-
Με βολεύει και μένα Κυριακή στις 11:00
-
ΟΚ θα τα πουμε 11 την Κυριακη....
-
τελικά τα είπατε???
-
Φυσικα και βρεθηκαμε φιλε μου.....Μια χαρα ηπιαμε το καφεδακι μας γνωριστηκαμε ολα καλα πιστευω να το ξανακανουμε με πιο πολλα ατομα.
-
Η Ελληνική Αστυνομία παρέλαβε και τα 226 Suzuki S-Cross που παρήγγειλε κατόπιν διενέργειας σχετικού διαγωνισμού.Τα νέα περιπολικά τα οποία θα καλύψουν τις ανάγκες δέκα Περιφερειών της χώρας , φορούν τον πετρελαιοκινητήρα 1.6 DDiS των 120 ίππων που συνδυάζεται με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Διαθέτουν πλούσιο εξοπλισμό ασφάλειας, άνεσης, σύστημα Auto Start-Stop για επιπλέον οικονομία και βέβαια τον απαραίτητο επιπλέον ειδικό αστυνομικό εξοπλισμό.
-
γυρνούσα απο πλαταμώνα προς λάρισα και κάπου στα τέμπη στο αντίθετο ρεύμα βλέπω καμιά 20αρια απο αυτα στη σειρά....ωχχχ σκέφτομαι...citroen xsara του 2015 πήρα....
-
και ενώ άλλαζα γρύλο παραθύρου οδηγού(ο οποίος είναι δεν είναι 500gr,40cm λαμαρινάκι με ενα μικρο μοτεράκι του φραπέ επάνω)λεω δεν κάνω μια ερώτηση στον τεχνικό μήπως και ξέρει...
-ακούω ενα θόρυβο σαν τρίξιμο όταν κλειδώνω και ξεκλειδώνω το αμάξι απο την κλειδαριά.μήπως θέλει λίγο σπρέι?
-οχι.είναι θέμα της κλειδαριάς όπως και σε αλλα μοντέλα της suzuki....
και κάπως έτσι όπως φαίνεται και την επόμενη εβδομάδα θα πάω απο το σέρβις να τους πω ενα καλημέρα....
3 στα 3 πάντως...εξωτερικό λάστιχο παραθύρου,γρύλος και κλειδαριά...ολα απο την πόρτα του οδηγού...μήπως να μου παραγγείλουν μια καινούρια πόρτα να μην τρέχω κάθε τρις και λίγο???
και κάτι ακόμη
γνωρίζει κάποιος πόσο κοστίζουν αυτές μπάρες?όπως φαίνεται είναι της suzuki.έχει και το λογότυπο επάνω. -
Ο χρήστης kostask1 έγραψε:
και ενώ άλλαζα γρύλο παραθύρου οδηγούγιατι άλλαξες;
-
γιατί όταν κατέβαινε(σε όποιο ύψος και αν ήταν) ακουγόταν ένα τρίξιμο έντονο.
καλά είπα εγω οτι πήραμε Citroen Xsara...αρχίζουν και μας κρεμάνε κουδούνια...
-
Εγώ μόλις πήρα το λουκάνικο από την φου φου
2ο service στα 40.000χλμ.
Κόστος 190ευρώ. Πολλά νομίζω για λάδια +φίλτρο αέρα+υγρα φρένων.
Επιφυλάσσομαι από εδώ και πέρα να κάνω στον αντιπρόσωπο μόνο αυτά που λέει το εγχειρίδιο.
Δηλαδή
Και λάδια στα 30.000χλμ και οχι στα 20.000χλμ.Επίσης ξεχνάω την 5ετη εγγύηση που σε υποχρεώνει να πας στα εξουσιοδοτημένα συνεργέια της suzuki
αλλά που ισχύει μόνο όταν έχεις κάτω απο 100.000χλμ.Το λάδι που βάζει o αντιπρόσωπος γράφει οτι είναι το motul so 3000 5/30w.
Στο site της motul δεν το βρίσκω.
ΕΠίσης έχει https://www.motul.com/gr/en/products/recommendation
και βγάζει για το s-cross πετρελαίου πρόταση το 8100 ECO-CLEAN 0W30
με αλλαγή κάθε 15.000χλμ
https://www.motul.com/gr/en/products/oils-lubricants/8100-eco-clean-0w30Άλλοι αντιπρόσωποι ποιο λάδι βάζουν;
-
Παπαβραμιδης?
Παρά πολλά λεφτά. Εγώ στο πρώτο είχα πληρώσει 155 και ήταν ήδη παρά πολλά για αυτά που έκανα. Στα 40.000 θα τους πάρω τηλέφωνο να μου πουν τιμή αν η τιμή είναι πάνω απο 140 πάω άλλου . Πεταμένα λεφτά , έτσι κι αλλιώς μυρωδιές είναι όλοι εκεί μέσα.... -
Ο χρήστης dolomites έγραψε:
Εγώ μόλις πήρα το λουκάνικο από την φου φου
2ο service στα 40.000χλμ.
Κόστος 190ευρώ. Πολλά νομίζω για λάδια +φίλτρο αέρα+υγρα φρένων.
Επιφυλάσσομαι από εδώ και πέρα να κάνω στον αντιπρόσωπο μόνο αυτά που λέει το εγχειρίδιο.
Δηλαδή
Και λάδια στα 30.000χλμ και οχι στα 20.000χλμ.Επίσης ξεχνάω την 5ετη εγγύηση που σε υποχρεώνει να πας στα εξουσιοδοτημένα συνεργέια της suzuki
αλλά που ισχύει μόνο όταν έχεις κάτω απο 100.000χλμ.Το λάδι που βάζει o αντιπρόσωπος γράφει οτι είναι το motul so 3000 5/30w.
Στο site της motul δεν το βρίσκω.
ΕΠίσης έχει https://www.motul.com/gr/en/products/recommendation
και βγάζει για το s-cross πετρελαίου πρόταση το 8100 ECO-CLEAN 0W30
με αλλαγή κάθε 15.000χλμ
https://www.motul.com/gr/en/products/oils-lubricants/8100-eco-clean-0w30Άλλοι αντιπρόσωποι ποιο λάδι βάζουν;
Μπορείς να γραψεις εργασιες και ανταλλακτικα κοστος; Χονδρικα τα λιδια 50 ευρω + φιλτρο αερα 10ευρω (δεν ξερω ακριβως τιμες τις βαζω στο περιπου) + υγρα 5 ευρω. 65 ευρω περιπου. Αν δεν βγαλανε τροχους για να καθαρισουν τα δισκοφρενα, να βαλουν υγρα και ζουμια καθαρισμου τους, αν τα υγρα φρενων μονον τα συμπληρωσαν και δεν εβαλαν καινουργια που χρειαζεται και εξαερωση (πιθανον σου βαλανε νεα και εκαναν και εξαερωση) ειναι πολλα. Για αυτο το τιμολογια αν εβαζες θα βοηθουσε.
-
Εγω παντως και φιλτρο αερα κ clima τα αλλαξα μονος και θα συνεχισω ετσι...οσο για το λαδι πρεπει καποιος πρεπει να το ρωτησει γιατι βαζουν αλλο...και φυσικα θα πρεπει ναβγαλουν τροχους να κανον εξαερωση και να τα αλλαξουν αν ειναι να συμπληρωσουν το κανω και εγω.Ερωτηση κανονικα εαν δεν εχει ενδειξη φθορας στα τακακια θα πρεπει να βαλουν υγρα οσα ηταν κ πριν? διοτι θα φαγωθουν τα τακακια και δεν θα πεσει η σταθμη ωστε να αναψει λαμπακι.
-
Ο χρήστης shopoyk έγραψε:
kostask1 στη φωτογραφία που έδειξες με το σκούρο s-cross με τις ράγες , Έλληνας το έχει;
Φοβερός Σταυρός πάντως μπροστά στον καθρέφτη. Είχα και εγώ έναν τέτοιο στο προηγούμενο αυτοκίνητο και οι φίλοι μου με φώναζαν: Πάτερ, δώσε μας την ευλογία σου....έλληνας και ξεχασιάρης...
ταπα του ρεζερβουάρ ανοιχτή
και εγω στο προηγούμενο αμάξι ειχα πολλά μπιχλιμπίδια κρεμασμένα αλλα τώρα δεν έβαλα τίποτα...
με τις συγκεκριμένες μπάρες όμως είναι πολύ όμορφο...
-
Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
Εγω παντως και φιλτρο αερα κ clima τα αλλαξα μονος και θα συνεχισω ετσι...οσο για το λαδι πρεπει καποιος πρεπει να το ρωτησει γιατι βαζουν αλλο...και φυσικα θα πρεπει ναβγαλουν τροχους να κανον εξαερωση και να τα αλλαξουν αν ειναι να συμπληρωσουν το κανω και εγω.Ερωτηση κανονικα εαν δεν εχει ενδειξη φθορας στα τακακια θα πρεπει να βαλουν υγρα οσα ηταν κ πριν? διοτι θα φαγωθουν τα τακακια και δεν θα πεσει η σταθμη ωστε να αναψει λαμπακι.Πολλες αντιπροσωπειες για να μην πω ολες δεν σου βαζουν λαδι με το μπουκαλι το πλαστικο. Σου βαζουν απο βαρελι για λογους δικου τους κοστους. Στο χρεωνουν ομως οσο της συσκευασιας και δεν σου δινουν το περισευμα γιατι απλα δεν ανοιγουν μπουκαλι για να περισσεψει λαδι. Πανε στο βαρελι παιρνουν 2.8, 3.2, 8 περιπου λιτρα σε εμενα με το φιλτρο λαδιου (στην υγεια μας ) και πληρωνεις το χυμα για συσκευασιας. Οι προδιαγραφες ειναι ιδιες παντως και δεν υπαρχει λογος ανησυχιας εκτος αν ο μαστορας το χτυπημενο λαδι το πεταει στο βαρελι και το ανακατευει με το καλο.
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Εγώ μόλις πήρα το λουκάνικο από την φου φου
2ο service στα 40.000χλμ.
Κόστος 190ευρώ. Πολλά νομίζω για λάδια +φίλτρο αέρα+υγρα φρένων.
Επιφυλάσσομαι από εδώ και πέρα να κάνω στον αντιπρόσωπο μόνο αυτά που λέει το εγχειρίδιο.
Δηλαδή
Και λάδια στα 30.000χλμ και οχι στα 20.000χλμ.Επίσης ξεχνάω την 5ετη εγγύηση που σε υποχρεώνει να πας στα εξουσιοδοτημένα συνεργέια της suzuki
αλλά που ισχύει μόνο όταν έχεις κάτω απο 100.000χλμ.Το λάδι που βάζει o αντιπρόσωπος γράφει οτι είναι το motul so 3000 5/30w.
Στο site της motul δεν το βρίσκω.
ΕΠίσης έχει https://www.motul.com/gr/en/products/recommendation
και βγάζει για το s-cross πετρελαίου πρόταση το 8100 ECO-CLEAN 0W30
με αλλαγή κάθε 15.000χλμ
https://www.motul.com/gr/en/products/oils-lubricants/8100-eco-clean-0w30Άλλοι αντιπρόσωποι ποιο λάδι βάζουν;
Μπορείς να γραψεις εργασιες και ανταλλακτικα κοστος; Χονδρικα τα λιδια 50 ευρω + φιλτρο αερα 10ευρω (δεν ξερω ακριβως τιμες τις βαζω στο περιπου) + υγρα 5 ευρω. 65 ευρω περιπου. Αν δεν βγαλανε τροχους για να καθαρισουν τα δισκοφρενα, να βαλουν υγρα και ζουμια καθαρισμου τους, αν τα υγρα φρενων μονον τα συμπληρωσαν και δεν εβαλαν καινουργια που χρειαζεται και εξαερωση (πιθανον σου βαλανε νεα και εκαναν και εξαερωση) ειναι πολλα. Για αυτο το τιμολογια αν εβαζες θα βοηθουσε.
117 ευρώ τα υλικα (τα 75ε για 6l λάδια + από 15 τα φίλτρα λαδιου και αέρα +10 τα υγρα φρένων)
και
75ευρώ η εργασία για ότι περιλαμβάνει το μεγάλο σέρβις.
Σύνολο 192 ευρώ.
Στην αρχή μου ζητούσαν 220ευρώ.Γιαυτό προσπαθώ να βρω στο ιντερνετ πόσο έχει το λάδι που βάζουν... αλλά δεν το βρίσκω.
Δεν έχω ιδέα τι κάνανε. Δυστυχώς δεν μπορώ να περιμένω εκεί.
Έχει μια υποσημείωση να ελέγξουν ξανά τα τακάκια σε 10.000χλμ
Την προηγούμενη φορά πάντως κάνανε χιαστή τα λάστιχα.
Πάντως μετά η οδηγική συμπεριφορά είχε αισθητή διαφορά προς το καλύτερο. -
75 ευρω εργατικα για να αλλαξουν τρια φιλτρα; Εμενα μου φαινονται πολλα.
-
Καλησπερα σε ολους, ΦΥΣΙΚΑ και 75€ εργατικα ειναι πολλα. dolomites πως καταφερες να τους κατεβασεις την τιμη? αν περνουν παζαρια να το ξερουμε και εμεις!!!Θελω να δει καποιος το μπροστινο του τζαμι (αυτο με τους αισθητηρες επανω) και να μου πει τους κωδικους που γραφει επανω.
-
Αγαπητέ lemouz75 για τα στοιχεία του παρμπρίζ που ζήτησες:
// SAINT-GOBAIN SEKURIT
E20 43R – 00348. Κατασκευή Μάιος 2014, διαπερατότητα > 70% και το σήμα του ηχοαποροφητικού.Στο σέρβις των 20.000 km έβαλα λάδι (6 λίτρα) το C2 0W-30 της SUZUKI σε χρυσαφί δοχείο του ενός λίτρου. Είχαν σαν πρόταση και το 5W-30 της MOTUL με πιστοποίηση της SUZUKI το οποίο ήταν φθηνότερο, αλλά δεν θυμάμαι πόσο. Κόστος 6 λίτρων 92 €. Η εργασία στο σέρβις στοίχισε 25 €. Στο επόμενο σέρβις θα αγοράσω 5 λίτρα γιατί χρειάζεται στην αλλαγή 5,5 λίτρα (ήδη έχω τα 0.5 λίτρα που περίσσεψαν).
-
Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
Καλησπερα σε ολους, ΦΥΣΙΚΑ και 75€ εργατικα ειναι πολλα. dolomites πως καταφερες να τους κατεβασεις την τιμη? αν περνουν παζαρια να το ξερουμε και εμεις!!!....Τους είπα οτι θα πάω στον άλλο αντιπρόσωπο που παίρνει κάπου 170 για το 2ο σερβις.
Ρώτησα και την τιμή ΜΟΝΟ για αλλαγή λαδιών και μου είπαν 75λαδια+ 15φιλτρο+εργατικά = 130ευρώ.
Άφησαν τιμές ...προ κρίσης και θα χάσουν κόσμο.
SUZUKI SX4 SCROSS