Σχετικά με το καθάρισμα του παλιού γράσσου θα του το αναφέρω όταν θα πάω για την αλλαγή. Οι βίδες οι μπροστά και τα παξιμάδια θα αλλαχθούν, οι πίσω θα μείνουν οι ίδιες αλλά αυτό μπορώ να το κάνω εγώ μόνος μου αργότερα μιας και έχω πρόσβαση σε βίδες-παξιμάδια, ράμπα και ροπόκλειδο μηχανικό.
Τι να πω ρε %$%&$^& μου, ένα κλασσικό αερόκλειδο είχε απ'ότι είδα. Εφόσον δεν έκανε την απίστευτη λαλακία να την ξεχάσει εντελώς, θα έδωσε 60 Nm που ορίζει ο κατασκευαστής + 90 μοίρες ακόμα και θα το άφησε. Πως σκατά το κατάφερε να παίζει σα να το χε σφίξει μόνο με το χέρι δεν ξέρω. Να είχε καταπονηθεί το μπουλόνι τόσο πολύ που με το νέο σφίξιμο να μην αντιστοιχούσε η ονομαστική ροπή σε πραγματικά 60 Nm; Τι διάολο ατσάλι είναι κ σιγά τη ροπή που του έβαλε σε τελική ανάλυση. Άμα είχε τόση παραμόρφωση με 60, τα μπουλόνια της ρόδας που σφίγγονται στα 120 και μπαινοβγάινουν 2 φορές το χρόνο όταν αλλάζω σε χειμερινά λάστιχα έπρεπε να την έχουν κοπανήσει... Μάλλον για παπαριά ξεγυρισμένη μου κάνει, του στυλ: το βίδωσα με το χέρι, πάω να πάρω το αερόκλειδο να συνεχίσω, χτυπάει το τηλέφωνο και συνεχίζω από αλλού νομίζοντας ότι έχω τελειώσει με εκείνη τη ρόδα, αλλά και πάλι πρέπει να είσαι πολύ ερασιτέχνης για να το καταφέρεις και φαινότανε έμπειρος και ειδικά από αυτοκίνητα VW...