-
Όταν βλέπω αυτό:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2770323/
Σε αυτή την τιμή θα το έλεγα ακριβό το Opel.
-
Ο χρήστης STROF έγραψε:
Ομως:- Πρεπει να ρωτησεις αν εχει αλλαχθει το dpf το οποιο αλλαζει καθε 200000 χλμ και κοστιζει κοντα στο 1500€.
- Αμορτισερ. Αν δεν εχουν αλλαχθει υπολογιζε κανα 1000.
- Καποιο απροοπτο απο κουρασμενα περιφερειακα (αντλια νερου, ψυγειο).
- Λαστιχα, αν εχει 17αρια και θελουν αμεσα αλλαγη, βαλε ακομη 600.
1 Έγινε ανανέωση στις 215.000. Είσαι σίγουρος ότι στα 200 λέει η Όπελ αλλαγή; Διότι ο άνθρωπος δεν είχε θέμα με τη συντήρηση.
2. Έχουν αλλαχτεί στα 120.000
3. Αντλία νερού το καταλαβαίνω και είναι μέσα σε λογικά πλάισια. Το ψυγείο όμως;
4. Θα χρειαστούν αλλαγή σε λίγο και είναι 18άρια, άρα 800 ευρώ.Είσαι σίγουρος πως δεν είναι καλύτερα να πάρεις το ίδιο αυτοκίνητο από ιδιώτη με το 1/4 των χιλιομέτρων?
Ή μηπως μια alfa 1.9 d station;Δες εδώ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4130692/ και εδώ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4352586/ πόσα θέλουν ένας ιδιώτης (22000) και ένας μαντράς για εισαγόμενο από Γερμανία (17900) αντίστοιχα. Ακόμη κι αν δεχτώ ότι τα χλμ του ιδιώτη είναι αληθινά (που δεν έχω και καμιά εγγύηση) η διαφορά στις τιμές είναι τεράστια. Πόσο παζάρι να πέσει και πόσο να κατέβει;
Για Alfa δεν έχω ψάξει αλλά όλοι πίνουν νερό στο όνομα της 1.8 tbi (βενζίνη), ενώ για τον 1.9 diesel της Άλφα δεν έχω ιδέα. Υποθέτω, όμως, ότι πρόκειται για τον γνωστό του Γκρούπο που έμπαινε και στην προηγούμενη γενιά Όπελ.
Αυτή εδώ πάντως είναι προκλητική εμφανισιακά: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4212085/
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Όταν βλέπω αυτό:http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2770323/
Σε αυτή την τιμή θα το έλεγα ακριβό το Opel.
Μτχ εκ Γερμανίας* είναι και οι Άλφα δεν έχουν φήμη ότι κρατάνε τιμή. Το αντίθετο μάλιστα. Γιατί θα πρέπει να τα συγκρίνω άμεσα;
*Μπορεί να έχει τα τριπλά χλμ, αδύνατο να ελεγχθεί με σιγουριά.
-
Γιατί τα δίλιτρα Opel έχουν τη φήμη της καλής μεταπώλησης?
-
Κοιταξε kavy, αν το αυτοκινητο ειναι αυτο που θελεις οντως το επομενο που αξιζει ειναι το ελληνικο των 22Κ. Αν σκεφτεσαι οτι γλιτωνεις 10Κ και ο,τι και να βγαλει θα ειναι δυσκολο να ξεπερασει το ποσο της διαφορας προχωρα. Προΰπόθεση βεβαια να υπαρχει αυτη η ανεση (του να δωσεις ενα γερο ποσο για καποια επισκευη). Αν αυτο συμβαινει δε θα σε ψεξει κανεις, παιρνεις αυτο που γουσταρεις κι ο,τι και να γινει μπορεις να το συντηρησεις. Αν παλι εισαι οριακα σ'αυτο το ποσο καλο ειναι να παρεις κατι με οσο γινεται λιγοτερα χλμ και σε καλη κατασταση ακομα κι αν ειναι βενζινης με λιγοτερο εξοπλισμο. Ενα χειροκινητο βαγκ 1,8/160, μια C5 thp ας πουμε. Αυτα, κοιτας την τσεπη σου - τωρα και μακροπροθεσμα- και κρινεις αναλογως.
-
Ρε παιδιά αν τα αυτοκίνητα τελειώναν στα 250.000 τότε τα ταξί θα έπρεπε να είναι όλα μέχρι 3 ετών. Αρκετά έχουν και πάνω από 1,000,000 km. Βέβαια στα ίδια χιλιόμετρα υπάρχουν αυτά που κρέμονται οι λαμαρίνες και αυτά που είναι κουκλιά. Όλα τα αυτοκίνητα δεν είναι το ίδια. Το σημαντικό είναι να μην χρειάζεται άμεσα κάποιο μεγάλο κονδύλι από προγραμματισμένη συντήρηση ή σημαντική επισκευή. Πχ τα αμορτισέρ που λέει ο φίλος θα θέλουν αν όχι άμεσα αλλαγή σίγουρα σε σύντομο διάστημα αλλαγή όπως και τα λάστιχα και μαζεύεται καλό κοστούμι μαζί με τέλη του χρόνου κλπ. Ίσως ένα ψαλίδι στην τιμή να καλύψει μέρος των εξόδων να βοηθούσε.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Ρε παιδιά αν τα αυτοκίνητα τελειώναν στα 250.000 τότε τα ταξί θα έπρεπε να είναι όλα μέχρι 3 ετών. Αρκετά έχουν και πάνω από 1,000,000 km. Βέβαια στα ίδια χιλιόμετρα υπάρχουν αυτά που κρέμονται οι λαμαρίνες και αυτά που είναι κουκλιά. Όλα τα αυτοκίνητα δεν είναι το ίδια. Το σημαντικό είναι να μην χρειάζεται άμεσα κάποιο μεγάλο κονδύλι από προγραμματισμένη συντήρηση ή σημαντική επισκευή. Πχ τα αμορτισέρ που λέει ο φίλος θα θέλουν αν όχι άμεσα αλλαγή σίγουρα σε σύντομο διάστημα αλλαγή όπως και τα λάστιχα και μαζεύεται καλό κοστούμι μαζί με τέλη του χρόνου κλπ. Ίσως ένα ψαλίδι στην τιμή να καλύψει μέρος των εξόδων να βοηθούσε.Δεν είναι ότι τελειώνουν...αλλά είναι κάπως να αγοράζεις αυτοκίνητο με 250Κ κμ για να του κρατήσεις για άλλα τόσα.
Εντάξει, δε ξέρω...το έγραψα και πριν, το πολύ μέχρι 6Κ αλλά και πάλι δε θα το αγόραζα.
-
Επίσης η τουρμπίνα δεν έχει λόγο να μην κρατήσει. Έχω το χούι όποτε (σπάνια) μπαίνω σε ταξί να ρωτάω τον οδηγό για το όχημα. Σπάνια αλλάζουν τουρμπίνες και συχνά πάνε 1.000.000χλμ. με την ίδια τουρμπίνα χωρίς να πειράξουν τον κινητήρα.
Αν το αυτοκίνητο είχε πρόγραμμα και η τουμπίνα δούλευε σε διπλάσια πίεση, σαφώς θα ήταν ταλαιπωρημένη. Όχι όμως σε στοκ μορφή και κυρίως με τα σωστά λιπαντικά.
Επίσης εγώ δε θα άλλαζα αντλία νερού, θα άλλαζα ίσως το ψυκτικό και ας λέει η Opel ότι είναι εφ'όρου ζωής. -
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Ρε παιδιά αν τα αυτοκίνητα τελειώναν στα 250.000 τότε τα ταξί θα έπρεπε να είναι όλα μέχρι 3 ετών. Αρκετά έχουν και πάνω από 1,000,000 km. Βέβαια στα ίδια χιλιόμετρα υπάρχουν αυτά που κρέμονται οι λαμαρίνες και αυτά που είναι κουκλιά. Όλα τα αυτοκίνητα δεν είναι το ίδια. Το σημαντικό είναι να μην χρειάζεται άμεσα κάποιο μεγάλο κονδύλι από προγραμματισμένη συντήρηση ή σημαντική επισκευή. Πχ τα αμορτισέρ που λέει ο φίλος θα θέλουν αν όχι άμεσα αλλαγή σίγουρα σε σύντομο διάστημα αλλαγή όπως και τα λάστιχα και μαζεύεται καλό κοστούμι μαζί με τέλη του χρόνου κλπ. Ίσως ένα ψαλίδι στην τιμή να καλύψει μέρος των εξόδων να βοηθούσε.Ρώτα τους ταξιτζήδες πόσα μοτέρ έχουν αλλάξει και πόσες τουρμπίνες στα 1.000.000 χλμ.
-
Εξαρτάται από το αν το οδηγάει ο / οι ιδιοκτήτες ή το νοικιάζουν όπως επίσης και πως το δουλεύει ο καθένας και τι κούρσες κυνηγάει. Ξέρω και κινητήρες που πήγανε άνετα πάνω από 500,000 χωρίς προβλήματα ούτε από τις τουρμπίνες. Όπως έγραψα πιο πάνω δεν είναι όλα ίδια. Όσο και αν σου φανεί παράξενο σε πολλές περιπτώσεις τα αυτόματα κιβώτια παρέδωσαν πνεύμα πιο νωρίς από κινητήρες κυρίως τα ηλεκτρονικά τους όχι τα γρανάζια τους.
Να πω εδώ ότι περιπτώσεις οδηγών που το γκάζι ήτανε σαν διακόπτης on/off ή τέρμα ή καθόλου σαφώς και δεν μιλάμε για τέτοια νούμερα χιλιομέτρων.
-
Δύο diesel ' γνώρισα. Στο ένα στα 300.000 χλμ θέλησε νέο κινητήρα και το άλλο στα 400.000 χλμ θέλησε turbo. Αλλά και γενικά που έβλεπα με μια μέση τιμή στα 350 με 400.000 κάτι 'ακριβό' θα ζητούσαν.
Στα αυτόματα 406 το κιβώτιο άλλαζε περίπου κάθε 150.000 χλμ ή κάθε χρόνο με εντολή της Peugeot.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ρε παιδιά αν τα αυτοκίνητα τελειώναν στα 250.000 τότε τα ταξί θα έπρεπε να είναι όλα μέχρι 3 ετών. Αρκετά έχουν και πάνω από 1,000,000 km. Βέβαια στα ίδια χιλιόμετρα υπάρχουν αυτά που κρέμονται οι λαμαρίνες και αυτά που είναι κουκλιά. Όλα τα αυτοκίνητα δεν είναι το ίδια. Το σημαντικό είναι να μην χρειάζεται άμεσα κάποιο μεγάλο κονδύλι από προγραμματισμένη συντήρηση ή σημαντική επισκευή. Πχ τα αμορτισέρ που λέει ο φίλος θα θέλουν αν όχι άμεσα αλλαγή σίγουρα σε σύντομο διάστημα αλλαγή όπως και τα λάστιχα και μαζεύεται καλό κοστούμι μαζί με τέλη του χρόνου κλπ. Ίσως ένα ψαλίδι στην τιμή να καλύψει μέρος των εξόδων να βοηθούσε.
Ρώτα τους ταξιτζήδες πόσα μοτέρ έχουν αλλάξει και πόσες τουρμπίνες στα 1.000.000 χλμ.
Ξέρω octavia που έχουν φτάσει τα 1300000 με τον ίδιο κινητήρα,οπως και mb e w210 td και cdi.Στα mb μάλιστα είχαν αλλάξει διαφορικό,αλλα το μοτέρ,βράχος! Σε όλες τις περιπτώσεις οδηγός και ιδιοκτήτης,είναι το ίδιο πρόσωπο Tώρα,diesel και άλλαγμα μοτέρ στις 300000 και 400000,προφανώς μιλάμε για πλημελή συντήρηση και άσχετους οδηγούς ή καμια αστοχία μηχανική.Το δικό μου golf με 500000 ακόμα μια χαρά παει
-
Το μοτέρ το ίδιο δεν το φοβάμαι. Θεωρώ ότι έχει πολύ ψωμί ακόμα. Περισσότερο επίφοβα εξαρτήματα είναι κατ' εμέ τουρμπίνα, κιβώτιο και DPF συν τα περιφερειακά (πχ αντλίες).
Σε σημερινή τηλεφωνική επικοινωνία με τον τεχνικό υπεύθυνο του εξουσιοδοτημένου όπου πήγαινε, μου διευκρινίστηκε ότι το συγκεκριμένο μοτέρ δεν έχει ιμάντα αλλά καδένα, γεγονός που δημιουργεί μια έξτρα ασφάλεια.
Ρώτησα πότε προτείνει η Όπελ αλλαγή του DPF και μου είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλεψη. Αναφέρθηκε μόνο στις αυτόματες αναγεννήσεις του φίλτρου που γίνονται από το ίδιο το αυτοκίνητο και τη δυνατότητα να γίνει κάτι τέτοιο στο συνεργείο αν το διαγνωστικό δείξει ότι χρειάζεται (έχει γίνει μια φορά πριν από 40.000 χλμ). Κατά την ταπεινή μου γνώμη, δεν έχουν ασχοληθεί με το θέμα και δεν το γνωρίζουν αφού ελάχιστα αυτοκίνητα θα έχουν φτάσει να εξαντλήσουν τη ζωή του φίλτρου - το συγκεκριμένο θέτει σοβαρή υποψηφιότητα να είναι ένα απ' αυτά.
Αύριο θα το δω από κοντά κι ελπίζω να το οδηγήσω αρκετά ώστε να βγάλω συμπεράσματα.
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Κοιταξε kavy, αν το αυτοκινητο ειναι αυτο που θελεις οντως το επομενο που αξιζει ειναι το ελληνικο των 22Κ. Αν σκεφτεσαι οτι γλιτωνεις 10Κ και ο,τι και να βγαλει θα ειναι δυσκολο να ξεπερασει το ποσο της διαφορας προχωρα. Προΰπόθεση βεβαια να υπαρχει αυτη η ανεση (του να δωσεις ενα γερο ποσο για καποια επισκευη).Με βάση αυτή τη λογική ξεκίνησε το όλο θέμα.
καλο ειναι να παρεις κατι με οσο γινεται λιγοτερα χλμ και σε καλη κατασταση ακομα κι αν ειναι βενζινης με λιγοτερο εξοπλισμο. Ενα χειροκινητο βαγκ 1,8/160, μια C5 thp ας πουμε. Αυτα, κοιτας την τσεπη σου - τωρα και μακροπροθεσμα- και κρινεις αναλογως.
Πολύ λογικές και αξιόλογες προτάσεις, που έχουν κατά καιρούς περάσει απ' το μυαλό μου. Πρωτεύοντα ρόλο παίζει για μένα να ξέρω από αξιόπιστη πηγή το ιστορικό του αυτοκινήτου, κάτι που είναι δύσκολο να επιτευχθεί. Πλην όμως στο συγκεκριμένο Όπελ αυτή η προϋπόθεση ισχύει κι αυτό είναι που το βάζει στο παιχνίδι παρά τα χλμ.
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
....
Όσον αφορά στα τέλη: μαθημένα τα βουνά από χιόνια. Και τώρα δίλιτρο έχω και μάλιστα 'παλιάς κοπής'. Πληρώνω τα κερατιάτικα αλλά δεν ταιριάζει ακριβώς στις ανάγκες της οικογένειας.Ανεξάρτητα με το αν θα επιλέξεις εν τέλει το συγκεκριμένο Insignia, να υποθέσω ότι θα ξεφορτωθείς πρώτα το παλιό σου 2λιτρο; ή το έχεις κάνει ήδη; Γιατί αν υπολογίζεις και σε αυτό, καλύτερα κάνε μια προσπάθεια να το πουλήσεις πρώτα, καθώς νομίζω θα δυσκολευτείς ΠΟΛΥ για να διώξεις 2λιτρο αυτοκίνητο σε καλή τιμή. Εκτός κι αν η νέα σου αγορά θα είναι ανεξάρτητη από το παλιό σου αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης postruck. έγραψε:
Ρε παιδιά αν τα αυτοκίνητα τελειώναν στα 250.000 τότε τα ταξί θα έπρεπε να είναι όλα μέχρι 3 ετών. Αρκετά έχουν και πάνω από 1,000,000 km. Βέβαια στα ίδια χιλιόμετρα υπάρχουν αυτά που κρέμονται οι λαμαρίνες και αυτά που είναι κουκλιά. Όλα τα αυτοκίνητα δεν είναι το ίδια. Το σημαντικό είναι να μην χρειάζεται άμεσα κάποιο μεγάλο κονδύλι από προγραμματισμένη συντήρηση ή σημαντική επισκευή. Πχ τα αμορτισέρ που λέει ο φίλος θα θέλουν αν όχι άμεσα αλλαγή σίγουρα σε σύντομο διάστημα αλλαγή όπως και τα λάστιχα και μαζεύεται καλό κοστούμι μαζί με τέλη του χρόνου κλπ. Ίσως ένα ψαλίδι στην τιμή να καλύψει μέρος των εξόδων να βοηθούσε.
Ρώτα τους ταξιτζήδες πόσα μοτέρ έχουν αλλάξει και πόσες τουρμπίνες στα 1.000.000 χλμ.
Ξέρω octavia που έχουν φτάσει τα 1300000 με τον ίδιο κινητήρα,οπως και mb e w210 td και cdi.Στα mb μάλιστα είχαν αλλάξει διαφορικό,αλλα το μοτέρ,βράχος! Σε όλες τις περιπτώσεις οδηγός και ιδιοκτήτης,είναι το ίδιο πρόσωπο Tώρα,diesel και άλλαγμα μοτέρ στις 300000 και 400000,προφανώς μιλάμε για πλημελή συντήρηση και άσχετους οδηγούς ή καμια αστοχία μηχανική.Το δικό μου golf με 500000 ακόμα μια χαρά παει
Ο ακριβώς από πάνω σου που μίλησε για αλλαγή μοτέρ και τούρμπο ήταν της δουλειάς...
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
....
Όσον αφορά στα τέλη: μαθημένα τα βουνά από χιόνια. Και τώρα δίλιτρο έχω και μάλιστα 'παλιάς κοπής'. Πληρώνω τα κερατιάτικα αλλά δεν ταιριάζει ακριβώς στις ανάγκες της οικογένειας.Ανεξάρτητα με το αν θα επιλέξεις εν τέλει το συγκεκριμένο Insignia, να υποθέσω ότι θα ξεφορτωθείς πρώτα το παλιό σου 2λιτρο; ή το έχεις κάνει ήδη; Γιατί αν υπολογίζεις και σε αυτό, καλύτερα κάνε μια προσπάθεια να το πουλήσεις πρώτα, καθώς νομίζω θα δυσκολευτείς ΠΟΛΥ για να διώξεις 2λιτρο αυτοκίνητο σε καλή τιμή. Εκτός κι αν η νέα σου αγορά θα είναι ανεξάρτητη από το παλιό σου αυτοκίνητο.
Πολύ εύστοχη η παρατήρηση!
Ένας από τους βασικότερους λόγους που σκέφτομαι το συγκεκριμένο Insignia είναι ότι η χαμηλή τιμή αγοράς του καθιστά δυνατό τον απλό παροπλισμό του δικού μου δίλιτρου (κατάθεση πινακίδων). Σε κάθε άλλη -ακριβότερη- περίπτωση το δικό μου θα έπρεπε να πουληθεί πρώτα για να αγοραστεί κάτι άλλο.
-
Δηλαδή εαν καταλαβα καλά ενα αμάξι με 250.000 χιλιόμετρα το βγάλατε τζαμι και προτρέπετε να αγοραστεί άφοβα !!!
Αρα για ένα αμάξι με 20.000 χιλιόμετρα πρεπει να δώσουμε στον πωλητή και κάτι παραπάνω , να του κάνουμε ένα καλό δώρο και ένα τραπέζι σε ενα καλό εστιατόριο -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Δηλαδή εαν καταλαβα καλά ενα αμάξι με 250.000 χιλιόμετρα το βγάλατε τζαμι και προτρέπετε να αγοραστεί άφοβα !!!
Αρα για ένα αμάξι με 20.000 χιλιόμετρα πρεπει να δώσουμε στον πωλητή και κάτι παραπάνω , να του κάνουμε ένα καλό δώρο και ένα τραπέζι σε ενα καλό εστιατόριοΚαι όμως δεν κατάλαβες καλά.
Έπρεπε να πεταχτείς όμως! -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Δηλαδή εαν καταλαβα καλά ενα αμάξι με 250.000 χιλιόμετρα το βγάλατε τζαμι και προτρέπετε να αγοραστεί άφοβα !!!
Αρα για ένα αμάξι με 20.000 χιλιόμετρα πρεπει να δώσουμε στον πωλητή και κάτι παραπάνω , να του κάνουμε ένα καλό δώρο και ένα τραπέζι σε ενα καλό εστιατόριοΚατανόηση κειμένου: 5/20
Καλομεταχειρισμένο diesel με 250000 χλμ: θα το αγοράζατε;