Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καταλύτης και μηχανή
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Καταλύτης και μηχανή
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    9
    58
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kospapad last edited by

      Καλησπέρα παιδιά
      Ανοίγω αυτό το θέμα για μια άποψη που θέλω να μοιραστώ μαζί σας
      Φίλος χάλασε ο καταλύτης , έγινε θρύψαλα και μπούκωσε
      Το αμάξι δεν τράβαγε και μόλις τον άλλαξε όλα καλά
      ΤΟ θέμα τώρα!!
      Αν γίνει τέτοια ζημιά, έχει ταλαιπωρηθεί ο κινητηρας τόσο ώστε να θέλει επισκευή (για κάποιον που είναι μίζερος...)και σε άλλα σημεία (πχ έμβολα..ελατήρια κλπ)λόγω της υψηλής πίεσης στα καυσαέρια ή είναι υπερβολή;;
      Μάλιστα άκουσα και την άποψη ότι στο εξωτερικό αν συμβεί τέτοια ζημιά σε εγγύηση , απαιτούν να αλλάξει και ο κινητήρας μαζί με τον καταλύτη..
      Τι λέτε;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kospapad last edited by

        Καλησπέρα παιδιά
        Ανοίγω αυτό το θέμα για μια άποψη που θέλω να μοιραστώ μαζί σας
        Φίλος χάλασε ο καταλύτης , έγινε θρύψαλα και μπούκωσε
        Το αμάξι δεν τράβαγε και μόλις τον άλλαξε όλα καλά
        ΤΟ θέμα τώρα!!
        Αν γίνει τέτοια ζημιά, έχει ταλαιπωρηθεί ο κινητηρας τόσο ώστε να θέλει επισκευή (για κάποιον που είναι μίζερος...)και σε άλλα σημεία (πχ έμβολα..ελατήρια κλπ)λόγω της υψηλής πίεσης στα καυσαέρια ή είναι υπερβολή;;
        Μάλιστα άκουσα και την άποψη ότι στο εξωτερικό αν συμβεί τέτοια ζημιά σε εγγύηση , απαιτούν να αλλάξει και ο κινητήρας μαζί με τον καταλύτη..
        Τι λέτε;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kospapad last edited by

          Καλησπέρα παιδιά
          Ανοίγω αυτό το θέμα για μια άποψη που θέλω να μοιραστώ μαζί σας
          Φίλος χάλασε ο καταλύτης , έγινε θρύψαλα και μπούκωσε
          Το αμάξι δεν τράβαγε και μόλις τον άλλαξε όλα καλά
          ΤΟ θέμα τώρα!!
          Αν γίνει τέτοια ζημιά, έχει ταλαιπωρηθεί ο κινητηρας τόσο ώστε να θέλει επισκευή (για κάποιον που είναι μίζερος...)και σε άλλα σημεία (πχ έμβολα..ελατήρια κλπ)λόγω της υψηλής πίεσης στα καυσαέρια ή είναι υπερβολή;;
          Μάλιστα άκουσα και την άποψη ότι στο εξωτερικό αν συμβεί τέτοια ζημιά σε εγγύηση , απαιτούν να αλλάξει και ο κινητήρας μαζί με τον καταλύτη..
          Τι λέτε;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nickolas last edited by

            Όχι καμία σχέση. Δε χρειάζεται να κάνει τίποτε άλλο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giannisae last edited by

              εξαρταται τι επαθε ,αν επαθε κατι το μοτερ,αν αξιζει να γινει το μοτερ,και αλλα ποσα αν..!
              εχετε παθει καποια αλλη ζημια?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                trident1971 last edited by

                Ο χρήστης kospapad έγραψε:
                Καλησπέρα παιδιά
                Ανοίγω αυτό το θέμα για μια άποψη που θέλω να μοιραστώ μαζί σας
                Φίλος χάλασε ο καταλύτης , έγινε θρύψαλα και μπούκωσε
                Το αμάξι δεν τράβαγε και μόλις τον άλλαξε όλα καλά
                ΤΟ θέμα τώρα!!
                Αν γίνει τέτοια ζημιά, έχει ταλαιπωρηθεί ο κινητηρας τόσο ώστε να θέλει επισκευή (για κάποιον που είναι μίζερος...)και σε άλλα σημεία (πχ έμβολα..ελατήρια κλπ)λόγω της υψηλής πίεσης στα καυσαέρια ή είναι υπερβολή;;
                Μάλιστα άκουσα και την άποψη ότι στο εξωτερικό αν συμβεί τέτοια ζημιά σε εγγύηση , απαιτούν να αλλάξει και ο κινητήρας μαζί με τον καταλύτη..
                Τι λέτε;;

                Λεω οτι αν χρειαστει καποιος εγχειριση στις αιμορροιδες, του κανουν μια και τελειωσε, δεν τον πανε μετα και στον οδοντιατρο να του αλλαξουν μασελα, ουτε του κανουν εγχειριση στα ματια, ουτε του φορανε περουκα κλπ

                Πιθανον το θεμα εγγυηση που αναφερεις να ειχε και αλλα πραγματα μεσα ή να σκεφτηκε η εταιρια οτι ειναι καλυτερα μειον ενας κινητηρας παρα μειον ενας δυσαρεστημενος πελατης που θα το διαλαλησει παντου και θα παρει και αλλους μαζι του.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ilias-a last edited by

                  Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                  Καλησπέρα παιδιά
                  Ανοίγω αυτό το θέμα για μια άποψη που θέλω να μοιραστώ μαζί σας
                  Φίλος χάλασε ο καταλύτης , έγινε θρύψαλα και μπούκωσε
                  Το αμάξι δεν τράβαγε και μόλις τον άλλαξε όλα καλά
                  ΤΟ θέμα τώρα!!
                  Αν γίνει τέτοια ζημιά, έχει ταλαιπωρηθεί ο κινητηρας τόσο ώστε να θέλει επισκευή (για κάποιον που είναι μίζερος...)και σε άλλα σημεία (πχ έμβολα..ελατήρια κλπ)λόγω της υψηλής πίεσης στα καυσαέρια ή είναι υπερβολή;;
                  Μάλιστα άκουσα και την άποψη ότι στο εξωτερικό αν συμβεί τέτοια ζημιά σε εγγύηση , απαιτούν να αλλάξει και ο κινητήρας μαζί με τον καταλύτη..
                  Τι λέτε;;

                  Λεω οτι αν χρειαστει καποιος εγχειριση στις αιμορροιδες, του κανουν μια και τελειωσε, δεν τον πανε μετα και στον οδοντιατρο να του αλλαξουν μασελα, ουτε του κανουν εγχειριση στα ματια, ουτε του φορανε περουκα κλπ

                  Πιθανον το θεμα εγγυηση που αναφερεις να ειχε και αλλα πραγματα μεσα ή να σκεφτηκε η εταιρια οτι ειναι καλυτερα μειον ενας κινητηρας παρα μειον ενας δυσαρεστημενος πελατης που θα το διαλαλησει παντου και θα παρει και αλλους μαζι του.

                  να μην λες γιατι καμια φορα με τις αιμορροιδες σου φτιαχνουν μαζι και τις αμυγδαλες

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    trident1971 last edited by

                    Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                    Καλησπέρα παιδιά
                    Ανοίγω αυτό το θέμα για μια άποψη που θέλω να μοιραστώ μαζί σας
                    Φίλος χάλασε ο καταλύτης , έγινε θρύψαλα και μπούκωσε
                    Το αμάξι δεν τράβαγε και μόλις τον άλλαξε όλα καλά
                    ΤΟ θέμα τώρα!!
                    Αν γίνει τέτοια ζημιά, έχει ταλαιπωρηθεί ο κινητηρας τόσο ώστε να θέλει επισκευή (για κάποιον που είναι μίζερος...)και σε άλλα σημεία (πχ έμβολα..ελατήρια κλπ)λόγω της υψηλής πίεσης στα καυσαέρια ή είναι υπερβολή;;
                    Μάλιστα άκουσα και την άποψη ότι στο εξωτερικό αν συμβεί τέτοια ζημιά σε εγγύηση , απαιτούν να αλλάξει και ο κινητήρας μαζί με τον καταλύτη..
                    Τι λέτε;;

                    Λεω οτι αν χρειαστει καποιος εγχειριση στις αιμορροιδες, του κανουν μια και τελειωσε, δεν τον πανε μετα και στον οδοντιατρο να του αλλαξουν μασελα, ουτε του κανουν εγχειριση στα ματια, ουτε του φορανε περουκα κλπ

                    Πιθανον το θεμα εγγυηση που αναφερεις να ειχε και αλλα πραγματα μεσα ή να σκεφτηκε η εταιρια οτι ειναι καλυτερα μειον ενας κινητηρας παρα μειον ενας δυσαρεστημενος πελατης που θα το διαλαλησει παντου και θα παρει και αλλους μαζι του.

                    να μην λες γιατι καμια φορα με τις αιμορροιδες σου φτιαχνουν μαζι και τις αμυγδαλες

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kospapad last edited by

                      Το προφανές είναι ότι δεν έχουν καμία σχέση
                      Ειδικά για τα ελατήρια των εμβόλων, αφού μπορούν να στεγανοποιούν στην μεγάλη πίεση που ασκείται κατά την φάση εκτόνωσης, η πίεση από το βούλωμα λογικά θα είναι παιχνιδάκι
                      Όμως στην μία περίπτωση (την εκτόνωση), τα ελατήρια έχουν και ένα φιλμ λαδιού που ενώ καθαρίζεται προς τα κάτω, βοηθά στην στεγανοποίηση
                      Στην άλλη περίπτωση υπάρχει αρκετό ;;
                      Μήπως καμία διαφυγή καυσαερίων από τα ελατήρια αυτά αφήνει κουσούρι και μετά από λίγο καιρό αρχίσει να καίει λάδια ή να χάνει συμπίεση;;;
                      Κάθε σκέψη δεκτή

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        trident1971 last edited by

                        Ο χρήστης kospapad έγραψε:
                        Το προφανές είναι ότι δεν έχουν καμία σχέση
                        Ειδικά για τα ελατήρια των εμβόλων, αφού μπορούν να στεγανοποιούν στην μεγάλη πίεση που ασκείται κατά την φάση εκτόνωσης, η πίεση από το βούλωμα λογικά θα είναι παιχνιδάκι
                        Όμως στην μία περίπτωση (την εκτόνωση), τα ελατήρια έχουν και ένα φιλμ λαδιού που ενώ καθαρίζεται προς τα κάτω, βοηθά στην στεγανοποίηση
                        Στην άλλη περίπτωση υπάρχει αρκετό ;;
                        Μήπως καμία διαφυγή καυσαερίων από τα ελατήρια αυτά αφήνει κουσούρι και μετά από λίγο καιρό αρχίσει να καίει λάδια ή να χάνει συμπίεση;;;
                        Κάθε σκέψη δεκτή

                        Σχωρα μας αμα λεμε και καμμια βλακεια να περναει η ωρα.

                        Δεν εχω ακουσει ποτε μου φαση 'χαλασε ο καταλυτης, θα τον αλλαξουμε και θα αλλαξουμε προληπτικα και το Χ, Ψ, Ζ γιατι ισως να εχει πειραχτει το ΑΑΑ ΒΒΒ ΓΓΓ στον κινητηρα'. Ολες τις φορες τον αλλαζουν, 'αντε, καλοφορετος' και τελειωνει εκει το θεμα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr