Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    volvo s40 diesel προβλημα...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. volvo s40 diesel προβλημα...
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    15
    1081
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      non26 last edited by

      το αυτοκινητο το αγορασα μεταχειρισμενο πριν 8 μηνες περιπου ειναι 1,6 diesel μοντελο του 2008 95.678 km.στην αρχη μου εβγαλε ενδειξη για προβλημα του dpf και ο κινητηρας μπηκε σε safe mode και δεν ανεβαζε πανω απο 3.000 στροφες σε καμια ταχυτητα ή νεκρα.. πηγα σε 3 αντιπροωπειες volvo τιποτα.τελοσπαντων υποτιθεται οτι μου το εφτιαξαν αλλα συνεχιζε ο κινητηρας σε safe mode.καποιες μικρες περιοδους επανερχονταν και δουλευε σωστα αλλα μετα απο λιγο παλι τα ιδια... μετα εβγαλε ρελλε προθερμανσης ταυτοχρονα με το προηγουμενο.το πηγα σε ηλεκτρολογο κιταξε την καλωδιωση και το ρελλε ολα καλα.μου ειπαν οτι πρεπει να το παω στη volvo και να κοιταξω τον εγκεφαλο ή για αλλαγη ή για επαναπρογραμματισμο... ξερεις κανεις ποσο στοιχιζουν αυτα ή αν ειχες καποιος προβλημα να του κοβονται τα πετρελαια στις 3000 στροφες;;;;; εχω τρελαθει το τελευταιο εξαμηνο.... please help!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        non26 last edited by

        το αυτοκινητο το αγορασα μεταχειρισμενο πριν 8 μηνες περιπου ειναι 1,6 diesel μοντελο του 2008 95.678 km.στην αρχη μου εβγαλε ενδειξη για προβλημα του dpf και ο κινητηρας μπηκε σε safe mode και δεν ανεβαζε πανω απο 3.000 στροφες σε καμια ταχυτητα ή νεκρα.. πηγα σε 3 αντιπροωπειες volvo τιποτα.τελοσπαντων υποτιθεται οτι μου το εφτιαξαν αλλα συνεχιζε ο κινητηρας σε safe mode.καποιες μικρες περιοδους επανερχονταν και δουλευε σωστα αλλα μετα απο λιγο παλι τα ιδια... μετα εβγαλε ρελλε προθερμανσης ταυτοχρονα με το προηγουμενο.το πηγα σε ηλεκτρολογο κιταξε την καλωδιωση και το ρελλε ολα καλα.μου ειπαν οτι πρεπει να το παω στη volvo και να κοιταξω τον εγκεφαλο ή για αλλαγη ή για επαναπρογραμματισμο... ξερεις κανεις ποσο στοιχιζουν αυτα ή αν ειχες καποιος προβλημα να του κοβονται τα πετρελαια στις 3000 στροφες;;;;; εχω τρελαθει το τελευταιο εξαμηνο.... please help!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          non26 last edited by

          το αυτοκινητο το αγορασα μεταχειρισμενο πριν 8 μηνες περιπου ειναι 1,6 diesel μοντελο του 2008 95.678 km.στην αρχη μου εβγαλε ενδειξη για προβλημα του dpf και ο κινητηρας μπηκε σε safe mode και δεν ανεβαζε πανω απο 3.000 στροφες σε καμια ταχυτητα ή νεκρα.. πηγα σε 3 αντιπροωπειες volvo τιποτα.τελοσπαντων υποτιθεται οτι μου το εφτιαξαν αλλα συνεχιζε ο κινητηρας σε safe mode.καποιες μικρες περιοδους επανερχονταν και δουλευε σωστα αλλα μετα απο λιγο παλι τα ιδια... μετα εβγαλε ρελλε προθερμανσης ταυτοχρονα με το προηγουμενο.το πηγα σε ηλεκτρολογο κιταξε την καλωδιωση και το ρελλε ολα καλα.μου ειπαν οτι πρεπει να το παω στη volvo και να κοιταξω τον εγκεφαλο ή για αλλαγη ή για επαναπρογραμματισμο... ξερεις κανεις ποσο στοιχιζουν αυτα ή αν ειχες καποιος προβλημα να του κοβονται τα πετρελαια στις 3000 στροφες;;;;; εχω τρελαθει το τελευταιο εξαμηνο.... please help!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης non26 έγραψε:
            το αυτοκινητο το αγορασα μεταχειρισμενο πριν 8 μηνες περιπου ειναι 1,6 diesel μοντελο του 2008 95.678 km.στην αρχη μου εβγαλε ενδειξη για προβλημα του dpf και ο κινητηρας μπηκε σε safe mode και δεν ανεβαζε πανω απο 3.000 στροφες σε καμια ταχυτητα ή νεκρα.. πηγα σε 3 αντιπροωπειες volvo τιποτα.τελοσπαντων υποτιθεται οτι μου το εφτιαξαν αλλα συνεχιζε ο κινητηρας σε safe mode.καποιες μικρες περιοδους επανερχονταν και δουλευε σωστα αλλα μετα απο λιγο παλι τα ιδια... μετα εβγαλε ρελλε προθερμανσης ταυτοχρονα με το προηγουμενο.το πηγα σε ηλεκτρολογο κιταξε την καλωδιωση και το ρελλε ολα καλα.μου ειπαν οτι πρεπει να το παω στη volvo και να κοιταξω τον εγκεφαλο ή για αλλαγη ή για επαναπρογραμματισμο... ξερεις κανεις ποσο στοιχιζουν αυτα ή αν ειχες καποιος προβλημα να του κοβονται τα πετρελαια στις 3000 στροφες;;;;; εχω τρελαθει το τελευταιο εξαμηνο.... please help!!

