-
δεν ξερω αν μπορει να θεωρηθει κλασσικο αλλα απο τη στιγμη που εχει περασει η 10ετια απο τοτε που κατασκευαστηκε το τελευταιο αμαξι,το γραφω εδω .Δεν γνωριζω αν υπαρχει καπου θεμα....
Ειχαμε αυτο το αμαξι για 16,5 χρονια! απο τις 14/6/1995 μεχρι τις 24/12/1991.. του καναμε κοντα 160.000 χλμ .Λιγα για πολλους .Για μας ηταν οκ για τη χρηση που του καναμε....Μπηκα πρωτακι εκει μεσα..και βγηκα τελειοφοιτος πανεπιστημιου...
Ερωτας πραγματικος...ειχαμε την εκδοση των 2000 κ.εκ. και 155 ιππων αν δεν κανω λαθος για την ιπποδυναμη. Υπεροχο δερμα αλκανταρα...Ποτε μηχανικα η ηλεκτρονικα προβληματα...μεχρι τα 12,5 χρονια..απο εκει και μετα ολο και κατι εβγαζε...Το χρωμα μπλε σκουρο...το βαψαμε στα 14 χρονια...κρατησε μεχρι τοτε..πολυ καλο...βεβαια δυστυχως ποτε μα ποτε ,μετα το 2002-2003 δε βρισκαμε ευκολα ανταλακτικα...ειχαμε οροφη που ανοιγε πανω απο οδηγο και συνοδηγο..μετα το 2007 δεν την ειχαμε ανοιξει γιατι δεν υπηρχαν ανταλλακτικα οποτε χαλαγε.. το δερμα οπως ανεφερα κραταγε μια χαρα...το σαλονι του αυτοκινητου υπεροχο... στα ταξιδια ενιωθες πως ησουν σε πολυθρονα...μικρος βεβαια λογω διαστασεων βυθιζομουν πισω...και ψιλοζαλιζομουν αλλα ξαπλωνα και ηταν χαλαρο το ταξιδι καταναλωση παντα γυρω στα 12-13 παντα... ο 'εγκεφαλος' αρχισε να εχει καποια θεματα στα 13-14 χρονια αλλα αμεσως εφτιαξε... ( δεν ξ ερω αν το λεω σωστα αυτο με το εγκεφαλο) ...πισω το πορτ παγκαζ ηταν πραγματικο γηπεδο...μιας και ειχαμε να κανουμε με πλοια...και τι δεν ειχαμε μεταφερει πισω...μερη μηχανης..και δε συμμαζευεται...το πορτπαγκαζ ...λιμουζινας αντεχε σαν αγροτικου ... Τι να πρωτοπω....Kappιτσα σε ευχαριστω για τις ομορφες οδηγικες στιγμες!!! Και γαμω τις προσπερασεις εκανα...σε νομιμα πλαισια παντα
-
δεν ξερω αν μπορει να θεωρηθει κλασσικο αλλα απο τη στιγμη που εχει περασει η 10ετια απο τοτε που κατασκευαστηκε το τελευταιο αμαξι,το γραφω εδω .Δεν γνωριζω αν υπαρχει καπου θεμα....
Ειχαμε αυτο το αμαξι για 16,5 χρονια! απο τις 14/6/1995 μεχρι τις 24/12/1991.. του καναμε κοντα 160.000 χλμ .Λιγα για πολλους .Για μας ηταν οκ για τη χρηση που του καναμε....Μπηκα πρωτακι εκει μεσα..και βγηκα τελειοφοιτος πανεπιστημιου...
Ερωτας πραγματικος...ειχαμε την εκδοση των 2000 κ.εκ. και 155 ιππων αν δεν κανω λαθος για την ιπποδυναμη. Υπεροχο δερμα αλκανταρα...Ποτε μηχανικα η ηλεκτρονικα προβληματα...μεχρι τα 12,5 χρονια..απο εκει και μετα ολο και κατι εβγαζε...Το χρωμα μπλε σκουρο...το βαψαμε στα 14 χρονια...κρατησε μεχρι τοτε..πολυ καλο...βεβαια δυστυχως ποτε μα ποτε ,μετα το 2002-2003 δε βρισκαμε ευκολα ανταλακτικα...ειχαμε οροφη που ανοιγε πανω απο οδηγο και συνοδηγο..μετα το 2007 δεν την ειχαμε ανοιξει γιατι δεν υπηρχαν ανταλλακτικα οποτε χαλαγε.. το δερμα οπως ανεφερα κραταγε μια χαρα...το σαλονι του αυτοκινητου υπεροχο... στα ταξιδια ενιωθες πως ησουν σε πολυθρονα...μικρος βεβαια λογω διαστασεων βυθιζομουν πισω...και ψιλοζαλιζομουν αλλα ξαπλωνα και ηταν χαλαρο το ταξιδι καταναλωση παντα γυρω στα 12-13 παντα... ο 'εγκεφαλος' αρχισε να εχει καποια θεματα στα 13-14 χρονια αλλα αμεσως εφτιαξε... ( δεν ξ ερω αν το λεω σωστα αυτο με το εγκεφαλο) ...πισω το πορτ παγκαζ ηταν πραγματικο γηπεδο...μιας και ειχαμε να κανουμε με πλοια...και τι δεν ειχαμε μεταφερει πισω...μερη μηχανης..και δε συμμαζευεται...το πορτπαγκαζ ...λιμουζινας αντεχε σαν αγροτικου ... Τι να πρωτοπω....Kappιτσα σε ευχαριστω για τις ομορφες οδηγικες στιγμες!!! Και γαμω τις προσπερασεις εκανα...σε νομιμα πλαισια παντα
-
δεν ξερω αν μπορει να θεωρηθει κλασσικο αλλα απο τη στιγμη που εχει περασει η 10ετια απο τοτε που κατασκευαστηκε το τελευταιο αμαξι,το γραφω εδω .Δεν γνωριζω αν υπαρχει καπου θεμα....
Ειχαμε αυτο το αμαξι για 16,5 χρονια! απο τις 14/6/1995 μεχρι τις 24/12/1991.. του καναμε κοντα 160.000 χλμ .Λιγα για πολλους .Για μας ηταν οκ για τη χρηση που του καναμε....Μπηκα πρωτακι εκει μεσα..και βγηκα τελειοφοιτος πανεπιστημιου...
Ερωτας πραγματικος...ειχαμε την εκδοση των 2000 κ.εκ. και 155 ιππων αν δεν κανω λαθος για την ιπποδυναμη. Υπεροχο δερμα αλκανταρα...Ποτε μηχανικα η ηλεκτρονικα προβληματα...μεχρι τα 12,5 χρονια..απο εκει και μετα ολο και κατι εβγαζε...Το χρωμα μπλε σκουρο...το βαψαμε στα 14 χρονια...κρατησε μεχρι τοτε..πολυ καλο...βεβαια δυστυχως ποτε μα ποτε ,μετα το 2002-2003 δε βρισκαμε ευκολα ανταλακτικα...ειχαμε οροφη που ανοιγε πανω απο οδηγο και συνοδηγο..μετα το 2007 δεν την ειχαμε ανοιξει γιατι δεν υπηρχαν ανταλλακτικα οποτε χαλαγε.. το δερμα οπως ανεφερα κραταγε μια χαρα...το σαλονι του αυτοκινητου υπεροχο... στα ταξιδια ενιωθες πως ησουν σε πολυθρονα...μικρος βεβαια λογω διαστασεων βυθιζομουν πισω...και ψιλοζαλιζομουν αλλα ξαπλωνα και ηταν χαλαρο το ταξιδι καταναλωση παντα γυρω στα 12-13 παντα... ο 'εγκεφαλος' αρχισε να εχει καποια θεματα στα 13-14 χρονια αλλα αμεσως εφτιαξε... ( δεν ξ ερω αν το λεω σωστα αυτο με το εγκεφαλο) ...πισω το πορτ παγκαζ ηταν πραγματικο γηπεδο...μιας και ειχαμε να κανουμε με πλοια...και τι δεν ειχαμε μεταφερει πισω...μερη μηχανης..και δε συμμαζευεται...το πορτπαγκαζ ...λιμουζινας αντεχε σαν αγροτικου ... Τι να πρωτοπω....Kappιτσα σε ευχαριστω για τις ομορφες οδηγικες στιγμες!!! Και γαμω τις προσπερασεις εκανα...σε νομιμα πλαισια παντα
-
Διορθωσούλα, το αλκαντάρα δεν είναι δέρμα, είναι 100% υφάνσιμη τεχνητή ίνα με μικρό πέλος.
-
σωστά....χαζομαρίτσα είπα..σκεφτόμουν το νύν αμάξι...με το δέρμα..ξέχασα να προσθέσω..πως σε σχέση με το νυν αμαξι bmw 520 2.0 του 2008 , η Kappa είναι λιγότερο ζημιάρα...οσο και αν ακούγεται κουλό..
-
Κατι δε παει καλα με τις ημερομηνιες κατοχης! Εξαιρετικο αυτοκινητο, σπανιο, ξεχωριστο και πραγματικα ολοκληρωμενο.. η 5κυλινδρη turbo αξιζε για εμενα.. ακομα πιο ξεχωριστη και αξια διαδοχος η thesis..πραγματικα premium επιλογη και αισθηση.. ειχα ενα γνωστο που αγορασε μια e class w210 μετα απο kappa και ειχε απογοητευτει σε αρκετα θεματα σε σχεση με την kappa..μου εκανε εντυπωση τοτε..
Επρεπε να την κρατησετε σε κανα γκαραζ χωρις πινακιδες.. η 'αδελφη' κοκκινη alfa 164 ενος φιλου περιμενει υπομονετικα σκεπασμενη να κλεισει 30ετια... -
Ο χρήστης PetranPireotis έγραψε:
δεν ξερω αν μπορει να θεωρηθει κλασσικο αλλα απο τη στιγμη που εχει περασει η 10ετια απο τοτε που κατασκευαστηκε το τελευταιο αμαξι,το γραφω εδω .Δεν γνωριζω αν υπαρχει καπου θεμα....
Ειχαμε αυτο το αμαξι για 16,5 χρονια! απο τις 14/6/1995 μεχρι τις 24/12/1991..Κλασικα και ιστορικα γενικα μιλαμε για τουλαχιστον 25-30 χρονων αυτοκινητα.
Καλυτερα να το βαλεις εδω
viewtopic.php?f=15&t=12909&p=2812241&hilit=lancia+forum#p2812241
Απο το 95 εως το 91 ειναι -4 χρονια. Μηπως σε λενε Marty McFly?
-
Στην κατηγορια των κλασσικων υπαρχει και το 'modern and future classics' ακομα καλυτερα να συγχωνευθει εκει απο καποιον mod.
-
2011 εννοουσα... καλα πως το γραψα αυτο... οχι ρε φιλε xoxo
-
Την Ειχα και εγω ακριβως αυτης της ημερομηνιας μοντελλο απο 2002 μεχρι 2011 ειναι οπως τα λες απο χωρους ανεση ταξειδια κ.λ.π. εχω τωρα την Thesis 3.0 μια μεγαλη διαφορα μεταξυ τους ειναι οτι το τιμονι της Καππα εκοβε πολυ και βοηθουσε σε παρκαρισματα κ.λ.π της Thesis οχι, βεβαια οι χωροι του πορτ μπαγκαζ ηταν τεραστιοι γιατι ειχε μικρη ρεζερβα ενω η Thesis εχει κανονοικο τροχο..οποτε καταλαβαινεις.. τη διαφορα...
Lancia Kappa (1995)