-
εχουμε κατι ??????? ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ
-
εχουμε κατι ??????? ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Αυτοκινητάμαξα για Μπράλο και Όθρυ θα μπει τελικά;Για το όθρυς θα μπεί. Το ξέρω σίγουρα και για Αθήνα και για Θεσσαλονίκη
-
Η διαδρομή του Στερεάς Ελλάδος πότε θα ανακοινωθεί;
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Η διαδρομή του Στερεάς Ελλάδος πότε θα ανακοινωθεί;Επισημα, το αργοτερο την επομενη Δευτερα, ανεπισημα, επειδη δεν το θεωρω κανενα κρατικο μυστικο, σε ενημερωνω οτι θα ειναι Βωξιτες-Καρουτες- Προσυλιο (23 χλμ) και Δροσοχωρι -Επταλοφος (22 χλμ) επι δυο.
Φιλικα,
'el-em'
-
Ευχαριστώ.
Απ' ό,τι κατάλαβα θα είναι ακριβώς οι ίδιες με του ιστορικού Ακρόπολις. Σωστά;Τελικά η ΟΜΑΕ, αφού απέκλεισε τις σωστές Καρούτες, δε δέχτηκε ούτε καν το Δροσοχώρι κατήφορο;;;!!! Τι θα γίνει μ' αυτή την ιστορία; Έχω πληροφόρηση ότι και το Αίγιο είχε ζητήσει άλλο από αυτό που του επιτράπηκε τελικά, με αποτέλεσμα πλέον το σύνολο των ασφάλτινων σπριντ κυπέλλου να είναι να αναβάσεις διαρκείας. Σε σύνολο τεσσάρων (Μπράλος, Τρίκαλα, Αίγιο, Δωδώνη) μόνο η Δωδώνη έχει 2 χλμ. κατήφορο και 3-4 χλμ ίσωμα. Όλα τα άλλα είναι ανηφόρες. Είναι 35χ4=140 χλμ. και από αυτά τα 130 είναι ανηφόρες, ποσοστό πάνω από 90%!!!! Τουλάχιστον στην Αμάρυνθο θα τις αφήσουν τις κατηφόρες ή θα την ξεφτιλίσουν κι αυτή;
Υ.Γ. Βλέποντας τα νούμερα, δε νομίζω να υπάρχει άλλη χώρα στον κόσμο με τόση ανηφόρα στα πρωταθλήματά της. Πρέπει να κατέχουμε παγκόσμιο ρεκόρ.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Ευχαριστώ.
Απ' ό,τι κατάλαβα θα είναι ακριβώς οι ίδιες με του ιστορικού Ακρόπολις. Σωστά;Τελικά η ΟΜΑΕ, αφού απέκλεισε τις σωστές Καρούτες, δε δέχτηκε ούτε καν το Δροσοχώρι κατήφορο;;;!!! Τι θα γίνει μ' αυτή την ιστορία; Έχω πληροφόρηση ότι και το Αίγιο είχε ζητήσει άλλο από αυτό που του επιτράπηκε τελικά, με αποτέλεσμα πλέον το σύνολο των ασφάλτινων σπριντ κυπέλλου να είναι να αναβάσεις διαρκείας. Σε σύνολο τεσσάρων (Μπράλος, Τρίκαλα, Αίγιο, Δωδώνη) μόνο η Δωδώνη έχει 2 χλμ. κατήφορο και 3-4 χλμ ίσωμα. Όλα τα άλλα είναι ανηφόρες. Είναι 35χ4=140 χλμ. και από αυτά τα 130 είναι ανηφόρες, ποσοστό πάνω από 90%!!!! Τουλάχιστον στην Αμάρυνθο θα τις αφήσουν τις κατηφόρες ή θα την ξεφτιλίσουν κι αυτή;
Υ.Γ. Βλέποντας τα νούμερα, δε νομίζω να υπάρχει άλλη χώρα στον κόσμο με τόση ανηφόρα στα πρωταθλήματά της. Πρέπει να κατέχουμε παγκόσμιο ρεκόρ.
Οπως τα γραφεις ειναι.
Παντως η προσπαθεια εγινε για το Στερεας, απλα 'κολησε' καπου που δεν μου επιτρεπεται να αναφερω.
Οσο για την Αμαρυνθο, μην ανησυχεις καθολου.
Οι ε.δ. θα ειναι ιδιες ακριβως,(ισως με αλλη σειρα)
Ο εφιαλτης της δισκοπλακας !!!!Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Ευχαριστώ.
Απ' ό,τι κατάλαβα θα είναι ακριβώς οι ίδιες με του ιστορικού Ακρόπολις. Σωστά;Τελικά η ΟΜΑΕ, αφού απέκλεισε τις σωστές Καρούτες, δε δέχτηκε ούτε καν το Δροσοχώρι κατήφορο;;;!!! Τι θα γίνει μ' αυτή την ιστορία; Έχω πληροφόρηση ότι και το Αίγιο είχε ζητήσει άλλο από αυτό που του επιτράπηκε τελικά, με αποτέλεσμα πλέον το σύνολο των ασφάλτινων σπριντ κυπέλλου να είναι να αναβάσεις διαρκείας. Σε σύνολο τεσσάρων (Μπράλος, Τρίκαλα, Αίγιο, Δωδώνη) μόνο η Δωδώνη έχει 2 χλμ. κατήφορο και 3-4 χλμ ίσωμα. Όλα τα άλλα είναι ανηφόρες. Είναι 35χ4=140 χλμ. και από αυτά τα 130 είναι ανηφόρες, ποσοστό πάνω από 90%!!!! Τουλάχιστον στην Αμάρυνθο θα τις αφήσουν τις κατηφόρες ή θα την ξεφτιλίσουν κι αυτή;
Υ.Γ. Βλέποντας τα νούμερα, δε νομίζω να υπάρχει άλλη χώρα στον κόσμο με τόση ανηφόρα στα πρωταθλήματά της. Πρέπει να κατέχουμε παγκόσμιο ρεκόρ.
Οπως τα γραφεις ειναι.
Παντως η προσπαθεια εγινε για το Στερεας, απλα 'κολησε' καπου που δεν μου επιτρεπεται να αναφερω.
Οσο για την Αμαρυνθο, μην ανησυχεις καθολου.
Οι ε.δ. θα ειναι ιδιες ακριβως,(ισως με αλλη σειρα)
Ο εφιαλτης της δισκοπλακας !!!!Φιλικα,
'el-em'
Μια χαρά αντέχουν οι δισκόπλακες στην Αμάρυνθο.. ..μετά τις πέταξα...
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Ευχαριστώ.
Απ' ό,τι κατάλαβα θα είναι ακριβώς οι ίδιες με του ιστορικού Ακρόπολις. Σωστά;Τελικά η ΟΜΑΕ, αφού απέκλεισε τις σωστές Καρούτες, δε δέχτηκε ούτε καν το Δροσοχώρι κατήφορο;;;!!! Τι θα γίνει μ' αυτή την ιστορία; Έχω πληροφόρηση ότι και το Αίγιο είχε ζητήσει άλλο από αυτό που του επιτράπηκε τελικά, με αποτέλεσμα πλέον το σύνολο των ασφάλτινων σπριντ κυπέλλου να είναι να αναβάσεις διαρκείας. Σε σύνολο τεσσάρων (Μπράλος, Τρίκαλα, Αίγιο, Δωδώνη) μόνο η Δωδώνη έχει 2 χλμ. κατήφορο και 3-4 χλμ ίσωμα. Όλα τα άλλα είναι ανηφόρες. Είναι 35χ4=140 χλμ. και από αυτά τα 130 είναι ανηφόρες, ποσοστό πάνω από 90%!!!! Τουλάχιστον στην Αμάρυνθο θα τις αφήσουν τις κατηφόρες ή θα την ξεφτιλίσουν κι αυτή;
Υ.Γ. Βλέποντας τα νούμερα, δε νομίζω να υπάρχει άλλη χώρα στον κόσμο με τόση ανηφόρα στα πρωταθλήματά της. Πρέπει να κατέχουμε παγκόσμιο ρεκόρ.
Οπως τα γραφεις ειναι.
Παντως η προσπαθεια εγινε για το Στερεας, απλα 'κολησε' καπου που δεν μου επιτρεπεται να αναφερω.
Οσο για την Αμαρυνθο, μην ανησυχεις καθολου.
Οι ε.δ. θα ειναι ιδιες ακριβως,(ισως με αλλη σειρα)
Ο εφιαλτης της δισκοπλακας !!!!Φιλικα,
'el-em'
Μια χαρά αντέχουν οι δισκόπλακες στην Αμάρυνθο.. ..μετά τις πέταξα...
Το ξερω, Σπυρο μου, οτι μια χαρα αντεχουν.
Εχουμε κανει και Καραβωμα και αντεξαν!!Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Ευχαριστώ.
Απ' ό,τι κατάλαβα θα είναι ακριβώς οι ίδιες με του ιστορικού Ακρόπολις. Σωστά;Τελικά η ΟΜΑΕ, αφού απέκλεισε τις σωστές Καρούτες, δε δέχτηκε ούτε καν το Δροσοχώρι κατήφορο;;;!!! Τι θα γίνει μ' αυτή την ιστορία; Έχω πληροφόρηση ότι και το Αίγιο είχε ζητήσει άλλο από αυτό που του επιτράπηκε τελικά, με αποτέλεσμα πλέον το σύνολο των ασφάλτινων σπριντ κυπέλλου να είναι να αναβάσεις διαρκείας. Σε σύνολο τεσσάρων (Μπράλος, Τρίκαλα, Αίγιο, Δωδώνη) μόνο η Δωδώνη έχει 2 χλμ. κατήφορο και 3-4 χλμ ίσωμα. Όλα τα άλλα είναι ανηφόρες. Είναι 35χ4=140 χλμ. και από αυτά τα 130 είναι ανηφόρες, ποσοστό πάνω από 90%!!!! Τουλάχιστον στην Αμάρυνθο θα τις αφήσουν τις κατηφόρες ή θα την ξεφτιλίσουν κι αυτή;
Υ.Γ. Βλέποντας τα νούμερα, δε νομίζω να υπάρχει άλλη χώρα στον κόσμο με τόση ανηφόρα στα πρωταθλήματά της. Πρέπει να κατέχουμε παγκόσμιο ρεκόρ.
Οπως τα γραφεις ειναι.
Παντως η προσπαθεια εγινε για το Στερεας, απλα 'κολησε' καπου που δεν μου επιτρεπεται να αναφερω.
Οσο για την Αμαρυνθο, μην ανησυχεις καθολου.
Οι ε.δ. θα ειναι ιδιες ακριβως,(ισως με αλλη σειρα)
Ο εφιαλτης της δισκοπλακας !!!!Φιλικα,
'el-em'
Μια χαρά αντέχουν οι δισκόπλακες στην Αμάρυνθο.. ..μετά τις πέταξα...
Το ξερω, Σπυρο μου, οτι μια χαρα αντεχουν.
Εχουμε κανει και Καραβωμα και αντεξαν!!Φιλικα,
'el-em'
Δεν έχεις κάνει Καράβωμα και Αμάρυνθο με Ν2....σκηνές τρόμου...
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Ευχαριστώ.
Απ' ό,τι κατάλαβα θα είναι ακριβώς οι ίδιες με του ιστορικού Ακρόπολις. Σωστά;Τελικά η ΟΜΑΕ, αφού απέκλεισε τις σωστές Καρούτες, δε δέχτηκε ούτε καν το Δροσοχώρι κατήφορο;;;!!! Τι θα γίνει μ' αυτή την ιστορία; Έχω πληροφόρηση ότι και το Αίγιο είχε ζητήσει άλλο από αυτό που του επιτράπηκε τελικά, με αποτέλεσμα πλέον το σύνολο των ασφάλτινων σπριντ κυπέλλου να είναι να αναβάσεις διαρκείας. Σε σύνολο τεσσάρων (Μπράλος, Τρίκαλα, Αίγιο, Δωδώνη) μόνο η Δωδώνη έχει 2 χλμ. κατήφορο και 3-4 χλμ ίσωμα. Όλα τα άλλα είναι ανηφόρες. Είναι 35χ4=140 χλμ. και από αυτά τα 130 είναι ανηφόρες, ποσοστό πάνω από 90%!!!! Τουλάχιστον στην Αμάρυνθο θα τις αφήσουν τις κατηφόρες ή θα την ξεφτιλίσουν κι αυτή;
Υ.Γ. Βλέποντας τα νούμερα, δε νομίζω να υπάρχει άλλη χώρα στον κόσμο με τόση ανηφόρα στα πρωταθλήματά της. Πρέπει να κατέχουμε παγκόσμιο ρεκόρ.
Οπως τα γραφεις ειναι.
Παντως η προσπαθεια εγινε για το Στερεας, απλα 'κολησε' καπου που δεν μου επιτρεπεται να αναφερω.
Οσο για την Αμαρυνθο, μην ανησυχεις καθολου.
Οι ε.δ. θα ειναι ιδιες ακριβως,(ισως με αλλη σειρα)
Ο εφιαλτης της δισκοπλακας !!!!Φιλικα,
'el-em'
Μια χαρά αντέχουν οι δισκόπλακες στην Αμάρυνθο.. ..μετά τις πέταξα...
Το ξερω, Σπυρο μου, οτι μια χαρα αντεχουν.
Εχουμε κανει και Καραβωμα και αντεξαν!!Φιλικα,
'el-em'
Δεν έχεις κάνει Καράβωμα και Αμάρυνθο με Ν2....σκηνές τρόμου...
Το φανταζομαι, αλλα εχω κανει με 1500 κιλα που δεν εχεις κανει εσυ !!! Χα Χα.
Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Ευχαριστώ.
Απ' ό,τι κατάλαβα θα είναι ακριβώς οι ίδιες με του ιστορικού Ακρόπολις. Σωστά;Τελικά η ΟΜΑΕ, αφού απέκλεισε τις σωστές Καρούτες, δε δέχτηκε ούτε καν το Δροσοχώρι κατήφορο;;;!!! Τι θα γίνει μ' αυτή την ιστορία; Έχω πληροφόρηση ότι και το Αίγιο είχε ζητήσει άλλο από αυτό που του επιτράπηκε τελικά, με αποτέλεσμα πλέον το σύνολο των ασφάλτινων σπριντ κυπέλλου να είναι να αναβάσεις διαρκείας. Σε σύνολο τεσσάρων (Μπράλος, Τρίκαλα, Αίγιο, Δωδώνη) μόνο η Δωδώνη έχει 2 χλμ. κατήφορο και 3-4 χλμ ίσωμα. Όλα τα άλλα είναι ανηφόρες. Είναι 35χ4=140 χλμ. και από αυτά τα 130 είναι ανηφόρες, ποσοστό πάνω από 90%!!!! Τουλάχιστον στην Αμάρυνθο θα τις αφήσουν τις κατηφόρες ή θα την ξεφτιλίσουν κι αυτή;
Υ.Γ. Βλέποντας τα νούμερα, δε νομίζω να υπάρχει άλλη χώρα στον κόσμο με τόση ανηφόρα στα πρωταθλήματά της. Πρέπει να κατέχουμε παγκόσμιο ρεκόρ.
Οπως τα γραφεις ειναι.
Παντως η προσπαθεια εγινε για το Στερεας, απλα 'κολησε' καπου που δεν μου επιτρεπεται να αναφερω.
Οσο για την Αμαρυνθο, μην ανησυχεις καθολου.
Οι ε.δ. θα ειναι ιδιες ακριβως,(ισως με αλλη σειρα)
Ο εφιαλτης της δισκοπλακας !!!!Φιλικα,
'el-em'
Μια χαρά αντέχουν οι δισκόπλακες στην Αμάρυνθο.. ..μετά τις πέταξα...
Το ξερω, Σπυρο μου, οτι μια χαρα αντεχουν.
Εχουμε κανει και Καραβωμα και αντεξαν!!Φιλικα,
'el-em'
Δεν έχεις κάνει Καράβωμα και Αμάρυνθο με Ν2....σκηνές τρόμου...
Το φανταζομαι, αλλα εχω κανει με 1500 κιλα που δεν εχεις κανει εσυ !!! Χα Χα.
Φιλικα,
'el-em'
Τι νομίζεις; Με εμένα και το Νίκο, το 106 κοντά στα 1500 βγαίνει.... χαχαχαχαχαχα
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Ευχαριστώ.
Απ' ό,τι κατάλαβα θα είναι ακριβώς οι ίδιες με του ιστορικού Ακρόπολις. Σωστά;Τελικά η ΟΜΑΕ, αφού απέκλεισε τις σωστές Καρούτες, δε δέχτηκε ούτε καν το Δροσοχώρι κατήφορο;;;!!! Τι θα γίνει μ' αυτή την ιστορία; Έχω πληροφόρηση ότι και το Αίγιο είχε ζητήσει άλλο από αυτό που του επιτράπηκε τελικά, με αποτέλεσμα πλέον το σύνολο των ασφάλτινων σπριντ κυπέλλου να είναι να αναβάσεις διαρκείας. Σε σύνολο τεσσάρων (Μπράλος, Τρίκαλα, Αίγιο, Δωδώνη) μόνο η Δωδώνη έχει 2 χλμ. κατήφορο και 3-4 χλμ ίσωμα. Όλα τα άλλα είναι ανηφόρες. Είναι 35χ4=140 χλμ. και από αυτά τα 130 είναι ανηφόρες, ποσοστό πάνω από 90%!!!! Τουλάχιστον στην Αμάρυνθο θα τις αφήσουν τις κατηφόρες ή θα την ξεφτιλίσουν κι αυτή;
Υ.Γ. Βλέποντας τα νούμερα, δε νομίζω να υπάρχει άλλη χώρα στον κόσμο με τόση ανηφόρα στα πρωταθλήματά της. Πρέπει να κατέχουμε παγκόσμιο ρεκόρ.
Οπως τα γραφεις ειναι.
Παντως η προσπαθεια εγινε για το Στερεας, απλα 'κολησε' καπου που δεν μου επιτρεπεται να αναφερω.
Οσο για την Αμαρυνθο, μην ανησυχεις καθολου.
Οι ε.δ. θα ειναι ιδιες ακριβως,(ισως με αλλη σειρα)
Ο εφιαλτης της δισκοπλακας !!!!Φιλικα,
'el-em'
Μια χαρά αντέχουν οι δισκόπλακες στην Αμάρυνθο.. ..μετά τις πέταξα...
Το ξερω, Σπυρο μου, οτι μια χαρα αντεχουν.
Εχουμε κανει και Καραβωμα και αντεξαν!!Φιλικα,
'el-em'
Δεν έχεις κάνει Καράβωμα και Αμάρυνθο με Ν2....σκηνές τρόμου...
Το φανταζομαι, αλλα εχω κανει με 1500 κιλα που δεν εχεις κανει εσυ !!! Χα Χα.
Φιλικα,
'el-em'
Τι νομίζεις; Με εμένα και το Νίκο, το 106 κοντά στα 1500 βγαίνει.... χαχαχαχαχαχα
Να αδυνατισετε !!!
Αν βαλουμε και το πληρωμα, τοτε εμεις ημασταν 1600 !!!Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Οπως τα γραφεις ειναι.
Παντως η προσπαθεια εγινε για το Στερεας, απλα 'κολησε' καπου που δεν μου επιτρεπεται να αναφερω.
Οσο για την Αμαρυνθο, μην ανησυχεις καθολου.
Οι ε.δ. θα ειναι ιδιες ακριβως,(ισως με αλλη σειρα)
Ο εφιαλτης της δισκοπλακας !!!!Φιλικα,
'el-em'
Ευχαριστώ.
Γνωρίζω ότι έγινε προσπάθεια. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι αυτή τη συνεχή άρνηση από την πλευρά της ΟΜΑΕ. Από τη στιγμή που 'φεύγουν' τα ιστορικά από τη μέση και πάνε στο Ι.Ρ.Α., άρα δεν τίθεται πια πρόβλημα φρένων, η αρχική κατηφορική σχεδίαση θα ήταν ο καλύτερος χωμάτινος αγώνας που μπορεί να γίνει στην Ελλάδα. Τώρα που δεν υπάρχουν ιστορικά, με ποιο σκεπτικό υπήρξε άρνηση; Τα περί ασφαλείας δε στέκουν. Κανένας θάνατος και κανένας από τους σοβαρούς τραυματισμούς που έχουν γίνει τα τελευταία 20 χρόνια δεν έχει γίνει σε κατήφορο. Ούτε ένας. Στατιστικά, αυτή η φοβία αποδεικνύεται εντελώς λανθασμένη.
Όσον αφορά την Αμάρυνθο, πάντως, δε νομίζω να χάλαγε κανέναν αν γίνονταν και οι δύο από τρεις φορές. Τις είδα στα ινκαρ του sp0+ και του Γκύζη και ειδικά η πρώτη θυμίζει κάτι φοβερές ειδικές που έχουν στην Ιταλία. -
Γι αυτό πάμε από το κακο στο χειρότερο
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Οπως τα γραφεις ειναι.
Παντως η προσπαθεια εγινε για το Στερεας, απλα 'κολησε' καπου που δεν μου επιτρεπεται να αναφερω.
Οσο για την Αμαρυνθο, μην ανησυχεις καθολου.
Οι ε.δ. θα ειναι ιδιες ακριβως,(ισως με αλλη σειρα)
Ο εφιαλτης της δισκοπλακας !!!!Φιλικα,
'el-em'
Ευχαριστώ.
Γνωρίζω ότι έγινε προσπάθεια. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι αυτή τη συνεχή άρνηση από την πλευρά της ΟΜΑΕ. Από τη στιγμή που 'φεύγουν' τα ιστορικά από τη μέση και πάνε στο Ι.Ρ.Α., άρα δεν τίθεται πια πρόβλημα φρένων, η αρχική κατηφορική σχεδίαση θα ήταν ο καλύτερος χωμάτινος αγώνας που μπορεί να γίνει στην Ελλάδα. Τώρα που δεν υπάρχουν ιστορικά, με ποιο σκεπτικό υπήρξε άρνηση; Τα περί ασφαλείας δε στέκουν. Κανένας θάνατος και κανένας από τους σοβαρούς τραυματισμούς που έχουν γίνει τα τελευταία 20 χρόνια δεν έχει γίνει σε κατήφορο. Ούτε ένας. Στατιστικά, αυτή η φοβία αποδεικνύεται εντελώς λανθασμένη.
Όσον αφορά την Αμάρυνθο, πάντως, δε νομίζω να χάλαγε κανέναν αν γίνονταν και οι δύο από τρεις φορές. Τις είδα στα ινκαρ του sp0+ και του Γκύζη και ειδικά η πρώτη θυμίζει κάτι φοβερές ειδικές που έχουν στην Ιταλία.Οσο αφορά το Στ. Ελλάδος, δεν θα διαφωνίσω πουθενά.
Οσο αφορά το Αμαρύνθου, με την σχεδίαση που θέλουμε (/λω) να έχει φέτος ο αγώνας (μακάρι να τα καταφέρουμε/ω) δεν μπορεί να έχει 2 Χ 3.
Ο νοων νοείτο.Φιλικά,
'el-em'
-
Δεν ξέρω άν έχει ποσταριστεί αλλού
http://www.omae-epa.gr/pressrelease/1371
υπάρχει κάποια επιπλέον πληροφορία?
Η πρώτη ειδική θα είναι απογευματινή και μετά θα έχει εκκίνηση? ή κάτι άλλο, αυτό κατάλαβα απο την ανακοίνωση -
Ο χρήστης john skandalis έγραψε:
Δεν ξέρω άν έχει ποσταριστεί αλλού
http://www.omae-epa.gr/pressrelease/1371
υπάρχει κάποια επιπλέον πληροφορία?
Η πρώτη ειδική θα είναι απογευματινή και μετά θα έχει εκκίνηση? ή κάτι άλλο, αυτό κατάλαβα απο την ανακοίνωσηΔύο ερωτήσεις προς el-em
- Ο Τεχνικός Έλεγχος θα είναι Σάββατο πριν την απογευματινή Ε.Δ.;
- Οι αναγνωρίσεις θα επιτρέπονται το Σάββατο πριν την απογευματινή Ε.Δ. και αν ναι μέχρι ποια ώρα;
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Δεν ξέρω άν έχει ποσταριστεί αλλού
http://www.omae-epa.gr/pressrelease/1371
υπάρχει κάποια επιπλέον πληροφορία?
Η πρώτη ειδική θα είναι απογευματινή και μετά θα έχει εκκίνηση? ή κάτι άλλο, αυτό κατάλαβα απο την ανακοίνωσηΔύο ερωτήσεις προς el-em
- Ο Τεχνικός Έλεγχος θα είναι Σάββατο πριν την απογευματινή Ε.Δ.;
- Οι αναγνωρίσεις θα επιτρέπονται το Σάββατο πριν την απογευματινή Ε.Δ. και αν ναι μέχρι ποια ώρα;
1.Ο Τεχνικος Ελεγχος θα γινει στην παραλια της Αμαρυνθου το Σαββατο μεταξυ 10.00 και 14.00.
2.Οι αναγνωρισεις θα επιτρεπονται μεχρι τις 15.00, ουτως ωστε να 'κλεισει' η ε.δ. στην κυκλοφορία και να αρχισει να επανδρωνεται, μιας που στις 16.53 θα ξεκινησει το πρωτο αυτοκινητο.Οσο αφορα την ερωτηση του κ Σκανδαλη, οντως καλα καταλαβε. Απογευματινη ε.δ. - 45λεπτο Service - Ραμπα εκκινησης - Park Ferme.
Περιττο να αναφερω οτι ο αγωνας θα εχει Super Rally.
Εαν μπειτε στο site του Σωματειου μας (http://www.agonistiko.gr) και στο τετραγωνακι του Φθινοπωρινου ραλλυ Αμαρυνθου πατησετε το 'περισσοτερα' θα μπορεσετε να διαβασετε τον κανονισμο και το ωραριο που ειναι ηδη δημοσιευμενα.Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
1.Ο Τεχνικος Ελεγχος θα γινει στην παραλια της Αμαρυνθου το Σαββατο μεταξυ 10.00 και 14.00.
2.Οι αναγνωρισεις θα επιτρεπονται μεχρι τις 15.00, ουτως ωστε να 'κλεισει' η ε.δ. στην κυκλοφορία και να αρχισει να επανδρωνεται, μιας που στις 16.53 θα ξεκινησει το πρωτο αυτοκινητο.Οσο αφορα την ερωτηση του κ Σκανδαλη, οντως καλα καταλαβε. Απογευματινη ε.δ. - 45λεπτο Service - Ραμπα εκκινησης - Park Ferme.
Περιττο να αναφερω οτι ο αγωνας θα εχει Super Rally.
Εαν μπειτε στο site του Σωματειου μας (http://www.agonistiko.gr) και στο τετραγωνακι του Φθινοπωρινου ραλλυ Αμαρυνθου πατησετε το 'περισσοτερα' θα μπορεσετε να διαβασετε τον κανονισμο που ειναι ηδη δημοσιευμενος.Φιλικα,
'el-em'
Ευχαριστώ.
-
http://www.aop.gr/?section=637&language ... tail1541=1
Το βάζω εδώ για χάρη του συνοδηγού μου που είναι από την Πάτρα και επειδή του έχω υποσχεθεί να πάω και δε μου αρέσει να τρέχω μόνος μου. Εκδόθηκε χθες, δεν υπάρχει ούτε στο σάιτ της ΟΜΑΕ, ούτε πουθενά αλλού. Την κριτική για τη γενικότερη προβολή του αγώνα την αφήνω σε άλλον. Εγώ θα πω μόνο ότι η ειδική ξεκινάει με ανηφόρα με μέτριες στροφές που συνδέονται από μικρές ευθείες, συνεχίζεται σχεδόν επίπεδη για λίγο με διαφόρων ειδών στροφές και τελειώνει με ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον και γρήγορο κατηφορικό κομμάτι. Είναι πολύ κοντά στην Πάτρα και κυκλώνει εύκολα κατηφορίζοντας την ανάβαση Πιτίτσας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2014