-
Καλησπέρα παιδιά,
Πρόσφατα άλλαξα αμορτισέρ στο Fabia RS μου. Μετά την αλλαγή όλα ένιωθαν κανονικά στο τιμόνι πέραν των διαφορών που οφείλονταν στην αλλαγή των αμορτισέρ όπως η στιβαρότερη αίσθηση στις στροφές, η διαφορά στην απόσβεση κτλ. Ωστόσο έβλεπα ότι η εμπρός δεξιά πλευρά καθόταν 1 πόντο σχεδόν χαμηλότερα από την αριστερή. Μία εβδομάδα μετά περνάω από μία ράμπα που υπάρχει διαθέσιμη στη δουλειά μου ώστε να κάνω έναν γενικό έλεγχο κάτω από το αμάξι όπως κάνω κάθε 2-3 μήνες. Με τρόμο λοιπόν, βλέπω το δεξί αμορτισέρ να έχει γλυστρίσει προς τα κάτω και να έχει κόψει τη φούσκα, γράσσα χυμμένα παντού στην δεξιά πλευρά και το κάτω μέρος του οριακά να μην ακουμπάει τον μπιλιοφόρο? (αν δεν κάνω λάθος στο εξάρτημα) (Στη φώτο φαίνεται σαν να ακουμπάει όντως)
Με τα πολλά, και αφού δεν ένιωθα να ακουμπάει το αμορτισέρ στο ημιαξόνιο για να ακινητοποιηθώ, επιστρέφω στο συνεργείο που τα έβαλα, 30 χλμ μακριά, όπου μετά από τις αστείες δικαιολογίες του μάστορα ότι δεν μπορούσε να καταλάβει πως έγινε, κατέληξε ότι μόνο η φούσκα ήθελε άλλαγμα και ότι ο μπιλιοφόρος ήταν εντάξει. Σημειωτέον ότι όταν βγάλαμε τη ρόδα η βίδα με το παξιμάδι που συγκρατούν το αμορτισέρ έπαιζαν ολόκληρα χιλιοστά δεξιά-αριστερά, σαν να μην είχαν δεθεί καθόλου δηλαδή.
Το πρόβλημα μου είναι η εξής: Έχοντας δει αυτό το θέαμα, δεν είμαι απόλυτα βέβαιως ότι μετά την αλλαγή της φούσκας (κ το γρασσάρισμα) το αμάξι θα είναι εντάξει. Ίσως είναι ψυχολογικό! Ο λόγος είναι επίσης ότι την εβδομάδα που πέρασε μέχρι να το αντιληφθώ, οδήγησα πέρι τα 300 χλμ. και προφανώς το πίεσα αρκετά σε στροφές για να δοκιμάσω και τα αμορτισέρ βεβαίως που υποθέτω είναι ότι χειρότερο για μια τέτοια κατάσταση σαν τη δική μου. Να ξαναπώ όμως ότι δεν ένιωσα κανέναν θόρυβο ή δόνηση στο τιμόνι και γενικά είμαι πολύ περίεργος με αυτά, μιας και η οδήγηση είναι το χόμπυ μου. Για να καταλήξω, αν έχει οποιοδήποτε πρόβλημα το ημιαξόνιο θα ήθελα να το αλλάξω για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο μιας και κάνω μεγάλα ταξίδια συχνά. Ο μάστορας, για να γλυτώσει από ένα τέτοιο μεγάλο κόστος (αφού έγινε υπευθύνη του) ίσως και να μου το απέκρυψε. Πως θα μπορούσα μόνος μου να βεβαιωθώ ότι δεν χρειάζεται κάτι άλλο για να είναι το αυτοκίνητο όπως πριν; Τι έιδους θορύβους θα έπρεπε να ακούσω; Και γενικά ποιά η άποψη σας για το θέμα; Μπορεί όντως να την έχω σκαπουλάρει μόνο με μια κομμένη φούσκα μετά από 300 χλμ. έντονης οδήγησης με το αμορτισέρ σε αυτή την κατάσταση;
ΥΓ. Μην ανησυχείτε, το συνεργείο είναι στο εξωτερικό (Γαλλία)!