            Δεν υπάρχει μέθοδος καθαρισμού του φιλτρου dpf ?ΤΟ μάνουαλ δεν λέει κάτι;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              non26 last edited by

              μου ειπαν οτι το εκαναν οτι δηλωθηκε στην αντιπροσωπεια αλλα το προβλημα παραμενει...φοβαμαι οτι μου φαγαν τζαμπα λεφτα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                volvozeus last edited by

                Το εβαλαν στο VIDA στην αντιπροσωπεια? Για το regeneration νομιζω αναφερει 120km/h σταθερα για καποιο χρονικο διαστημα ή κατι τετοιο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  r200 last edited by

                  κατι σαν αυτο παρακατω;
                  https://www.youtube.com/watch?v=-vPN34Ll1vk
                  εδω το καθαριζουν με πιεστικο νερου με οτι σε περιβαλλοντικες επιπτωσεις θα εχει
                  https://www.youtube.com/watch?v=H5JRmwiBd7g
                  το σωστο ειναι να αντικαθισταται οταν υπαρχει προβλημα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    non26 last edited by

                    στο VIDA κανουν μια απλη αναγγεννηση και εχει αυξομειωσεις στην ταχυτητα για περιπου 20 λεπτα.δεν ειχε κανενα αποτελεσμα.εμενα μου εκανα ανακατασκευη στο dpf.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      volvozeus last edited by

                      Does it require maintenance?

                      Any filter has a finite capacity, so diesel particulate filters must be cleaned out if they are not to block. This is most important, as an overfilled filter can damage the engine through excessive exhaust back pressure and can itself be damaged or destroyed.

                      When the DPF is becoming full, with around 80% load, it automatically cleans itself by initiating a process called regeneration. This process increases the temperature in the DPF and burns off the soot particles. To initiate regeneration, the DPF needs to reach and maintain a high exhaust temperature. This is normally achieved during motorway or higher speed driving. This 'passive' regeneration occurs continually, and will go unnoticed by the driver.

                      Warning SignIn certain circumstances (e.g. frequent short journeys or slow driving in congested areas), automatic regeneration may not be triggered. In this case, an amber warning light illuminates, with a message 'soot filter full – see manual'. The manual explains how regeneration can be initiated. When regeneration is complete, the message is cleared automatically.

                      It is important to take immediate action to regenerate the DPF. If regeneration is not achieved, soot will continue to build up, and the amber warning light will illuminate again, with a different message: 'engine service required'. The vehicle should then be taken to a dealer immediately for forced regeneration to be carried out. Failure to do so will cause difficulty in starting the engine, and may require complete replacement of the DPF.

                      Because smaller engines run at lower temperatures, a fuel additive may be required to promote regeneration. This additive, Eolys, is currently used on Volvo's 1.6 and some 2.0 diesel engines where a DPF is fitted. The additive is a cerium/iron based solution that is added to a special tank under the fuel tank, which holds approximately 1.8 litres. Additive consumption is low and the tank is topped up as part of the car's regular service schedule.

                      The fuel additive, whilst promoting regeneration to burn off soot particles, leaves a small ash residue which cannot be burnt off. It is therefore necessary to replace DPFs requiring the fuel additive at the 75,000 mile service interval.

