-
Εχω βρει 2 μεταχειρισμενα Giulietta 1,4 170HP του 2011 και Leon TSI 1.8T του 2008
H Giulietta φυσικα μ αρεσει πιο πολυ αλλα εχει και 5-6000 παραπανω
Τι θα προτιμουσατε ? -
Εχω βρει 2 μεταχειρισμενα Giulietta 1,4 170HP του 2011 και Leon TSI 1.8T του 2008
H Giulietta φυσικα μ αρεσει πιο πολυ αλλα εχει και 5-6000 παραπανω
Τι θα προτιμουσατε ? -
Εχω βρει 2 μεταχειρισμενα Giulietta 1,4 170HP του 2011 και Leon TSI 1.8T του 2008
H Giulietta φυσικα μ αρεσει πιο πολυ αλλα εχει και 5-6000 παραπανω
Τι θα προτιμουσατε ? -
Αν η διαφορά είναι τόσο μεγάλη τότε Λεόν, εκτός κι αν έχει 150.000χλμ.
-
πανω κατω τα ιδια χλμ εχουν
το Leon μαλιστα πιο λιγα -
Ε τότε το Λεόν δείχνει ελκυστικότερη περίπτωση κι ας έχει πιθανόν λίγο αυξημένα πάγια έξοδα. Η 5-6.000€ διαφορά είναι πολύ μεγάλη για να δικαιολογήσει τις διαφορές των 2 αυτοκινήτων.
-
Άν είσαι κοντά,οδήγησέ τα να γουστάρεις και όποιο σου 'κάτσει'...τσίμπα το!!
-
Και με τι γυαλια θα βλεπεις καθε μερα το εσωτερικο του λεον για να μην ξερασεις;
-
3 χρονών παλιότερο αυτοκίνητο με λιγότερα χλμ από το νεότερο θα με έβαζε σε υποψίες... Αναλόγως τα γούστα σου και την τσέπη σου φίλε μου, αλλά εγώ πήγα (και θα ξαναπήγαινα) σε giulietta. Επίσης μέσα σ' όλα μη ξεχνάς και το παζάρ που μπορεί να γίνει τούτη την εποχή. Πάντως το Leon κυρίως μέσα, ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!
-
Βασικά για να έχει κάποιο ενδιαφέρον η κάθε πρόταση θα έπρεπε να ξέρουμε τις τιμές και κάποια χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων. Αλλιώς θα λέμε ότι ναναι...
-
5-6K είναι χαοτική διαφορά και θα πήγαινα σε Λεον εφοσον εχει τα ιδια χιλιομετρα κιολας. Στην κατανάλωση είναι τα ίδια πανω κατω, η Αλφα καίει για τα κυβικά της (είναι και +100κιλα αν θυμαμαι καλα + εμμεσος ψεκασμος). Τα άλογα είναι ακριβως τα ίδια (ο 1.8 tsi βγαζει παραπανω αλογα απο τα 160), οποτε το Λεον μάλλον είναι πιο γρηγορο (λογω βαρους)
Επίσης μπορει το Λεον να μη βλεπεται μεσα, αλλά βρίσκεις ο'τι ανταλλακτικό και αξεσουάρ θες νεο και μτχ. Για τη Τζουλιέττα πολυ λιγα πραγματα θα βρεις.
Αν ομως το πας με συναισθημα τοτε Τζουλιεττα. Οδηγικά - σε πρώτη επαφή - είναι πολύ 'πειστική' ειδικά στο Dynamic mode, ο ήχος του μοτερ ειναι πιο ερεθιστικος οσο ανεβαινουν οι στροφες. Το Λεον υστερεί κατα βαση στο τιμόνι (πιο αργο αλλα πιο σωστο στο βαρος) και στο αρχικό turn-in. Απο την άλλη τα καθίσματα του Λεον είναι καλύτερα (εκδοση Sport Up).
-
Το μεγαλύτερο θέμα του Λεόν στις σπορτ εκδόσεις είναι ότι κοπανάει ηλιθιωδώς και γενικά είναι σκληρό χωρίς λόγο.
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
το Λεον μάλλον είναι πιο γρηγορο (λογω βαρους)Μπα, στα ίδια είναι.
Το μεγαλύτερο θέμα του Λεόν στις σπορτ εκδόσεις είναι ότι κοπανάει ηλιθιωδώς και γενικά είναι σκληρό χωρίς λόγο.
Δεν έχω διαπιστώσει κάτι τέτοιο. Απλά είναι σφιχτό αλλά δεν νιώθεις ιδιαίτερο ταρακούνημα.
Κατά τα άλλα δεν μπορώ να καταλάβω τι κόλλημα έχετε με το ταμπλό του Leon. Μια χαρά την κάνει την δουλειά του. Δεν τρίζει, εργονομικό είναι. Τι άλλο θέλετε;
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Και με τι γυαλια θα βλεπεις καθε μερα το εσωτερικο του λεον για να μην ξερασεις;Ενώ της Alfa το εσωτερικό πρωτοκλασσάτο
-
Να ρωτήσω ποσο εχει το ένα και ποσο το άλλο? ρωτώ γιατι ακούω για 5-6 χιλιαρικα διάφορα ! Δλδ ποσο πουλιέται η τζουλιετα 3ετιας?
-
15000 η Τζουλιετα και 9000 το Λεον
-
Γενικά, τα 1.8TSI πωλούνται σε πολύ καλές τιμές και θα το σκεφτόμουν σοβαρά να έπαιρνα ένα(αν είχα δουλειά)
-
Ωραία η Giulietta αλλά με τη διαφορά των 6.000 παίρνεις άλλο ένα αυτοκίνητο . Αρκεί και τα δύο να είναι σε παραπλήσια κατάσταση.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το μεγαλύτερο θέμα του Λεόν στις σπορτ εκδόσεις είναι ότι κοπανάει ηλιθιωδώς και γενικά είναι σκληρό χωρίς λόγο.
Δεν έχω διαπιστώσει κάτι τέτοιο. Απλά είναι σφιχτό αλλά δεν νιώθεις ιδιαίτερο ταρακούνημα.
Τα παραλέει ο Στεφαν αλλά έχει ενα δικιο, το Λεον με τη σπορ αναρτηση ειναι πολύ σκληρο χωρίς να είναι ανάλογα αποτελεσματικό. Τουλάχιστον είναι γραμμική. Η ανάρτηση του Κουπρα (άλλα ψαλιδια, αλουμινενια, λεπτοτερες αντιστρεπτικες, μαλακότερα ελατήρια, άλλα αμορτισερ) κάνει πολύ καλύτερη δουλειά.
Πάντως και η Τζουλιέτα έχει θέμα με τη σπορ αναρτηση, δεν ειναι γραμμική. Είναι μαλακή στην αρχή και σκληραίνει παρα πολύ μετά απο λιγο. Υπο πίεση αναπηδάει ο πισω αξονας στις εγκαρσιες ψιλοανωμαλίες, το Λεον περνάει πολυ πιο καθαρά.
Και στα 2 αμαξια η ανάρτηση θέλει ψάξιμο πάντως.
-
Έχει πίσω άξονα η Τζουλιέτα;
Giulietta ή Leon?