Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2014
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2014
    • 1 / 1
    Ελληνικοί Αγώνες
    7
    20
    235
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andreasdekis last edited by

      εχουμε κατι ??????? ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        andreasdekis last edited by

        εχουμε κατι ??????? ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antopc last edited by

          Ο χρήστης scn έγραψε:
          Αυτοκινητάμαξα για Μπράλο και Όθρυ θα μπει τελικά;

          Για το όθρυς θα μπεί. Το ξέρω σίγουρα και για Αθήνα και για Θεσσαλονίκη

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            scn last edited by

            Η διαδρομή του Στερεάς Ελλάδος πότε θα ανακοινωθεί;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              el-em last edited by

              Ο χρήστης scn έγραψε:
              Η διαδρομή του Στερεάς Ελλάδος πότε θα ανακοινωθεί;

              Επισημα, το αργοτερο την επομενη Δευτερα, ανεπισημα, επειδη δεν το θεωρω κανενα κρατικο μυστικο, σε ενημερωνω οτι θα ειναι Βωξιτες-Καρουτες- Προσυλιο (23 χλμ) και Δροσοχωρι -Επταλοφος (22 χλμ) επι δυο.

              Φιλικα,

              'el-em'

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                scn last edited by

                Ευχαριστώ.
                Απ' ό,τι κατάλαβα θα είναι ακριβώς οι ίδιες με του ιστορικού Ακρόπολις. Σωστά;

                Τελικά η ΟΜΑΕ, αφού απέκλεισε τις σωστές Καρούτες, δε δέχτηκε ούτε καν το Δροσοχώρι κατήφορο;;;!!! Τι θα γίνει μ' αυτή την ιστορία; Έχω πληροφόρηση ότι και το Αίγιο είχε ζητήσει άλλο από αυτό που του επιτράπηκε τελικά, με αποτέλεσμα πλέον το σύνολο των ασφάλτινων σπριντ κυπέλλου να είναι να αναβάσεις διαρκείας. Σε σύνολο τεσσάρων (Μπράλος, Τρίκαλα, Αίγιο, Δωδώνη) μόνο η Δωδώνη έχει 2 χλμ. κατήφορο και 3-4 χλμ ίσωμα. Όλα τα άλλα είναι ανηφόρες. Είναι 35χ4=140 χλμ. και από αυτά τα 130 είναι ανηφόρες, ποσοστό πάνω από 90%!!!! Τουλάχιστον στην Αμάρυνθο θα τις αφήσουν τις κατηφόρες ή θα την ξεφτιλίσουν κι αυτή;

                Υ.Γ. Βλέποντας τα νούμερα, δε νομίζω να υπάρχει άλλη χώρα στον κόσμο με τόση ανηφόρα στα πρωταθλήματά της. Πρέπει να κατέχουμε παγκόσμιο ρεκόρ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  el-em last edited by

                  Ο χρήστης scn έγραψε:
                  Ευχαριστώ.
                  Απ' ό,τι κατάλαβα θα είναι ακριβώς οι ίδιες με του ιστορικού Ακρόπολις. Σωστά;

                  Τελικά η ΟΜΑΕ, αφού απέκλεισε τις σωστές Καρούτες, δε δέχτηκε ούτε καν το Δροσοχώρι κατήφορο;;;!!! Τι θα γίνει μ' αυτή την ιστορία; Έχω πληροφόρηση ότι και το Αίγιο είχε ζητήσει άλλο από αυτό που του επιτράπηκε τελικά, με αποτέλεσμα πλέον το σύνολο των ασφάλτινων σπριντ κυπέλλου να είναι να αναβάσεις διαρκείας. Σε σύνολο τεσσάρων (Μπράλος, Τρίκαλα, Αίγιο, Δωδώνη) μόνο η Δωδώνη έχει 2 χλμ. κατήφορο και 3-4 χλμ ίσωμα. Όλα τα άλλα είναι ανηφόρες. Είναι 35χ4=140 χλμ. και από αυτά τα 130 είναι ανηφόρες, ποσοστό πάνω από 90%!!!! Τουλάχιστον στην Αμάρυνθο θα τις αφήσουν τις κατηφόρες ή θα την ξεφτιλίσουν κι αυτή;

                  Υ.Γ. Βλέποντας τα νούμερα, δε νομίζω να υπάρχει άλλη χώρα στον κόσμο με τόση ανηφόρα στα πρωταθλήματά της. Πρέπει να κατέχουμε παγκόσμιο ρεκόρ.