                      Where the additive is not required, there is no need to change the DPF for the lifetime of the car, provided that regeneration is carried out as required.

                      Τα υπογραμμισμενα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        non26 last edited by

                        οπως ειπα και πιο πανω ειχα κανει αναγεννησεις σε συνεργεια της volvo και μη 6 στον αριθμο,μετα εκανα ανακατασκευη του φιλτρου η οποια στοιχισε 670ευρω και φυσικα εμφανιζεται η ενδειξη ακομη!!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kostas-chania last edited by

                          Μήπως ξέρεις εάν κοίταξαν τον αισθητήρα πίεσης που υπάρχει πάνω στο φίλτρο; Σε ρωτώ διότι το συνάντησα σε παρόμοια περίπτωση (toyota). Λύθηκε το φίλτρο για να διαπιστώσουμε ότι ήταν καθαρό ενώ ο αισθητήρας έδειχνε κορεσμό. Αλλάχτηκε ο αισθητήρας και τελικά το πρόβλημα λύθηκε.
                          Κατόπιν προσπάθησα να το αφαιρέσω εντελώς (έχεις μεγάλη οικονομία αλλά και δύναμη) αλλά δεν βρήκα πρόγραμμα για να παρακάμψω τον αισθητήρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gakost last edited by

                            άλλο σου λέει ο από πάνω σου. Έχεις τσεκάρει ότι το ρεζερβουάρ με το πρόσθετο είναι γεμάτο ώστε να γίνει σωστή δουλειά στην αναγέννηση; Ειδικότερα αν το πήρες μεταχειρισμένο δεν ξέρεις πόσα πραγματικά χιλιόμετρα έχει οπότε μπορεί να έχει αδειάσει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              non26 last edited by

                              Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
                              Μήπως ξέρεις εάν κοίταξαν τον αισθητήρα πίεσης που υπάρχει πάνω στο φίλτρο; Σε ρωτώ διότι το συνάντησα σε παρόμοια περίπτωση (toyota). Λύθηκε το φίλτρο για να διαπιστώσουμε ότι ήταν καθαρό ενώ ο αισθητήρας έδειχνε κορεσμό. Αλλάχτηκε ο αισθητήρας και τελικά το πρόβλημα λύθηκε.
                              Κατόπιν προσπάθησα να το αφαιρέσω εντελώς (έχεις μεγάλη οικονομία αλλά και δύναμη) αλλά δεν βρήκα πρόγραμμα για να παρακάμψω τον αισθητήρα.

                              ναι δεν ειχε καποιο προβλημα.το ειχα ακουσει και γω αυτο και τους το ειχα επισημανει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                non26 last edited by

                                Ο χρήστης gakost έγραψε:
                                άλλο σου λέει ο από πάνω σου. Έχεις τσεκάρει ότι το ρεζερβουάρ με το πρόσθετο είναι γεμάτο ώστε να γίνει σωστή δουλειά στην αναγέννηση; Ειδικότερα αν το πήρες μεταχειρισμένο δεν ξέρεις πόσα πραγματικά χιλιόμετρα έχει οπότε μπορεί να έχει αδειάσει.

                                καλο αυτο που μου λες γιατι δεν ξερω αν το τσεκαραν..θα το εχω στα υποψιν μου μολις τους το παω για να το ξανα δουν αν δεν το εχουν ηδη κανει

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostas-chania last edited by

                                  Ο χρήστης gakost έγραψε:
                                  άλλο σου λέει ο από πάνω σου. Έχεις τσεκάρει ότι το ρεζερβουάρ με το πρόσθετο είναι γεμάτο ώστε να γίνει σωστή δουλειά στην αναγέννηση; Ειδικότερα αν το πήρες μεταχειρισμένο δεν ξέρεις πόσα πραγματικά χιλιόμετρα έχει οπότε μπορεί να έχει αδειάσει.

                                  Αυτό πρώτη φορά το βλέπω. Η αναζωογόνηση γίνεται με μπέκ το οποίο παίρνει καύσιμο από το ρεζερβουάρ. Αυτή τη πρωτοτυπία της Volvo δεν τη καταλαβαίνω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mirage last edited by

                                    Δεν είναι της Volvo είναι της PSA από την οποία προέρχεται το μοτέρ και δεν είναι καν πρωτοτυπία. Ουσιαστικά είναι ένας καταλύτης που επιτρέπει να γίνει σωστά η αναγέννηση λόγω της χαμηλής θερμοκρασίας των καυσαερίων στα μικρά μοτέρ. Είναι τεχνολογική επιλογή.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr