-
Καλησπέρα παιδιά
Ανοίγω αυτό το θέμα για μια άποψη που θέλω να μοιραστώ μαζί σας
Φίλος χάλασε ο καταλύτης , έγινε θρύψαλα και μπούκωσε
Το αμάξι δεν τράβαγε και μόλις τον άλλαξε όλα καλά
ΤΟ θέμα τώρα!!
Αν γίνει τέτοια ζημιά, έχει ταλαιπωρηθεί ο κινητηρας τόσο ώστε να θέλει επισκευή (για κάποιον που είναι μίζερος...)και σε άλλα σημεία (πχ έμβολα..ελατήρια κλπ)λόγω της υψηλής πίεσης στα καυσαέρια ή είναι υπερβολή;;
Μάλιστα άκουσα και την άποψη ότι στο εξωτερικό αν συμβεί τέτοια ζημιά σε εγγύηση , απαιτούν να αλλάξει και ο κινητήρας μαζί με τον καταλύτη..
Τι λέτε;; -
Καλησπέρα παιδιά
Ανοίγω αυτό το θέμα για μια άποψη που θέλω να μοιραστώ μαζί σας
Φίλος χάλασε ο καταλύτης , έγινε θρύψαλα και μπούκωσε
Το αμάξι δεν τράβαγε και μόλις τον άλλαξε όλα καλά
ΤΟ θέμα τώρα!!
Αν γίνει τέτοια ζημιά, έχει ταλαιπωρηθεί ο κινητηρας τόσο ώστε να θέλει επισκευή (για κάποιον που είναι μίζερος...)και σε άλλα σημεία (πχ έμβολα..ελατήρια κλπ)λόγω της υψηλής πίεσης στα καυσαέρια ή είναι υπερβολή;;
Μάλιστα άκουσα και την άποψη ότι στο εξωτερικό αν συμβεί τέτοια ζημιά σε εγγύηση , απαιτούν να αλλάξει και ο κινητήρας μαζί με τον καταλύτη..
Τι λέτε;; -
Καλησπέρα παιδιά
Ανοίγω αυτό το θέμα για μια άποψη που θέλω να μοιραστώ μαζί σας
Φίλος χάλασε ο καταλύτης , έγινε θρύψαλα και μπούκωσε
Το αμάξι δεν τράβαγε και μόλις τον άλλαξε όλα καλά
ΤΟ θέμα τώρα!!
Αν γίνει τέτοια ζημιά, έχει ταλαιπωρηθεί ο κινητηρας τόσο ώστε να θέλει επισκευή (για κάποιον που είναι μίζερος...)και σε άλλα σημεία (πχ έμβολα..ελατήρια κλπ)λόγω της υψηλής πίεσης στα καυσαέρια ή είναι υπερβολή;;
Μάλιστα άκουσα και την άποψη ότι στο εξωτερικό αν συμβεί τέτοια ζημιά σε εγγύηση , απαιτούν να αλλάξει και ο κινητήρας μαζί με τον καταλύτη..
Τι λέτε;; -
Όχι καμία σχέση. Δε χρειάζεται να κάνει τίποτε άλλο.
-
εξαρταται τι επαθε ,αν επαθε κατι το μοτερ,αν αξιζει να γινει το μοτερ,και αλλα ποσα αν..!
εχετε παθει καποια αλλη ζημια? -
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά
Ανοίγω αυτό το θέμα για μια άποψη που θέλω να μοιραστώ μαζί σας
Φίλος χάλασε ο καταλύτης , έγινε θρύψαλα και μπούκωσε
Το αμάξι δεν τράβαγε και μόλις τον άλλαξε όλα καλά
ΤΟ θέμα τώρα!!
Αν γίνει τέτοια ζημιά, έχει ταλαιπωρηθεί ο κινητηρας τόσο ώστε να θέλει επισκευή (για κάποιον που είναι μίζερος...)και σε άλλα σημεία (πχ έμβολα..ελατήρια κλπ)λόγω της υψηλής πίεσης στα καυσαέρια ή είναι υπερβολή;;
Μάλιστα άκουσα και την άποψη ότι στο εξωτερικό αν συμβεί τέτοια ζημιά σε εγγύηση , απαιτούν να αλλάξει και ο κινητήρας μαζί με τον καταλύτη..
Τι λέτε;;Λεω οτι αν χρειαστει καποιος εγχειριση στις αιμορροιδες, του κανουν μια και τελειωσε, δεν τον πανε μετα και στον οδοντιατρο να του αλλαξουν μασελα, ουτε του κανουν εγχειριση στα ματια, ουτε του φορανε περουκα κλπ
Πιθανον το θεμα εγγυηση που αναφερεις να ειχε και αλλα πραγματα μεσα ή να σκεφτηκε η εταιρια οτι ειναι καλυτερα μειον ενας κινητηρας παρα μειον ενας δυσαρεστημενος πελατης που θα το διαλαλησει παντου και θα παρει και αλλους μαζι του.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά
Ανοίγω αυτό το θέμα για μια άποψη που θέλω να μοιραστώ μαζί σας
Φίλος χάλασε ο καταλύτης , έγινε θρύψαλα και μπούκωσε
Το αμάξι δεν τράβαγε και μόλις τον άλλαξε όλα καλά
ΤΟ θέμα τώρα!!
Αν γίνει τέτοια ζημιά, έχει ταλαιπωρηθεί ο κινητηρας τόσο ώστε να θέλει επισκευή (για κάποιον που είναι μίζερος...)και σε άλλα σημεία (πχ έμβολα..ελατήρια κλπ)λόγω της υψηλής πίεσης στα καυσαέρια ή είναι υπερβολή;;
Μάλιστα άκουσα και την άποψη ότι στο εξωτερικό αν συμβεί τέτοια ζημιά σε εγγύηση , απαιτούν να αλλάξει και ο κινητήρας μαζί με τον καταλύτη..
Τι λέτε;;Λεω οτι αν χρειαστει καποιος εγχειριση στις αιμορροιδες, του κανουν μια και τελειωσε, δεν τον πανε μετα και στον οδοντιατρο να του αλλαξουν μασελα, ουτε του κανουν εγχειριση στα ματια, ουτε του φορανε περουκα κλπ
Πιθανον το θεμα εγγυηση που αναφερεις να ειχε και αλλα πραγματα μεσα ή να σκεφτηκε η εταιρια οτι ειναι καλυτερα μειον ενας κινητηρας παρα μειον ενας δυσαρεστημενος πελατης που θα το διαλαλησει παντου και θα παρει και αλλους μαζι του.
να μην λες γιατι καμια φορα με τις αιμορροιδες σου φτιαχνουν μαζι και τις αμυγδαλες
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά
Ανοίγω αυτό το θέμα για μια άποψη που θέλω να μοιραστώ μαζί σας
Φίλος χάλασε ο καταλύτης , έγινε θρύψαλα και μπούκωσε
Το αμάξι δεν τράβαγε και μόλις τον άλλαξε όλα καλά
ΤΟ θέμα τώρα!!
Αν γίνει τέτοια ζημιά, έχει ταλαιπωρηθεί ο κινητηρας τόσο ώστε να θέλει επισκευή (για κάποιον που είναι μίζερος...)και σε άλλα σημεία (πχ έμβολα..ελατήρια κλπ)λόγω της υψηλής πίεσης στα καυσαέρια ή είναι υπερβολή;;
Μάλιστα άκουσα και την άποψη ότι στο εξωτερικό αν συμβεί τέτοια ζημιά σε εγγύηση , απαιτούν να αλλάξει και ο κινητήρας μαζί με τον καταλύτη..
Τι λέτε;;Λεω οτι αν χρειαστει καποιος εγχειριση στις αιμορροιδες, του κανουν μια και τελειωσε, δεν τον πανε μετα και στον οδοντιατρο να του αλλαξουν μασελα, ουτε του κανουν εγχειριση στα ματια, ουτε του φορανε περουκα κλπ
Πιθανον το θεμα εγγυηση που αναφερεις να ειχε και αλλα πραγματα μεσα ή να σκεφτηκε η εταιρια οτι ειναι καλυτερα μειον ενας κινητηρας παρα μειον ενας δυσαρεστημενος πελατης που θα το διαλαλησει παντου και θα παρει και αλλους μαζι του.
να μην λες γιατι καμια φορα με τις αιμορροιδες σου φτιαχνουν μαζι και τις αμυγδαλες
-
Το προφανές είναι ότι δεν έχουν καμία σχέση
Ειδικά για τα ελατήρια των εμβόλων, αφού μπορούν να στεγανοποιούν στην μεγάλη πίεση που ασκείται κατά την φάση εκτόνωσης, η πίεση από το βούλωμα λογικά θα είναι παιχνιδάκι
Όμως στην μία περίπτωση (την εκτόνωση), τα ελατήρια έχουν και ένα φιλμ λαδιού που ενώ καθαρίζεται προς τα κάτω, βοηθά στην στεγανοποίηση
Στην άλλη περίπτωση υπάρχει αρκετό ;;
Μήπως καμία διαφυγή καυσαερίων από τα ελατήρια αυτά αφήνει κουσούρι και μετά από λίγο καιρό αρχίσει να καίει λάδια ή να χάνει συμπίεση;;;
Κάθε σκέψη δεκτή -
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Το προφανές είναι ότι δεν έχουν καμία σχέση
Ειδικά για τα ελατήρια των εμβόλων, αφού μπορούν να στεγανοποιούν στην μεγάλη πίεση που ασκείται κατά την φάση εκτόνωσης, η πίεση από το βούλωμα λογικά θα είναι παιχνιδάκι
Όμως στην μία περίπτωση (την εκτόνωση), τα ελατήρια έχουν και ένα φιλμ λαδιού που ενώ καθαρίζεται προς τα κάτω, βοηθά στην στεγανοποίηση
Στην άλλη περίπτωση υπάρχει αρκετό ;;
Μήπως καμία διαφυγή καυσαερίων από τα ελατήρια αυτά αφήνει κουσούρι και μετά από λίγο καιρό αρχίσει να καίει λάδια ή να χάνει συμπίεση;;;
Κάθε σκέψη δεκτήΣχωρα μας αμα λεμε και καμμια βλακεια να περναει η ωρα.
Δεν εχω ακουσει ποτε μου φαση 'χαλασε ο καταλυτης, θα τον αλλαξουμε και θα αλλαξουμε προληπτικα και το Χ, Ψ, Ζ γιατι ισως να εχει πειραχτει το ΑΑΑ ΒΒΒ ΓΓΓ στον κινητηρα'. Ολες τις φορες τον αλλαζουν, 'αντε, καλοφορετος' και τελειωνει εκει το θεμα.
Καταλύτης και μηχανή