-
Γεια σας, καλη χρονια και υγεια σε ολους. Αρχισα να ασχολουμαι με την μελισσοκομια και ψαχνω να αγορασω ενα μεταχειρισμενο αγροτικο οχημα. Το οποιο θα το φορτωνω το πολυ εως 1 τονο και θα μπαινει αρκετες φορες φορτωμενο και σε δυσβατους δρομους. Διαθετω μεχρι 10.000 ευρω και ειμαι εντελως ασχετος σχετικα με αμαξια, εδω χρειαζομαι την βοηθεια σας.Το αμαξι θελω να ειναι πετρελαιοκινητο και μονοκαμπινο. Απο μια μικρη ερευνα που εκανα, απορρίπτω τα navara. Οποτε κοιταω για 4X4 η (RWD) Toyota Hilux, Nissan King Cab , και Mitsubishi L200. Με τα χρηματα που διαθετω δεν υπαρχουν αρκετα 4χ4 Hilux, και οσα βρηκα ειχαν λιγοτερο απο 100 αλογα η δεν ηταν μονοκαμπινα.
Για την δουλεια που το θελω να προτιμησω ενα 4χ4 η και ενα απλο 4χ2 θα κανει την δουλεια του? Ποσα αλογα να εχει?. Ευχαριστω οποιαδηποτε πληροφορια θα ηταν χρησιμη.Γιωργος.
-
Γεια σας, καλη χρονια και υγεια σε ολους. Αρχισα να ασχολουμαι με την μελισσοκομια και ψαχνω να αγορασω ενα μεταχειρισμενο αγροτικο οχημα. Το οποιο θα το φορτωνω το πολυ εως 1 τονο και θα μπαινει αρκετες φορες φορτωμενο και σε δυσβατους δρομους. Διαθετω μεχρι 10.000 ευρω και ειμαι εντελως ασχετος σχετικα με αμαξια, εδω χρειαζομαι την βοηθεια σας.Το αμαξι θελω να ειναι πετρελαιοκινητο και μονοκαμπινο. Απο μια μικρη ερευνα που εκανα, απορρίπτω τα navara. Οποτε κοιταω για 4X4 η (RWD) Toyota Hilux, Nissan King Cab , και Mitsubishi L200. Με τα χρηματα που διαθετω δεν υπαρχουν αρκετα 4χ4 Hilux, και οσα βρηκα ειχαν λιγοτερο απο 100 αλογα η δεν ηταν μονοκαμπινα.
Για την δουλεια που το θελω να προτιμησω ενα 4χ4 η και ενα απλο 4χ2 θα κανει την δουλεια του? Ποσα αλογα να εχει?. Ευχαριστω οποιαδηποτε πληροφορια θα ηταν χρησιμη.Γιωργος.
-
Γεια σας και καλη χρονια. Ενα χρονο τωρα ακομα ψαχνω για το μελισσοκομικο και περιμενω για καμια ευκαιρια αλλα τιποτα.
Τελικα κατεληξα να παρω Sprinter με μακρια καροτσα. Εχω βρει και εναν μηχανικο ο οποιος θα ερθει μαζι μου να δει το αμαξι για να γινει η αγορα.
Το δίλημμα μου ειναι το εξης. Τα περισσοτερα απο τα sprinter που βλεπω ειναι εισαγωμενα απο Γερμανια. Εμενα αυτο που με προβληματιζει ειναι κατα ποσο θα ειναι στο εργοστασιακο του χρωμα (τουλαχιστον οι περισσοτεροι μαντραδες λενε οτι ειναι αβαφα) εγω πως μπορω να το καταλαβω αν εχει βαφτει ειναι ευκολο??
Πιστευεται οτι τα περισσοτερα γερμανικα αμαξια ειναι διαβρωμενα απο το αλατι που ριχνουν στους δρομους ? η δεν εχει καμια διαφορα αν τα συκρινουμε με αυτα που περπατησαν Ελλαδα. Θα μου πειτε εδω εχουμε χαλια δρομους, γερμανια εχουν χιονια αλλα καλυτερα πετρελαια και ισως και καλυτερη συντηρηση.
Τελος παντων η ανοιξη πλησιαζει και πρεπει οπωσδηποτε να εχω αμαξι. Ποιο απο τα παρακατω σας φαινεται ετσι με το ματι σε καλυτερη κατασταση? Τα πρωτα 2 ειναι εισαγωμενα απο Ιταλια.
http://www.car.gr/classifieds/vans/view/826866/
http://www.car.gr/classifieds/vans/view/686663/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1399541/
http://www.car.gr/classifieds/vans/view/3925927/
Ευχαριστω
-
Υπαρχει και αυτο το οποιο ειναι 4χ4 με μακρια καροτσα, αλλα φαινεται αρκετα ταλαιπωρημενο. Ειδα και απο κοντα καποια 4χ4 sprinter αλλα ειναι αρκετα ψηλα και το φορτωμα τον κυψελων θα ειναι πολυ δυσκολο.
-
Μην παρεις sprinter !
-
Ο χρήστης kyroscrete έγραψε:
Μην παρεις sprinter !Γιατι να μην παρω sprinter ?
-
Toyota hilux μονοκάμπινο 4χ4 το ειχα και δεν μου εβγαλε ποτέ το παραμικρο και το φορτωνα σαν γομαρι. Το ειχα απο καινουργιο και το ειχα φτασει 300000 χιλιομετρα τα μισα σε βουνο χωματοδρομο. Οποτε hilux αβλεπεί.
-
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις. Εχω καταληξει σε sprinter γιατι θελω να μεγαλωσω την επιχειρηση μου. To Hilux εχει πολυ μικρη καροτσα και θα με τρωνε τα δρομολογια .....
-
Αν θελεις πιο μεγαλη καροτσα απο pickup τοτε παρε καλυτερα vario ή atego τα sprinter εχουν θεμα για την δουλεια που το θες . ακομα καλυτερα dyna 150
-
Ο χρήστης kyroscrete έγραψε:
Αν θελεις πιο μεγαλη καροτσα απο pickup τοτε παρε καλυτερα vario ή atego τα sprinter εχουν θεμα για την δουλεια που το θες . ακομα καλυτερα dyna 150Οντως εχεις δικαιο ενα vario θα ηταν οτι καλυτερο αλλα δυστυχως μεχρι στιγμης δικαιουμαι μεχρι 1300 οφελιμο στα χαρτια. Τα vario ξεφευγουν πολυ παραπανω απο τα 1300kg οφελιμο.
τα sprinter εχουν θεμα για την δουλεια που το θες
Μπορεις να γινεις λιγο πιο συγκεκριμενος σε παρακαλω, τι ακριβως θεμα θα εχουν ? για βαρος εννοεις? Σκοπευω να εχω κοντα στα 200 μελισσια μεσα στα επομενα 2-3 χρονια. Δηλαδη αντε το πολυ πολυ να κουβαλαω 100 μελισσια το δρομολογιο με το sprinter. Επειτα που θα μπορω να βγαλω αδεια για vario το αλλαζω αν παει καλα και η δουλεια.
Για DYNA 150 δεν το ειχα σκεφτει και απο οτι ειδα βγαινουν κατω απο 1300 οφελιμο. Πιστευεις οτι θα με βολεψει περισσοτερο για μελισσοκομικο?. Φορτομενο στο βουνο θα περπαταει καλυτερα ? Η αληθεια ειναι οτι εμπιστευομαι πιο πολυ την mercedes για να πω την αληθεια.
-
Για να καταλαβεις τα Sprinter και στην ασφαλτο ολο προβληματα ειναι κι απο ανταλακτικα τζιφος , Σιγουρα ενα dyna 150 ειναι καλυτερο και θα πουληθει και ευκολα αν χρειαστει να το αλαξεις . Η προσωπικη μου γνωμη παρε ενα pickup 4χ4 κι αν δεις οτι παει καλα η δουλεια και σου χρειαζεται ποιο μεγαλο το αλαζεις . Το sprinter στα ξεφορτωτα δρομολογια ειναι κουραστικο λογο ογκου και πολυδαπανο λογο καταναλωσης , καλυτερα ενα Pickup κι ας κανεις ενα δρομολογιο παραπανω . Σε συμφερει να το κρατησεις και με 3 -4 χιλιαρικα να παρεις ενα 814 οταν και αν θα εχεις αναγκη την μεταφορικη του ικανοτητα ! Α και βουνο και sprinter = ξεχνα το ποιο μακρια θα παει ενα smart !
-
Σε ευχαριστω φιλε για το ενδιαφερον και τις απαντησεις αλλα με μπερδεψες παραπανω τωρα
Ο χρήστης kyroscrete έγραψε:
Για να καταλαβεις τα Sprinter και στην ασφαλτο ολο προβληματα ειναι κι απο ανταλακτικα τζιφοςΕιδικος δεν ειμαι, μαλλον ασχετο μπορεις να με πεις. Παρατηρωντας στο δρομο ομως απο τα 10 επαγγελματικα που περνανε τα 7 ειναι sprinter. Πιστευω οτι ειναι γερα τουλαχιστον μηχανικος, τωρα για τα ανταλακτικα δεν γνωριζω αρκετα λογικα θα ειναι ακριβα λογω μαρκας αλλα γιατι να μην υπαρχουν ?
Η προσωπικη μου γνωμη παρε ενα pickup 4χ4 κι αν δεις οτι παει καλα η δουλεια και σου χρειαζεται ποιο μεγαλο το αλαζεις
Σιγουρα αυτο θα ηταν το ιδανικοτερο γιατι τα πιο πολλα δρομολογια θα γινονται χωρις φορτιο μονο για επιθεωρησεις και διαφορα αλλα τετοια. Ως μελισσοκομος με μεσαιου μεγεθους επιχειρηση (100 μελισσια τωρα αντε να γινουν 250 μεσα στα επομενα χρονια) δεν εχω την πολυτελεια να συντηρω 2 αμαξια.
Το sprinter στα ξεφορτωτα δρομολογια ειναι κουραστικο λογο ογκου και πολυδαπανο λογο καταναλωσης , καλυτερα ενα Pickup κι ας κανεις ενα δρομολογιο παραπανω
Απ΄οτι βλεπω ενα 4χ4 turbo καταναλωνει μικτο απο 7-8 λίτρα/100χμ.
Ενα sprinter με turbo και 130 αλογα θα καταναλωνει 8-9 λιτρα/100χμ.
Με το sprinter θα κανω ενα δρομολογιο για 120 μελισσια, ενω με το 4x4 θα κανω σιγουρα απο 3 μεχρι 4 μπορει και 5 δρομολογια. Αν υπολογισουμε και την ταλαιπωρια το Sprinter ειναι μονοδρομος.
Παντως το σκεφτομαι για το Toyota DYNA 100
-
Μακρυα από αγροτικά αυτοκίνητα!θα ταλαιπωρηθείς πολύ!Εκτός και αν έχεις το πολύ 50 μελίσσια.
-
Φιλε μου εγω την γνωμη μου στην ειπα κι αν σε μπερδεψα συγνωμη ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ Sprinter !
Με ενα pickup με flat καροτσα και εισαι μια χαρα κι αν σου χρειαστει παιρνεις 814 , το κοστος συντηρησης του 814 ειναι 105 τελη κυκλ 210 ασφαλεια! τα 350 ευρω θα τα καψεις πετρελαιο με το sprinter στα κουφια δρομολογια . To 8 - 9 καταναλωση με το Sprinter ειναι στην σφερα της φαντασιας να το ξεχασεις , απο 12 και πανω να υπολογιζεις !!!
Τα sprinter ειναι σχεδιασμενα καθαρα για ασφαλτο και κυριως σαν κλουβες , τα εβγαλαν με καροτσα αλλα εχουν συνεχεια προβληματα και δυσκολα και ακριβα ανταλακτικα , οσους ξερω και τα εχουν ειναι στο τσακ να τους βαλουν φωτια ! -
Καλησπερα σας και παλι.
Τελικα κατεληξα για 4χ4 για διαφορους λογους. Θα προτιμουσα να αγορασω ελληνικο μοντελο αλλα δεν υπαρχουν και πολλα και 2 που βρηκα ειναι ακριβοτερα απο τα εισαγωμενα.
Ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 4 αμαξια. Το L200 θα μου στοιχισει λιγοτερα χρηματα αλλα θεωρω πιο αξιοπιστα τα hilux/isuzu.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5421215/ germany
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5219405/ italy
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2129825/ germany
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5714739/ ελλαδα
Μου αρεσε αρκετα το δευτερο Hilux το γκρι. Εχει βαφτει ομως σε μερικα σημεια και μου εμεινε ως αρνητικο αυτο.....