                  Οπως τα γραφεις ειναι.
                  Παντως η προσπαθεια εγινε για το Στερεας, απλα 'κολησε' καπου που δεν μου επιτρεπεται να αναφερω.
                  Οσο για την Αμαρυνθο, μην ανησυχεις καθολου.
                  Οι ε.δ. θα ειναι ιδιες ακριβως,(ισως με αλλη σειρα)
                  Ο εφιαλτης της δισκοπλακας !!!!

                  Φιλικα,

                  'el-em'

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sp0 last edited by

                    Ο χρήστης el-em έγραψε:

                    Ευχαριστώ.
                    Απ' ό,τι κατάλαβα θα είναι ακριβώς οι ίδιες με του ιστορικού Ακρόπολις. Σωστά;

                    Τελικά η ΟΜΑΕ, αφού απέκλεισε τις σωστές Καρούτες, δε δέχτηκε ούτε καν το Δροσοχώρι κατήφορο;;;!!! Τι θα γίνει μ' αυτή την ιστορία; Έχω πληροφόρηση ότι και το Αίγιο είχε ζητήσει άλλο από αυτό που του επιτράπηκε τελικά, με αποτέλεσμα πλέον το σύνολο των ασφάλτινων σπριντ κυπέλλου να είναι να αναβάσεις διαρκείας. Σε σύνολο τεσσάρων (Μπράλος, Τρίκαλα, Αίγιο, Δωδώνη) μόνο η Δωδώνη έχει 2 χλμ. κατήφορο και 3-4 χλμ ίσωμα. Όλα τα άλλα είναι ανηφόρες. Είναι 35χ4=140 χλμ. και από αυτά τα 130 είναι ανηφόρες, ποσοστό πάνω από 90%!!!! Τουλάχιστον στην Αμάρυνθο θα τις αφήσουν τις κατηφόρες ή θα την ξεφτιλίσουν κι αυτή;

                    Υ.Γ. Βλέποντας τα νούμερα, δε νομίζω να υπάρχει άλλη χώρα στον κόσμο με τόση ανηφόρα στα πρωταθλήματά της. Πρέπει να κατέχουμε παγκόσμιο ρεκόρ.

                    Οπως τα γραφεις ειναι.
                    Παντως η προσπαθεια εγινε για το Στερεας, απλα 'κολησε' καπου που δεν μου επιτρεπεται να αναφερω.
                    Οσο για την Αμαρυνθο, μην ανησυχεις καθολου.
                    Οι ε.δ. θα ειναι ιδιες ακριβως,(ισως με αλλη σειρα)
                    Ο εφιαλτης της δισκοπλακας !!!!

                    Φιλικα,

                    'el-em'

                    Μια χαρά αντέχουν οι δισκόπλακες στην Αμάρυνθο.. ..μετά τις πέταξα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      el-em last edited by

                      Ο χρήστης sp0+ έγραψε:

                      Ευχαριστώ.
                      Απ' ό,τι κατάλαβα θα είναι ακριβώς οι ίδιες με του ιστορικού Ακρόπολις. Σωστά;

                      Τελικά η ΟΜΑΕ, αφού απέκλεισε τις σωστές Καρούτες, δε δέχτηκε ούτε καν το Δροσοχώρι κατήφορο;;;!!! Τι θα γίνει μ' αυτή την ιστορία; Έχω πληροφόρηση ότι και το Αίγιο είχε ζητήσει άλλο από αυτό που του επιτράπηκε τελικά, με αποτέλεσμα πλέον το σύνολο των ασφάλτινων σπριντ κυπέλλου να είναι να αναβάσεις διαρκείας. Σε σύνολο τεσσάρων (Μπράλος, Τρίκαλα, Αίγιο, Δωδώνη) μόνο η Δωδώνη έχει 2 χλμ. κατήφορο και 3-4 χλμ ίσωμα. Όλα τα άλλα είναι ανηφόρες. Είναι 35χ4=140 χλμ. και από αυτά τα 130 είναι ανηφόρες, ποσοστό πάνω από 90%!!!! Τουλάχιστον στην Αμάρυνθο θα τις αφήσουν τις κατηφόρες ή θα την ξεφτιλίσουν κι αυτή;

                      Υ.Γ. Βλέποντας τα νούμερα, δε νομίζω να υπάρχει άλλη χώρα στον κόσμο με τόση ανηφόρα στα πρωταθλήματά της. Πρέπει να κατέχουμε παγκόσμιο ρεκόρ.

                      Οπως τα γραφεις ειναι.
                      Παντως η προσπαθεια εγινε για το Στερεας, απλα 'κολησε' καπου που δεν μου επιτρεπεται να αναφερω.
                      Οσο για την Αμαρυνθο, μην ανησυχεις καθολου.
                      Οι ε.δ. θα ειναι ιδιες ακριβως,(ισως με αλλη σειρα)
                      Ο εφιαλτης της δισκοπλακας !!!!

                      Φιλικα,

                      'el-em'

                      Μια χαρά αντέχουν οι δισκόπλακες στην Αμάρυνθο.. ..μετά τις πέταξα...

                      Το ξερω, Σπυρο μου, οτι μια χαρα αντεχουν.
                      Εχουμε κανει και Καραβωμα και αντεξαν!!

                      Φιλικα,

                      'el-em'

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sp0 last edited by

                        Ο χρήστης el-em έγραψε:

                        Ευχαριστώ.
                        Απ' ό,τι κατάλαβα θα είναι ακριβώς οι ίδιες με του ιστορικού Ακρόπολις. Σωστά;

                        Τελικά η ΟΜΑΕ, αφού απέκλεισε τις σωστές Καρούτες, δε δέχτηκε ούτε καν το Δροσοχώρι κατήφορο;;;!!! Τι θα γίνει μ' αυτή την ιστορία; Έχω πληροφόρηση ότι και το Αίγιο είχε ζητήσει άλλο από αυτό που του επιτράπηκε τελικά, με αποτέλεσμα πλέον το σύνολο των ασφάλτινων σπριντ κυπέλλου να είναι να αναβάσεις διαρκείας. Σε σύνολο τεσσάρων (Μπράλος, Τρίκαλα, Αίγιο, Δωδώνη) μόνο η Δωδώνη έχει 2 χλμ. κατήφορο και 3-4 χλμ ίσωμα. Όλα τα άλλα είναι ανηφόρες. Είναι 35χ4=140 χλμ. και από αυτά τα 130 είναι ανηφόρες, ποσοστό πάνω από 90%!!!! Τουλάχιστον στην Αμάρυνθο θα τις αφήσουν τις κατηφόρες ή θα την ξεφτιλίσουν κι αυτή;

                        Υ.Γ. Βλέποντας τα νούμερα, δε νομίζω να υπάρχει άλλη χώρα στον κόσμο με τόση ανηφόρα στα πρωταθλήματά της. Πρέπει να κατέχουμε παγκόσμιο ρεκόρ.

                        Οπως τα γραφεις ειναι.
                        Παντως η προσπαθεια εγινε για το Στερεας, απλα 'κολησε' καπου που δεν μου επιτρεπεται να αναφερω.
                        Οσο για την Αμαρυνθο, μην ανησυχεις καθολου.
                        Οι ε.δ. θα ειναι ιδιες ακριβως,(ισως με αλλη σειρα)
                        Ο εφιαλτης της δισκοπλακας !!!!

                        Φιλικα,

                        'el-em'

                        Μια χαρά αντέχουν οι δισκόπλακες στην Αμάρυνθο.. ..μετά τις πέταξα...

                        Το ξερω, Σπυρο μου, οτι μια χαρα αντεχουν.
                        Εχουμε κανει και Καραβωμα και αντεξαν!!

                        Φιλικα,

                        'el-em'

                        Δεν έχεις κάνει Καράβωμα και Αμάρυνθο με Ν2....σκηνές τρόμου...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          el-em last edited by

                          Ο χρήστης sp0+ έγραψε:

                          Ευχαριστώ.
                          Απ' ό,τι κατάλαβα θα είναι ακριβώς οι ίδιες με του ιστορικού Ακρόπολις. Σωστά;

                          Τελικά η ΟΜΑΕ, αφού απέκλεισε τις σωστές Καρούτες, δε δέχτηκε ούτε καν το Δροσοχώρι κατήφορο;;;!!! Τι θα γίνει μ' αυτή την ιστορία; Έχω πληροφόρηση ότι και το Αίγιο είχε ζητήσει άλλο από αυτό που του επιτράπηκε τελικά, με αποτέλεσμα πλέον το σύνολο των ασφάλτινων σπριντ κυπέλλου να είναι να αναβάσεις διαρκείας. Σε σύνολο τεσσάρων (Μπράλος, Τρίκαλα, Αίγιο, Δωδώνη) μόνο η Δωδώνη έχει 2 χλμ. κατήφορο και 3-4 χλμ ίσωμα. Όλα τα άλλα είναι ανηφόρες. Είναι 35χ4=140 χλμ. και από αυτά τα 130 είναι ανηφόρες, ποσοστό πάνω από 90%!!!! Τουλάχιστον στην Αμάρυνθο θα τις αφήσουν τις κατηφόρες ή θα την ξεφτιλίσουν κι αυτή;

                          Υ.Γ. Βλέποντας τα νούμερα, δε νομίζω να υπάρχει άλλη χώρα στον κόσμο με τόση ανηφόρα στα πρωταθλήματά της. Πρέπει να κατέχουμε παγκόσμιο ρεκόρ.

                          Οπως τα γραφεις ειναι.
                          Παντως η προσπαθεια εγινε για το Στερεας, απλα 'κολησε' καπου που δεν μου επιτρεπεται να αναφερω.
                          Οσο για την Αμαρυνθο, μην ανησυχεις καθολου.
                          Οι ε.δ. θα ειναι ιδιες ακριβως,(ισως με αλλη σειρα)
                          Ο εφιαλτης της δισκοπλακας !!!!

                          Φιλικα,

                          'el-em'

                          Μια χαρά αντέχουν οι δισκόπλακες στην Αμάρυνθο.. ..μετά τις πέταξα...

                          Το ξερω, Σπυρο μου, οτι μια χαρα αντεχουν.
                          Εχουμε κανει και Καραβωμα και αντεξαν!!

                          Φιλικα,

                          'el-em'

                          Δεν έχεις κάνει Καράβωμα και Αμάρυνθο με Ν2....σκηνές τρόμου...

                          Το φανταζομαι, αλλα εχω κανει με 1500 κιλα που δεν εχεις κανει εσυ !!! Χα Χα.

                          Φιλικα,

                          'el-em'

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sp0 last edited by

                            Ο χρήστης el-em έγραψε:

                            Ευχαριστώ.
                            Απ' ό,τι κατάλαβα θα είναι ακριβώς οι ίδιες με του ιστορικού Ακρόπολις. Σωστά;

                            Τελικά η ΟΜΑΕ, αφού απέκλεισε τις σωστές Καρούτες, δε δέχτηκε ούτε καν το Δροσοχώρι κατήφορο;;;!!! Τι θα γίνει μ' αυτή την ιστορία; Έχω πληροφόρηση ότι και το Αίγιο είχε ζητήσει άλλο από αυτό που του επιτράπηκε τελικά, με αποτέλεσμα πλέον το σύνολο των ασφάλτινων σπριντ κυπέλλου να είναι να αναβάσεις διαρκείας. Σε σύνολο τεσσάρων (Μπράλος, Τρίκαλα, Αίγιο, Δωδώνη) μόνο η Δωδώνη έχει 2 χλμ. κατήφορο και 3-4 χλμ ίσωμα. Όλα τα άλλα είναι ανηφόρες. Είναι 35χ4=140 χλμ. και από αυτά τα 130 είναι ανηφόρες, ποσοστό πάνω από 90%!!!! Τουλάχιστον στην Αμάρυνθο θα τις αφήσουν τις κατηφόρες ή θα την ξεφτιλίσουν κι αυτή;

                            Υ.Γ. Βλέποντας τα νούμερα, δε νομίζω να υπάρχει άλλη χώρα στον κόσμο με τόση ανηφόρα στα πρωταθλήματά της. Πρέπει να κατέχουμε παγκόσμιο ρεκόρ.

                            Οπως τα γραφεις ειναι.
                            Παντως η προσπαθεια εγινε για το Στερεας, απλα 'κολησε' καπου που δεν μου επιτρεπεται να αναφερω.
                            Οσο για την Αμαρυνθο, μην ανησυχεις καθολου.
                            Οι ε.δ. θα ειναι ιδιες ακριβως,(ισως με αλλη σειρα)
                            Ο εφιαλτης της δισκοπλακας !!!!

                            Φιλικα,

                            'el-em'

                            Μια χαρά αντέχουν οι δισκόπλακες στην Αμάρυνθο.. ..μετά τις πέταξα...

                            Το ξερω, Σπυρο μου, οτι μια χαρα αντεχουν.
                            Εχουμε κανει και Καραβωμα και αντεξαν!!

                            Φιλικα,

                            'el-em'

                            Δεν έχεις κάνει Καράβωμα και Αμάρυνθο με Ν2....σκηνές τρόμου...

                            Το φανταζομαι, αλλα εχω κανει με 1500 κιλα που δεν εχεις κανει εσυ !!! Χα Χα.

                            Φιλικα,

                            'el-em'

                            Τι νομίζεις; Με εμένα και το Νίκο, το 106 κοντά στα 1500 βγαίνει.... χαχαχαχαχαχα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              el-em last edited by

                              Ο χρήστης sp0+ έγραψε:

                              Ευχαριστώ.
                              Απ' ό,τι κατάλαβα θα είναι ακριβώς οι ίδιες με του ιστορικού Ακρόπολις. Σωστά;

                              Τελικά η ΟΜΑΕ, αφού απέκλεισε τις σωστές Καρούτες, δε δέχτηκε ούτε καν το Δροσοχώρι κατήφορο;;;!!! Τι θα γίνει μ' αυτή την ιστορία; Έχω πληροφόρηση ότι και το Αίγιο είχε ζητήσει άλλο από αυτό που του επιτράπηκε τελικά, με αποτέλεσμα πλέον το σύνολο των ασφάλτινων σπριντ κυπέλλου να είναι να αναβάσεις διαρκείας. Σε σύνολο τεσσάρων (Μπράλος, Τρίκαλα, Αίγιο, Δωδώνη) μόνο η Δωδώνη έχει 2 χλμ. κατήφορο και 3-4 χλμ ίσωμα. Όλα τα άλλα είναι ανηφόρες. Είναι 35χ4=140 χλμ. και από αυτά τα 130 είναι ανηφόρες, ποσοστό πάνω από 90%!!!! Τουλάχιστον στην Αμάρυνθο θα τις αφήσουν τις κατηφόρες ή θα την ξεφτιλίσουν κι αυτή;

                              Υ.Γ. Βλέποντας τα νούμερα, δε νομίζω να υπάρχει άλλη χώρα στον κόσμο με τόση ανηφόρα στα πρωταθλήματά της. Πρέπει να κατέχουμε παγκόσμιο ρεκόρ.

