-
το αυτοκινητο το αγορασα μεταχειρισμενο πριν 8 μηνες περιπου ειναι 1,6 diesel μοντελο του 2008 95.678 km.στην αρχη μου εβγαλε ενδειξη για προβλημα του dpf και ο κινητηρας μπηκε σε safe mode και δεν ανεβαζε πανω απο 3.000 στροφες σε καμια ταχυτητα ή νεκρα.. πηγα σε 3 αντιπροωπειες volvo τιποτα.τελοσπαντων υποτιθεται οτι μου το εφτιαξαν αλλα συνεχιζε ο κινητηρας σε safe mode.καποιες μικρες περιοδους επανερχονταν και δουλευε σωστα αλλα μετα απο λιγο παλι τα ιδια... μετα εβγαλε ρελλε προθερμανσης ταυτοχρονα με το προηγουμενο.το πηγα σε ηλεκτρολογο κιταξε την καλωδιωση και το ρελλε ολα καλα.μου ειπαν οτι πρεπει να το παω στη volvo και να κοιταξω τον εγκεφαλο ή για αλλαγη ή για επαναπρογραμματισμο... ξερεις κανεις ποσο στοιχιζουν αυτα ή αν ειχες καποιος προβλημα να του κοβονται τα πετρελαια στις 3000 στροφες;;;;; εχω τρελαθει το τελευταιο εξαμηνο.... please help!!
-
το αυτοκινητο το αγορασα μεταχειρισμενο πριν 8 μηνες περιπου ειναι 1,6 diesel μοντελο του 2008 95.678 km.στην αρχη μου εβγαλε ενδειξη για προβλημα του dpf και ο κινητηρας μπηκε σε safe mode και δεν ανεβαζε πανω απο 3.000 στροφες σε καμια ταχυτητα ή νεκρα.. πηγα σε 3 αντιπροωπειες volvo τιποτα.τελοσπαντων υποτιθεται οτι μου το εφτιαξαν αλλα συνεχιζε ο κινητηρας σε safe mode.καποιες μικρες περιοδους επανερχονταν και δουλευε σωστα αλλα μετα απο λιγο παλι τα ιδια... μετα εβγαλε ρελλε προθερμανσης ταυτοχρονα με το προηγουμενο.το πηγα σε ηλεκτρολογο κιταξε την καλωδιωση και το ρελλε ολα καλα.μου ειπαν οτι πρεπει να το παω στη volvo και να κοιταξω τον εγκεφαλο ή για αλλαγη ή για επαναπρογραμματισμο... ξερεις κανεις ποσο στοιχιζουν αυτα ή αν ειχες καποιος προβλημα να του κοβονται τα πετρελαια στις 3000 στροφες;;;;; εχω τρελαθει το τελευταιο εξαμηνο.... please help!!
-
το αυτοκινητο το αγορασα μεταχειρισμενο πριν 8 μηνες περιπου ειναι 1,6 diesel μοντελο του 2008 95.678 km.στην αρχη μου εβγαλε ενδειξη για προβλημα του dpf και ο κινητηρας μπηκε σε safe mode και δεν ανεβαζε πανω απο 3.000 στροφες σε καμια ταχυτητα ή νεκρα.. πηγα σε 3 αντιπροωπειες volvo τιποτα.τελοσπαντων υποτιθεται οτι μου το εφτιαξαν αλλα συνεχιζε ο κινητηρας σε safe mode.καποιες μικρες περιοδους επανερχονταν και δουλευε σωστα αλλα μετα απο λιγο παλι τα ιδια... μετα εβγαλε ρελλε προθερμανσης ταυτοχρονα με το προηγουμενο.το πηγα σε ηλεκτρολογο κιταξε την καλωδιωση και το ρελλε ολα καλα.μου ειπαν οτι πρεπει να το παω στη volvo και να κοιταξω τον εγκεφαλο ή για αλλαγη ή για επαναπρογραμματισμο... ξερεις κανεις ποσο στοιχιζουν αυτα ή αν ειχες καποιος προβλημα να του κοβονται τα πετρελαια στις 3000 στροφες;;;;; εχω τρελαθει το τελευταιο εξαμηνο.... please help!!
-
Ο χρήστης non26 έγραψε:
το αυτοκινητο το αγορασα μεταχειρισμενο πριν 8 μηνες περιπου ειναι 1,6 diesel μοντελο του 2008 95.678 km.στην αρχη μου εβγαλε ενδειξη για προβλημα του dpf και ο κινητηρας μπηκε σε safe mode και δεν ανεβαζε πανω απο 3.000 στροφες σε καμια ταχυτητα ή νεκρα.. πηγα σε 3 αντιπροωπειες volvo τιποτα.τελοσπαντων υποτιθεται οτι μου το εφτιαξαν αλλα συνεχιζε ο κινητηρας σε safe mode.καποιες μικρες περιοδους επανερχονταν και δουλευε σωστα αλλα μετα απο λιγο παλι τα ιδια... μετα εβγαλε ρελλε προθερμανσης ταυτοχρονα με το προηγουμενο.το πηγα σε ηλεκτρολογο κιταξε την καλωδιωση και το ρελλε ολα καλα.μου ειπαν οτι πρεπει να το παω στη volvo και να κοιταξω τον εγκεφαλο ή για αλλαγη ή για επαναπρογραμματισμο... ξερεις κανεις ποσο στοιχιζουν αυτα ή αν ειχες καποιος προβλημα να του κοβονται τα πετρελαια στις 3000 στροφες;;;;; εχω τρελαθει το τελευταιο εξαμηνο.... please help!!Δεν υπάρχει μέθοδος καθαρισμού του φιλτρου dpf ?ΤΟ μάνουαλ δεν λέει κάτι;
-
μου ειπαν οτι το εκαναν οτι δηλωθηκε στην αντιπροσωπεια αλλα το προβλημα παραμενει...φοβαμαι οτι μου φαγαν τζαμπα λεφτα...
-
Το εβαλαν στο VIDA στην αντιπροσωπεια? Για το regeneration νομιζω αναφερει 120km/h σταθερα για καποιο χρονικο διαστημα ή κατι τετοιο...
-
κατι σαν αυτο παρακατω;
https://www.youtube.com/watch?v=-vPN34Ll1vk
εδω το καθαριζουν με πιεστικο νερου με οτι σε περιβαλλοντικες επιπτωσεις θα εχει
https://www.youtube.com/watch?v=H5JRmwiBd7g
το σωστο ειναι να αντικαθισταται οταν υπαρχει προβλημα -
στο VIDA κανουν μια απλη αναγγεννηση και εχει αυξομειωσεις στην ταχυτητα για περιπου 20 λεπτα.δεν ειχε κανενα αποτελεσμα.εμενα μου εκανα ανακατασκευη στο dpf.
-
Does it require maintenance?
Any filter has a finite capacity, so diesel particulate filters must be cleaned out if they are not to block. This is most important, as an overfilled filter can damage the engine through excessive exhaust back pressure and can itself be damaged or destroyed.
When the DPF is becoming full, with around 80% load, it automatically cleans itself by initiating a process called regeneration. This process increases the temperature in the DPF and burns off the soot particles. To initiate regeneration, the DPF needs to reach and maintain a high exhaust temperature. This is normally achieved during motorway or higher speed driving. This 'passive' regeneration occurs continually, and will go unnoticed by the driver.
Warning SignIn certain circumstances (e.g. frequent short journeys or slow driving in congested areas), automatic regeneration may not be triggered. In this case, an amber warning light illuminates, with a message 'soot filter full – see manual'. The manual explains how regeneration can be initiated. When regeneration is complete, the message is cleared automatically.
It is important to take immediate action to regenerate the DPF. If regeneration is not achieved, soot will continue to build up, and the amber warning light will illuminate again, with a different message: 'engine service required'. The vehicle should then be taken to a dealer immediately for forced regeneration to be carried out. Failure to do so will cause difficulty in starting the engine, and may require complete replacement of the DPF.
Because smaller engines run at lower temperatures, a fuel additive may be required to promote regeneration. This additive, Eolys, is currently used on Volvo's 1.6 and some 2.0 diesel engines where a DPF is fitted. The additive is a cerium/iron based solution that is added to a special tank under the fuel tank, which holds approximately 1.8 litres. Additive consumption is low and the tank is topped up as part of the car's regular service schedule.
The fuel additive, whilst promoting regeneration to burn off soot particles, leaves a small ash residue which cannot be burnt off. It is therefore necessary to replace DPFs requiring the fuel additive at the 75,000 mile service interval.
Where the additive is not required, there is no need to change the DPF for the lifetime of the car, provided that regeneration is carried out as required.
Τα υπογραμμισμενα...
-
οπως ειπα και πιο πανω ειχα κανει αναγεννησεις σε συνεργεια της volvo και μη 6 στον αριθμο,μετα εκανα ανακατασκευη του φιλτρου η οποια στοιχισε 670ευρω και φυσικα εμφανιζεται η ενδειξη ακομη!!!!!
-
Μήπως ξέρεις εάν κοίταξαν τον αισθητήρα πίεσης που υπάρχει πάνω στο φίλτρο; Σε ρωτώ διότι το συνάντησα σε παρόμοια περίπτωση (toyota). Λύθηκε το φίλτρο για να διαπιστώσουμε ότι ήταν καθαρό ενώ ο αισθητήρας έδειχνε κορεσμό. Αλλάχτηκε ο αισθητήρας και τελικά το πρόβλημα λύθηκε.
Κατόπιν προσπάθησα να το αφαιρέσω εντελώς (έχεις μεγάλη οικονομία αλλά και δύναμη) αλλά δεν βρήκα πρόγραμμα για να παρακάμψω τον αισθητήρα. -
άλλο σου λέει ο από πάνω σου. Έχεις τσεκάρει ότι το ρεζερβουάρ με το πρόσθετο είναι γεμάτο ώστε να γίνει σωστή δουλειά στην αναγέννηση; Ειδικότερα αν το πήρες μεταχειρισμένο δεν ξέρεις πόσα πραγματικά χιλιόμετρα έχει οπότε μπορεί να έχει αδειάσει.
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Μήπως ξέρεις εάν κοίταξαν τον αισθητήρα πίεσης που υπάρχει πάνω στο φίλτρο; Σε ρωτώ διότι το συνάντησα σε παρόμοια περίπτωση (toyota). Λύθηκε το φίλτρο για να διαπιστώσουμε ότι ήταν καθαρό ενώ ο αισθητήρας έδειχνε κορεσμό. Αλλάχτηκε ο αισθητήρας και τελικά το πρόβλημα λύθηκε.
Κατόπιν προσπάθησα να το αφαιρέσω εντελώς (έχεις μεγάλη οικονομία αλλά και δύναμη) αλλά δεν βρήκα πρόγραμμα για να παρακάμψω τον αισθητήρα.ναι δεν ειχε καποιο προβλημα.το ειχα ακουσει και γω αυτο και τους το ειχα επισημανει.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
άλλο σου λέει ο από πάνω σου. Έχεις τσεκάρει ότι το ρεζερβουάρ με το πρόσθετο είναι γεμάτο ώστε να γίνει σωστή δουλειά στην αναγέννηση; Ειδικότερα αν το πήρες μεταχειρισμένο δεν ξέρεις πόσα πραγματικά χιλιόμετρα έχει οπότε μπορεί να έχει αδειάσει.καλο αυτο που μου λες γιατι δεν ξερω αν το τσεκαραν..θα το εχω στα υποψιν μου μολις τους το παω για να το ξανα δουν αν δεν το εχουν ηδη κανει
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
άλλο σου λέει ο από πάνω σου. Έχεις τσεκάρει ότι το ρεζερβουάρ με το πρόσθετο είναι γεμάτο ώστε να γίνει σωστή δουλειά στην αναγέννηση; Ειδικότερα αν το πήρες μεταχειρισμένο δεν ξέρεις πόσα πραγματικά χιλιόμετρα έχει οπότε μπορεί να έχει αδειάσει.Αυτό πρώτη φορά το βλέπω. Η αναζωογόνηση γίνεται με μπέκ το οποίο παίρνει καύσιμο από το ρεζερβουάρ. Αυτή τη πρωτοτυπία της Volvo δεν τη καταλαβαίνω.
-
Δεν είναι της Volvo είναι της PSA από την οποία προέρχεται το μοτέρ και δεν είναι καν πρωτοτυπία. Ουσιαστικά είναι ένας καταλύτης που επιτρέπει να γίνει σωστά η αναγέννηση λόγω της χαμηλής θερμοκρασίας των καυσαερίων στα μικρά μοτέρ. Είναι τεχνολογική επιλογή.
volvo s40 diesel προβλημα...