-
Για να ανάψουν λίγο τα αίματα.
Υπάρχει λόγος που η hyundai/kia δίνουν 5/7 χρονια εγγύηση και η VW 2 χρονια και η bmw 2 χρόνια. Υπαρχει λόγος που ΟΛΕΣ οι εταιρείες ενοικιασεων αυτοκινήτων εχουν κυριως hyundai. ΠΟΙΟΣ ΛΟΓΟΣ; Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. VW, bmw , mercedes και όλες οι Γερμανικές μπουρούχες λαδώνουν τους δημοσιογράφους για να γράφουν καλά λόγια ,αλλά η αλήθεια είναι διαφορετική. Περάστε απο το vwclub και δείτε τα πρόβληματα των ''συγχρονων'' tsi ,αλλα και τα ηλεκτρικά προβλήματα. Επισης τα ανταλλακτικά είναι πανάκριβα. Εαν ενα φτερό στο hyundai κοστίζει 50ε , στο vw κοστίζει 200ε.
Η hyundai εχει κάνει τεράστια άλματα μπροστα. Τα νεα i30/ceed είναι πιο ποιοτικά στο εσωτερικό απο το golf και με καλύτερη σχεδίαση, έχουν πολλαπλούς συνδέσμους πίσω οταν οι γυφτοΓερμανοί βάζουν ημιάκαμπτο(μας γύρισαν στο 2001) ενω για αξιοπιστια ουτε λόγος. Οποιος αγοράζει Γερμανικό ,του αξίζει να του χαλάσει το αμάξι στα 2 χρόνια και 1 ημερα.
Επίσης το νεο ι10 είναι πιο ωραίο ,πιο ευρύχωρο, πιο ποιοτικό, με καλύτερο κράτημα απο τα κουτια με ρόδες(up,μή,citigo).
-
Για να ανάψουν λίγο τα αίματα.
Υπάρχει λόγος που η hyundai/kia δίνουν 5/7 χρονια εγγύηση και η VW 2 χρονια και η bmw 2 χρόνια. Υπαρχει λόγος που ΟΛΕΣ οι εταιρείες ενοικιασεων αυτοκινήτων εχουν κυριως hyundai. ΠΟΙΟΣ ΛΟΓΟΣ; Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. VW, bmw , mercedes και όλες οι Γερμανικές μπουρούχες λαδώνουν τους δημοσιογράφους για να γράφουν καλά λόγια ,αλλά η αλήθεια είναι διαφορετική. Περάστε απο το vwclub και δείτε τα πρόβληματα των ''συγχρονων'' tsi ,αλλα και τα ηλεκτρικά προβλήματα. Επισης τα ανταλλακτικά είναι πανάκριβα. Εαν ενα φτερό στο hyundai κοστίζει 50ε , στο vw κοστίζει 200ε.
Η hyundai εχει κάνει τεράστια άλματα μπροστα. Τα νεα i30/ceed είναι πιο ποιοτικά στο εσωτερικό απο το golf και με καλύτερη σχεδίαση, έχουν πολλαπλούς συνδέσμους πίσω οταν οι γυφτοΓερμανοί βάζουν ημιάκαμπτο(μας γύρισαν στο 2001) ενω για αξιοπιστια ουτε λόγος. Οποιος αγοράζει Γερμανικό ,του αξίζει να του χαλάσει το αμάξι στα 2 χρόνια και 1 ημερα.
Επίσης το νεο ι10 είναι πιο ωραίο ,πιο ευρύχωρο, πιο ποιοτικό, με καλύτερο κράτημα απο τα κουτια με ρόδες(up,μή,citigo).
-
Για να ανάψουν λίγο τα αίματα.
Υπάρχει λόγος που η hyundai/kia δίνουν 5/7 χρονια εγγύηση και η VW 2 χρονια και η bmw 2 χρόνια. Υπαρχει λόγος που ΟΛΕΣ οι εταιρείες ενοικιασεων αυτοκινήτων εχουν κυριως hyundai. ΠΟΙΟΣ ΛΟΓΟΣ; Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. VW, bmw , mercedes και όλες οι Γερμανικές μπουρούχες λαδώνουν τους δημοσιογράφους για να γράφουν καλά λόγια ,αλλά η αλήθεια είναι διαφορετική. Περάστε απο το vwclub και δείτε τα πρόβληματα των ''συγχρονων'' tsi ,αλλα και τα ηλεκτρικά προβλήματα. Επισης τα ανταλλακτικά είναι πανάκριβα. Εαν ενα φτερό στο hyundai κοστίζει 50ε , στο vw κοστίζει 200ε.
Η hyundai εχει κάνει τεράστια άλματα μπροστα. Τα νεα i30/ceed είναι πιο ποιοτικά στο εσωτερικό απο το golf και με καλύτερη σχεδίαση, έχουν πολλαπλούς συνδέσμους πίσω οταν οι γυφτοΓερμανοί βάζουν ημιάκαμπτο(μας γύρισαν στο 2001) ενω για αξιοπιστια ουτε λόγος. Οποιος αγοράζει Γερμανικό ,του αξίζει να του χαλάσει το αμάξι στα 2 χρόνια και 1 ημερα.
Επίσης το νεο ι10 είναι πιο ωραίο ,πιο ευρύχωρο, πιο ποιοτικό, με καλύτερο κράτημα απο τα κουτια με ρόδες(up,μή,citigo).
-
Μπράβο τους!
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Ο χρήστης Alexander Anderson έγραψε:
...Nα φανταστώ ότι έχεις χιουντάι;
-
Τι ποσοστό παίρνεις για τη διαφήμιση?
Το μόνο που αξίζει αυτό το θέμα είναι ένα κλείδωμα (για να μη πω διαγραφή). -
Τα 7 χρονια εγγυηση τα δινει η ιδια η κια ή ειναι επεκταση της αντιπροσωπειας (κλασσικα);
Η υγκριση κια/χιουνται-μερσεντες ρεαλιστικοτατη!
-
Τρατζικ!
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Νομίζω είναι ξεκάθαρο. Η VW είναι ποιοτικά υποδεέστερη και υπερτιμημένη. Δεν τους συμφέρει να έχουν πάνω από 2 χρόνια εγγύηση. Από την άλλη, η ΚΙΑ προσφέρει ανταγωνιστικά και ποιοτικά αυτοκίνητα, άρα μπορεί να τολμάει με τα 7 χρόνια!!!
-
Bασικα και οι 2 (Hyundai/VW) είναι μπρος γκρεμος και πισω ρεμα...
-
Έχουν όμως μεγάλη εγγύηση και για τον γκρεμό και για το ρέμα ...
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Καλά η αξιοπιστία των γερμανικών είναι όντως υπερεκτιμημένη ωστόσο ποιοτικά δε τα λες τα hyundai. Σαφώς κάναν άλματα προόδου σε αυτό το κομμάτι αλλά τα γερμανικά δε τα φτάνουν.
'Οσο για το ότι οι εταιρίες ενοικιάσεων τα προτιμούν δε θέλει και πολύ σκέψη, είναι πολύ πιο φθηνα... -
Η Kia προσπαθεί να εδραιωθεί στην αγορά και δίνοντας μια υπερβολικά μεγάλη εγγύηση κάνει βήματα για να υπερπηδήσει τα εμπόδια που μόνη της έχει δημιουργήσει με τα ποιοτικώς κακά αυτοκίνητα προηγούμενων χρόνων.
Μηχανικά έχουν καλή κατασκευή πλέον και πιθανώς ένας ιδιοκτήτης να μη χρειαστεί καν τα 7 χρόνια εγγύησης, αφού τα αυτοκίνητά τους πραγματικά δεν σπάνε δεν χαλάνε.
Εγώ που δεν έχω καθόλου σκαλώματα με μάρκες, οδήγησα πρόσφατα KIA Rio. Ποιοτικά πολύ καλό, μου άρεσε περισσότερο κι από το Polo μέσα. Αλλά στην οδήγησή του ήταν τόσο ασαφές και αδιάφορο που σταμάτησαν οι σκέψεις μου εκεί. Όχι ότι το Polo έλεγε κάτι πολύ παραπάνω βέβαια
Για ανθρωπομεταφορείς είναι άψογα πλέον τα κορεάτικα, αλλά έχουν δρόμο ακόμα για να δημιουργήσουν εταιρική ταυτότητα και να προσφέρουν κάτι παραπάνω στον οδηγό εκτός από μετακίνηση.
Γνώμη μου όλα αυτά.
-
Η αξιοπιστία είναι περίπου ίδια σε όλα τα μοντέλα, σε όλες τις μάρκες. Η μεγαλύτερη εγγύηση δεν δείχνει μεγαλύτερη αξιοπιστία. Ας πούμε, στα δύο χρόνια χαλάει 1 αυτοκίνητο στα 100, στα 7 χρόνια χαλάνε 10 αυτοκίνητα στα 100. Το κόστος εγγύησης των 2 ετών κοστίζει 100 ευρώ στην εταιρεία, το κόστος των 7 ετών κοστίζει 1000 ευρώ. Η εταιρεία που δίνει 7 χρόνια εγγύηση, θα μπορούσε να δώσει 2 χρόνια εγγύηση και το αυτοκίνητο που πουλάει, να το δίνει 1000 ευρώ λιγότερο. (τα νούμερα είναι αυθαίρετα).
Οι εταιρείες ενοικιάσεων δεν αγοράζουν τα αυτοκίνητα με γνώμονα την αξιοπιστία, γιατί έτσι κι αλλιώς τα αυτοκίνητα τα κρατάνε λίγο, τα δίνουν πριν λήξη η όποια εγγύησή τους. Πιο πολύ τις ενδιαφέρει η τιμή αγοράς, γι' αυτό και αγοράζουν 'ειδικές' εκδόσεις, πιο 'γυμνές' σε εξοπλισμό από τις κανονικές. -
Τα πράματα δεν είναι ακριβώς έτσι, αλλά περίπου έχουμε μια σαφή εικόνα που μας μπερδεύει όμως, κυρίως λόγω των εμπειριών του καθενός μας, μαζί με τυχόν προκαταλήψεις.
Επειδή, τα τελευταία χρόνια, δεν είναι απόλυτα οριοθετημένες οι κοινωνικές τάξεις που «οδηγούν» τη κάθε μάρκα (mercedes=πατρίκιος, lada=πληβείος) συνεπεία των εύκολων δανείων, και της έστω, παροδικής αύξησης του βιοτικού επιπέδου, υπήρξε μια μίξη ετερόκλητων οδηγών, συνηθειών, χρηστών κλπ κλπ, που μάλλον θα μας ρίξει στην παγίδα των
φρικαλέων λαθών, αν θελήσουμε να δώσουμε σαφή απάντηση στο ερώτημα του topic. -
Ο χρήστης Alexander Anderson έγραψε:
Για να ανάψουν λίγο τα αίματα.Υπάρχει λόγος που η hyundai/kia δίνουν 5/7 χρονια εγγύηση και η VW 2 χρονια και η bmw 2 χρόνια. Υπαρχει λόγος που ΟΛΕΣ οι εταιρείες ενοικιασεων αυτοκινήτων εχουν κυριως hyundai. ΠΟΙΟΣ ΛΟΓΟΣ; Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. VW, bmw , mercedes και όλες οι Γερμανικές μπουρούχες λαδώνουν τους δημοσιογράφους για να γράφουν καλά λόγια ,αλλά η αλήθεια είναι διαφορετική. Περάστε απο το vwclub και δείτε τα πρόβληματα των ''συγχρονων'' tsi ,αλλα και τα ηλεκτρικά προβλήματα. Επισης τα ανταλλακτικά είναι πανάκριβα. Εαν ενα φτερό στο hyundai κοστίζει 50ε , στο vw κοστίζει 200ε.
Η hyundai εχει κάνει τεράστια άλματα μπροστα. Τα νεα i30/ceed είναι πιο ποιοτικά στο εσωτερικό απο το golf και με καλύτερη σχεδίαση, έχουν πολλαπλούς συνδέσμους πίσω οταν οι γυφτοΓερμανοί βάζουν ημιάκαμπτο(μας γύρισαν στο 2001) ενω για αξιοπιστια ουτε λόγος. Οποιος αγοράζει Γερμανικό ,του αξίζει να του χαλάσει το αμάξι στα 2 χρόνια και 1 ημερα.
Επίσης το νεο ι10 είναι πιο ωραίο ,πιο ευρύχωρο, πιο ποιοτικό, με καλύτερο κράτημα απο τα κουτια με ρόδες(up,μή,citigo).
Βαρα μια πρωινή να ξελαμπικαρεις...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Για να ανάψουν λίγο τα αίματα.
Υπάρχει λόγος που η hyundai/kia δίνουν 5/7 χρονια εγγύηση και η VW 2 χρονια και η bmw 2 χρόνια. Υπαρχει λόγος που ΟΛΕΣ οι εταιρείες ενοικιασεων αυτοκινήτων εχουν κυριως hyundai. ΠΟΙΟΣ ΛΟΓΟΣ; Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. VW, bmw , mercedes και όλες οι Γερμανικές μπουρούχες λαδώνουν τους δημοσιογράφους για να γράφουν καλά λόγια ,αλλά η αλήθεια είναι διαφορετική. Περάστε απο το vwclub και δείτε τα πρόβληματα των ''συγχρονων'' tsi ,αλλα και τα ηλεκτρικά προβλήματα. Επισης τα ανταλλακτικά είναι πανάκριβα. Εαν ενα φτερό στο hyundai κοστίζει 50ε , στο vw κοστίζει 200ε.
Η hyundai εχει κάνει τεράστια άλματα μπροστα. Τα νεα i30/ceed είναι πιο ποιοτικά στο εσωτερικό απο το golf και με καλύτερη σχεδίαση, έχουν πολλαπλούς συνδέσμους πίσω οταν οι γυφτοΓερμανοί βάζουν ημιάκαμπτο(μας γύρισαν στο 2001) ενω για αξιοπιστια ουτε λόγος. Οποιος αγοράζει Γερμανικό ,του αξίζει να του χαλάσει το αμάξι στα 2 χρόνια και 1 ημερα.
Επίσης το νεο ι10 είναι πιο ωραίο ,πιο ευρύχωρο, πιο ποιοτικό, με καλύτερο κράτημα απο τα κουτια με ρόδες(up,μή,citigo).
Βαρα μια πρωινή να ξελαμπικαρεις...
μιλας εκ πειρας ?
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Τα 7 χρονια εγγυηση τα δινει η ιδια η κια ή ειναι επεκταση της αντιπροσωπειας (κλασσικα);Η υγκριση κια/χιουνται-μερσεντες ρεαλιστικοτατη!
Παντου 7 χρόνια δίνει η kia. Επίσης το Αγγλικό carbuyer είχε βγάλει το i30 καλύτερο αμαξι της χρονιας το 2013 και για το 2014 έβγαλε καλύτερο αμάξι της χρονιάς το i10.
Επίσης δεν λεω οτι το i30 συγκρίνεται με την s class απο αποψη κατηγορίας. Απλα μου κάνει εντύπωση που η mercedes των 35.000ε σου δίνει μόλις 2 χρόνια εγγύηση και το kia των 10.000ε 7 χρόνια. Δεν αγοράζεις mp3 για να εχει 2 χρόνια εγγύηση ,αλλα αυτοκινητο και δίνεις μια mini περιουσία
-
Πρέπει να έχει ένα συκγριτικό πλεονέκτημα η Kia κι η κάθε Kia αν θέλει να πουλήσει.
-
Ο χρήστης Alexander Anderson έγραψε:
Τα 7 χρονια εγγυηση τα δινει η ιδια η κια ή ειναι επεκταση της αντιπροσωπειας (κλασσικα);
Η υγκριση κια/χιουνται-μερσεντες ρεαλιστικοτατη!
Παντου 7 χρόνια δίνει η kia. Επίσης το Αγγλικό carbuyer είχε βγάλει το i30 καλύτερο αμαξι της χρονιας το 2013 και για το 2014 έβγαλε καλύτερο αμάξι της χρονιάς το i10.
Επίσης δεν λεω οτι το i30 συγκρίνεται με την s class απο αποψη κατηγορίας. Απλα μου κάνει εντύπωση που η mercedes των 35.000ε σου δίνει μόλις 2 χρόνια εγγύηση και το kia των 10.000ε 7 χρόνια. Δεν αγοράζεις mp3 για να εχει 2 χρόνια εγγύηση ,αλλα αυτοκινητο και δίνεις μια mini περιουσία
Και οι Rolls Royce 2 χρόνια εγγύηση έχουν. So? Όπως λέει ο drdino, είναι απλά ένα κίνητρο που δίνει η ΚΙΑ για να προωθήσει τις πωλήσεις της. Δεν σημαίνει πως τα αυτοκίνητά της της είναι ανώτερα του ανταγωνισμού. Καλύτερη απόδειξη για αυτό είναι ότι τα Hyundai που είναι ουσιαστικά τα ίδια αυτοκίνητα, δεν δίνουν 7 χρόνια εγγύηση. Είναι όντως αξιόπιστα τα Κορεάτικα αλλά σε αρκετές κατηγορίες υπολείπονται του κορυφαίου ανταγωνισμού, κυρίως σε οδηγικά χαρακτηριστικά.
7 χρόνια εγγύηση η Κia, 2 η Vw. Τι συμβαίνει;