-
καλησπερα..πριν λιγο καιρο με χτυπησαν λιγο στο μπροστινο προφυλακτηρα και το ψυγειο πηγε λιγο προσ τα πισω.δεν υπαρχει καθολου διαρροη και η σταθμη ειναι κανονικη.οταν πηγαινω κανονικα στο δρομο η θερμοκρασια ειναι σταθερη.απλα παρατηρησα 2 φορες οτι οταν παω να βαλω βενζινη(και γενικα οταν σταματαω αποτομα) και γυρισω το κλειδι μια φορα η θερμοκρασια ανεβαινει.μετα οταν βαλω παλι μπροστα και ξεκινησω πεφτει σε σταθερο επιπεδο οπωσ πριν...τι μπορει να φταιει??
ΥΓ.οταν παω να παρκαρω και περιμενω 2 3 λεπτα να κρυωσει η τουρμπινα και μετα γυρισω τον διακοπτη τοτε ολα ειναι οκ.. -
καλησπερα..πριν λιγο καιρο με χτυπησαν λιγο στο μπροστινο προφυλακτηρα και το ψυγειο πηγε λιγο προσ τα πισω.δεν υπαρχει καθολου διαρροη και η σταθμη ειναι κανονικη.οταν πηγαινω κανονικα στο δρομο η θερμοκρασια ειναι σταθερη.απλα παρατηρησα 2 φορες οτι οταν παω να βαλω βενζινη(και γενικα οταν σταματαω αποτομα) και γυρισω το κλειδι μια φορα η θερμοκρασια ανεβαινει.μετα οταν βαλω παλι μπροστα και ξεκινησω πεφτει σε σταθερο επιπεδο οπωσ πριν...τι μπορει να φταιει??
ΥΓ.οταν παω να παρκαρω και περιμενω 2 3 λεπτα να κρυωσει η τουρμπινα και μετα γυρισω τον διακοπτη τοτε ολα ειναι οκ.. -
καλησπερα..πριν λιγο καιρο με χτυπησαν λιγο στο μπροστινο προφυλακτηρα και το ψυγειο πηγε λιγο προσ τα πισω.δεν υπαρχει καθολου διαρροη και η σταθμη ειναι κανονικη.οταν πηγαινω κανονικα στο δρομο η θερμοκρασια ειναι σταθερη.απλα παρατηρησα 2 φορες οτι οταν παω να βαλω βενζινη(και γενικα οταν σταματαω αποτομα) και γυρισω το κλειδι μια φορα η θερμοκρασια ανεβαινει.μετα οταν βαλω παλι μπροστα και ξεκινησω πεφτει σε σταθερο επιπεδο οπωσ πριν...τι μπορει να φταιει??
ΥΓ.οταν παω να παρκαρω και περιμενω 2 3 λεπτα να κρυωσει η τουρμπινα και μετα γυρισω τον διακοπτη τοτε ολα ειναι οκ.. -
το βεντιλατερ δουλευει;
-
Ο χρήστης pad20 έγραψε:
καλησπερα..πριν λιγο καιρο με χτυπησαν λιγο στο μπροστινο προφυλακτηρα και το ψυγειο πηγε λιγο προσ τα πισω.δεν υπαρχει καθολου διαρροη και η σταθμη ειναι κανονικη.οταν πηγαινω κανονικα στο δρομο η θερμοκρασια ειναι σταθερη.απλα παρατηρησα 2 φορες οτι οταν παω να βαλω βενζινη(και γενικα οταν σταματαω αποτομα) και γυρισω το κλειδι μια φορα η θερμοκρασια ανεβαινει.μετα οταν βαλω παλι μπροστα και ξεκινησω πεφτει σε σταθερο επιπεδο οπωσ πριν...τι μπορει να φταιει??
ΥΓ.οταν παω να παρκαρω και περιμενω 2 3 λεπτα να κρυωσει η τουρμπινα και μετα γυρισω τον διακοπτη τοτε ολα ειναι οκ..Μήπως έχει αλλάξει γωνία κάποιο κολάρο απο την λάθος θέση του ψυγείου και δεν επιτρέπει κανονική ροή;
-
το βεντιλατερ δουλευει..λογικα bill κατι τετοιο θα εχει γινει
-
Μηπως εχει βαθουλωμα το ψυγειο και δεν κυκλοφορει ο παραφλου παντου?
