-
Καλησπέρα
Έχω το renault megane 1600 16V μοντέλο του 2005..Έδω και ένα χρόνο αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα..Μου βγάζει στο καντράν check injection και service και όταν βάζω μπροστά το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές (2.500-3.000) χωρίς να πατάω γκάζι και με το που θα πατήσω φρένο θα κατέβουν..Έχω πάει σε τρεία ξεχωριστά συνεργεία και έχω αλλάξει εγκέφαλο,πολλαπλασιαστή και πεταλούδα και πάλι κάνει τα ίδια..Το διαγνωστικό από τα συνεργεία βγάζει συνέχεια ότι έχει βλάβη στην πεταλούδα..Αν έχει κάποιος το ίδιο πρόβλημα ας μου πει τι έκανε η γενικά αν κάποιος γνωρίζει ας βοηθήσει..
Σας ευχαριστώ!! -
Καλησπέρα
Έχω το renault megane 1600 16V μοντέλο του 2005..Έδω και ένα χρόνο αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα..Μου βγάζει στο καντράν check injection και service και όταν βάζω μπροστά το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές (2.500-3.000) χωρίς να πατάω γκάζι και με το που θα πατήσω φρένο θα κατέβουν..Έχω πάει σε τρεία ξεχωριστά συνεργεία και έχω αλλάξει εγκέφαλο,πολλαπλασιαστή και πεταλούδα και πάλι κάνει τα ίδια..Το διαγνωστικό από τα συνεργεία βγάζει συνέχεια ότι έχει βλάβη στην πεταλούδα..Αν έχει κάποιος το ίδιο πρόβλημα ας μου πει τι έκανε η γενικά αν κάποιος γνωρίζει ας βοηθήσει..
Σας ευχαριστώ!! -
Καλησπέρα
Έχω το renault megane 1600 16V μοντέλο του 2005..Έδω και ένα χρόνο αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα..Μου βγάζει στο καντράν check injection και service και όταν βάζω μπροστά το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές (2.500-3.000) χωρίς να πατάω γκάζι και με το που θα πατήσω φρένο θα κατέβουν..Έχω πάει σε τρεία ξεχωριστά συνεργεία και έχω αλλάξει εγκέφαλο,πολλαπλασιαστή και πεταλούδα και πάλι κάνει τα ίδια..Το διαγνωστικό από τα συνεργεία βγάζει συνέχεια ότι έχει βλάβη στην πεταλούδα..Αν έχει κάποιος το ίδιο πρόβλημα ας μου πει τι έκανε η γενικά αν κάποιος γνωρίζει ας βοηθήσει..
Σας ευχαριστώ!! -
πανε και σε 4ο
-
μηπως τραβαει αερα απο καπου? οταν αφησεις το φρενο οι στροφες ανεβαινουν παλι, μενουν σταθερες, εχει αρυθμια στο ρελαντι?
-
Ο χρήστης Megane16V έγραψε:
... έχω αλλάξει εγκέφαλο,πολλαπλασιαστή και πεταλούδα...Κατι λεγαμε στο άλλο τοπικο για κλεφτες μαστορες...
-
Όπως το λέει ο Ηλίας, τραβάει αέρα από την εισαγωγή, ή από τη βάση της πεταλούδας, ή από την πολλαπλή, ή από κάποιο σωληνάκι ή ρακόρ επάνω στην πολλαπλή.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Όπως το λέει ο Ηλίας, τραβάει αέρα από την εισαγωγή, ή από τη βάση της πεταλούδας, ή από την πολλαπλή, ή από κάποιο σωληνάκι ή ρακόρ επάνω στην πολλαπλή.και απο το σεβρο μπορει.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Όπως το λέει ο Ηλίας, τραβάει αέρα από την εισαγωγή, ή από τη βάση της πεταλούδας, ή από την πολλαπλή, ή από κάποιο σωληνάκι ή ρακόρ επάνω στην πολλαπλή.
και απο το σεβρο μπορει.
Nαι βέβαια, το ξεχάσαμε αυτό, ή έχει τρυπήσει η μεμβράνη ή χάνει από την ένωση στο λαστιχάκι.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
μηπως τραβαει αερα απο καπου? οταν αφησεις το φρενο οι στροφες ανεβαινουν παλι, μενουν σταθερες, εχει αρυθμια στο ρελαντι?Ναι όταν αφήσω το φρένο οι στροφές πάλι ανεβαίνουν χωρίς να πατάω γκάζι..
-
παρε ενα σπρει καθαρισμου και ψεκασε στις ενωσεις αν αφριζει παιρνει αερα
βγαλε και το σωλινακι που παει στο σερβο και ταποσε το (μην βγεις ετσι στο δρομο ) -
παρε ενα σπρει καθαρισμου και ψεκασε στις ενωσεις αν αφριζει παιρνει αερα
βγαλε και το σωλινακι που παει στο σερβο και ταποσε το (μην βγεις ετσι στο δρομο )
προς την μηχανη ταποσε το οχι προς στο σερβο -
Ο χρήστης Megane16V έγραψε:
.Έχω πάει σε τρεία ξεχωριστά συνεργεία και έχω αλλάξει εγκέφαλο,πολλαπλασιαστή και πεταλούδαΓια εμενα ειναι ολα ασχετα με το προβλημα σου.... ειδικα ο εγγεφαλος και πολλαπλασιαστης...
Αερα περνει το κυκλωμα...
Μηπως εχεις βαλει αεριο στο αμαξι?
-
Ο χρήστης giannisae έγραψε:
παρε ενα σπρει καθαρισμου και ψεκασε στις ενωσεις αν αφριζει παιρνει αερα
βγαλε και το σωλινακι που παει στο σερβο και ταποσε το (μην βγεις ετσι στο δρομο )
προς την μηχανη ταποσε το οχι προς στο σερβοπρωτα κανε αυτο, μετα στησε αυτι αν ακους απο καπου να ρουφαει αερα ειδικα οταν εισαι μεσα στο αυτοκινητο, πιστευω οτι αφου οταν πατας το φρενο στρωνει το ρελαντι τοτε κατα πασα πιθανοτητα ειναι η τσιμουχα του σεβρο απο τον αξονα που φευγει απο το πεταλι του φρενου προς το σεβρο.
-
φιλε ολες τις πιθανες λυσεις στις ειπαν οι παραπανω
αλλα εγω εχω αλλη απορια. Ποσο πληρωσες για καινουργιο εγκεφαλο? μιλαμε τοσο απελπισμενοι ηταν οι μηχανικοι και κοιταξαν να βγαλουν τα σπασμενα του μαγαζιου τους δινοντας τετοια λυση? ακραιο μου φενεται να σε φτασανε μεχρι εκει.
-
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
φιλε ολες τις πιθανες λυσεις στις ειπαν οι παραπανωαλλα εγω εχω αλλη απορια. Ποσο πληρωσες για καινουργιο εγκεφαλο? μιλαμε τοσο απελπισμενοι ηταν οι μηχανικοι και κοιταξαν να βγαλουν τα σπασμενα του μαγαζιου τους δινοντας τετοια λυση? ακραιο μου φενεται να σε φτασανε μεχρι εκει.
δεν νομιζω να εβαλε καινουριο, ακομα θα τους βαραγε.
-
Κατσε να μας πει και ο ιδιος γιατι 'πολλα εχουν δει τα ματια μου (λεμε τωρα), μα αυτο μου φερνει τρόμο'
-
Για τον πολλαπλασιαστή είναι άσχετο..τον άλλαξα πιο παλιά..ο εγκέφαλος και η πεταλούδα είναι μεταχειρισμένα..η πεταλούδα δοκιμάστηκε 2 φορές!!Τι είναι δηλαδή το πιο πιθανό πρόβλημα;;
-
Ο χρήστης Megane16V έγραψε:
Για τον πολλαπλασιαστή είναι άσχετο..τον άλλαξα πιο παλιά..ο εγκέφαλος και η πεταλούδα είναι μεταχειρισμένα..η πεταλούδα δοκιμάστηκε 2 φορές!!Τι είναι δηλαδή το πιο πιθανό πρόβλημα;;Πως δοκιμάστηκε η πεταλούδα ? τι εννοείς ?
Η στεγανοποίηση της, εκεί που πατάει, αν δεν σφραγίζει απόλυτα στη βάση της και τραβάει αέρα μαρσάρει, πως να το πούμε αλλιώς, με τι άλλα λόγια ?
Αν δεν κάνω λάθος, βαριέμαι να ψάχνω τώρα στο Dialogys, αυτές οι πεταλούδες έχουν ένα O΄Ring, το αλλάξατε ?
Το ίδιο συμβαίνει και με τα όσα σου έχουνε πεί πρίν, υπάρχει θέμα στεγανοποίησης, αν τραβάει αέρα πρίν από την πεταλούδα ανεβαίνουν οι στροφές, η πεταλούδα ελέγχει την ποσότητα του αέρα που περνάει προς τον κινητήρα, αν υπάρχει περίπτωση να περνάει αέρας προς το μοτέρ, εκτός της πεταλούδας, δεν ελέγχονται οι στροφές του κινητήρα, είναι τώρα κατανοητό ?
Το ίδιο συμβαίνει και με το κύκλωμα του σερβόφρενου, ή ο σωλήνας της υποπίεσης που έρχεται από την εισαγωγή χάνει, ή χάνει γιατί τρύπησε η μεμβράνη που έχει μέσα το τύμπανο του σερβόφρενο, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, ανεβάζει στροφές το μοτέρ, ψάξε και θα βρείς τη λύση, άλλαξε μηχανικό, πήγαινε σε 4ο και πες του τι να ψάξει, αν δεί ότι καταλαβαίνεις δεν θα προσπαθήσει να σου πουλήσει εγκέφαλο άλλο, αρκετά λεφτά έβγαλαν οι άλλοι.
-
Ο χρήστης Megane16V έγραψε:
Για τον πολλαπλασιαστή είναι άσχετο..τον άλλαξα πιο παλιά..ο εγκέφαλος και η πεταλούδα είναι μεταχειρισμένα..η πεταλούδα δοκιμάστηκε 2 φορές!!Τι είναι δηλαδή το πιο πιθανό πρόβλημα;;χωρις να δουμε το αυτοκινητο, σου γραψαμε καποιες πιθενες αιτιες, κατι παραπανω δεν μπορει να γινει απο το φορουμ.
Renault Megane 1600 16V