Επισης ακουσα οτι αρκετα μοντελα του 2006-2007 εβγαζαν προβλημα στο injection. Ρωτησα στο αμερικανικο φορουμ αν αυτο το προβλημα επηρεαζει και τα 2.500cc και μου ειπανε οτι το παρουσιαζαν αυτα με τα 3.000cc.
Μελος στο φορουμ εδω εγραψε για Toyota Hilux. { Έχουμε ένα στην οικογένεια. Μοντέλο του 2006 με 102 άλογα. Ο κινητήρας έβγαλε 2 φορές πρόβλημα με τα μπεκ. Διαδεδομένο πρόβλημα και στον 3λιτρο και λένε πως οφείλεται στο Common Rail που εισήλθε σε εκείνη την γενιά και έπειτα (καθώς τα προηγούμενα, κοινώς ήταν σκυλιά)}
Μηπως να αρχισω να κοιταω για κανα παλιοτερο μοντελο του 2005 π.χ. Με προβληματιζει οτι τα hilux που πωλουνται ειναι λιγα και συγκεκριμενα και τα δυο αυτα ειναι χρονολογιας 06-07.
Θα με ενδιεφερε πολυ η γνωμη σας παρακαλω.
-
Καλησπερα σας. Εχω βρει ενα μεταχειρισμενο toyota hilux μοντελο του 2008 απο μια μαντρα με μεταχειρισμενα αυτοκινητα στην θεσσαλονικη. Την δευτερα θα παμε να ανεβασουμε το αμαξι σε ραμπα για να ελεγχθει και να γινει η αγορα.
Αρχικα σκεφτηκα να το παμε σε ενα συνεργειο ενος φιλου μεσα στην θεσσαλονικη. Ο συγκεκριμενος επισκευαζει επιβατικα αυτοκινητα και μου ειπε οτι μπορει να το ελεγξει. Σημερα ενας γνωστος μου που δουλευε παλια στην express service με παροτρυνε να το παμε εκει για καλυτερο ελεγχο.
Το αυτοκινητο ειναι ελληνικης αντιπροσωπειας και ο προηγουμενος ιδιωκτιτης εχει βιβλιο service στην toyota. Ισως θα μπορουσα να παρω τηλεφωνο και στην toyota που εκανε τα services να το επιβεβαιωσω ?
Που πιστευετε οτι θα γινει καλυτερος ελεγχος ?
-
Ο χρήστης matteus έγραψε:
Καλησπερα σας. Εχω βρει ενα μεταχειρισμενο toyota hilux μοντελο του 2008 απο μια μαντρα με μεταχειρισμενα αυτοκινητα στην θεσσαλονικη. Την δευτερα θα παμε να ανεβασουμε το αμαξι σε ραμπα για να ελεγχθει και να γινει η αγορα.Αρχικα σκεφτηκα να το παμε σε ενα συνεργειο ενος φιλου μεσα στην θεσσαλονικη. Ο συγκεκριμενος επισκευαζει επιβατικα αυτοκινητα και μου ειπε οτι μπορει να το ελεγξει. Σημερα ενας γνωστος μου που δουλευε παλια στην express service με παροτρυνε να το παμε εκει για καλυτερο ελεγχο.
Το αυτοκινητο ειναι ελληνικης αντιπροσωπειας και ο προηγουμενος ιδιωκτιτης εχει βιβλιο service στην toyota. Ισως θα μπορουσα να παρω τηλεφωνο και στην toyota που εκανε τα services να το επιβεβαιωσω ?
Που πιστευετε οτι θα γινει καλυτερος ελεγχος ?
στον φιλο σου
-
Ευχαριστω!!!!
-
Εκλεισα ενα Toyota Hilux *ελληνικο του 08 μοντελο με 135.000 χιλιομετρα. Αυριο παω να το παρω
Μου στοιχισε λιγο παραπανω μιας και δεν ειναι εισαγωγης βαμενο κτλπ, ελπιζω να αξιζει τα λεφτα του !!
Σας ευχαριστω ολους για την βοηθεια σας.
Μελισσοκομικο. Αγροτικο/Pickup/4x4