Μπορεις να το δεις ολο το ψυγειο απο μπροστα? -
μηπως ειχες αυτο το 'προβλημα' απο παλαια και δεν το ειχες προσεξει? οταν σβηνουμε το αυτοκινητο σταματαει η αντλια νερου να δουλευει, το ψυκτικο υγρο μενει στασιμο στον κινητηρα και λογικο ειναι να ανεβαινει η θερμοκρασια του (γι αυτο μολις το βαλεις μπροστα πεφτει αμεσως η θερμοκρασια) αν ο αισθητηρας στροφων ειναι πανω στο μπλοκ αυτο το 'φαινομενο' ειναι πιο εντονο, αν ειναι πανω στο ψυγειο δεν μεταβαλεται σημαντικα η θερμοκρασια του υγρου για να εχουμε αλλη ενδειξη, χωρια που σε καποια αυτοκινητα δουλευει το βαντιλατερ και με κλειστο τον διακοπτη της μηχανης.
αν ειχες καποιο προβλημα στο συστημα ψυξεως θα στο εδειχνε σε πλακωματα με αυξηση της θερμοκρασιας. -
Αυτό το έκανε ένα αμάξι μου πριν πάρα πολλά χρόνια.
Άρχισε να το κανει μόλις κρύωσε ο καιρός και μετά από λίγες μέρες σταμάτησε να το κάνει.
Είχε αέρα στο κύκλωμα ψύξης, κολλούσε ο θερμοστάτης, δεν ξέρωΤο έκανε μόνο όταν ο κινητήρας μόλις είχε ζεσταθεί από κρύα εκκίνηση και έσβηνα.
Όταν ήταν πολύ ζεστό δεν το έκανε.
Μετά δεν το ξαναέκανε ποτέ. -
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
μηπως ειχες αυτο το 'προβλημα' απο παλαια και δεν το ειχες προσεξει? οταν σβηνουμε το αυτοκινητο σταματαει η αντλια νερου να δουλευει, το ψυκτικο υγρο μενει στασιμο στον κινητηρα και λογικο ειναι να ανεβαινει η θερμοκρασια του (γι αυτο μολις το βαλεις μπροστα πεφτει αμεσως η θερμοκρασια) αν ο αισθητηρας στροφων ειναι πανω στο μπλοκ αυτο το 'φαινομενο' ειναι πιο εντονο, αν ειναι πανω στο ψυγειο δεν μεταβαλεται σημαντικα η θερμοκρασια του υγρου για να εχουμε αλλη ενδειξη, χωρια που σε καποια αυτοκινητα δουλευει το βαντιλατερ και με κλειστο τον διακοπτη της μηχανης.
αν ειχες καποιο προβλημα στο συστημα ψυξεως θα στο εδειχνε σε πλακωματα με αυξηση της θερμοκρασιας.Καλή σκέψη.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
μηπως ειχες αυτο το 'προβλημα' απο παλαια και δεν το ειχες προσεξει? οταν σβηνουμε το αυτοκινητο σταματαει η αντλια νερου να δουλευει, το ψυκτικο υγρο μενει στασιμο στον κινητηρα και λογικο ειναι να ανεβαινει η θερμοκρασια του (γι αυτο μολις το βαλεις μπροστα πεφτει αμεσως η θερμοκρασια) αν **ο αισθητηρας στροφων **ειναι πανω στο μπλοκ αυτο το 'φαινομενο' ειναι πιο εντονο, αν ειναι πανω στο ψυγειο δεν μεταβαλεται σημαντικα η θερμοκρασια του υγρου για να εχουμε αλλη ενδειξη, χωρια που σε καποια αυτοκινητα δουλευει το βαντιλατερ και με κλειστο τον διακοπτη της μηχανης.
αν ειχες καποιο προβλημα στο συστημα ψυξεως θα στο εδειχνε σε πλακωματα με αυξηση της θερμοκρασιας.αισθητηρας θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου εννοεις Ηλια?
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
μηπως ειχες αυτο το 'προβλημα' απο παλαια και δεν το ειχες προσεξει? οταν σβηνουμε το αυτοκινητο σταματαει η αντλια νερου να δουλευει, το ψυκτικο υγρο μενει στασιμο στον κινητηρα και λογικο ειναι να ανεβαινει η θερμοκρασια του (γι αυτο μολις το βαλεις μπροστα πεφτει αμεσως η θερμοκρασια) αν **ο αισθητηρας στροφων **ειναι πανω στο μπλοκ αυτο το 'φαινομενο' ειναι πιο εντονο, αν ειναι πανω στο ψυγειο δεν μεταβαλεται σημαντικα η θερμοκρασια του υγρου για να εχουμε αλλη ενδειξη, χωρια που σε καποια αυτοκινητα δουλευει το βαντιλατερ και με κλειστο τον διακοπτη της μηχανης.
αν ειχες καποιο προβλημα στο συστημα ψυξεως θα στο εδειχνε σε πλακωματα με αυξηση της θερμοκρασιας.αισθητηρας θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου εννοεις Ηλια?
σωστος αισθητηρας ψυκτικου υγρου.
