-
Καλησπέρα,
Σκέφοτμαι να αγοράσω ένα Audi TT roadster του 04' με 7 χιλιάρικα...και το αμάξι έχει κάνει 85 χιλίαδες χιλιόμετρα.
Πιστεύετε ότι έχω να φοβηθώ κάτι λόγω παλαιότητας?Τι γνωρίζεται για το συγκεκριμένο αμάξι?Αν στον έλεγχο στην αντιπροσωπεία είναι οκ να προχωρήσω?
-
Καλησπέρα,
Σκέφοτμαι να αγοράσω ένα Audi TT roadster του 04' με 7 χιλιάρικα...και το αμάξι έχει κάνει 85 χιλίαδες χιλιόμετρα.
Πιστεύετε ότι έχω να φοβηθώ κάτι λόγω παλαιότητας?Τι γνωρίζεται για το συγκεκριμένο αμάξι?Αν στον έλεγχο στην αντιπροσωπεία είναι οκ να προχωρήσω?
-
Καλησπέρα,
Σκέφοτμαι να αγοράσω ένα Audi TT roadster του 04' με 7 χιλιάρικα...και το αμάξι έχει κάνει 85 χιλίαδες χιλιόμετρα.
Πιστεύετε ότι έχω να φοβηθώ κάτι λόγω παλαιότητας?Τι γνωρίζεται για το συγκεκριμένο αμάξι?Αν στον έλεγχο στην αντιπροσωπεία είναι οκ να προχωρήσω?
-
ποια εκδοση εχεις βρει?
-
1.8 TT Quattro 225Ps
-
85k χιλιόμετρα είναι ύποπτα λιγα για να είναι αληθινά.
Αν όμως είναι, δηλαδή καθαρό βιβλίο και δεν φοράγε προγραμμα είναι μια χαρα επιλογη. -
Σκέφτομαι κι εγώ την αγορά, όμως coupe mk2 μετά το 2007 (προτιμώ προς το 2008-9). Απλά δεν έχω βρει ακόμα την κατάλληλη περίπτωση για να το πάρω και έχω και το δίλημα για το αν θα διαλέξω 1.8 ή 2.0. Από τη μία δεν υπάρχουν πολλά 1.8 και από την άλλη τα 2.0 ανεβάζουν αρκετά τα κόστη διατήρησης ανά έτος και δεν ξέρω αν έχει μεγάλη διαφορα το ένα από το άλλο για να καταλήξω. Υπάρχει κάποια γνώμη για το δίλημα;
Και επίσης εκτος από το car.gr που αλλού να ψάξω;;;Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης JN21 έγραψε:
1.8 TT Quattro 225Psωραιο αυτοκινητο, ειδικα το roadster!! ειναι κριμα ομως να μην το παρεις βελτιωμενο μια και το μοτερ του παιρνει αλογα απλα κοιτωντας το
προσωπικα θα επαιρνα ενα με επωνυμα πραγματα και φυσικα τον τελευταιο λογο θα ειχε ο μηχανικος που θα το ελεγχε
για το συγκεκριμενο...λιγα χλμ για τα χρονια του...θα ψυλιαζομουνα -
Εγώ έδωσα το δικό μου με λιγότερα κμ (ίδιας χρονολογίας). Ύποπτα τα χιλιόμετρα αλλά δεν αποκλείεται να είναι πραγματικά.
Sent from Samsung Mobile
-
Ο χρήστης JN21 έγραψε:
1.8 TT Quattro 225Psο χαλντεξ μπορει να σου βγαλει αρκετα προβληματακια,
απο καταναλωση θα ματωσειςκατα τ'αλλα για τα λεφτα του ειναι ρουκετα
-
Ο χρήστης fpap71 έγραψε:
Σκέφτομαι κι εγώ την αγορά, όμως coupe mk2 μετά το 2007 (προτιμώ προς το 2008-9). Απλά δεν έχω βρει ακόμα την κατάλληλη περίπτωση για να το πάρω και έχω και το δίλημα για το αν θα διαλέξω 1.8 ή 2.0. Από τη μία δεν υπάρχουν πολλά 1.8 και από την άλλη τα 2.0 ανεβάζουν αρκετά τα κόστη διατήρησης ανά έτος και δεν ξέρω αν έχει μεγάλη διαφορα το ένα από το άλλο για να καταλήξω. Υπάρχει κάποια γνώμη για το δίλημα;
Και επίσης εκτος από το car.gr που αλλού να ψάξω;;;Sent from my iPhone using Tapatalk
car.gr και χρυση ευκαιρια που βαζουν αγγελιες κατι παπουδες που δεν ξερουν απο Η/Υ.
τωρα αναμεσα στο 1,8 και 2,0 πιστευω πρεπει να κανεις ενα test drive να δεις λιγο τα γκαζια τους,
Η διαφορα ειναι αρκετη αλλα εσυ θα κρινεις. Και τα δυο μοτερ ειναι αρκετα δυνατα,
προτεινω 2,0 s-tronic - εχει ρεπριζ που θα μεινεις χαζος.Τα 1,8 ειναι πιο σπανιο να το βρεις και συνηθως πιο ακριβο και με χειροτερο εξοπλισμο.
Τη διαφορα που θα δωσεις για 1,8 μπορει να καλυψεις τα επιπλεον εξοδα του 2,0 για καποια χρονια.απο καταναλωσεις και τα δυο ειναι αναλογα με το πως θα τα πας.
ανοιχτο η κλειστο θες?
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4770081/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4662034/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4064241/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4770081/ -
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Σκέφτομαι κι εγώ την αγορά, όμως coupe mk2 μετά το 2007 (προτιμώ προς το 2008-9). Απλά δεν έχω βρει ακόμα την κατάλληλη περίπτωση για να το πάρω και έχω και το δίλημα για το αν θα διαλέξω 1.8 ή 2.0. Από τη μία δεν υπάρχουν πολλά 1.8 και από την άλλη τα 2.0 ανεβάζουν αρκετά τα κόστη διατήρησης ανά έτος και δεν ξέρω αν έχει μεγάλη διαφορα το ένα από το άλλο για να καταλήξω. Υπάρχει κάποια γνώμη για το δίλημα;
Και επίσης εκτος από το car.gr που αλλού να ψάξω;;;Sent from my iPhone using Tapatalk
car.gr και χρυση ευκαιρια που βαζουν αγγελιες κατι παπουδες που δεν ξερουν απο Η/Υ.
τωρα αναμεσα στο 1,8 και 2,0 πιστευω πρεπει να κανεις ενα test drive να δεις λιγο τα γκαζια τους,
Η διαφορα ειναι αρκετη αλλα εσυ θα κρινεις. Και τα δυο μοτερ ειναι αρκετα δυνατα,
προτεινω 2,0 s-tronic - εχει ρεπριζ που θα μεινεις χαζος.Τα 1,8 ειναι πιο σπανιο να το βρεις και συνηθως πιο ακριβο και με χειροτερο εξοπλισμο.
Τη διαφορα που θα δωσεις για 1,8 μπορει να καλυψεις τα επιπλεον εξοδα του 2,0 για καποια χρονια.απο καταναλωσεις και τα δυο ειναι αναλογα με το πως θα τα πας.
ανοιχτο η κλειστο θες?
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4770081/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4662034/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4064241/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4770081/Κλειστό coupe θέλω...
Η αλήθεια είναι πως κάπως έτσι το έχω σκεφτεί κι εγώ. Έχω υπολογίσει στο περίπου ότι το 2.0 θα μου κοστίζει περίπου 1000€ παραπάνω ανά έτος (αυξημένα τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελείας, αυξημένη κατανάλωση βενζίνης στα km που κάνω) σε σχέση με το 1.8. Οπότε αν ειναι να βρω 2.0 κανένα 5000€ πιο φτηνό (που υπάρχουν από όσο έχω δει στο ψάξιμο), στα 5 χρόνια κτήσης ειναι το ίδιο κόστος συνολικά. Για λιγότερα χρόνια κτήσης μου βγαίνει πιο φτηνό το 2.0!!! Δεν ξέρω όμως μεταπωλητική αξία του 2.0 όταν το δώσω και το χρήμα που θα χασω αν δεν πουλιέται τότε, αλλά δεν το σκέφτομαι για την ώρα.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Αξίζει λέτε τον κόπο να δώσω μερικά 1000άρικα € παραπάνω για αγορά TTS Quattro 2.0 που το προτιμώ, αντί για το απλό TT 2.0??? (πάντα για ελαφρώς μεταχειρισμένο μιλάμε...)
Sent from my iPhone using Tapatalk
ΑΓΟΡΑ AUDI TT ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