Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πτώση απόδοσης σε Matrix - εχετε καμια ιδέα?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πτώση απόδοσης σε Matrix - εχετε καμια ιδέα?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    94
    805
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dpap last edited by

      Ματριχ 1600, απο αυτα της ολυμπιαδας το 2004
      ένα γενικώς μέτριο αμάξι, με σχετικά υψηλή κατανάλωση απο καινουργιο.
      Δεν ζορίστηκε του στυλ κοκκινα και σκισισματα, οδηγείται κανονικά, ταξίδια με 140-160 με ελαφρυ όσο γίνεται γκάζι.

      εχει 120.000χιλ, πριν 20.000 κ εβαλα και υγραεριο. η καταναλωση περιπου τα ιδια.

      πριν το υγραεριο (το τονιζω, ΠΡΙΝ) το αμαξι έπεσε σε ιπποδύναμη. Δυστυχως λεφτα για δυναμοτρήσεις δεν περισευουν, αλλά τι έχω δει:

      Το αμάξι ταξιδευε ανετα με 160, σε ευθείες τα 180 τα είχε για πλάκα. Εκαιγε παντα πολλα σε αυτά τα χιλιομετρα, γύρω στα 12-14 λιτρα/100. Κάποιες σπανιες φορές το σανιδωσα σε κατηφοριές τυπου αγιου στεφανου και είδα στο κοντερ 210, 203 δηλαδή με το gps

      Οταν αισθανθηκα την διαφορα σε ιποδυναμη, εβλεπα οτι μετα τις 4.500 στροφές απλά κάνει θορυβο και ανεβαζει νωχελικα, δεν είχε το (εστω μικρο) κλωτσηματακι που ειχε πριν. Το δοκιμασα και σε κατηφοριές της εγνατίας και του αγιου στεφανου παλι και δεν καταφερε κατι πανω απο 175 κοντερισια, 168 gps. Είναι τραγικη η διαφορα. Αυτα και με υγραεριο και με βενζινη. Μαλιστα η αποδοση με βενζινη είναι χειρότερη (!!!) απο το υγραεριο. Κανεις την αλλαγή απο υγραερο σε βενζινη σε μια αποτομη ανηφορα και το αυτοκινητο φρεναρει! σαν να ψοφανε 10 αλογα!

      Ενα αλλο που παρατηρησα ειναι οτι βαραει πιρακια που και που, ειτε στις χαμηλές, είτε στις υψηλες στροφές με τις κοινες βενζινες , ενω με υγραεριο δεν χτυπαει. Οταν βαζω 100σταρα βενζινη σταματαει τα πιρακια και η αποδοση του γίνεται ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια με του υγρεριου. Επίσης οταν ειναι κρυο (το μιγμα ειναι πλουσιο) δεν βαραει πιρακια με την βενζινη μεχρι να ζεσταθει -αυτό μου λεει οτι κατι δεν παει καλα με το μιγμα? οτι είναι φτωχο οταν ζεσταθει?

      Εννοείται οτι δεν υπάρχει κανενα λαμπακι αναμενο, οτι τα σερβισ ειναι κανονικα λπ κλπ. καθαρισαμε μπεκ βενζινης ήταν πεσμενα 10-15%, ο μηχανικος μετρησε την αντλια και αυτή ήταν πεσμενη σε πιεση και ροη, την αλλάξαμε, μετα από όλα αυτά το αμάξι ανέβηκε ελάχιστα και έφτασε στην παραπάνω περιγραφη (τα 175 στην κατηφορα). Πριν ήταν ακομα χειρότερο με βενζίνη. Τεσταραμε και υποπιεση μηπως μπαζει αερα απο πουθενα και μπερδευεται το μιγμα, τιποτα, στεγανο σαν υποβρύχιο.

      Εχετε καμια γνώμη? δυστυχώς δεν εχω χρηματα να αλλάζω προληπτικα MAF sesnor, λαμδα, καταλυτη ή τι αλλο μπορεί να φταιει χωρις να έχει αναψει κατι σε βλάβη. Ενας μηχανικος μου είπε οτι και τα 2 συμπτωματα (πιρακια και χαμηλη αποδοση) του φερνουν περισσοτερο προς βουλωμενο καταλυτη, δηλαδη δεν βγαινουν ευκολα τα καυσαερια οταν ζοριζεται... (εννοείται οτι τα καυσαερια είναι κανονικά στις μετρησεις για καρτα καυσαερίων)

      Δεν εχω κανει μετρηση συμπιεσης και αυτό το ξερω είναι λαθος μου, θα γινει συντομα..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dpap last edited by

        Ματριχ 1600, απο αυτα της ολυμπιαδας το 2004
        ένα γενικώς μέτριο αμάξι, με σχετικά υψηλή κατανάλωση απο καινουργιο.
        Δεν ζορίστηκε του στυλ κοκκινα και σκισισματα, οδηγείται κανονικά, ταξίδια με 140-160 με ελαφρυ όσο γίνεται γκάζι.

        εχει 120.000χιλ, πριν 20.000 κ εβαλα και υγραεριο. η καταναλωση περιπου τα ιδια.

        πριν το υγραεριο (το τονιζω, ΠΡΙΝ) το αμαξι έπεσε σε ιπποδύναμη. Δυστυχως λεφτα για δυναμοτρήσεις δεν περισευουν, αλλά τι έχω δει:

        Το αμάξι ταξιδευε ανετα με 160, σε ευθείες τα 180 τα είχε για πλάκα. Εκαιγε παντα πολλα σε αυτά τα χιλιομετρα, γύρω στα 12-14 λιτρα/100. Κάποιες σπανιες φορές το σανιδωσα σε κατηφοριές τυπου αγιου στεφανου και είδα στο κοντερ 210, 203 δηλαδή με το gps

        Οταν αισθανθηκα την διαφορα σε ιποδυναμη, εβλεπα οτι μετα τις 4.500 στροφές απλά κάνει θορυβο και ανεβαζει νωχελικα, δεν είχε το (εστω μικρο) κλωτσηματακι που ειχε πριν. Το δοκιμασα και σε κατηφοριές της εγνατίας και του αγιου στεφανου παλι και δεν καταφερε κατι πανω απο 175 κοντερισια, 168 gps. Είναι τραγικη η διαφορα. Αυτα και με υγραεριο και με βενζινη. Μαλιστα η αποδοση με βενζινη είναι χειρότερη (!!!) απο το υγραεριο. Κανεις την αλλαγή απο υγραερο σε βενζινη σε μια αποτομη ανηφορα και το αυτοκινητο φρεναρει! σαν να ψοφανε 10 αλογα!

        Ενα αλλο που παρατηρησα ειναι οτι βαραει πιρακια που και που, ειτε στις χαμηλές, είτε στις υψηλες στροφές με τις κοινες βενζινες , ενω με υγραεριο δεν χτυπαει. Οταν βαζω 100σταρα βενζινη σταματαει τα πιρακια και η αποδοση του γίνεται ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια με του υγρεριου. Επίσης οταν ειναι κρυο (το μιγμα ειναι πλουσιο) δεν βαραει πιρακια με την βενζινη μεχρι να ζεσταθει -αυτό μου λεει οτι κατι δεν παει καλα με το μιγμα? οτι είναι φτωχο οταν ζεσταθει?

        Εννοείται οτι δεν υπάρχει κανενα λαμπακι αναμενο, οτι τα σερβισ ειναι κανονικα λπ κλπ. καθαρισαμε μπεκ βενζινης ήταν πεσμενα 10-15%, ο μηχανικος μετρησε την αντλια και αυτή ήταν πεσμενη σε πιεση και ροη, την αλλάξαμε, μετα από όλα αυτά το αμάξι ανέβηκε ελάχιστα και έφτασε στην παραπάνω περιγραφη (τα 175 στην κατηφορα). Πριν ήταν ακομα χειρότερο με βενζίνη. Τεσταραμε και υποπιεση μηπως μπαζει αερα απο πουθενα και μπερδευεται το μιγμα, τιποτα, στεγανο σαν υποβρύχιο.

        Εχετε καμια γνώμη? δυστυχώς δεν εχω χρηματα να αλλάζω προληπτικα MAF sesnor, λαμδα, καταλυτη ή τι αλλο μπορεί να φταιει χωρις να έχει αναψει κατι σε βλάβη. Ενας μηχανικος μου είπε οτι και τα 2 συμπτωματα (πιρακια και χαμηλη αποδοση) του φερνουν περισσοτερο προς βουλωμενο καταλυτη, δηλαδη δεν βγαινουν ευκολα τα καυσαερια οταν ζοριζεται... (εννοείται οτι τα καυσαερια είναι κανονικά στις μετρησεις για καρτα καυσαερίων)

        Δεν εχω κανει μετρηση συμπιεσης και αυτό το ξερω είναι λαθος μου, θα γινει συντομα..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dpap last edited by

          Ματριχ 1600, απο αυτα της ολυμπιαδας το 2004
          ένα γενικώς μέτριο αμάξι, με σχετικά υψηλή κατανάλωση απο καινουργιο.
          Δεν ζορίστηκε του στυλ κοκκινα και σκισισματα, οδηγείται κανονικά, ταξίδια με 140-160 με ελαφρυ όσο γίνεται γκάζι.

          εχει 120.000χιλ, πριν 20.000 κ εβαλα και υγραεριο. η καταναλωση περιπου τα ιδια.

          πριν το υγραεριο (το τονιζω, ΠΡΙΝ) το αμαξι έπεσε σε ιπποδύναμη. Δυστυχως λεφτα για δυναμοτρήσεις δεν περισευουν, αλλά τι έχω δει:

          Το αμάξι ταξιδευε ανετα με 160, σε ευθείες τα 180 τα είχε για πλάκα. Εκαιγε παντα πολλα σε αυτά τα χιλιομετρα, γύρω στα 12-14 λιτρα/100. Κάποιες σπανιες φορές το σανιδωσα σε κατηφοριές τυπου αγιου στεφανου και είδα στο κοντερ 210, 203 δηλαδή με το gps

          Οταν αισθανθηκα την διαφορα σε ιποδυναμη, εβλεπα οτι μετα τις 4.500 στροφές απλά κάνει θορυβο και ανεβαζει νωχελικα, δεν είχε το (εστω μικρο) κλωτσηματακι που ειχε πριν. Το δοκιμασα και σε κατηφοριές της εγνατίας και του αγιου στεφανου παλι και δεν καταφερε κατι πανω απο 175 κοντερισια, 168 gps. Είναι τραγικη η διαφορα. Αυτα και με υγραεριο και με βενζινη. Μαλιστα η αποδοση με βενζινη είναι χειρότερη (!!!) απο το υγραεριο. Κανεις την αλλαγή απο υγραερο σε βενζινη σε μια αποτομη ανηφορα και το αυτοκινητο φρεναρει! σαν να ψοφανε 10 αλογα!

          Ενα αλλο που παρατηρησα ειναι οτι βαραει πιρακια που και που, ειτε στις χαμηλές, είτε στις υψηλες στροφές με τις κοινες βενζινες , ενω με υγραεριο δεν χτυπαει. Οταν βαζω 100σταρα βενζινη σταματαει τα πιρακια και η αποδοση του γίνεται ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια με του υγρεριου. Επίσης οταν ειναι κρυο (το μιγμα ειναι πλουσιο) δεν βαραει πιρακια με την βενζινη μεχρι να ζεσταθει -αυτό μου λεει οτι κατι δεν παει καλα με το μιγμα? οτι είναι φτωχο οταν ζεσταθει?

          Εννοείται οτι δεν υπάρχει κανενα λαμπακι αναμενο, οτι τα σερβισ ειναι κανονικα λπ κλπ. καθαρισαμε μπεκ βενζινης ήταν πεσμενα 10-15%, ο μηχανικος μετρησε την αντλια και αυτή ήταν πεσμενη σε πιεση και ροη, την αλλάξαμε, μετα από όλα αυτά το αμάξι ανέβηκε ελάχιστα και έφτασε στην παραπάνω περιγραφη (τα 175 στην κατηφορα). Πριν ήταν ακομα χειρότερο με βενζίνη. Τεσταραμε και υποπιεση μηπως μπαζει αερα απο πουθενα και μπερδευεται το μιγμα, τιποτα, στεγανο σαν υποβρύχιο.

          Εχετε καμια γνώμη? δυστυχώς δεν εχω χρηματα να αλλάζω προληπτικα MAF sesnor, λαμδα, καταλυτη ή τι αλλο μπορεί να φταιει χωρις να έχει αναψει κατι σε βλάβη. Ενας μηχανικος μου είπε οτι και τα 2 συμπτωματα (πιρακια και χαμηλη αποδοση) του φερνουν περισσοτερο προς βουλωμενο καταλυτη, δηλαδη δεν βγαινουν ευκολα τα καυσαερια οταν ζοριζεται... (εννοείται οτι τα καυσαερια είναι κανονικά στις μετρησεις για καρτα καυσαερίων)

          Δεν εχω κανει μετρηση συμπιεσης και αυτό το ξερω είναι λαθος μου, θα γινει συντομα..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dpap last edited by

            Και φυσικα στην παραπανω περιγραφή παρελειψα τα ειρωνικα σχόλια φίλου μηχανικου του στυλ 'τι εχει το αμαξι, μια χαρα είναι, το οδηγησα, σκαβει στον δρομο (!! σωπα ρε!), τι νομιζεις οτι αγόρασες, hyundai λεει απο πισω, αντε και συ και το μπ@υρδελο σου!'

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ilias-a last edited by

              το τσεκαρισμα για βουλωμενο καταλυτη ειναι ευκολο και φτηνο, σε maf παει το μυαλο μου (τα πειρακια ειναι μια ενδειξη για αυτον) αν εχει σωστη συμπιεση ο κινητηρας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                trident1971 last edited by

                Μερικοι MAF καθαριζονται, αν εισαι τυχερος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alexeft last edited by

                  Αν ο μαφ δεν έχει καθαριστεί ποτέ, σίγουρα θα θέλει καθάρισμα.

                  Λάδια σου έκαιγε; Τα πειράκια μπορεί να σημαίνουν πολλά κατάλοιπα στον θάλαμο καύσης, άρα αυξημένη συμπίεση, ->πειράκια->λιγότερο αβανς->χαμηλή απόδοση.

                  Επίσης, χαμηλή απόδοση στις ψηλές στροφές μπορεί να προκαλέσει λάθος τοποθέτηση του ιμάντα χρονισμού. Ένα δοντάκι λάθος να έγινε ... να το πρόβλημα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    trident1971 last edited by

                    Το περιεργο ειναι οτι κοιταξα για πλακα και MAF φαινεται να εχουν μονο τα ντιζελ Matrix

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexeft last edited by

                      Είτε μαφ, είτε μαπ, πάντως κάτι έχει τέτοιο.

                      Για καθάρισμα αυτών των αισθητήρων, ένα καθαριστικό καρμπυρατέρ κάνει θαύματα!!!
                      Επίσης και το καθάρισμα πεταλούδας γκαζιού βοηθάει στο ρελαντί και τις πολύ χαμηλές στροφές.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        trident1971 last edited by

                        Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                        Είτε μαφ, είτε μαπ, πάντως κάτι έχει τέτοιο.

                        O map δεν καθαριζεται ομως!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          alexeft last edited by

                          Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                          Είτε μαφ, είτε μαπ, πάντως κάτι έχει τέτοιο.

                          O map δεν καθαριζεται ομως!

                          Στο δικό μου καθαρίζει μια χαρά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Μια χαρά καθαρίζεται, μπορεί να χρησιμοποιηθεί καθαριστικό ηλεκτρονικών. Το αν θα έχει αποτέλεσμα είναι υπό αμφισβήτηση, εκτός αν έχει φανερές επικαθισεις πάνω.

                            Sent from my Note 3 using smoke signals.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              trident1971 last edited by

                              you sure both of you ?

                              OK, μπορει να εχει λιγη βρωμιτσα, αλλα δεν ειναι μεσα στο ρευμα του αερα οπως ο maf, πιεση μετραει. Εχει και το θερμομετρακι απο διπλα, τι να καθαρισεις απο αυτο?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                alexeft last edited by

                                Και το θερμομετράκι καθαρίζεις και ότι άλλο μπορείς.

                                Η αλήθεια βέβαια είναι ότι όσες φορές καθάρισα τον μαπ μου, δεν είδα και καμιά διαφορά. Σε άλλα αμάξια μα μαφ, σε ευχαριστούν με πιο στρωτή λειτουργία αμέσως μετά το καθάρισμα! Εκεί το αποτέλεσμα είναι πιο εμφανές.

                                Από την άλλη, ποτέ δεν αφήνω τον μαπ να λερώσει και ιδιαίτερα, ώστε να δω κάποια διαφορά (ίσως γι'αυτό δε μου έχει χαλάσει και ο καταλύτης χμμμμμ)!!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  trident1971 last edited by

                                  Πριν απο κανα χρονο, Καπου στα 200.000χλμ τον εβγαλα και του εβαλα καθαριστικο ηλεκτρονικων, περισσοτερο απο περιεργεια. Παιζω κι μαθαινω
                                  Τιποτα δεν ειχε ο ερημος, ουτε μπιχλα ουτε τιποτα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gakost last edited by

                                    Να πω κι εγώ την άποψη μου, τα ρεύματα είναι σωστά; Μπουζί, μπουζοκαλώδια πολλαπλασιαστές; Επίσης ο λ φαίνεται αν έχει σωστές καμπύλες από το διαγνωστικό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Λάδια καίει?

                                      Για τις ταχύτητες που ταξιδεύεις η κατανάλωση είναι ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΗ... τι περίμενες δηλαδή από όχημα με αεροδυναμική πυρότουβλου και αναιμικό μοτέρ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dpap last edited by

                                        Ευχαριστώ παιδια, νομιζω μαπ τον λεει, οχι δεν εχει καθαριστει ποτε. και εγω φανταζομαι οτι κατι με το μιγμα παιζει. Τωρα αν εχουν βαλει ενα δοντι λαθος τον ιμαντα, ελπιζω οχι!

                                        λαδια περιπου 500 γραμ σε καθε αλλαγη , ανα 7.500, το μισο του σερβις. 10W40

                                        ο καταλύτης πως τσεκαρεται αν ειναι βουλωμένος?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dpap last edited by

                                          Το αμαξι δεν εχει κανενα προβλημα χαμηλα. αρπαζει αμεσως και στη μιζα και στις χαμηλες, τα μπουζι αλλαζονται καθε 15.000, ουτε κομπιασματα, ουτε κατι που να δειχνει λαθος ρευματα. και παλι, δεν τα εχω μετρησει, αυτά δεν ξερω πως...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Η εξατμιση είναι εντάξει;Μήπως εχουν φύγει οι μονώσεις και έχει βουλώσει;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr