Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κομμένη φούσκα κ μπιλιοφόρος
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κομμένη φούσκα κ μπιλιοφόρος
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    14
    1653
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      renchguy last edited by

      Καλησπέρα παιδιά,

      Πρόσφατα άλλαξα αμορτισέρ στο Fabia RS μου. Μετά την αλλαγή όλα ένιωθαν κανονικά στο τιμόνι πέραν των διαφορών που οφείλονταν στην αλλαγή των αμορτισέρ όπως η στιβαρότερη αίσθηση στις στροφές, η διαφορά στην απόσβεση κτλ. Ωστόσο έβλεπα ότι η εμπρός δεξιά πλευρά καθόταν 1 πόντο σχεδόν χαμηλότερα από την αριστερή. Μία εβδομάδα μετά περνάω από μία ράμπα που υπάρχει διαθέσιμη στη δουλειά μου ώστε να κάνω έναν γενικό έλεγχο κάτω από το αμάξι όπως κάνω κάθε 2-3 μήνες. Με τρόμο λοιπόν, βλέπω το δεξί αμορτισέρ να έχει γλυστρίσει προς τα κάτω και να έχει κόψει τη φούσκα, γράσσα χυμμένα παντού στην δεξιά πλευρά και το κάτω μέρος του οριακά να μην ακουμπάει τον μπιλιοφόρο? (αν δεν κάνω λάθος στο εξάρτημα) (Στη φώτο φαίνεται σαν να ακουμπάει όντως)

      Με τα πολλά, και αφού δεν ένιωθα να ακουμπάει το αμορτισέρ στο ημιαξόνιο για να ακινητοποιηθώ, επιστρέφω στο συνεργείο που τα έβαλα, 30 χλμ μακριά, όπου μετά από τις αστείες δικαιολογίες του μάστορα ότι δεν μπορούσε να καταλάβει πως έγινε, κατέληξε ότι μόνο η φούσκα ήθελε άλλαγμα και ότι ο μπιλιοφόρος ήταν εντάξει. Σημειωτέον ότι όταν βγάλαμε τη ρόδα η βίδα με το παξιμάδι που συγκρατούν το αμορτισέρ έπαιζαν ολόκληρα χιλιοστά δεξιά-αριστερά, σαν να μην είχαν δεθεί καθόλου δηλαδή.

      Το πρόβλημα μου είναι η εξής: Έχοντας δει αυτό το θέαμα, δεν είμαι απόλυτα βέβαιως ότι μετά την αλλαγή της φούσκας (κ το γρασσάρισμα) το αμάξι θα είναι εντάξει. Ίσως είναι ψυχολογικό! Ο λόγος είναι επίσης ότι την εβδομάδα που πέρασε μέχρι να το αντιληφθώ, οδήγησα πέρι τα 300 χλμ. και προφανώς το πίεσα αρκετά σε στροφές για να δοκιμάσω και τα αμορτισέρ βεβαίως που υποθέτω είναι ότι χειρότερο για μια τέτοια κατάσταση σαν τη δική μου. Να ξαναπώ όμως ότι δεν ένιωσα κανέναν θόρυβο ή δόνηση στο τιμόνι και γενικά είμαι πολύ περίεργος με αυτά, μιας και η οδήγηση είναι το χόμπυ μου. Για να καταλήξω, αν έχει οποιοδήποτε πρόβλημα το ημιαξόνιο θα ήθελα να το αλλάξω για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο μιας και κάνω μεγάλα ταξίδια συχνά. Ο μάστορας, για να γλυτώσει από ένα τέτοιο μεγάλο κόστος (αφού έγινε υπευθύνη του) ίσως και να μου το απέκρυψε. Πως θα μπορούσα μόνος μου να βεβαιωθώ ότι δεν χρειάζεται κάτι άλλο για να είναι το αυτοκίνητο όπως πριν; Τι έιδους θορύβους θα έπρεπε να ακούσω; Και γενικά ποιά η άποψη σας για το θέμα; Μπορεί όντως να την έχω σκαπουλάρει μόνο με μια κομμένη φούσκα μετά από 300 χλμ. έντονης οδήγησης με το αμορτισέρ σε αυτή την κατάσταση;

      ΥΓ. Μην ανησυχείτε, το συνεργείο είναι στο εξωτερικό (Γαλλία)!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        renchguy last edited by

        Καλησπέρα παιδιά,

        Πρόσφατα άλλαξα αμορτισέρ στο Fabia RS μου. Μετά την αλλαγή όλα ένιωθαν κανονικά στο τιμόνι πέραν των διαφορών που οφείλονταν στην αλλαγή των αμορτισέρ όπως η στιβαρότερη αίσθηση στις στροφές, η διαφορά στην απόσβεση κτλ. Ωστόσο έβλεπα ότι η εμπρός δεξιά πλευρά καθόταν 1 πόντο σχεδόν χαμηλότερα από την αριστερή. Μία εβδομάδα μετά περνάω από μία ράμπα που υπάρχει διαθέσιμη στη δουλειά μου ώστε να κάνω έναν γενικό έλεγχο κάτω από το αμάξι όπως κάνω κάθε 2-3 μήνες. Με τρόμο λοιπόν, βλέπω το δεξί αμορτισέρ να έχει γλυστρίσει προς τα κάτω και να έχει κόψει τη φούσκα, γράσσα χυμμένα παντού στην δεξιά πλευρά και το κάτω μέρος του οριακά να μην ακουμπάει τον μπιλιοφόρο? (αν δεν κάνω λάθος στο εξάρτημα) (Στη φώτο φαίνεται σαν να ακουμπάει όντως)

        Με τα πολλά, και αφού δεν ένιωθα να ακουμπάει το αμορτισέρ στο ημιαξόνιο για να ακινητοποιηθώ, επιστρέφω στο συνεργείο που τα έβαλα, 30 χλμ μακριά, όπου μετά από τις αστείες δικαιολογίες του μάστορα ότι δεν μπορούσε να καταλάβει πως έγινε, κατέληξε ότι μόνο η φούσκα ήθελε άλλαγμα και ότι ο μπιλιοφόρος ήταν εντάξει. Σημειωτέον ότι όταν βγάλαμε τη ρόδα η βίδα με το παξιμάδι που συγκρατούν το αμορτισέρ έπαιζαν ολόκληρα χιλιοστά δεξιά-αριστερά, σαν να μην είχαν δεθεί καθόλου δηλαδή.

        Το πρόβλημα μου είναι η εξής: Έχοντας δει αυτό το θέαμα, δεν είμαι απόλυτα βέβαιως ότι μετά την αλλαγή της φούσκας (κ το γρασσάρισμα) το αμάξι θα είναι εντάξει. Ίσως είναι ψυχολογικό! Ο λόγος είναι επίσης ότι την εβδομάδα που πέρασε μέχρι να το αντιληφθώ, οδήγησα πέρι τα 300 χλμ. και προφανώς το πίεσα αρκετά σε στροφές για να δοκιμάσω και τα αμορτισέρ βεβαίως που υποθέτω είναι ότι χειρότερο για μια τέτοια κατάσταση σαν τη δική μου. Να ξαναπώ όμως ότι δεν ένιωσα κανέναν θόρυβο ή δόνηση στο τιμόνι και γενικά είμαι πολύ περίεργος με αυτά, μιας και η οδήγηση είναι το χόμπυ μου. Για να καταλήξω, αν έχει οποιοδήποτε πρόβλημα το ημιαξόνιο θα ήθελα να το αλλάξω για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο μιας και κάνω μεγάλα ταξίδια συχνά. Ο μάστορας, για να γλυτώσει από ένα τέτοιο μεγάλο κόστος (αφού έγινε υπευθύνη του) ίσως και να μου το απέκρυψε. Πως θα μπορούσα μόνος μου να βεβαιωθώ ότι δεν χρειάζεται κάτι άλλο για να είναι το αυτοκίνητο όπως πριν; Τι έιδους θορύβους θα έπρεπε να ακούσω; Και γενικά ποιά η άποψη σας για το θέμα; Μπορεί όντως να την έχω σκαπουλάρει μόνο με μια κομμένη φούσκα μετά από 300 χλμ. έντονης οδήγησης με το αμορτισέρ σε αυτή την κατάσταση;

        ΥΓ. Μην ανησυχείτε, το συνεργείο είναι στο εξωτερικό (Γαλλία)!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          renchguy last edited by

          Καλησπέρα παιδιά,

          Πρόσφατα άλλαξα αμορτισέρ στο Fabia RS μου. Μετά την αλλαγή όλα ένιωθαν κανονικά στο τιμόνι πέραν των διαφορών που οφείλονταν στην αλλαγή των αμορτισέρ όπως η στιβαρότερη αίσθηση στις στροφές, η διαφορά στην απόσβεση κτλ. Ωστόσο έβλεπα ότι η εμπρός δεξιά πλευρά καθόταν 1 πόντο σχεδόν χαμηλότερα από την αριστερή. Μία εβδομάδα μετά περνάω από μία ράμπα που υπάρχει διαθέσιμη στη δουλειά μου ώστε να κάνω έναν γενικό έλεγχο κάτω από το αμάξι όπως κάνω κάθε 2-3 μήνες. Με τρόμο λοιπόν, βλέπω το δεξί αμορτισέρ να έχει γλυστρίσει προς τα κάτω και να έχει κόψει τη φούσκα, γράσσα χυμμένα παντού στην δεξιά πλευρά και το κάτω μέρος του οριακά να μην ακουμπάει τον μπιλιοφόρο? (αν δεν κάνω λάθος στο εξάρτημα) (Στη φώτο φαίνεται σαν να ακουμπάει όντως)

          Με τα πολλά, και αφού δεν ένιωθα να ακουμπάει το αμορτισέρ στο ημιαξόνιο για να ακινητοποιηθώ, επιστρέφω στο συνεργείο που τα έβαλα, 30 χλμ μακριά, όπου μετά από τις αστείες δικαιολογίες του μάστορα ότι δεν μπορούσε να καταλάβει πως έγινε, κατέληξε ότι μόνο η φούσκα ήθελε άλλαγμα και ότι ο μπιλιοφόρος ήταν εντάξει. Σημειωτέον ότι όταν βγάλαμε τη ρόδα η βίδα με το παξιμάδι που συγκρατούν το αμορτισέρ έπαιζαν ολόκληρα χιλιοστά δεξιά-αριστερά, σαν να μην είχαν δεθεί καθόλου δηλαδή.

          Το πρόβλημα μου είναι η εξής: Έχοντας δει αυτό το θέαμα, δεν είμαι απόλυτα βέβαιως ότι μετά την αλλαγή της φούσκας (κ το γρασσάρισμα) το αμάξι θα είναι εντάξει. Ίσως είναι ψυχολογικό! Ο λόγος είναι επίσης ότι την εβδομάδα που πέρασε μέχρι να το αντιληφθώ, οδήγησα πέρι τα 300 χλμ. και προφανώς το πίεσα αρκετά σε στροφές για να δοκιμάσω και τα αμορτισέρ βεβαίως που υποθέτω είναι ότι χειρότερο για μια τέτοια κατάσταση σαν τη δική μου. Να ξαναπώ όμως ότι δεν ένιωσα κανέναν θόρυβο ή δόνηση στο τιμόνι και γενικά είμαι πολύ περίεργος με αυτά, μιας και η οδήγηση είναι το χόμπυ μου. Για να καταλήξω, αν έχει οποιοδήποτε πρόβλημα το ημιαξόνιο θα ήθελα να το αλλάξω για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο μιας και κάνω μεγάλα ταξίδια συχνά. Ο μάστορας, για να γλυτώσει από ένα τέτοιο μεγάλο κόστος (αφού έγινε υπευθύνη του) ίσως και να μου το απέκρυψε. Πως θα μπορούσα μόνος μου να βεβαιωθώ ότι δεν χρειάζεται κάτι άλλο για να είναι το αυτοκίνητο όπως πριν; Τι έιδους θορύβους θα έπρεπε να ακούσω; Και γενικά ποιά η άποψη σας για το θέμα; Μπορεί όντως να την έχω σκαπουλάρει μόνο με μια κομμένη φούσκα μετά από 300 χλμ. έντονης οδήγησης με το αμορτισέρ σε αυτή την κατάσταση;

          ΥΓ. Μην ανησυχείτε, το συνεργείο είναι στο εξωτερικό (Γαλλία)!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Απο εκείνη την πλευρά είναι η κούπα,αν ακουμπαγε θα φαινόταν 'φαγωμένο' στην άκρη το αμορτισέρ.Επίσης θα ένιωθες κραδασμούς όταν κυκλοφορούσες.

            Είναι μαλακί@ του μάστορα που δεν το έσφιξε καλά!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              renchguy last edited by

              Άρα λες ότι μόνο η φούσκα είναι που θέλει αλλαγή; Να ηρεμήσω; Επίσης, επειδή αυτό θα γίνει την επόμενη Πέμπτη, για την ώρα μου έσφιξε το αμορτισέρ στη θέση του και μου είπε ότι μπορώ να το κυκλοφορήσω για μια εβδομάδα. Βέβαια δεν το πιέζω καθόλου σε στροφές, οδηγώ μόνο τη διαδρομή σπίτι-γραφείο που είναι 3 χλμ.απόσταση. Θα είμαι εντάξει για τις 6 επόμενες μέρες; Αν και, από τη στιγμή που έκανα 300 χλμ. μέχρι να το καταλάβω όσο γράσσο έφυγε έφυγε υποθέτω και ό,τι άλλο ήταν να γίνει έγινε...

              ΥΓ. Καλά ότι είναι λαλακία του δεν χωράει αμφιβολία, τρελάθηκα όταν το είδα, και κυρίως τρόμαξα όταν σκέφτηκα ότι πήγα στη ράμπα εντελώς τυχαία, θα μπορούσα να είχα πάει σε 2-3 μήνες ή και αργότερα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cson last edited by

                Μην πας σε χωματοδρομους και σε νερα. Δεν πειραζει για μια βδομαδα που θα ειναι κομμενη. Αλλοι κυκλοφορουν μηνες και παλι αργει να γινει η ζημια. Οταν σου αλλαξει τη φουσκα να καθαριζει πρωτα τον μπιλιοφορο και επειτα να τον λιπανει με νεο γρασσο.
                Εμπιστοσυνη καμια σε αυτον τον μαστορα, μην ξαναπας για αλλη δουλεια εκει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  renchguy last edited by

                  Προφανώς φίλε cson δεν πρόκειται να ξαναπατήσω, ήμουν οριακά αποφασισμένος να το πάω σε επίσημη αντιπροσωπεία που του κάνω και όλα τα σέρβις να το δούνε για να έχω μια παραπάνω ησυχία πως ό,τι χρειάζεται θα γίνει χωρίς περικοπές, αλλά διαολίστηκα που έδωσα 240 ευρώ για την τοποθέτηση και θα έπρεπε να πληρώσω άλλα 100-150 για επισκευή, γιαυτό και του το πήγα πίσω.

                  Τώρα που το θυμάμαι, την 1η μέρα σε ένα άδειο κυκλικό κόμβο που μπήκα με πολλά άκουσα δύο συνεχόμενα ΧΡΑΤΣ! ΧΡΑΤΣ! αλλά ο ήχος έμοιαζε με αυτόν που κάνει το ηλ. διαφορικό (XDS) όταν κόβει την κίνηση στον εξωτερικό τρόχο και δεν έδωσα σημασία. Ίσως και να ήταν αυτό όντως βέβαια, αλλά πλέον όλα τα ακούς για ύποπτα...!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    trident1971 last edited by

                    Πως λεγεται ο σκιτζής στα Γαλλικα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      renchguy last edited by

                      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                      Πως λεγεται ο σκιτζής στα Γαλλικα

                      'Connard' είναι κοντά αλλά κ πάλι ο σκιτζής είναι πολύ ιδιαίτερος!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tzavaras-dimitris last edited by

                        Το οτι εκανε μαλ@@@κια, δεν το συζηταμε. Και χοντρη μαλιστα.
                        Το στοπ-οδηγο του αμορτισερ, (στην φωτο το βλεπεις), το εχει ξηλωσει.
                        Σου αλλαζει αμορτισερ, και σιγουρα φουσκα.
                        Και δεν πληρωνεις μια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          renchguy last edited by

                          Ναι και εγώ με αυτό το σκεπτικό πήγα αρχικά αλλά εκεί, το έφερε πάλι στη θέση του με 2 χτυπηματάκια και απόσο είδα πήγε σχετικά εύκολα και δεν φάνηκε να τσακίζει κάπου. Εξάλλου η λειτουργία του είναι αυτό που είπες ακριβώς, οδηγός για να περνάει η βίδα από μέσα και να δίνει το σωστό ύψος στο οποίο πρέπει να βιδωθεί το αμορτισέρ, δεν εηρρεάζει κάπου αλλού τη λειτουργία του οπότε είπα εντάξει ας πάει στην ευχή...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            touring-the-m3-1-6 last edited by

                            @renchguy....
                            θα μπορούσα να είχα πάει σε 2-3 μήνες ή και αργότερα.....

                            ...πιό νωρίς θα πήγαινες...και όχι εκεί που λές!!!!
                            Το connard που ανέφερες,λίγο είναι!!!Ο τύπος είναι εγκληματίας...είναι ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ αυτό που συνέβη!!! Άλλαξε τη φούσκα,όσο γρηγορότερα μπορέσεις.....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cson last edited by

                              Επισης πηγαινε σε καποιον αλλον και ελεγξε ολες τις βιδες της αναρτησης που σου περασε ο τυπος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by

                                Μια ξέχασε να σφίξει, δεν τις ξέχασε όλες.

                                Επειδή το παλιό γράσο μπορεί να έχει λερωθεί με χώμα, πρέπει να το σκουπίσει καλά και να καθαρίσει πριν βάλει τη φούσκα και το νέο γράσο.
                                Να μην προσθέσει νέο γράσο πάνω στο παλιό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  renchguy last edited by

                                  Σχετικά με το καθάρισμα του παλιού γράσσου θα του το αναφέρω όταν θα πάω για την αλλαγή. Οι βίδες οι μπροστά και τα παξιμάδια θα αλλαχθούν, οι πίσω θα μείνουν οι ίδιες αλλά αυτό μπορώ να το κάνω εγώ μόνος μου αργότερα μιας και έχω πρόσβαση σε βίδες-παξιμάδια, ράμπα και ροπόκλειδο μηχανικό.

                                  Τι να πω ρε %$%&$^& μου, ένα κλασσικό αερόκλειδο είχε απ'ότι είδα. Εφόσον δεν έκανε την απίστευτη λαλακία να την ξεχάσει εντελώς, θα έδωσε 60 Nm που ορίζει ο κατασκευαστής + 90 μοίρες ακόμα και θα το άφησε. Πως σκατά το κατάφερε να παίζει σα να το χε σφίξει μόνο με το χέρι δεν ξέρω. Να είχε καταπονηθεί το μπουλόνι τόσο πολύ που με το νέο σφίξιμο να μην αντιστοιχούσε η ονομαστική ροπή σε πραγματικά 60 Nm; Τι διάολο ατσάλι είναι κ σιγά τη ροπή που του έβαλε σε τελική ανάλυση. Άμα είχε τόση παραμόρφωση με 60, τα μπουλόνια της ρόδας που σφίγγονται στα 120 και μπαινοβγάινουν 2 φορές το χρόνο όταν αλλάζω σε χειμερινά λάστιχα έπρεπε να την έχουν κοπανήσει... Μάλλον για παπαριά ξεγυρισμένη μου κάνει, του στυλ: το βίδωσα με το χέρι, πάω να πάρω το αερόκλειδο να συνεχίσω, χτυπάει το τηλέφωνο και συνεχίζω από αλλού νομίζοντας ότι έχω τελειώσει με εκείνη τη ρόδα, αλλά και πάλι πρέπει να είσαι πολύ ερασιτέχνης για να το καταφέρεις και φαινότανε έμπειρος και ειδικά από αυτοκίνητα VW...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr