Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Tune A4 1.8TFSI 120HP B8
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Tune A4 1.8TFSI 120HP B8
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    49
    1148
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hyperionx last edited by

      Ηθελα να ενημερωθω οσον αφορα την βελτιωση του A4 1.8TFSI 120HP B8.
      www.etuners.gr/?s=13&t=205
      Εδω αλλα και σε αρκετα αλλα sites αναφερουν πως γινετε να φτασει 220HP.
      Επειδη εκατσα και εψαξα αρκετα παρατηρησα πως καποιοι θεωρουν πως ναι αλλαζωντας απλα το προγραμμα εισαι ενταξει.. και καποιοι αλλοι αντιθετα λενε πως θα χρειαστεις να πειραξεις και αλλα πραγματα στο αυτοκινητο.
      Κατα την γνωμη σας. Κανωντας μια τετοια βελτιωση θα υπαρχει φανερη αλλαγη κατα την οδηγηση ή διαφορες θα ναι ελαχιστες?
      Το μοντελο ειναι του 2008 και εχει κανει 95.000χλμ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • H
        hyperionx last edited by

        Ηθελα να ενημερωθω οσον αφορα την βελτιωση του A4 1.8TFSI 120HP B8.
        www.etuners.gr/?s=13&t=205
        Εδω αλλα και σε αρκετα αλλα sites αναφερουν πως γινετε να φτασει 220HP.
        Επειδη εκατσα και εψαξα αρκετα παρατηρησα πως καποιοι θεωρουν πως ναι αλλαζωντας απλα το προγραμμα εισαι ενταξει.. και καποιοι αλλοι αντιθετα λενε πως θα χρειαστεις να πειραξεις και αλλα πραγματα στο αυτοκινητο.
        Κατα την γνωμη σας. Κανωντας μια τετοια βελτιωση θα υπαρχει φανερη αλλαγη κατα την οδηγηση ή διαφορες θα ναι ελαχιστες?
        Το μοντελο ειναι του 2008 και εχει κανει 95.000χλμ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hyperionx last edited by

          Ηθελα να ενημερωθω οσον αφορα την βελτιωση του A4 1.8TFSI 120HP B8.
          www.etuners.gr/?s=13&t=205
          Εδω αλλα και σε αρκετα αλλα sites αναφερουν πως γινετε να φτασει 220HP.
          Επειδη εκατσα και εψαξα αρκετα παρατηρησα πως καποιοι θεωρουν πως ναι αλλαζωντας απλα το προγραμμα εισαι ενταξει.. και καποιοι αλλοι αντιθετα λενε πως θα χρειαστεις να πειραξεις και αλλα πραγματα στο αυτοκινητο.
          Κατα την γνωμη σας. Κανωντας μια τετοια βελτιωση θα υπαρχει φανερη αλλαγη κατα την οδηγηση ή διαφορες θα ναι ελαχιστες?
          Το μοντελο ειναι του 2008 και εχει κανει 95.000χλμ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            thanos last edited by

            Κάτσε... 1800κ.εκ 120 άλογα;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              s3 last edited by

              Αν υποθεσουμε οτι με την αλλαγη χαρτογραφησης του εγκεφαλου θα φτασεις τα 200-220 αλογα, ναι σιγουρα θα δεις διαφορες, ειναι 83% αυξηση!
              Επισης θα δεις και διαφορες στην καταναλωση.
              Οτι ειναι εφικτο να πιασεις αυτα τα αλογα, ναι ειναι , εφοσον αυξανεται η πιεση της τουρμπινας για να επιτευχθουν αυτα τα νουμερα.
              Θα πρεπει ομως να σε προβληματιζει η επομενη μερα δηλαδη κατα ποσο τα υπαρχοντα μηχανικα μερη μπορουν να δεχτουν μια αυξηση ιπποδυναμης κατα 100 αλογα, οπως επισης η μεταδοση τα φρενα και η αναρτηση σου.
              Και ποσο μπορουν να αντεξουν το τουρμπο και τα αλλα μερη αυτη τη δυναμη.
              Μηπως πρεπει να βαλεις ενα μεγαλυτερο τουρμπο, αλλα πιστονια, μπιελες κλπ, ωστε να εχεις και αξιοπιστια σε βαθος χρονου?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                droemmen last edited by

                Υπήρχε έντονη φημολογία όταν πρωτοβγήκε πως υπήρχαν (αν υπήρχαν) ελάχιστες διαφορές στο hardware του κινητήρα μεταξύ των 120 και 160 ίππων. Δεν το έψαξα ποτέ προσωπικά, ξέρω όμως 2 άτομα που έχουν κάνει την αναβάθμιση -στα 160 όμως- χωρίς κανένα πρόβλημα.