αν δω αισθητηρα στροφων πανω στο ψυγειο νερου και καταφερει να δουλεψει τοτε τι να πω? -
Γαλλικό αμάξι θα είναι σίγουρα
-
Πάντως από το κολπάκι του αισθητήρα θερμοκρασίας στο ψυγείο όπου μπορεί το αμάξι να μην έχει νερό αλλά ο δείκτης να τα λέει όλα καλά, προτιμώ τον αισθητήρα στο μπλοκ.
-
Το παλικάρι έχει Audi ΤΤ και αυτό που παρατηρεί είναι φυσιολογικό, του το έκανε πάντα, απλά τώρα που
είχε την ατυχία να τον στουκάρουν, το παρατήρησε.
Γενικά τα ΤΤ έχουν διάφορα περίεργα (μιλάω απο προσωπική εμεπιρία) όπως και αυτό. Με τη θερμοκρασία
να είναι Normal, αν σταματήσεις (ειδικά εντός πόλης) και σβήσεις αμέσως, όταν ξαναγυρίσεις το κλειδί, η
θερμοκρασία δείχνει να ανεβαίνει 95-100 λόγω διακοπής της κυκλοφορίας του ψυκτικού. Μόλις βάλεις μπροστά
επανέρχεται στους 90. Αν τελικά δεν βάλεις μπροστά, ανάλογα με τη θερμοκρασία, ξεκινάει να λειτουργεί το
βεντιλατέρ ενίοτε και κρατάει τη θερμοκρασία χαμηλά.No worries Pad. Όλα καλά είναι και καλά ξεμπερδέματα με το χτύπημα.
-
η αληθεια ειναι οτι δεν το ειχα παρατηρησει απο πριν και το συσχετισα με το ατυχημα.thanks teo με ηρεμησες τωρα
-
Το μόνο που πρέπει να προσέξεις, γιατί συμβαίνει ουκ ολίγες φορές είναι ο θερμοστάτης.
Κάποια στιγμή βγές σε ανοιχτό δρόμο (π.χ. εθνική) με λίγη κατηφόρα και με 130-140 χλμ, άφησε το γκάζι
και άφησε το αυτοκίνητο να ρολάρει με 6η. Τσέκαρε αν σου κατεβάζει την θερμοκρασία καθώς ρολάρει
το αυτοκίνητο (χρειάζεται να το αφήσεις αρκετά γι'αυτό βρες κατηφορικό δρόμο για να μην πατήσεις
καθόλου γκάζι όσο ρολάρει). Αν στο κάνει, έχει θέμα ο θερμοστάτης και θέλει αντικατάσταση.
Αν όντως σου ρίξει θερμοκρασία, τότε δοκίμασε το ίδιο αλλά όταν το αφήσεις να ρολάρει, βάλε νεκρά.
Αν με νεκρά, δεν κατεβάζει θερμοκρασίες, τότε είναι 100% θερμοστάτης. -
παιδιά καλησπέρα διαβασα προσκτικα αυτα που γράφετε και θέλω να σας πω ότι έχω και εγω ένα παρομοιο πρόβλημα. έχω a class a150 . το αμάξι δεν έχει θεμα κανένα αλλο αλλα όταν πιάνουν οι δυνατές οι ζέστες με το που το βάλω μπροστά παιρνει και το βεντιλατερ. δλδ σε σκιά 34 βαθμούς το βεντιλατερ θα πάρει αμέσως. ο μάστορας μου είπε οτι δεν έχει θέμα οτι αυτά έτσι δουλευουν αλλα επειδή λεώ φύλαγε τα ρούχα να έχεις τα μισα νομιζω ότι είναι Αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού , λεω να κοιτάξω πρώτα αυτόν και μετα αν παλι συνεχίσει να το κάνει να δωτον θερμοστάτη, το θέμα είναι όμως ότι το αμάξι δε ρετάρει και η θερμοκρασία θα ανέβει ελαφρά αν ανάψω αι κοντισιον δλδ αν τα φυσιολογικά του είναι 90 βαθμούς αυτό θα ανεβάσει με το αιρ κοντισιον 95 . δεν έχω προβλημα στην εκκίνηση .απλα τρωω τρελό σκάλωμα με το βεντιλατερ. υποψιν το αμάξι το έφερε απο γερμανία κυκολφόρησε εκεί 3 μήνες το έιχε ο θείος μου το πήρε καινούργιο και μετα το αγόρασα εγω. και λέω μήπως είναι προδιαγραφές γερμανιας . μπας και παίζει κάτι αυτό και δε χρειάζεται να κάνουμε τπτ αλλο. θα ήθελα τα σχόλια σας και την γνώμη σας, υποψιν δεν έχει ανεβάσει θερμοκράσία ακόμη και στις πιο τρελες ανηφόρες με κλιμαστιμό μέσα και 5 άτομα είναι σκυλι μαύρο . το αμάξι είναι το a 150 μοντέλο του 08. 15αρι
περιεργο προβλημα με θερμοκρασια