-
Καλησπέρα παιδιά,
Πρόσφατα άλλαξα αμορτισέρ στο Fabia RS μου. Μετά την αλλαγή όλα ένιωθαν κανονικά στο τιμόνι πέραν των διαφορών που οφείλονταν στην αλλαγή των αμορτισέρ όπως η στιβαρότερη αίσθηση στις στροφές, η διαφορά στην απόσβεση κτλ. Ωστόσο έβλεπα ότι η εμπρός δεξιά πλευρά καθόταν 1 πόντο σχεδόν χαμηλότερα από την αριστερή. Μία εβδομάδα μετά περνάω από μία ράμπα που υπάρχει διαθέσιμη στη δουλειά μου ώστε να κάνω έναν γενικό έλεγχο κάτω από το αμάξι όπως κάνω κάθε 2-3 μήνες. Με τρόμο λοιπόν, βλέπω το δεξί αμορτισέρ να έχει γλυστρίσει προς τα κάτω και να έχει κόψει τη φούσκα, γράσσα χυμμένα παντού στην δεξιά πλευρά και το κάτω μέρος του οριακά να μην ακουμπάει τον μπιλιοφόρο? (αν δεν κάνω λάθος στο εξάρτημα) (Στη φώτο φαίνεται σαν να ακουμπάει όντως)
Με τα πολλά, και αφού δεν ένιωθα να ακουμπάει το αμορτισέρ στο ημιαξόνιο για να ακινητοποιηθώ, επιστρέφω στο συνεργείο που τα έβαλα, 30 χλμ μακριά, όπου μετά από τις αστείες δικαιολογίες του μάστορα ότι δεν μπορούσε να καταλάβει πως έγινε, κατέληξε ότι μόνο η φούσκα ήθελε άλλαγμα και ότι ο μπιλιοφόρος ήταν εντάξει. Σημειωτέον ότι όταν βγάλαμε τη ρόδα η βίδα με το παξιμάδι που συγκρατούν το αμορτισέρ έπαιζαν ολόκληρα χιλιοστά δεξιά-αριστερά, σαν να μην είχαν δεθεί καθόλου δηλαδή.
Το πρόβλημα μου είναι η εξής: Έχοντας δει αυτό το θέαμα, δεν είμαι απόλυτα βέβαιως ότι μετά την αλλαγή της φούσκας (κ το γρασσάρισμα) το αμάξι θα είναι εντάξει. Ίσως είναι ψυχολογικό! Ο λόγος είναι επίσης ότι την εβδομάδα που πέρασε μέχρι να το αντιληφθώ, οδήγησα πέρι τα 300 χλμ. και προφανώς το πίεσα αρκετά σε στροφές για να δοκιμάσω και τα αμορτισέρ βεβαίως που υποθέτω είναι ότι χειρότερο για μια τέτοια κατάσταση σαν τη δική μου. Να ξαναπώ όμως ότι δεν ένιωσα κανέναν θόρυβο ή δόνηση στο τιμόνι και γενικά είμαι πολύ περίεργος με αυτά, μιας και η οδήγηση είναι το χόμπυ μου. Για να καταλήξω, αν έχει οποιοδήποτε πρόβλημα το ημιαξόνιο θα ήθελα να το αλλάξω για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο μιας και κάνω μεγάλα ταξίδια συχνά. Ο μάστορας, για να γλυτώσει από ένα τέτοιο μεγάλο κόστος (αφού έγινε υπευθύνη του) ίσως και να μου το απέκρυψε. Πως θα μπορούσα μόνος μου να βεβαιωθώ ότι δεν χρειάζεται κάτι άλλο για να είναι το αυτοκίνητο όπως πριν; Τι έιδους θορύβους θα έπρεπε να ακούσω; Και γενικά ποιά η άποψη σας για το θέμα; Μπορεί όντως να την έχω σκαπουλάρει μόνο με μια κομμένη φούσκα μετά από 300 χλμ. έντονης οδήγησης με το αμορτισέρ σε αυτή την κατάσταση;
ΥΓ. Μην ανησυχείτε, το συνεργείο είναι στο εξωτερικό (Γαλλία)!
-
Καλησπέρα παιδιά,
Πρόσφατα άλλαξα αμορτισέρ στο Fabia RS μου. Μετά την αλλαγή όλα ένιωθαν κανονικά στο τιμόνι πέραν των διαφορών που οφείλονταν στην αλλαγή των αμορτισέρ όπως η στιβαρότερη αίσθηση στις στροφές, η διαφορά στην απόσβεση κτλ. Ωστόσο έβλεπα ότι η εμπρός δεξιά πλευρά καθόταν 1 πόντο σχεδόν χαμηλότερα από την αριστερή. Μία εβδομάδα μετά περνάω από μία ράμπα που υπάρχει διαθέσιμη στη δουλειά μου ώστε να κάνω έναν γενικό έλεγχο κάτω από το αμάξι όπως κάνω κάθε 2-3 μήνες. Με τρόμο λοιπόν, βλέπω το δεξί αμορτισέρ να έχει γλυστρίσει προς τα κάτω και να έχει κόψει τη φούσκα, γράσσα χυμμένα παντού στην δεξιά πλευρά και το κάτω μέρος του οριακά να μην ακουμπάει τον μπιλιοφόρο? (αν δεν κάνω λάθος στο εξάρτημα) (Στη φώτο φαίνεται σαν να ακουμπάει όντως)
Με τα πολλά, και αφού δεν ένιωθα να ακουμπάει το αμορτισέρ στο ημιαξόνιο για να ακινητοποιηθώ, επιστρέφω στο συνεργείο που τα έβαλα, 30 χλμ μακριά, όπου μετά από τις αστείες δικαιολογίες του μάστορα ότι δεν μπορούσε να καταλάβει πως έγινε, κατέληξε ότι μόνο η φούσκα ήθελε άλλαγμα και ότι ο μπιλιοφόρος ήταν εντάξει. Σημειωτέον ότι όταν βγάλαμε τη ρόδα η βίδα με το παξιμάδι που συγκρατούν το αμορτισέρ έπαιζαν ολόκληρα χιλιοστά δεξιά-αριστερά, σαν να μην είχαν δεθεί καθόλου δηλαδή.
Το πρόβλημα μου είναι η εξής: Έχοντας δει αυτό το θέαμα, δεν είμαι απόλυτα βέβαιως ότι μετά την αλλαγή της φούσκας (κ το γρασσάρισμα) το αμάξι θα είναι εντάξει. Ίσως είναι ψυχολογικό! Ο λόγος είναι επίσης ότι την εβδομάδα που πέρασε μέχρι να το αντιληφθώ, οδήγησα πέρι τα 300 χλμ. και προφανώς το πίεσα αρκετά σε στροφές για να δοκιμάσω και τα αμορτισέρ βεβαίως που υποθέτω είναι ότι χειρότερο για μια τέτοια κατάσταση σαν τη δική μου. Να ξαναπώ όμως ότι δεν ένιωσα κανέναν θόρυβο ή δόνηση στο τιμόνι και γενικά είμαι πολύ περίεργος με αυτά, μιας και η οδήγηση είναι το χόμπυ μου. Για να καταλήξω, αν έχει οποιοδήποτε πρόβλημα το ημιαξόνιο θα ήθελα να το αλλάξω για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο μιας και κάνω μεγάλα ταξίδια συχνά. Ο μάστορας, για να γλυτώσει από ένα τέτοιο μεγάλο κόστος (αφού έγινε υπευθύνη του) ίσως και να μου το απέκρυψε. Πως θα μπορούσα μόνος μου να βεβαιωθώ ότι δεν χρειάζεται κάτι άλλο για να είναι το αυτοκίνητο όπως πριν; Τι έιδους θορύβους θα έπρεπε να ακούσω; Και γενικά ποιά η άποψη σας για το θέμα; Μπορεί όντως να την έχω σκαπουλάρει μόνο με μια κομμένη φούσκα μετά από 300 χλμ. έντονης οδήγησης με το αμορτισέρ σε αυτή την κατάσταση;
ΥΓ. Μην ανησυχείτε, το συνεργείο είναι στο εξωτερικό (Γαλλία)!
-
Απο εκείνη την πλευρά είναι η κούπα,αν ακουμπαγε θα φαινόταν 'φαγωμένο' στην άκρη το αμορτισέρ.Επίσης θα ένιωθες κραδασμούς όταν κυκλοφορούσες.
Είναι μαλακί@ του μάστορα που δεν το έσφιξε καλά!
-
Άρα λες ότι μόνο η φούσκα είναι που θέλει αλλαγή; Να ηρεμήσω; Επίσης, επειδή αυτό θα γίνει την επόμενη Πέμπτη, για την ώρα μου έσφιξε το αμορτισέρ στη θέση του και μου είπε ότι μπορώ να το κυκλοφορήσω για μια εβδομάδα. Βέβαια δεν το πιέζω καθόλου σε στροφές, οδηγώ μόνο τη διαδρομή σπίτι-γραφείο που είναι 3 χλμ.απόσταση. Θα είμαι εντάξει για τις 6 επόμενες μέρες; Αν και, από τη στιγμή που έκανα 300 χλμ. μέχρι να το καταλάβω όσο γράσσο έφυγε έφυγε υποθέτω και ό,τι άλλο ήταν να γίνει έγινε...
ΥΓ. Καλά ότι είναι λαλακία του δεν χωράει αμφιβολία, τρελάθηκα όταν το είδα, και κυρίως τρόμαξα όταν σκέφτηκα ότι πήγα στη ράμπα εντελώς τυχαία, θα μπορούσα να είχα πάει σε 2-3 μήνες ή και αργότερα.
-
Μην πας σε χωματοδρομους και σε νερα. Δεν πειραζει για μια βδομαδα που θα ειναι κομμενη. Αλλοι κυκλοφορουν μηνες και παλι αργει να γινει η ζημια. Οταν σου αλλαξει τη φουσκα να καθαριζει πρωτα τον μπιλιοφορο και επειτα να τον λιπανει με νεο γρασσο.
Εμπιστοσυνη καμια σε αυτον τον μαστορα, μην ξαναπας για αλλη δουλεια εκει. -
Προφανώς φίλε cson δεν πρόκειται να ξαναπατήσω, ήμουν οριακά αποφασισμένος να το πάω σε επίσημη αντιπροσωπεία που του κάνω και όλα τα σέρβις να το δούνε για να έχω μια παραπάνω ησυχία πως ό,τι χρειάζεται θα γίνει χωρίς περικοπές, αλλά διαολίστηκα που έδωσα 240 ευρώ για την τοποθέτηση και θα έπρεπε να πληρώσω άλλα 100-150 για επισκευή, γιαυτό και του το πήγα πίσω.
Τώρα που το θυμάμαι, την 1η μέρα σε ένα άδειο κυκλικό κόμβο που μπήκα με πολλά άκουσα δύο συνεχόμενα ΧΡΑΤΣ! ΧΡΑΤΣ! αλλά ο ήχος έμοιαζε με αυτόν που κάνει το ηλ. διαφορικό (XDS) όταν κόβει την κίνηση στον εξωτερικό τρόχο και δεν έδωσα σημασία. Ίσως και να ήταν αυτό όντως βέβαια, αλλά πλέον όλα τα ακούς για ύποπτα...!
-
Πως λεγεται ο σκιτζής στα Γαλλικα
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Πως λεγεται ο σκιτζής στα Γαλλικα'Connard' είναι κοντά αλλά κ πάλι ο σκιτζής είναι πολύ ιδιαίτερος!
-
Το οτι εκανε μαλ@@@κια, δεν το συζηταμε. Και χοντρη μαλιστα.
Το στοπ-οδηγο του αμορτισερ, (στην φωτο το βλεπεις), το εχει ξηλωσει.
Σου αλλαζει αμορτισερ, και σιγουρα φουσκα.
Και δεν πληρωνεις μια. -
Ναι και εγώ με αυτό το σκεπτικό πήγα αρχικά αλλά εκεί, το έφερε πάλι στη θέση του με 2 χτυπηματάκια και απόσο είδα πήγε σχετικά εύκολα και δεν φάνηκε να τσακίζει κάπου. Εξάλλου η λειτουργία του είναι αυτό που είπες ακριβώς, οδηγός για να περνάει η βίδα από μέσα και να δίνει το σωστό ύψος στο οποίο πρέπει να βιδωθεί το αμορτισέρ, δεν εηρρεάζει κάπου αλλού τη λειτουργία του οπότε είπα εντάξει ας πάει στην ευχή...
-
@renchguy....
θα μπορούσα να είχα πάει σε 2-3 μήνες ή και αργότερα........πιό νωρίς θα πήγαινες...και όχι εκεί που λές!!!!
Το connard που ανέφερες,λίγο είναι!!!Ο τύπος είναι εγκληματίας...είναι ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ αυτό που συνέβη!!! Άλλαξε τη φούσκα,όσο γρηγορότερα μπορέσεις..... -
Επισης πηγαινε σε καποιον αλλον και ελεγξε ολες τις βιδες της αναρτησης που σου περασε ο τυπος.
-
Μια ξέχασε να σφίξει, δεν τις ξέχασε όλες.
Επειδή το παλιό γράσο μπορεί να έχει λερωθεί με χώμα, πρέπει να το σκουπίσει καλά και να καθαρίσει πριν βάλει τη φούσκα και το νέο γράσο.
Να μην προσθέσει νέο γράσο πάνω στο παλιό. -
Σχετικά με το καθάρισμα του παλιού γράσσου θα του το αναφέρω όταν θα πάω για την αλλαγή. Οι βίδες οι μπροστά και τα παξιμάδια θα αλλαχθούν, οι πίσω θα μείνουν οι ίδιες αλλά αυτό μπορώ να το κάνω εγώ μόνος μου αργότερα μιας και έχω πρόσβαση σε βίδες-παξιμάδια, ράμπα και ροπόκλειδο μηχανικό.
Τι να πω ρε %$%&$^& μου, ένα κλασσικό αερόκλειδο είχε απ'ότι είδα. Εφόσον δεν έκανε την απίστευτη λαλακία να την ξεχάσει εντελώς, θα έδωσε 60 Nm που ορίζει ο κατασκευαστής + 90 μοίρες ακόμα και θα το άφησε. Πως σκατά το κατάφερε να παίζει σα να το χε σφίξει μόνο με το χέρι δεν ξέρω. Να είχε καταπονηθεί το μπουλόνι τόσο πολύ που με το νέο σφίξιμο να μην αντιστοιχούσε η ονομαστική ροπή σε πραγματικά 60 Nm; Τι διάολο ατσάλι είναι κ σιγά τη ροπή που του έβαλε σε τελική ανάλυση. Άμα είχε τόση παραμόρφωση με 60, τα μπουλόνια της ρόδας που σφίγγονται στα 120 και μπαινοβγάινουν 2 φορές το χρόνο όταν αλλάζω σε χειμερινά λάστιχα έπρεπε να την έχουν κοπανήσει... Μάλλον για παπαριά ξεγυρισμένη μου κάνει, του στυλ: το βίδωσα με το χέρι, πάω να πάρω το αερόκλειδο να συνεχίσω, χτυπάει το τηλέφωνο και συνεχίζω από αλλού νομίζοντας ότι έχω τελειώσει με εκείνη τη ρόδα, αλλά και πάλι πρέπει να είσαι πολύ ερασιτέχνης για να το καταφέρεις και φαινότανε έμπειρος και ειδικά από αυτοκίνητα VW...
Κομμένη φούσκα κ μπιλιοφόρος