, με καποια δυσκολια στις ανηφορες. Το σκαφος ηταν περιπου 1700 κιλα φορτωμενο, και καποιες φορες στις ανηφορες αναγκαζομουν να κατεβαζω σε 1η και να μενω εκει για λιγο.
Σημερα μεγαλωσε η οικογενεια. Το σκαφος αλλαξε σε πιο μεγαλο, περιπου 2 τονων. Τα νουμερα εχουν ως εξης.
Σκαφος 2000, εξωλεμβια 300 κιλα, φορτια 300 κιλα, αλλα 200 κιλα, συνολο περιπου 2800 κιλα.Δεν θελω να το βγαζω απο την γλυστρα, ομως αναρωτιεμαι εαν θα καταφερω, με ασφαλεια, και αργα αργα, να το μεταφερω απο Αθηνα στα Καμμενα Βουρλα. Δεν εχω δοκιμασει σε αλανα ακομα.
Το τρειλερ του σκαφους ειναι ολοκαινουριο χωρις φρενα.
Εαν εχετε αποψη, θα την εκτιμουσα. Σας ευχαριστω παιδια.**
-
**Καλησπερα σε ολους, και καλως σας βρηκα.
Εχω Honda CRV του 2006, δηλαδη το παλιο μοντελο, σε αυτοματο. Δεν θελω να το αλλαξω γιατι ειμαι πολυ ευχαριστημενος με την σταθεροτητα και τους χωρους του. Παλιοτερα τραβουσαμε Bow Rider σκαφος απο Αθηνα, στις στροφες για Πορτο Χελι, με καποια δυσκολια στις ανηφορες. Το σκαφος ηταν περιπου 1700 κιλα φορτωμενο, και καποιες φορες στις ανηφορες αναγκαζομουν να κατεβαζω σε 1η και να μενω εκει για λιγο.
Σημερα μεγαλωσε η οικογενεια. Το σκαφος αλλαξε σε πιο μεγαλο, περιπου 2 τονων. Τα νουμερα εχουν ως εξης.
Σκαφος 2000, εξωλεμβια 300 κιλα, φορτια 300 κιλα, αλλα 200 κιλα, συνολο περιπου 2800 κιλα.Δεν θελω να το βγαζω απο την γλυστρα, ομως αναρωτιεμαι εαν θα καταφερω, με ασφαλεια, και αργα αργα, να το μεταφερω απο Αθηνα στα Καμμενα Βουρλα. Δεν εχω δοκιμασει σε αλανα ακομα.
Το τρειλερ του σκαφους ειναι ολοκαινουριο χωρις φρενα.
Εαν εχετε αποψη, θα την εκτιμουσα. Σας ευχαριστω παιδια.**
-
**Καλησπερα σε ολους, και καλως σας βρηκα.
Εχω Honda CRV του 2006, δηλαδη το παλιο μοντελο, σε αυτοματο. Δεν θελω να το αλλαξω γιατι ειμαι πολυ ευχαριστημενος με την σταθεροτητα και τους χωρους του. Παλιοτερα τραβουσαμε Bow Rider σκαφος απο Αθηνα, στις στροφες για Πορτο Χελι, με καποια δυσκολια στις ανηφορες. Το σκαφος ηταν περιπου 1700 κιλα φορτωμενο, και καποιες φορες στις ανηφορες αναγκαζομουν να κατεβαζω σε 1η και να μενω εκει για λιγο.
Σημερα μεγαλωσε η οικογενεια. Το σκαφος αλλαξε σε πιο μεγαλο, περιπου 2 τονων. Τα νουμερα εχουν ως εξης.
Σκαφος 2000, εξωλεμβια 300 κιλα, φορτια 300 κιλα, αλλα 200 κιλα, συνολο περιπου 2800 κιλα.Δεν θελω να το βγαζω απο την γλυστρα, ομως αναρωτιεμαι εαν θα καταφερω, με ασφαλεια, και αργα αργα, να το μεταφερω απο Αθηνα στα Καμμενα Βουρλα. Δεν εχω δοκιμασει σε αλανα ακομα.
Το τρειλερ του σκαφους ειναι ολοκαινουριο χωρις φρενα.
Εαν εχετε αποψη, θα την εκτιμουσα. Σας ευχαριστω παιδια.**
-
Τρεις τόνους χωρίς φρένα;
-
Πόσο γράφει το βιβλιο του CRV οτι είναι το μέγιστο επιτρεπτο ρυμουλκούμενου χωρίς φρένα;
Διαβασε το http://www.ofsx.gr/index.php?option=com ... &Itemid=58 γιατί έχει αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα,πρόσεξε το κομμάτι που λέει για το δίπλωμα οδήγησης. -
Πλάκα κάνεις, δεν πιστεύω ότι περνάει από το μυαλό σου να κάνεις κάτι τέτοιο.
-
Αν καταφέρεις και ξεκινήσεις, σε λίγο το αυτόματο σασμάν θα υπερθερμανθεί και θα καεί. Το λάδι του σασμάν θα έχει μια χαρακτηριστική μυρωδιά καμένου.
-
Ξεπερνάς κατά πολύ την αντοχή του κοτσαδόρου. Μπορεί να ξηλωθεί ο κοτσαδόρος, να στραβώσει το σασί ή και να ξεκολλήσει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
-
Αν ο κινητήρας/μετάδοση μπορούν σιγά σιγά να κινήσουν το φορτίο, είναι σίγουρο ότι τα φρένα του αυτοκινήτου δεν μπορούν να το φρενάρουν. Όλα τα παραπάνω ισχύουν σε μεγαλύτερο βαθμό για το φρενάρισμα - δεν υπάρχει περίπτωση να φρενάρει το αυτοκίνητο χωρίς να γίνει μεγάλη ζημιά.
-
Όταν το συνολικό βάρος ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου υπερβαίνει τους 3,5 τόνους θέλει μεγαλύτερη κατηγορία διπλώματος οδηγού.
Αν καταφέρεις να βγεις στο δρόμο χωρίς να σπάσει το αυτοκίνητο, ελπίζω να σε πιάσει η τροχαία και να σε σκίσει.
-
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Πόσο γράφει το βιβλιο του CRV οτι είναι το μέγιστο επιτρεπτο ρυμουλκούμενου χωρίς φρένα;
Διαβασε το http://www.ofsx.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=53&Itemid=58 γιατί έχει αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα,πρόσεξε το κομμάτι που λέει για το δίπλωμα οδήγησης.Ευχαριστω για το αρθρο, πολυ χρησιμο.
Το βιβλιο γραφει για αυτοματο αυτοκινητο, ελξη χωρις φρενα 600 κιλα, και ελξη με φρενα 1500 κιλα.
Υπερβολικως εκτιμημενα, ειμαι περι τα 2800 κιλα.Εχω διπλωμα κατηγοριας ελξης ανω 3500 κιλων, το μεγαλο βαρος ομως ειναι καθοριστικο ζητημα για το αν θα ειμαι ασφαλης στον δρομο ακομα κι αν πηγαινω με 40, και τελος εαν το αυτοκινητο θα σπασει.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Πλάκα κάνεις, δεν πιστεύω ότι περνάει από το μυαλό σου να κάνεις κάτι τέτοιο.-
Αν καταφέρεις και ξεκινήσεις, σε λίγο το αυτόματο σασμάν θα υπερθερμανθεί και θα καεί. Το λάδι του σασμάν θα έχει μια χαρακτηριστική μυρωδιά καμένου.
-
Ξεπερνάς κατά πολύ την αντοχή του κοτσαδόρου. Μπορεί να ξηλωθεί ο κοτσαδόρος, να στραβώσει το σασί ή και να ξεκολλήσει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
-
Αν ο κινητήρας/μετάδοση μπορούν σιγά σιγά να κινήσουν το φορτίο, είναι σίγουρο ότι τα φρένα του αυτοκινήτου δεν μπορούν να το φρενάρουν. Όλα τα παραπάνω ισχύουν σε μεγαλύτερο βαθμό για το φρενάρισμα - δεν υπάρχει περίπτωση να φρενάρει το αυτοκίνητο χωρίς να γίνει μεγάλη ζημιά.
-
Όταν το συνολικό βάρος ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου υπερβαίνει τους 3,5 τόνους θέλει μεγαλύτερη κατηγορία διπλώματος οδηγού.
Αν καταφέρεις να βγεις στο δρόμο χωρίς να σπάσει το αυτοκίνητο, ελπίζω να σε πιάσει η τροχαία και να σε σκίσει.
Οχι δεν κανω πλακα - αλλωστε γι αυτο το μελεταω πριν επιχειρησω.
Δεν εχω τοσο μεριμνα του νομικου ζητηματος (διαθετω διπλωμα ελξης ανω των 3500kg), οσο για την ασφαλη οδηγηση στο δρομο, και την κατασταση του αυτοκινητου.
Πολλοι οδηγοι τολμουν να ελκουν ρυμουλκουμενα πολυ μεγαλυτερα του νομιμου αποδεκτου και της ικανοτητας του αυτοκινητου τους. Αναφερομαι λοιπον στην ικανοτητα του αυτοκινητου και τα στοιχεια που παραθετεις ειναι πολυ ανησυχητικα. Ευχαριστω.
-
-
μα οταν πηρες το διπλωμα ελξης ανω των 3500χγρ, δεν σας ειπαν και τι χαρτια πρεπει να εχει το οχημα ωστε να εισαι νομιμος, το χαρτι απο μηχανολογο για το τραιλερ μαζυ με το χαρτι του κατασκευαστου για το οχημα αν τα πας στο υπουργειο για να παρεις την αδεια ελξης μαλλον δεν θα περασει... καταλαβαινεις βεβαια τον λογο... πιστευω... αυτονοητα πραγματα..
Α!!! θελουν και το πιστοποιητικο του κοτσαδορου φυσικα... που πρεπει να ειναι αναλογος και σωστα τοποθετημενος στο οχημα.. -
Ότι είπε ο leonp πιό πάνω. Το συγκεκριμένο φορτίο ξεπερνά κατα πάρα πολύ τις δυνατότητες του σασί, του κινητήρα, συστήματος μετάδοσης και φρένων.
Και δέν μιλάμε να το πάρεις και να το πάς 2 τετράγωνα παρακάτω. Και εγώ είχα τραβήξει με το Santa Fe 8τονο φορτηγό που είχε μείνει στη μέση του δρόμου, αλλά το πήγα μόλις 10 μέτρα παρακάτω.
Επίσης μία διευκρίνηση σχετικά με τα διπλώματα. Ο νόμος δίνει το δικαίωμα έλξης τρέιλερ μέχρι 750 kg. Όταν είναι βαρύτερο απαιτείται δίπλωμα κατηγορίας Ε.
Επιπλέον, όταν ο συνδυασμός οχημάτων (αυτοκίνητο και τρέηλερ) υπερβαίνει τα 3500kg και είναι μέχρι 7500kg τότε απαιτείται και δίπλωμα κατηγορίας C1 ( μικρού φορτηγού). Αν ξεπερνάει τα 7500kg χρειάζεται κατηγορία C (φορτηγού)
-
Οπως ειπαν και τα παιδια, με τετοιο βαρος χρειαζεσαι βαρβατο τζιπ η pick up και τρειλερ με φρενα.
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης Μιχαλης Χατζηλιας έγραψε:
Οχι δεν κανω πλακα - αλλωστε γι αυτο το μελεταω πριν επιχειρησω.
Λες οτι το εγχειριδιο του αυτοκινητου γραφει 'χωρις φρενα = μεχρι 600 κιλα', και ρωτας για 2800 (= 4+ φορες το επιτρεπομενο). Τι αλλο χρειαζεσαι για να καταλαβεις απο μονος σου οτι αυτο που ερευνας, πολυ απλα δεν γινεται?
-
[quote='REALZEUS']Οπως ειπαν και τα παιδια, με τετοιο βαρος χρειαζεσαι βαρβατο τζιπ η pick up και τρειλερ με φρενα.
+1000!!...νοίκιασε ένα να κάνεις τη δουλειά σου...
-
Πριν λίγους μήνες τραβούσαμε μικρότερο τρέιλερ με πολύ μεγαλύτερο όχημα. Άδεια έλξης υπήρχε για το μεγαλύτερο όχημα,
κουμπωμένη επάνω στο συγκεκριμένο μικρότερο παλιό τρέιλερ.Έκτοτε, τα πράγματα άλλαξαν τόσο στο αυτοκίνητο όσο και στο τρέιλερ.
Σήμερα ζυγίσαμε τρέιλερ, σκάφος και αυτοκίνητο:
- Τρέιλερ 700 κιλά.
- Σκάφος φορτωμένο με καύσιμα, νερό, και τις 2 μηχανές 1900 κιλά.
- Σύνολο 2600.
- Αυτοκίνητο 1585 κιλά.
- Σύνολο 4185 κιλά.
Η ζημιά που ίσως μπορεί να γίνει είναι μεγάλη. Ταυτόχρονα, ακόμα και να τραβήξει με δυσκολία, δεν αξίζει το άγχος και την επικινδυνότητα. Τέλος, καμία ασφαλιστική δεν θα ασφαλίσει έστω και για λίγα μέτρα.
Θα είναι προτιμότερο η μεταφορά να γίνει με γερανό και φορτηγό λοιπόν παρά οτιδήποτε άλλο.
Σας ευχαριστώ όλους.
-
Σε μαρίνα (Χαλκιδική) δουλεύει άνθρωπος που ξέρω με αμερικάνικο πικαπ που μπορεί άνετα να ρυμουλκήσει σκάφος σαν το δικό σου.
Σε τόσο μεγάλη διαδρομή όμως θα έχει πρόβλημα με τα φρένα.Αν βρεις πάρκινγκ κοντά εκεί που το ρίχνεις, μπορούν να μετακινούν αυτοί το σκάφος από/προς τη θάλασσα.
-
Το σκάφος βρίσκεται στο πάρκινγκ - οι άνθρωποι εκεί έχουν κατάλληλα αυτοκίνητα για να το ρυμουλκήσουν, όπως και τον γερανό που θα το μεταφέρει μεγάλες αποστάσεις. Το κόστος τεράστιο βέβαια, αλλά προτιμώ να πληρώσω και να είμαι ασφαλής, εγώ και οι υπόλοιποι οδηγοί στον δρόμο.
-
-
Αυτο ακριβώς,τιποτα άλλο. Λολ
Send from outer space ★
-
Ο nintza,το διάβασε το αρχικό πόστ??? Θέλω να μου πει ο φίλος μας, πως θα σταμάταγε στα διόδια των αφιδνών,θα πέταγε άγκυρα?? Και κάτι ακόμα το προηγούμενο σκάφος των 1700 κιλών,πάλι σε τρέιλερ χωρίς φρένα το έβγαζε στο δρόμο?? Πάντως για τέτοια διαδρομή και τα μεγάλα pick-up,nissan,toyota,isuzu,θα είχαν πρόβλημα.Η λύση είναι κάποιο μεγάλο αμερικάνικο V8 4Χ4 ή φόρτωμα ή κοτσάρισμα σε κάποιο atego 200 ίππων και πάνω.
-
Ο χρήστης Μιχαλης Χατζηλιας έγραψε:
Το σκάφος βρίσκεται στο πάρκινγκ - οι άνθρωποι εκεί έχουν κατάλληλα αυτοκίνητα για να το ρυμουλκήσουν, όπως και τον γερανό που θα το μεταφέρει μεγάλες αποστάσεις. Το κόστος τεράστιο βέβαια, αλλά προτιμώ να πληρώσω και να είμαι ασφαλής, εγώ και οι υπόλοιποι οδηγοί στον δρόμο.Ο άνθρωπος διάβασε τι του έγραψαν οι άνωθεν και λογικεύτηκε, γιατί το συνεχίζεται?
Ρυμουλκηση σκαφους βαρους 3 τονων με Honda CRV