Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Lancia Kappa (1995)
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Lancia Kappa (1995)
    • 1 / 1
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    5
    9
    120
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • petranpireotis
      petranpireotis last edited by

      δεν ξερω αν μπορει να θεωρηθει κλασσικο αλλα απο τη στιγμη που εχει περασει η 10ετια απο τοτε που κατασκευαστηκε το τελευταιο αμαξι,το γραφω εδω .Δεν γνωριζω αν υπαρχει καπου θεμα....
      Ειχαμε αυτο το αμαξι για 16,5 χρονια! απο τις 14/6/1995 μεχρι τις 24/12/1991.. του καναμε κοντα 160.000 χλμ .Λιγα για πολλους .Για μας ηταν οκ για τη χρηση που του καναμε....Μπηκα πρωτακι εκει μεσα..και βγηκα τελειοφοιτος πανεπιστημιου...
      Ερωτας πραγματικος...ειχαμε την εκδοση των 2000 κ.εκ. και 155 ιππων αν δεν κανω λαθος για την ιπποδυναμη. Υπεροχο δερμα αλκανταρα...Ποτε μηχανικα η ηλεκτρονικα προβληματα...μεχρι τα 12,5 χρονια..απο εκει και μετα ολο και κατι εβγαζε...Το χρωμα μπλε σκουρο...το βαψαμε στα 14 χρονια...κρατησε μεχρι τοτε..πολυ καλο...βεβαια δυστυχως ποτε μα ποτε ,μετα το 2002-2003 δε βρισκαμε ευκολα ανταλακτικα...ειχαμε οροφη που ανοιγε πανω απο οδηγο και συνοδηγο..μετα το 2007 δεν την ειχαμε ανοιξει γιατι δεν υπηρχαν ανταλλακτικα οποτε χαλαγε.. το δερμα οπως ανεφερα κραταγε μια χαρα...το σαλονι του αυτοκινητου υπεροχο... στα ταξιδια ενιωθες πως ησουν σε πολυθρονα...μικρος βεβαια λογω διαστασεων βυθιζομουν πισω...και ψιλοζαλιζομουν αλλα ξαπλωνα και ηταν χαλαρο το ταξιδι καταναλωση παντα γυρω στα 12-13 παντα... ο 'εγκεφαλος' αρχισε να εχει καποια θεματα στα 13-14 χρονια αλλα αμεσως εφτιαξε... ( δεν ξ ερω αν το λεω σωστα αυτο με το εγκεφαλο) ...πισω το πορτ παγκαζ ηταν πραγματικο γηπεδο...μιας και ειχαμε να κανουμε με πλοια...και τι δεν ειχαμε μεταφερει πισω...μερη μηχανης..και δε συμμαζευεται...το πορτπαγκαζ ...λιμουζινας αντεχε σαν αγροτικου ... Τι να πρωτοπω....

      Kappιτσα σε ευχαριστω για τις ομορφες οδηγικες στιγμες!!! Και γαμω τις προσπερασεις εκανα...σε νομιμα πλαισια παντα

      Opel Corsa D 1400cc 95hp (2007-...)
      Hyundai Tucson NX4 1600cc 180hp (2022-..)

      Και....
      Lancia Prisma 1300cc (1985-1995)
      Lancia Kappa 2000cc 145hp (1995-2011)
      BMW 520 2000cc 155hp (2011-...)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • petranpireotis
        petranpireotis last edited by

        δεν ξερω αν μπορει να θεωρηθει κλασσικο αλλα απο τη στιγμη που εχει περασει η 10ετια απο τοτε που κατασκευαστηκε το τελευταιο αμαξι,το γραφω εδω .Δεν γνωριζω αν υπαρχει καπου θεμα....
        Ειχαμε αυτο το αμαξι για 16,5 χρονια! απο τις 14/6/1995 μεχρι τις 24/12/1991.. του καναμε κοντα 160.000 χλμ .Λιγα για πολλους .Για μας ηταν οκ για τη χρηση που του καναμε....Μπηκα πρωτακι εκει μεσα..και βγηκα τελειοφοιτος πανεπιστημιου...
        Ερωτας πραγματικος...ειχαμε την εκδοση των 2000 κ.εκ. και 155 ιππων αν δεν κανω λαθος για την ιπποδυναμη. Υπεροχο δερμα αλκανταρα...Ποτε μηχανικα η ηλεκτρονικα προβληματα...μεχρι τα 12,5 χρονια..απο εκει και μετα ολο και κατι εβγαζε...Το χρωμα μπλε σκουρο...το βαψαμε στα 14 χρονια...κρατησε μεχρι τοτε..πολυ καλο...βεβαια δυστυχως ποτε μα ποτε ,μετα το 2002-2003 δε βρισκαμε ευκολα ανταλακτικα...ειχαμε οροφη που ανοιγε πανω απο οδηγο και συνοδηγο..μετα το 2007 δεν την ειχαμε ανοιξει γιατι δεν υπηρχαν ανταλλακτικα οποτε χαλαγε.. το δερμα οπως ανεφερα κραταγε μια χαρα...το σαλονι του αυτοκινητου υπεροχο... στα ταξιδια ενιωθες πως ησουν σε πολυθρονα...μικρος βεβαια λογω διαστασεων βυθιζομουν πισω...και ψιλοζαλιζομουν αλλα ξαπλωνα και ηταν χαλαρο το ταξιδι καταναλωση παντα γυρω στα 12-13 παντα... ο 'εγκεφαλος' αρχισε να εχει καποια θεματα στα 13-14 χρονια αλλα αμεσως εφτιαξε... ( δεν ξ ερω αν το λεω σωστα αυτο με το εγκεφαλο) ...πισω το πορτ παγκαζ ηταν πραγματικο γηπεδο...μιας και ειχαμε να κανουμε με πλοια...και τι δεν ειχαμε μεταφερει πισω...μερη μηχανης..και δε συμμαζευεται...το πορτπαγκαζ ...λιμουζινας αντεχε σαν αγροτικου ... Τι να πρωτοπω....

        Kappιτσα σε ευχαριστω για τις ομορφες οδηγικες στιγμες!!! Και γαμω τις προσπερασεις εκανα...σε νομιμα πλαισια παντα

        Opel Corsa D 1400cc 95hp (2007-...)
        Hyundai Tucson NX4 1600cc 180hp (2022-..)

        Και....
        Lancia Prisma 1300cc (1985-1995)
        Lancia Kappa 2000cc 145hp (1995-2011)
        BMW 520 2000cc 155hp (2011-...)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • petranpireotis
          petranpireotis last edited by

          δεν ξερω αν μπορει να θεωρηθει κλασσικο αλλα απο τη στιγμη που εχει περασει η 10ετια απο τοτε που κατασκευαστηκε το τελευταιο αμαξι,το γραφω εδω .Δεν γνωριζω αν υπαρχει καπου θεμα....
          Ειχαμε αυτο το αμαξι για 16,5 χρονια! απο τις 14/6/1995 μεχρι τις 24/12/1991.. του καναμε κοντα 160.000 χλμ .Λιγα για πολλους .Για μας ηταν οκ για τη χρηση που του καναμε....Μπηκα πρωτακι εκει μεσα..και βγηκα τελειοφοιτος πανεπιστημιου...
          Ερωτας πραγματικος...ειχαμε την εκδοση των 2000 κ.εκ. και 155 ιππων αν δεν κανω λαθος για την ιπποδυναμη. Υπεροχο δερμα αλκανταρα...Ποτε μηχανικα η ηλεκτρονικα προβληματα...μεχρι τα 12,5 χρονια..απο εκει και μετα ολο και κατι εβγαζε...Το χρωμα μπλε σκουρο...το βαψαμε στα 14 χρονια...κρατησε μεχρι τοτε..πολυ καλο...βεβαια δυστυχως ποτε μα ποτε ,μετα το 2002-2003 δε βρισκαμε ευκολα ανταλακτικα...ειχαμε οροφη που ανοιγε πανω απο οδηγο και συνοδηγο..μετα το 2007 δεν την ειχαμε ανοιξει γιατι δεν υπηρχαν ανταλλακτικα οποτε χαλαγε.. το δερμα οπως ανεφερα κραταγε μια χαρα...το σαλονι του αυτοκινητου υπεροχο... στα ταξιδια ενιωθες πως ησουν σε πολυθρονα...μικρος βεβαια λογω διαστασεων βυθιζομουν πισω...και ψιλοζαλιζομουν αλλα ξαπλωνα και ηταν χαλαρο το ταξιδι καταναλωση παντα γυρω στα 12-13 παντα... ο 'εγκεφαλος' αρχισε να εχει καποια θεματα στα 13-14 χρονια αλλα αμεσως εφτιαξε... ( δεν ξ ερω αν το λεω σωστα αυτο με το εγκεφαλο) ...πισω το πορτ παγκαζ ηταν πραγματικο γηπεδο...μιας και ειχαμε να κανουμε με πλοια...και τι δεν ειχαμε μεταφερει πισω...μερη μηχανης..και δε συμμαζευεται...το πορτπαγκαζ ...λιμουζινας αντεχε σαν αγροτικου ... Τι να πρωτοπω....

          Kappιτσα σε ευχαριστω για τις ομορφες οδηγικες στιγμες!!! Και γαμω τις προσπερασεις εκανα...σε νομιμα πλαισια παντα

          Opel Corsa D 1400cc 95hp (2007-...)
          Hyundai Tucson NX4 1600cc 180hp (2022-..)

          Και....
          Lancia Prisma 1300cc (1985-1995)
          Lancia Kappa 2000cc 145hp (1995-2011)
          BMW 520 2000cc 155hp (2011-...)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dstou last edited by

            Διορθωσούλα, το αλκαντάρα δεν είναι δέρμα, είναι 100% υφάνσιμη τεχνητή ίνα με μικρό πέλος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • petranpireotis
              petranpireotis last edited by

              σωστά....χαζομαρίτσα είπα..σκεφτόμουν το νύν αμάξι...με το δέρμα..ξέχασα να προσθέσω..πως σε σχέση με το νυν αμαξι bmw 520 2.0 του 2008 , η Kappa είναι λιγότερο ζημιάρα...οσο και αν ακούγεται κουλό..

              Opel Corsa D 1400cc 95hp (2007-...)
              Hyundai Tucson NX4 1600cc 180hp (2022-..)

              Και....
              Lancia Prisma 1300cc (1985-1995)
              Lancia Kappa 2000cc 145hp (1995-2011)
              BMW 520 2000cc 155hp (2011-...)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nonos last edited by

                Κατι δε παει καλα με τις ημερομηνιες κατοχης! Εξαιρετικο αυτοκινητο, σπανιο, ξεχωριστο και πραγματικα ολοκληρωμενο.. η 5κυλινδρη turbo αξιζε για εμενα.. ακομα πιο ξεχωριστη και αξια διαδοχος η thesis..πραγματικα premium επιλογη και αισθηση.. ειχα ενα γνωστο που αγορασε μια e class w210 μετα απο kappa και ειχε απογοητευτει σε αρκετα θεματα σε σχεση με την kappa..μου εκανε εντυπωση τοτε..
                Επρεπε να την κρατησετε σε κανα γκαραζ χωρις πινακιδες.. η 'αδελφη' κοκκινη alfa 164 ενος φιλου περιμενει υπομονετικα σκεπασμενη να κλεισει 30ετια...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  ronnie last edited by

                  Ο χρήστης PetranPireotis έγραψε:
                  δεν ξερω αν μπορει να θεωρηθει κλασσικο αλλα απο τη στιγμη που εχει περασει η 10ετια απο τοτε που κατασκευαστηκε το τελευταιο αμαξι,το γραφω εδω .Δεν γνωριζω αν υπαρχει καπου θεμα....
                  Ειχαμε αυτο το αμαξι για 16,5 χρονια! απο τις 14/6/1995 μεχρι τις 24/12/1991..

                  Κλασικα και ιστορικα γενικα μιλαμε για τουλαχιστον 25-30 χρονων αυτοκινητα.

                  Καλυτερα να το βαλεις εδω

                  viewtopic.php?f=15&t=12909&p=2812241&hilit=lancia+forum#p2812241

                  Απο το 95 εως το 91 ειναι -4 χρονια. Μηπως σε λενε Marty McFly?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    Στην κατηγορια των κλασσικων υπαρχει και το 'modern and future classics' ακομα καλυτερα να συγχωνευθει εκει απο καποιον mod.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • petranpireotis
                      petranpireotis last edited by

                      2011 εννοουσα... καλα πως το γραψα αυτο... οχι ρε φιλε xoxo

                      Opel Corsa D 1400cc 95hp (2007-...)
                      Hyundai Tucson NX4 1600cc 180hp (2022-..)

                      Και....
                      Lancia Prisma 1300cc (1985-1995)
                      Lancia Kappa 2000cc 145hp (1995-2011)
                      BMW 520 2000cc 155hp (2011-...)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 2
                        224-v last edited by

                        Την Ειχα και εγω ακριβως αυτης της ημερομηνιας μοντελλο απο 2002 μεχρι 2011 ειναι οπως τα λες απο χωρους ανεση ταξειδια κ.λ.π. εχω τωρα την Thesis 3.0 μια μεγαλη διαφορα μεταξυ τους ειναι οτι το τιμονι της Καππα εκοβε πολυ και βοηθουσε σε παρκαρισματα κ.λ.π της Thesis οχι, βεβαια οι χωροι του πορτ μπαγκαζ ηταν τεραστιοι γιατι ειχε μικρη ρεζερβα ενω η Thesis εχει κανονοικο τροχο..οποτε καταλαβαινεις.. τη διαφορα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr