-
Αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας το δίλημμα που με ταλαιπωρεί εδώ και λίγες ημέρες.
Όντας σε αναζήτηση ενός μεγάλου οικογενειακού με ορίζοντα εξαμήνου, προκύπτει ξαφνικά μπροστά μου το εξής: Opel Insignia Super Tourer CDTi, δίλιτρο, 160 hp (όχι Ecoflex), αυτόματο, με ένα σκασμό έξτρα πωλείται από γνωστό ενός στενού μου φίλου.
Το αυτοκίνητο βάσει VIN έχει κατασκευαστεί 12/2009 και αγοράστηκε στις αρχές του 2010 από Ελληνική αντιπροσωπεία. Τα σέρβις του ήταν στην ώρα τους και πάντα στο ίδιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Δεν έχει χτυπήσει ποτέ, ούτε έχει βγάλει κάποιο σοβαρό πρόβλημα.
Το θέμα είναι ότι, λόγω μεγάλης απόστασης δουλειά-σπίτι και χρήσης του και σε επαγγελματικά ταξίδια, το αυτοκίνητο έχει 'γράψει' 250.000 χλμ., στη συντριπτική τους πλειοψηφία σε Εθνική Οδό, ξεφόρτωτο και μόνο με τον οδηγό. Δίνεται για να αντικατασταθεί με το ανανεωμένο Insignia.
Τα παραπάνω είναι αδιαμφισβήτητα λόγω του κοινού στενού φίλου.
Η τιμή που θα δοθεί είναι πρόκληση και πάντως αρκετά χαμηλότερη από ένα αντίστοιχο που υπάρχει στο car από γνωστό έμπορο (προφανώς εισηγμένο εκ Γερμανίας με όλα τα ερωτηματικά που μπορεί να το συνοδεύουν).
Με βάση το γεγονός ότι το συγκεκριμένο αμάξι καλύπτει τις ανάγκες μου σε χώρους και κατανάλωση (ταξίδια), έρχεται αμείλικτο το ερώτημα: το τσιμπάς τώρα ή δεν το τσιμπάς; Με άλλα λόγια, τι θα σας σταματούσε από το να πάρετε ένα αμάξι με τόσα χλμ;
Για να το προχωρήσω λίγο: δεν ανησυχώ για το μοτέρ αλλά για την πιθανότητα βλάβης σε τουρμπίνα / αντλία πετρελαίου / αυτόματο κιβώτιο / DPF. Δεν είχα ποτέ μου πετρελαιοκίνητο. Θεωρώ λογική την αντικατάσταση των σινεμπλόκ κάπου κοντά.
Επίσης, γνωρίζω ότι μάλλον θα το έχω μέχρι να 'λειώσει' στα χέρια μου μιας και θα είναι εξαιρετικά δύσκολο να πουληθεί με άλλα ... (πόσα;) χλμ στην πλάτη του όποτε αποφασίσω να το δώσω.
Τι λέτε;
-
Αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας το δίλημμα που με ταλαιπωρεί εδώ και λίγες ημέρες.
Όντας σε αναζήτηση ενός μεγάλου οικογενειακού με ορίζοντα εξαμήνου, προκύπτει ξαφνικά μπροστά μου το εξής: Opel Insignia Super Tourer CDTi, δίλιτρο, 160 hp (όχι Ecoflex), αυτόματο, με ένα σκασμό έξτρα πωλείται από γνωστό ενός στενού μου φίλου.
Το αυτοκίνητο βάσει VIN έχει κατασκευαστεί 12/2009 και αγοράστηκε στις αρχές του 2010 από Ελληνική αντιπροσωπεία. Τα σέρβις του ήταν στην ώρα τους και πάντα στο ίδιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Δεν έχει χτυπήσει ποτέ, ούτε έχει βγάλει κάποιο σοβαρό πρόβλημα.
Το θέμα είναι ότι, λόγω μεγάλης απόστασης δουλειά-σπίτι και χρήσης του και σε επαγγελματικά ταξίδια, το αυτοκίνητο έχει 'γράψει' 250.000 χλμ., στη συντριπτική τους πλειοψηφία σε Εθνική Οδό, ξεφόρτωτο και μόνο με τον οδηγό. Δίνεται για να αντικατασταθεί με το ανανεωμένο Insignia.
Τα παραπάνω είναι αδιαμφισβήτητα λόγω του κοινού στενού φίλου.
Η τιμή που θα δοθεί είναι πρόκληση και πάντως αρκετά χαμηλότερη από ένα αντίστοιχο που υπάρχει στο car από γνωστό έμπορο (προφανώς εισηγμένο εκ Γερμανίας με όλα τα ερωτηματικά που μπορεί να το συνοδεύουν).
Με βάση το γεγονός ότι το συγκεκριμένο αμάξι καλύπτει τις ανάγκες μου σε χώρους και κατανάλωση (ταξίδια), έρχεται αμείλικτο το ερώτημα: το τσιμπάς τώρα ή δεν το τσιμπάς; Με άλλα λόγια, τι θα σας σταματούσε από το να πάρετε ένα αμάξι με τόσα χλμ;
Για να το προχωρήσω λίγο: δεν ανησυχώ για το μοτέρ αλλά για την πιθανότητα βλάβης σε τουρμπίνα / αντλία πετρελαίου / αυτόματο κιβώτιο / DPF. Δεν είχα ποτέ μου πετρελαιοκίνητο. Θεωρώ λογική την αντικατάσταση των σινεμπλόκ κάπου κοντά.
Επίσης, γνωρίζω ότι μάλλον θα το έχω μέχρι να 'λειώσει' στα χέρια μου μιας και θα είναι εξαιρετικά δύσκολο να πουληθεί με άλλα ... (πόσα;) χλμ στην πλάτη του όποτε αποφασίσω να το δώσω.
Τι λέτε;
-
Αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας το δίλημμα που με ταλαιπωρεί εδώ και λίγες ημέρες.
Όντας σε αναζήτηση ενός μεγάλου οικογενειακού με ορίζοντα εξαμήνου, προκύπτει ξαφνικά μπροστά μου το εξής: Opel Insignia Super Tourer CDTi, δίλιτρο, 160 hp (όχι Ecoflex), αυτόματο, με ένα σκασμό έξτρα πωλείται από γνωστό ενός στενού μου φίλου.
Το αυτοκίνητο βάσει VIN έχει κατασκευαστεί 12/2009 και αγοράστηκε στις αρχές του 2010 από Ελληνική αντιπροσωπεία. Τα σέρβις του ήταν στην ώρα τους και πάντα στο ίδιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Δεν έχει χτυπήσει ποτέ, ούτε έχει βγάλει κάποιο σοβαρό πρόβλημα.
Το θέμα είναι ότι, λόγω μεγάλης απόστασης δουλειά-σπίτι και χρήσης του και σε επαγγελματικά ταξίδια, το αυτοκίνητο έχει 'γράψει' 250.000 χλμ., στη συντριπτική τους πλειοψηφία σε Εθνική Οδό, ξεφόρτωτο και μόνο με τον οδηγό. Δίνεται για να αντικατασταθεί με το ανανεωμένο Insignia.
Τα παραπάνω είναι αδιαμφισβήτητα λόγω του κοινού στενού φίλου.
Η τιμή που θα δοθεί είναι πρόκληση και πάντως αρκετά χαμηλότερη από ένα αντίστοιχο που υπάρχει στο car από γνωστό έμπορο (προφανώς εισηγμένο εκ Γερμανίας με όλα τα ερωτηματικά που μπορεί να το συνοδεύουν).
Με βάση το γεγονός ότι το συγκεκριμένο αμάξι καλύπτει τις ανάγκες μου σε χώρους και κατανάλωση (ταξίδια), έρχεται αμείλικτο το ερώτημα: το τσιμπάς τώρα ή δεν το τσιμπάς; Με άλλα λόγια, τι θα σας σταματούσε από το να πάρετε ένα αμάξι με τόσα χλμ;
Για να το προχωρήσω λίγο: δεν ανησυχώ για το μοτέρ αλλά για την πιθανότητα βλάβης σε τουρμπίνα / αντλία πετρελαίου / αυτόματο κιβώτιο / DPF. Δεν είχα ποτέ μου πετρελαιοκίνητο. Θεωρώ λογική την αντικατάσταση των σινεμπλόκ κάπου κοντά.
Επίσης, γνωρίζω ότι μάλλον θα το έχω μέχρι να 'λειώσει' στα χέρια μου μιας και θα είναι εξαιρετικά δύσκολο να πουληθεί με άλλα ... (πόσα;) χλμ στην πλάτη του όποτε αποφασίσω να το δώσω.
Τι λέτε;
-
Πόσο χαμηλότερα από αντίστοιχο;
-
Περίπου 30%.
-
Το ποσοστό δεν λέει κάτι, πόση διαφορά έχουν σε απόλυτη τιμή;
-
Κοιταξε, με 10 χιλιαδες παιρνεις ινσινια 1,6Τ με λιγοτερα χλμ, και ευνοικοτερη φορολογηση κλπ οποτε για μενα μονο αν η τιμη ειναι κατω απο 9Κ κοιταξε το σοβαρα. Για αυτα που σε αγχωνουν μπορει να υπαρχει επιπλεον επεκταση εγγυησης απο την οπελ αν βρισκεται ηδη σε αυτη, αλλα ισως μπορεις να το ασφαλισεις για τετοιους κινδυνους μεσω καποιων ασφαλιστικων που εχουν τετοια προγραμματα, ψαξ'το... απο κει κ περα αν δεν κανεις πολλα χλμ, ή εχεις αλλο για τη βρωμικη δουλεια ισως ειναι καλη περιπτωση αρκει να ειναι και η τιμη χαμηλη. Αν βεβαια του το παιρνει ο εμπορος σε καλη τιμη -επειδη θα το πουλησει με.. 100Κ χλμ- δεν εχεις κ πολλα περιθωρια διαπραγματευσης...
-
Καλοτάξιδο!
-
Πάντως η ασφαλιστική που εχω το δικο μου σε επέκταση εγγύησης ασφαλίζει μέχρι 100.000κμ. Απο 6 έτη και μετα μάλιστα, μόνο μηχανικά μέρη.
Αν η τιμη ήταν 5-6Κ θα το σκεφτόμουν ώστε αν βγάλει κάποια καλή βλάβη να ήμουν κερδισμένος γιατι με 10Κ παίρνεις με πολυ λιγότερα χλμ.
Τα 250.000 είναι μεγάλο νούμερο όπως και να το κάνεις, όπως κι αν έχουν γινει.
Sent from a mobile device
-
Η τιμή θα είναι λίγο κάτω από 10k με το αντίστοιχο μτχ να παίζει στα 14.3k όντας φτωχότερο σε εξοπλισμό και με αδιευκρίνιστο παρελθόν. Το εννιάρι καλοδεχούμενο αλλά δεν ξέρω αν είναι εφικτό.
Δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να περιμένω τιμή 6k, αλλά αν έχετε επιχειρήματα που θα μπορούσαν να ρίξουν την τιμή σε αυτά τα επίπεδα, ευχαρίστως να τα ακούσω. Το φθηνότερο sports tourer στο car, πάντως, παίζει στα 11.5k με τον 1.6 turbo.
Κάνω 20-25000 χλμ το χρόνο μόνο σε ταξίδια όπου και θα χρησιμοποιηθεί το συγκεκριμένο. Για τις μετακινήσεις εντός πόλης υπάρχει 'μικρό'.
-
Τιποτα μονο τα χλμ, αλλα οπως σου ειπα κ πριν για τον εμπορο δεν ειναι θεμα, του κανει ενα.. 'φεισλιφτ' ειδικα αν δεν εχει φθορες στην καμπινα και βγαζει αρκετο κερδος οποτε λογικα τα 10 παρα κατι θα τα βρει κι απο κει ο φιλος σου... Εννοειται οτι μεταξυ των δυο παιρνεις αυτο που ξερεις, γιατι το αλλο και εισαγωγης θα ειναι και παραπανω αληθινα χλμ παιζει να εχει
Επισης αν καταλαβα καλα ειναι το station οποτε αν θες τετοιου ειδους αυτοκινητο δυσκολα θα βρεις αντιστοιχο μεταχειρσμενο και μαλιστα σε πετρελαιο... Κανεις και πολλα χιλιομετρα ρε παιδι μου, σε 5 χρονια θα εχεις φτασει τα 350+.. Αλλη εναλλακτικη δεν υπαρχει??
-
Τα χιλιόμετρα είναι πολλά και αν δεν ήξερες το ιστορικό θα σου έλεγα ότι πρόκειται πιθανόν για αποχαρακτηρισμένο TAXI. Για τις φθορές έχεις ένα δίκιο που προβληματίζεσαι αλλά αν είναι σε εθνική τα χιλιόμετρα σκέψου ότι είναι σαν να αγόραζες ένα μικρό με 150,000 που δουλεύει στην πόλη (ώρες λειτουργίας εννοώ.) Τα μπεκ ναι μπορούν να χαλάσουν αλλά επισκευάζονται όμως πολλές φορές, το φίλτρο βουλώνει και εκεί έχεις θέμα αλλά ρώτα πόσο κάνει να έχεις μια άποψη, το κιβώτιο εθνική δεν πολυζορίζεται. Εγώ αν το αυτοκίνητο δεν έχει θέματα θα το αγόραζα αλλά σίγουρα με τσεκαρισμένα ή καλύτερα καινούργια αμορτισέρ, λάστιχα, σινεμπλόκ και φρένα μιας και το συγκεριμμένο είναι και αυτόματο αλλά και κάποια Insignia είχαν θέμα με τις πίσω δισκόπλακες και κάνανε γραμμές. Δεν θα το αγόραζα λόγω Στουρνάρα μιας και θα εφόσον με το αυτοκίνητο θα διάγεις πολυτελή βίο και θα πληρώνεις όλα τα κερατιάτικα ενός δίλιτρου.
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Εννοειται οτι μεταξυ των δυο παιρνεις αυτο που ξερεις, γιατι το αλλο και εισαγωγης θα ειναι και παραπανω αληθινα χλμ παιζει να εχειΔεν τέθηκε ποτέ θέμα να πάρω το άλλο απ' τη μάντρα, απλά το αναφέρω ως μέτρο σύγκρισης.
Επισης αν καταλαβα καλα ειναι το station οποτε αν θες τετοιου ειδους αυτοκινητο δυσκολα θα βρεις αντιστοιχο μεταχειρσμενο και μαλιστα σε πετρελαιο... Κανεις και πολλα χιλιομετρα ρε παιδι μου, σε 5 χρονια θα εχεις φτασει τα 350+.. Αλλη εναλλακτικη δεν υπαρχει??
Το στέισον του Insignia έχει μόλις δέκα λίτρα (!!!) μεγαλύτερο χώρο απ' το σεντάν, άρα εξαιρετικά πρακτικό δεν το λες. Φυσικά, επιτρέπει τη φόρτωση πιο ογκωδών αντικειμένων, οπότε μπαίνει δυνατά στο παιχνίδι.
Εναλλακτικές υπάρχουν (θεωρητικά) πολλές, αλλά προτιμώ να πάρω ένα μτχ που ξέρω το ιστορικό του. Επίσης, το αμάξι θα πρέπει να δοθεί σύντομα - δεν θα με περιμένουν μια ζωή ν' αποφασίσω!
Όσον αφορά στα τέλη: μαθημένα τα βουνά από χιόνια. Και τώρα δίλιτρο έχω και μάλιστα 'παλιάς κοπής'. Πληρώνω τα κερατιάτικα αλλά δεν ταιριάζει ακριβώς στις ανάγκες της οικογένειας.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
κάποια Insignia είχαν θέμα με τις πίσω δισκόπλακες και κάνανε γραμμέςΧμμμμ, άλλα προβλήματα;
-
Για άλλα προβλήματα δεν ξέρω αλλά από λεπτομέρειες αν έχει τα αυτόματα φώτα που στρίβουν κιόλας δεν θα έλεγες ότι δουλεύουν και άψογα και θα βγάζανε κάτι ενημερώσεις που θα το βελτιώνανε αλλά δεν ξέρω τι έγινε τελικά
Στο θέμα για τα τέλη και τα χαράτσια και επειδή είπες ότι έχεις δίλιτρο παλαιάς κοπής το ξέρεις ότι θα έχεις και έκτακτη εισφορά πλέον των τελών και μέχρι να κλείσεις 5ετία
-
Ε λογικά τα τακάκια θα είχαν κάποιο θέμα που έκαναν γραμμές. Προσωπικά πατέρας ενός φίλου μου αγόρασε κατι παρόμοιο (audi a6 βέβαια αλλά με 2500000χλμ). Αυτός βέβαια έπεσε στη περίπτωση όπου το αμάξι μετά από λίγο καιρό κτήσης έβγαλε φθαρμενους εκκεντροφορους. Αλλά αφού το ξέρεις το αμάξι, και το τι έχει και είσαι προσεκτικός με τα καύσιμα του, αγόρασε το κατά τη γνώμη μου... Ριχτου και ένα γύρισμα στα χλμ αν σε χαλάει ότι έχει τόσα χλμ και είσαι άρχοντας...
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Ριχτου και ένα γύρισμα στα χλμ αν σε χαλάει ότι έχει τόσα χλμ και είσαι άρχοντας...Και τι ακριβώς θα κερδίσει με αυτό;
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ριχτου και ένα γύρισμα στα χλμ αν σε χαλάει ότι έχει τόσα χλμ και είσαι άρχοντας...
Και τι ακριβώς θα κερδίσει με αυτό;
Καλύτερη ψυχολογία για αρχη, τα μεγάλα σερβις επισης μπορει να καθυστερησουν απο 1 εως 3 χρόνια αναλογα με την χρήση, θα μυριζει μέσα καινουργιλα αναλογα ποσο γεναιοδωρος θα ναι στο γυρισμα.... Βεβαια προσοχή στο γύρισμα! Αν το παρακάνει κανεις, μπορεί να πέσει στις παιδικές ασθένειες και ατέλειες που έχει ενα του 'κουτιου' μοντελο!
-
Θα πρεπει να εισαι τρελος να δωσεις 10κ για ενα αυτοκινητο 250,000 χιλιομετρων...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ριχτου και ένα γύρισμα στα χλμ αν σε χαλάει ότι έχει τόσα χλμ και είσαι άρχοντας...
Και τι ακριβώς θα κερδίσει με αυτό;
Αν γουστάρει ρε παιδί μου και έχει κόλλημα να βλέπει λίγα χλμ και αν του βγάλει καμιά χοντρή ζημιά αργότερα να μπορεί να το ξεφορτωθεί ποιο εύκολα... Εγώ προσωπικά δε θα το έκανα αλλά λέμε τώρα...
Καλομεταχειρισμένο diesel με 250000 χλμ: θα το αγοράζατε;