                Αν δεν κάνεις άλλες αλλαγές (φρένα κλπ) να πας το πολύ μέχρι τα 160 της επόμενης έκδοσης και αισθητή αλλαγή θα είναι και πιο safe θα είσαι. Διαφορετικά θέλεις οπωσδήποτε φρένα και ανάρτηση και πολύ περισσότερα χρήματα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  drdino last edited by

                  Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
                  Κάτσε... 1800κ.εκ 120 άλογα;

                  Και τούρμπο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • K
                    kostis20 last edited by

                    Ο χρήστης HyperionX έγραψε:
                    Ηθελα να ενημερωθω οσον αφορα την βελτιωση του A4 1.8TFSI 120HP B8.
                    http://www.etuners.gr/?s=13&t=205
                    Εδω αλλα και σε αρκετα αλλα sites αναφερουν πως γινετε να φτασει 220HP.
                    Επειδη εκατσα και εψαξα αρκετα παρατηρησα πως καποιοι θεωρουν πως ναι αλλαζωντας απλα το προγραμμα εισαι ενταξει.. και καποιοι αλλοι αντιθετα λενε πως θα χρειαστεις να πειραξεις και αλλα πραγματα στο αυτοκινητο.
                    Κατα την γνωμη σας. Κανωντας μια τετοια βελτιωση θα υπαρχει φανερη αλλαγη κατα την οδηγηση ή διαφορες θα ναι ελαχιστες?
                    Το μοντελο ειναι του 2008 και εχει κανει 95.000χλμ

                    Tον συγκεκριμενο κινητηρα τον εχει αναβαθμισει παρα πολυς κοσμος.Γενικα δε βγαζει προβληματα.Αν πας πανω απο 200 αλογα ισως θα επρεπε να σκεφτεις και την αλλαγη intecooler γιατι το μαμα ισως ειναι οριακο.
                    Παντως ο κινητηρας δεν ειναι ιδιος εσωτερικα με τον 160αρη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      droemmen last edited by

                      Ο χρήστης droemmen έγραψε:
                      Υπήρχε έντονη φημολογία όταν πρωτοβγήκε πως υπήρχαν (αν υπήρχαν) ελάχιστες διαφορές στο hardware του κινητήρα μεταξύ των 120 και 160 ίππων.

                      Update! Λοιπόν έχουν διαφορές σε αντλία υποπίεσης, έμβολα, ελατήρια και μπεκ.
                      Έχουν ίδιο μπλοκ, κεφαλή, τουρμπίνα, ιντερκουλερ και πιστόνια. Αυτά σε μοντέλα του 2008 και 2009 μετά δεν ξέρω αν άλλαξαν οι κινητήρες.
                      Συνεπώς μπορεί να έχουν αντίστοιχη βελτιωμένη ιπποδύναμη, αλλά ο 120άρης -προφανώς- σε σημεία πιέζεται περισσότερο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kostis20 last edited by

                        Για το κινητηρα αυτα ξερω και εγω.Μαζι με αλλα εδρανα βασης και αλλα μπεκ.Αυτο ισως να θελει προσοχη.
                        Σε οτι αφορα τα υπολοιπα το120 δεν ειχε servotronic και φοραγε 16αρες ζαντες .Στις βασικες εκδοσεις εννοειται.
                        Υπηρχαν και αλλες διαφορες στον εξοπλισμο αλλα δεν εχουν και πολυ σημασια γιατιτα περισσοτερα αυτοκινητα ειχαν διαφορα extra.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • H
                          hyperionx last edited by

                          Κοιτα απο αυτα που βλεπω σκεφτομαι τοτε να το κανω απλα 160...
                          Εχετε κανα αξιοπιστο καταστημα που κανει τετοιες μετατροπες?
                          Τα φρενα κτλ θα ειναι κομπλε με 160 αλογακια?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            droemmen last edited by

                            Στις γνωστές εταιρίες βλέπω μόνο μια option (210 HP) ενώ παλιότερα είχαν και την 160 HP μάλλον λίγοι την προτιμούσαν... Δεν ξέρω αν οι e-tuners διαθέτουν έκδοση με 160 (μάλλον ναι, καλύτερα ρώτα)
                            Τα φρένα είναι περισσότερο δική σου υπόθεση, πόσο εγκρατής είσαι...
                            Προσωπική άποψη είναι πως επειδή η δύναμη είναι γλυκιά κάτι θα πρέπει να κάνεις με τα φρένα σου, δεν επαρκούν για 200+ άλογα. Στα 160 είναι οκ αν δεν υπερβάλεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • K
                              kostis20 last edited by

                              Μπορεις να κοιταξεις και για custom προγραμμα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • V
                                volvozeus last edited by

                                Τι διαφορες εχουν τα φρενα του 120 με του 160?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • H
                                  hyperionx last edited by

                                  Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
                                  Τι διαφορες εχουν τα φρενα του 120 με του 160?

                                  Ουτε που ξερω xD

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • K
                                    kostis20 last edited by

                                    Νομιζω οτι ειναι ιδια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      thanos last edited by

                                      Ο χρήστης drdino έγραψε:

                                      Κάτσε... 1800κ.εκ 120 άλογα;

                                      Και τούρμπο.

                                      Μας κάνουν πλάκα εκει στην audi;!
                                      Δηλαδή αυτο το 1800αρι μοτέρ χωρίς turbo, ποσά θα έβγαζε ;!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        cson last edited by

                                        Ο χρήστης Thάnos έγραψε:

                                        Κάτσε... 1800κ.εκ 120 άλογα;

                                        Και τούρμπο.

                                        Μας κάνουν πλάκα εκει στην audi;!
                                        Δηλαδή αυτο το 1800αρι μοτέρ χωρίς turbo, ποσά θα έβγαζε ;!

                                        Εχει σχεδιαστει για οικονομια..Σιγουρα θα καιει λιγοτερο απο 1.8 ατμοσφαιρα ιδιων αλογων και θα ροπιαζει καλυτερα σε χαμηλες στροφες..αλλιως δεν εχει λογο υπαρξης.

                                        Ας μας πει ο ιδιοκτητης του γιατι επελεξε αυτο τον κινητηρα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • T
                                          trident1971 last edited by

                                          Ο χρήστης Thάnos έγραψε:

                                          Κάτσε... 1800κ.εκ 120 άλογα;

                                          Και τούρμπο.

                                          Μας κάνουν πλάκα εκει στην audi;!
                                          Δηλαδή αυτο το 1800αρι μοτέρ χωρίς turbo, ποσά θα έβγαζε ;!

                                          Οσα λιγοτερα θα ηταν διατεθειμενοι να αγορασουν οι πελατες στην τιμη που πουλιοταν. 'Πηραμε το καλο το Γερμανικο, εχει λιγα αλογα αλλα ειναι Γερμανικη ποιοτητα' κλπ.

                                          ΥΓ δε μιλαω για το συγκεκριμενο ιδιοκτητη

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • K
                                            kostis20 last edited by

                                            Η θέση της audi ήταν οτι ο κινητήρας αυτός αντικαθιστούσε τον βασικό 1,6 με τα 101 άλογα στο Β6/β7. Επίσης πίσω στο 2008 δεν είχε και η κουτσή Μαρία turbo και το Α4 πουλούσε ότι είχε βασικό μοντέλο με turbo.Εξάλλου έπρεπε να έχει και μια έκδοση με λίγους ίππους για τις αγορές που παίζει ρόλο η ιπποδύναμη στην ασφάλιση κτλ.
                                            Θα μου πείτε γιατί δεν εβαζε εναν 1,4 ΤSI?Πρώτον ίσως ακόμα τότε να μη τους άρεσε η ιδέα να μπει τόσο μικρού κυβισμού κινητήρας στο Α4 και δεύτερον ίσως να μη συνέφερε η μετατροπή για διαμήκη τοποθέτηση.
                                            Επειδή έχει τύχει να οδηγήσω ένα 120αρι πάντως,μια χαρά πάει .Καλό τράβηγμα,καλή κατανάλωση και ενεργητική ασφάλεια πολύ ανώτερη ,από κάποιο ατμοσφαιρικό 'ισοδύναμο'.Φυσικά δεν έχει μόνο 120 ίππους...
                                            Τώρα για το θέμα της τιμής του ,αν σκεφτούμε ότι κύριoς ανταγωνιστής του ήταν η 316i ... μέχρι και ευκαιρία το λες

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr