-
θα ηθελα γνωμες και τι προτεινετε απο τα δυο για αγορα.εχουν πανω κατω την ιδια τιμη στα 12000+(δεν μπορω να ανεβω παραπανω αλλιως θα πηγαινε χωρις δευτερη σκεψη στο yaris) . δεν ζηταω τρελες επιδοσεις,ηπια σχετικα οδηγηση σε εθνικη 100-120 χιλιομετρα.χρηση κυριως στην πολη. αυτο που με ενδιαφερει ειναι η αξιοπιστια-οικονομια του αυτοκινητου. για το opel corsα βλεπω οτι κατοχοι του εχουν προβλημα με το φιλτρο αυτοκαθαρισμου.αυτο το φιλτρο τι κοστος εχει για αλλαγη κ καθε ποτε πρεπει να αλλαζετε συμφωνα με τα service? απο την αλλη το fabia εχει κ αυτο το συγκεκριμενο φιλτρο? καποια σχολια που εχουν να κανουν κατόχοι των συγκεκριμενων αυτοκινητων ως πλεονεκτηματα-μειονκτηματα?
-
θα ηθελα γνωμες και τι προτεινετε απο τα δυο για αγορα.εχουν πανω κατω την ιδια τιμη στα 12000+(δεν μπορω να ανεβω παραπανω αλλιως θα πηγαινε χωρις δευτερη σκεψη στο yaris) . δεν ζηταω τρελες επιδοσεις,ηπια σχετικα οδηγηση σε εθνικη 100-120 χιλιομετρα.χρηση κυριως στην πολη. αυτο που με ενδιαφερει ειναι η αξιοπιστια-οικονομια του αυτοκινητου. για το opel corsα βλεπω οτι κατοχοι του εχουν προβλημα με το φιλτρο αυτοκαθαρισμου.αυτο το φιλτρο τι κοστος εχει για αλλαγη κ καθε ποτε πρεπει να αλλαζετε συμφωνα με τα service? απο την αλλη το fabia εχει κ αυτο το συγκεκριμενο φιλτρο? καποια σχολια που εχουν να κανουν κατόχοι των συγκεκριμενων αυτοκινητων ως πλεονεκτηματα-μειονκτηματα?
-
θα ηθελα γνωμες και τι προτεινετε απο τα δυο για αγορα.εχουν πανω κατω την ιδια τιμη στα 12000+(δεν μπορω να ανεβω παραπανω αλλιως θα πηγαινε χωρις δευτερη σκεψη στο yaris) . δεν ζηταω τρελες επιδοσεις,ηπια σχετικα οδηγηση σε εθνικη 100-120 χιλιομετρα.χρηση κυριως στην πολη. αυτο που με ενδιαφερει ειναι η αξιοπιστια-οικονομια του αυτοκινητου. για το opel corsα βλεπω οτι κατοχοι του εχουν προβλημα με το φιλτρο αυτοκαθαρισμου.αυτο το φιλτρο τι κοστος εχει για αλλαγη κ καθε ποτε πρεπει να αλλαζετε συμφωνα με τα service? απο την αλλη το fabia εχει κ αυτο το συγκεκριμενο φιλτρο? καποια σχολια που εχουν να κανουν κατόχοι των συγκεκριμενων αυτοκινητων ως πλεονεκτηματα-μειονκτηματα?
-
Ολα έχουν αυτο το φιλτρο το οποίο επιβαρύνεται απο την εντός πόλης κίνηση. Προβλήματα στα οπελ έχουν κυρίως τα μεταχειρισμένα απο εξωτερικό. Θέλει προσοχή στα λιπαντικά κ στα πετρέλαια. Και τα 2 ειναι ´´παλιά´´ μοντέλα. Φήμες θέλουν τον 1,2 Tdi θορυβώδη κ όχι δυνατό.
D-4D...
-
Ο χρήστης dexter13 έγραψε:
Ολα έχουν αυτο το φιλτρο το οποίο επιβαρύνεται απο την εντός πόλης κίνηση. Προβλήματα στα οπελ έχουν κυρίως τα μεταχειρισμένα απο εξωτερικό. Θέλει προσοχή στα λιπαντικά κ στα πετρέλαια. Και τα 2 ειναι ´´παλιά´´ μοντέλα. Φήμες θέλουν τον 1,2 Tdi θορυβώδη κ όχι δυνατό.D-4D...
το ξερω οτι εχουν καποια χρονια πανω τους αλλα ειναι αυτα που ειναι κοντα στην τσεπη μου.απο τα 2 ποια θα διαλεγες εσυ?
-
Δες και το Kia Rio. Αξιόλογο σύνολο κατά την γνώμη μου.
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Απο μοτερ το Φίατ ! Απο σασί το VW!
Επι της ουσίας αν δεν υπάρχει σοβαρός λογος κανένα απο τα δυο! Γιαρις, Clio, άντε και 208 οι καλύτερες επιλογές σου. -
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4769671/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4252545/
δες και αυτα επισης
αν τελικα corsa η fabia δαγκωτο το 1ο απο μενα. -
Corsa μεταξύ των 2. Κοίταξε κ το 208.
D-4D...
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Απο μοτερ το Φίατ ! Απο σασί το VW!
Επι της ουσίας αν δεν υπάρχει σοβαρός λογος κανένα απο τα δυο! Γιαρις, Clio, άντε και 208 οι καλύτερες επιλογές σου.το μοτερ της φιατ απο οτι εχω διαβασει ειναι απο τα καλυτερα.το γιαρις εννοειται οτι ειναι η καλυτερη επιλογη αλλα ξεφευγει χρηματικως και ειναι δυσκολο να ανεβω παραπανω χρηματικος..για αυτο σκεφτομαι ενα απο τα δυο που παιζουν στην ιδια τιμη πανω κατω
-
Ο χρήστης fotismt έγραψε:
Δες και το Kia Rio. Αξιόλογο σύνολο κατά την γνώμη μου.Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
το kia rio απο οτι βλεπω ειναι χειροτερο σε επιδοσεις απο το scoda.κ απο πλευρα αξιοπιστιας δεν ξερω κατα ποσο αξιοπιστο ειναι εφοσον η kia τωρα μπηκε στον ανταγωνισμο με τους πετρελαιοκινητηρες
-
Με 7 χρόνια εγγύηση δε νομίζω ότι θα έχεις κάποιο πρόβλημα!!!
-
Ο χρήστης kostaras88 έγραψε:
το kia rio απο οτι βλεπω ειναι χειροτερο σε επιδοσεις απο το scoda.κ απο πλευρα αξιοπιστιας δεν ξερω κατα ποσο αξιοπιστο ειναι εφοσον η kia τωρα μπηκε στον ανταγωνισμο με τους πετρελαιοκινητηρες
Ποτέ να μην κοιτάς τις ονομαστικές επιδόσεις που δίνουν οι κατασκευαστές μόνο :
Από συγκριτική δοκιμή του Ibiza 1.2tdi(ίδιο ακριβώς μηχανικά με το skoda) με το Rio 1.1 :
'Οι ομοιότητες μεταξύ των δύο κινητήρων δεν είναι και λίγες, αφού, πέρα από την 3κύλινδρη αρχιτεκτονική, αποδίδουν και οι δύο 75 ίππους στις ίδιες σχεδόν σ.α.λ., ενώ οι εκπομπές CO2 βρίσκονται κάτω από το όριο των 100 γρ./χλμ., κάτι που μεταφράζεται σε μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Σε ό,τι αφορά τη ροπή, όμως, στην οποία και πρέπει να εστιάζεται το ενδιαφέρον των υποψήφιων αγοραστών (μιας και αυτή είναι που παίζει καταλυτικό ρόλο στην καθημερινή οδήγηση), ο «Γερμανός» έχει ένα ονομαστικό προβάδισμα με επιπλέον 1 χλγμ. Πολλές φορές, όμως, οι λεπτομέρειες είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά. Ο «Κορεάτης», λοιπόν, βλέπουμε ότι υπερτερεί σε ποιοτικά χαρακτηριστικά, καθώς η μέγιστη ροπή του διατηρείται σταθερά στη μέγιστη τιμή της από τις 1.500 σ.α.λ. έως τις 2.750 σ.α.λ. Προσθέστε σε αυτό την πιο πολιτισμένη λειτουργία (τόσο από πλευράς θορύβου όσο και από πλευράς κραδασμών) αλλά και το 6άρι κιβώτιο, και μπορείτε να καταλάβετε γιατί η πλάστιγγα γέρνει σαφώς υπέρ του Rio.
Ο κινητήρας του Ibiza αργεί να ανεβάσει στροφές και χρειάζεται ένα μικρό χρονικό διάστημα έως ότου εξοικειωθείς, προκειμένου να μη σου σβήνει το μοτέρ κάθε φορά που εκκινείς, αφού η δύναμή του εμφανίζεται μετά τις 2.100 σ.α.λ., με το ωφέλιμο φάσμα να μην ξεπερνά τις περίπου 1.700 σ.α.λ. Το αραιά διατεταγμένο 5άρι κιβώτιο δε ζωντανεύει την εικόνα, ενώ το κούμπωμα των σχέσεων ήταν αρκετά σφιχτό. Ο κινητήρας του Rio αποδεικνύεται πιο ευχάριστος στην καθημερινή χρήση και συνεργάζεται σωστά με το εύχρηστο κιβώτιο (το οποίο, πάντως, δε διεκδικεί δάφνες σε επίπεδο αίσθησης). Η επικράτηση στις ρεπρίζ έρχεται ως φυσιολογικό επακόλουθο μιας ορθολογικότερης κλιμάκωσης του κιβωτίου, κάτι που, όπως μπορείτε να δείτε στον πίνακα που παραθέτουμε, δίνει προβάδισμα και σε ό,τι αφορά την κατανάλωση.' -
νομίζω πως το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ΜΗΝ διαλέξεις κανένα αμάξι με τον 1.2 tdi, έχω ακούσει από αρκετούς τα χειρότερα (δεν έχω όμως προσωπική εμπειρία)
-
Κι εγώ που έχω οδηγήσει το fabia, συμφωνώ. Μακριά. Απόδοση χάλια και θόρυβος που σου παίρνει το κεφάλι. Και για το ότι δεν πρόκειται για πετυχημένο μοτέρ, δεν νομίζω να υπάρχει καλύτερη απόδειξη από το γεγονός ότι η ίδια η VW στο ανανεωμένο Polo τον αντικαθιστά με άλλον 1400άρη με την ίδια απόδοση.
-
το citroen c3 1,4cc 70hp-160 ροπη πως το βλεπετε αξιζει?
scoda fabia tdi 1,2 vs opel corsa 1,3 dte