                              Οπως τα γραφεις ειναι.
                              Παντως η προσπαθεια εγινε για το Στερεας, απλα 'κολησε' καπου που δεν μου επιτρεπεται να αναφερω.
                              Οσο για την Αμαρυνθο, μην ανησυχεις καθολου.
                              Οι ε.δ. θα ειναι ιδιες ακριβως,(ισως με αλλη σειρα)
                              Ο εφιαλτης της δισκοπλακας !!!!

                              Φιλικα,

                              'el-em'

                              Μια χαρά αντέχουν οι δισκόπλακες στην Αμάρυνθο.. ..μετά τις πέταξα...

                              Το ξερω, Σπυρο μου, οτι μια χαρα αντεχουν.
                              Εχουμε κανει και Καραβωμα και αντεξαν!!

                              Φιλικα,

                              'el-em'

                              Δεν έχεις κάνει Καράβωμα και Αμάρυνθο με Ν2....σκηνές τρόμου...

                              Το φανταζομαι, αλλα εχω κανει με 1500 κιλα που δεν εχεις κανει εσυ !!! Χα Χα.

                              Φιλικα,

                              'el-em'

                              Τι νομίζεις; Με εμένα και το Νίκο, το 106 κοντά στα 1500 βγαίνει.... χαχαχαχαχαχα

                              Να αδυνατισετε !!!
                              Αν βαλουμε και το πληρωμα, τοτε εμεις ημασταν 1600 !!!

                              Φιλικα,

                              'el-em'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                scn last edited by

                                Ο χρήστης el-em έγραψε:

                                Οπως τα γραφεις ειναι.
                                Παντως η προσπαθεια εγινε για το Στερεας, απλα 'κολησε' καπου που δεν μου επιτρεπεται να αναφερω.
                                Οσο για την Αμαρυνθο, μην ανησυχεις καθολου.
                                Οι ε.δ. θα ειναι ιδιες ακριβως,(ισως με αλλη σειρα)
                                Ο εφιαλτης της δισκοπλακας !!!!

                                Φιλικα,

                                'el-em'

                                Ευχαριστώ.
                                Γνωρίζω ότι έγινε προσπάθεια. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι αυτή τη συνεχή άρνηση από την πλευρά της ΟΜΑΕ. Από τη στιγμή που 'φεύγουν' τα ιστορικά από τη μέση και πάνε στο Ι.Ρ.Α., άρα δεν τίθεται πια πρόβλημα φρένων, η αρχική κατηφορική σχεδίαση θα ήταν ο καλύτερος χωμάτινος αγώνας που μπορεί να γίνει στην Ελλάδα. Τώρα που δεν υπάρχουν ιστορικά, με ποιο σκεπτικό υπήρξε άρνηση; Τα περί ασφαλείας δε στέκουν. Κανένας θάνατος και κανένας από τους σοβαρούς τραυματισμούς που έχουν γίνει τα τελευταία 20 χρόνια δεν έχει γίνει σε κατήφορο. Ούτε ένας. Στατιστικά, αυτή η φοβία αποδεικνύεται εντελώς λανθασμένη.
                                Όσον αφορά την Αμάρυνθο, πάντως, δε νομίζω να χάλαγε κανέναν αν γίνονταν και οι δύο από τρεις φορές. Τις είδα στα ινκαρ του sp0+ και του Γκύζη και ειδικά η πρώτη θυμίζει κάτι φοβερές ειδικές που έχουν στην Ιταλία.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pirelli-2002 last edited by

                                  Γι αυτό πάμε από το κακο στο χειρότερο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    el-em last edited by

                                    Ο χρήστης scn έγραψε:

                                    Οπως τα γραφεις ειναι.
                                    Παντως η προσπαθεια εγινε για το Στερεας, απλα 'κολησε' καπου που δεν μου επιτρεπεται να αναφερω.
                                    Οσο για την Αμαρυνθο, μην ανησυχεις καθολου.
                                    Οι ε.δ. θα ειναι ιδιες ακριβως,(ισως με αλλη σειρα)
                                    Ο εφιαλτης της δισκοπλακας !!!!

                                    Φιλικα,

                                    'el-em'

                                    Ευχαριστώ.
                                    Γνωρίζω ότι έγινε προσπάθεια. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι αυτή τη συνεχή άρνηση από την πλευρά της ΟΜΑΕ. Από τη στιγμή που 'φεύγουν' τα ιστορικά από τη μέση και πάνε στο Ι.Ρ.Α., άρα δεν τίθεται πια πρόβλημα φρένων, η αρχική κατηφορική σχεδίαση θα ήταν ο καλύτερος χωμάτινος αγώνας που μπορεί να γίνει στην Ελλάδα. Τώρα που δεν υπάρχουν ιστορικά, με ποιο σκεπτικό υπήρξε άρνηση; Τα περί ασφαλείας δε στέκουν. Κανένας θάνατος και κανένας από τους σοβαρούς τραυματισμούς που έχουν γίνει τα τελευταία 20 χρόνια δεν έχει γίνει σε κατήφορο. Ούτε ένας. Στατιστικά, αυτή η φοβία αποδεικνύεται εντελώς λανθασμένη.
                                    Όσον αφορά την Αμάρυνθο, πάντως, δε νομίζω να χάλαγε κανέναν αν γίνονταν και οι δύο από τρεις φορές. Τις είδα στα ινκαρ του sp0+ και του Γκύζη και ειδικά η πρώτη θυμίζει κάτι φοβερές ειδικές που έχουν στην Ιταλία.

                                    Οσο αφορά το Στ. Ελλάδος, δεν θα διαφωνίσω πουθενά.
                                    Οσο αφορά το Αμαρύνθου, με την σχεδίαση που θέλουμε (/λω) να έχει φέτος ο αγώνας (μακάρι να τα καταφέρουμε/ω) δεν μπορεί να έχει 2 Χ 3.
                                    Ο νοων νοείτο.

                                    Φιλικά,

                                    'el-em'

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      john-skandalis last edited by

                                      Δεν ξέρω άν έχει ποσταριστεί αλλού
                                      http://www.omae-epa.gr/pressrelease/1371
                                      υπάρχει κάποια επιπλέον πληροφορία?
                                      Η πρώτη ειδική θα είναι απογευματινή και μετά θα έχει εκκίνηση? ή κάτι άλλο, αυτό κατάλαβα απο την ανακοίνωση

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        scn last edited by

                                        Ο χρήστης john skandalis έγραψε:
                                        Δεν ξέρω άν έχει ποσταριστεί αλλού
                                        http://www.omae-epa.gr/pressrelease/1371
                                        υπάρχει κάποια επιπλέον πληροφορία?
                                        Η πρώτη ειδική θα είναι απογευματινή και μετά θα έχει εκκίνηση? ή κάτι άλλο, αυτό κατάλαβα απο την ανακοίνωση

                                        Δύο ερωτήσεις προς el-em

                                        1. Ο Τεχνικός Έλεγχος θα είναι Σάββατο πριν την απογευματινή Ε.Δ.;
                                        2. Οι αναγνωρίσεις θα επιτρέπονται το Σάββατο πριν την απογευματινή Ε.Δ. και αν ναι μέχρι ποια ώρα;
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • E
                                          el-em last edited by

                                          Ο χρήστης scn έγραψε:

                                          Δεν ξέρω άν έχει ποσταριστεί αλλού
                                          http://www.omae-epa.gr/pressrelease/1371
                                          υπάρχει κάποια επιπλέον πληροφορία?
                                          Η πρώτη ειδική θα είναι απογευματινή και μετά θα έχει εκκίνηση? ή κάτι άλλο, αυτό κατάλαβα απο την ανακοίνωση

                                          Δύο ερωτήσεις προς el-em

                                          1. Ο Τεχνικός Έλεγχος θα είναι Σάββατο πριν την απογευματινή Ε.Δ.;
                                          2. Οι αναγνωρίσεις θα επιτρέπονται το Σάββατο πριν την απογευματινή Ε.Δ. και αν ναι μέχρι ποια ώρα;

                                          1.Ο Τεχνικος Ελεγχος θα γινει στην παραλια της Αμαρυνθου το Σαββατο μεταξυ 10.00 και 14.00.
                                          2.Οι αναγνωρισεις θα επιτρεπονται μεχρι τις 15.00, ουτως ωστε να 'κλεισει' η ε.δ. στην κυκλοφορία και να αρχισει να επανδρωνεται, μιας που στις 16.53 θα ξεκινησει το πρωτο αυτοκινητο.

                                          Οσο αφορα την ερωτηση του κ Σκανδαλη, οντως καλα καταλαβε. Απογευματινη ε.δ. - 45λεπτο Service - Ραμπα εκκινησης - Park Ferme.
                                          Περιττο να αναφερω οτι ο αγωνας θα εχει Super Rally.
                                          Εαν μπειτε στο site του Σωματειου μας (http://www.agonistiko.gr) και στο τετραγωνακι του Φθινοπωρινου ραλλυ Αμαρυνθου πατησετε το 'περισσοτερα' θα μπορεσετε να διαβασετε τον κανονισμο και το ωραριο που ειναι ηδη δημοσιευμενα.

                                          Φιλικα,

                                          'el-em'

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            scn last edited by

                                            Ο χρήστης el-em έγραψε:

                                            1.Ο Τεχνικος Ελεγχος θα γινει στην παραλια της Αμαρυνθου το Σαββατο μεταξυ 10.00 και 14.00.
                                            2.Οι αναγνωρισεις θα επιτρεπονται μεχρι τις 15.00, ουτως ωστε να 'κλεισει' η ε.δ. στην κυκλοφορία και να αρχισει να επανδρωνεται, μιας που στις 16.53 θα ξεκινησει το πρωτο αυτοκινητο.

                                            Οσο αφορα την ερωτηση του κ Σκανδαλη, οντως καλα καταλαβε. Απογευματινη ε.δ. - 45λεπτο Service - Ραμπα εκκινησης - Park Ferme.
                                            Περιττο να αναφερω οτι ο αγωνας θα εχει Super Rally.
                                            Εαν μπειτε στο site του Σωματειου μας (http://www.agonistiko.gr) και στο τετραγωνακι του Φθινοπωρινου ραλλυ Αμαρυνθου πατησετε το 'περισσοτερα' θα μπορεσετε να διαβασετε τον κανονισμο που ειναι ηδη δημοσιευμενος.

                                            Φιλικα,

                                            'el-em'

                                            Ευχαριστώ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • S
                                              scn last edited by

                                              http://www.aop.gr/?section=637&language ... tail1541=1

                                              Το βάζω εδώ για χάρη του συνοδηγού μου που είναι από την Πάτρα και επειδή του έχω υποσχεθεί να πάω και δε μου αρέσει να τρέχω μόνος μου. Εκδόθηκε χθες, δεν υπάρχει ούτε στο σάιτ της ΟΜΑΕ, ούτε πουθενά αλλού. Την κριτική για τη γενικότερη προβολή του αγώνα την αφήνω σε άλλον. Εγώ θα πω μόνο ότι η ειδική ξεκινάει με ανηφόρα με μέτριες στροφές που συνδέονται από μικρές ευθείες, συνεχίζεται σχεδόν επίπεδη για λίγο με διαφόρων ειδών στροφές και τελειώνει με ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον και γρήγορο κατηφορικό κομμάτι. Είναι πολύ κοντά στην Πάτρα και κυκλώνει εύκολα κατηφορίζοντας την ανάβαση Πιτίτσας.

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr