Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus ανεβάζει θερμοκρασία
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ford Focus ανεβάζει θερμοκρασία
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    44
    4346
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      ktsangop last edited by

      Καλησπέρα σε όλους.
      Έχω ένα πρόβλημα με το Ford Focus (1η γενιά/μοντέλο αρχές 2004).

      Όταν ζοριστεί λίγο παραπάνω ανεβάζει θερμοκρασία. Μου το έκανε 3 φορές (2 σε ταξίδι, μεγάλη ανηφόρα με υψηλή ταχύτητα στην Εγνατία οδό, και 1 πάλι υπό ίδιες συνθήκες στην περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης). Την τρίτη φορά μάλιστα μόλις έφυγα από το συνεργείο μετά από αλλαγή θερμοστάτη!

      Μέσα στην πόλη και σε 2 ταξίδια χωρίς ανηφόρες και με ταχύτατα μέχρι 110 (το πρόσεχα για να μην με αφήσει!) δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα για πάνω από 1 μήνα αφού εμφανίστηκε πρώτη φορά το πρόβλημα.

      Το έχουν δει 2 μηχανικοί (ο ένας εκ των οποίων αδερφικός φίλος - δεν θα μου έλεγε μπαρούφες) και επειδή δεν μπορούσαν να προκαλέσουν το πρόβλημα οι ίδιοι, καταλήξαμε ότι κολλάει ο θερμοστάτης και δεν κυκλοφορεί καλά το νερό.
      Τα σύστημα ψύξης δεν χάνει ούτε σταγόνα υγρό, και τα βεντιλατέρ δουλεύουν κανονικότατα.

      Όπως είπαμε, με το που έφυγα από το συνεργείο μετά την αλλαγή θερμοστάτη, εμφανίστηκε ξανά το πρόβλημα.
      Να πω εδώ ότι ήταν να αλλάξουμε και τάπα ψυγείου αλλά του στείλανε λάθος μέγεθος και θα ξαναπάω αύριο για αυτό.

      Θέλω την άποψη σας. Οχι ότι δεν εμπιστεύομαι τους μηχανικούς, αλλά όσο περισσότεροι το δούνε, τόσο πιο πιθανό να βρώ και κάποιον με το ίδιο αμάξι που το αντιμετώπισε!

      Υ.Γ. Η θερμοκρασία πέφτει αμέσως μόλις ανοίξω καλοριφέρ στο ζεστό και αφήσω το γκάζι, στα κανονικά επίπεδα.

      Ευχαριστώ,
      Κώστας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • K
        ktsangop last edited by

        Καλησπέρα σε όλους.
        Έχω ένα πρόβλημα με το Ford Focus (1η γενιά/μοντέλο αρχές 2004).

        Όταν ζοριστεί λίγο παραπάνω ανεβάζει θερμοκρασία. Μου το έκανε 3 φορές (2 σε ταξίδι, μεγάλη ανηφόρα με υψηλή ταχύτητα στην Εγνατία οδό, και 1 πάλι υπό ίδιες συνθήκες στην περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης). Την τρίτη φορά μάλιστα μόλις έφυγα από το συνεργείο μετά από αλλαγή θερμοστάτη!

        Μέσα στην πόλη και σε 2 ταξίδια χωρίς ανηφόρες και με ταχύτατα μέχρι 110 (το πρόσεχα για να μην με αφήσει!) δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα για πάνω από 1 μήνα αφού εμφανίστηκε πρώτη φορά το πρόβλημα.

        Το έχουν δει 2 μηχανικοί (ο ένας εκ των οποίων αδερφικός φίλος - δεν θα μου έλεγε μπαρούφες) και επειδή δεν μπορούσαν να προκαλέσουν το πρόβλημα οι ίδιοι, καταλήξαμε ότι κολλάει ο θερμοστάτης και δεν κυκλοφορεί καλά το νερό.
        Τα σύστημα ψύξης δεν χάνει ούτε σταγόνα υγρό, και τα βεντιλατέρ δουλεύουν κανονικότατα.

        Όπως είπαμε, με το που έφυγα από το συνεργείο μετά την αλλαγή θερμοστάτη, εμφανίστηκε ξανά το πρόβλημα.
        Να πω εδώ ότι ήταν να αλλάξουμε και τάπα ψυγείου αλλά του στείλανε λάθος μέγεθος και θα ξαναπάω αύριο για αυτό.

        Θέλω την άποψη σας. Οχι ότι δεν εμπιστεύομαι τους μηχανικούς, αλλά όσο περισσότεροι το δούνε, τόσο πιο πιθανό να βρώ και κάποιον με το ίδιο αμάξι που το αντιμετώπισε!

        Υ.Γ. Η θερμοκρασία πέφτει αμέσως μόλις ανοίξω καλοριφέρ στο ζεστό και αφήσω το γκάζι, στα κανονικά επίπεδα.

        Ευχαριστώ,
        Κώστας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          ktsangop last edited by

          Καλησπέρα σε όλους.
          Έχω ένα πρόβλημα με το Ford Focus (1η γενιά/μοντέλο αρχές 2004).

          Όταν ζοριστεί λίγο παραπάνω ανεβάζει θερμοκρασία. Μου το έκανε 3 φορές (2 σε ταξίδι, μεγάλη ανηφόρα με υψηλή ταχύτητα στην Εγνατία οδό, και 1 πάλι υπό ίδιες συνθήκες στην περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης). Την τρίτη φορά μάλιστα μόλις έφυγα από το συνεργείο μετά από αλλαγή θερμοστάτη!

          Μέσα στην πόλη και σε 2 ταξίδια χωρίς ανηφόρες και με ταχύτατα μέχρι 110 (το πρόσεχα για να μην με αφήσει!) δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα για πάνω από 1 μήνα αφού εμφανίστηκε πρώτη φορά το πρόβλημα.

          Το έχουν δει 2 μηχανικοί (ο ένας εκ των οποίων αδερφικός φίλος - δεν θα μου έλεγε μπαρούφες) και επειδή δεν μπορούσαν να προκαλέσουν το πρόβλημα οι ίδιοι, καταλήξαμε ότι κολλάει ο θερμοστάτης και δεν κυκλοφορεί καλά το νερό.
          Τα σύστημα ψύξης δεν χάνει ούτε σταγόνα υγρό, και τα βεντιλατέρ δουλεύουν κανονικότατα.

          Όπως είπαμε, με το που έφυγα από το συνεργείο μετά την αλλαγή θερμοστάτη, εμφανίστηκε ξανά το πρόβλημα.
          Να πω εδώ ότι ήταν να αλλάξουμε και τάπα ψυγείου αλλά του στείλανε λάθος μέγεθος και θα ξαναπάω αύριο για αυτό.

          Θέλω την άποψη σας. Οχι ότι δεν εμπιστεύομαι τους μηχανικούς, αλλά όσο περισσότεροι το δούνε, τόσο πιο πιθανό να βρώ και κάποιον με το ίδιο αμάξι που το αντιμετώπισε!

          Υ.Γ. Η θερμοκρασία πέφτει αμέσως μόλις ανοίξω καλοριφέρ στο ζεστό και αφήσω το γκάζι, στα κανονικά επίπεδα.

          Ευχαριστώ,
          Κώστας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Παιζει να λεει χαζομαρες το θερμομετρο.

            Sent from my Neo V using Tapatalk.

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • C
              cson last edited by

              Πρωτα απο ολα δειτε την θερμοκρασια ψυκτικου μεσω scanner γιατι οντως παιζει να δειχνει λαθος το οργανο στο ταμπλο.

              Το ψυγειο σου ειναι καθαρο απο σκουριες? Εμπαινε παντοτε παραφλου μεσα ή στο παρελθον σκετο νερο βρυσης?

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • K
                ktsangop last edited by

                Την θερμοκρασία μέσω scanner την είδαμε μόνο στο συνεργείο, όπου δεν ανέβαινε έτσι και αλλιώς. Στο δρόμο δεν μπόρεσα..
                Το ψυγείο είναι αλλαγμένο πριν 2 χρόνια που είχε σπάσει και ήταν η μόνη φορά που έβαλα νερό για να πάω μέχρι το σπίτι 2-3 χιλιόμετρα.
                Την πρώτη φορά αυτό μου είπε και ο φίλος, ότι το θερμόμετρο μπορεί να τα παίζει, αλλά δύσκολο να το παθαίνει μόνο όταν ζορίζεται...

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • U
                  umaga last edited by

                  βαλατε γνησιο θερμοστατη?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                  • K
                    ktsangop last edited by

                    Ναι γνήσιος είναι ο θερμοστάτης.

                    Τώρα υποθέτω ότι θα πάμε και για αντλία νερού, αλλά από όσο ξέρω αν είχε πρόβλημα η αντλία θα έχανε υγρά από κάπου.
                    Η μήπως κάνω λάθος?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ο χρήστης ktsangop έγραψε:
                      Την θερμοκρασία μέσω scanner την είδαμε μόνο στο συνεργείο, όπου δεν ανέβαινε έτσι και αλλιώς. Στο δρόμο δεν μπόρεσα..
                      Το ψυγείο είναι αλλαγμένο πριν 2 χρόνια που είχε σπάσει και ήταν η μόνη φορά που έβαλα νερό για να πάω μέχρι το σπίτι 2-3 χιλιόμετρα.
                      Την πρώτη φορά αυτό μου είπε και ο φίλος, ότι το θερμόμετρο μπορεί να τα παίζει, αλλά δύσκολο να το παθαίνει μόνο όταν ζορίζεται...

                      Μπα δεν ειναι δυσκολο να τα παιζει επιλεκτικα. Εξαερωση στο κυκλωμα εκανες;

                      Sent from my Neo V using Tapatalk.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • U
                        umaga last edited by

                        τα λαδια ειναι καθαρα?
                        το νερο του ψυγειου μηπως εχει κυλιδες λαδιου μεσα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • C
                          cson last edited by

                          Η ανλτια νερου σου ειναι πλαστικη? Εχει αλλαχτει ποτε?
                          Ποσα κμ εχεις?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • K
                            ktsangop last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                            Μπα δεν ειναι δυσκολο να τα παιζει επιλεκτικα. Εξαερωση στο κυκλωμα εκανες;
                            Sent from my Neo V using Tapatalk.

                            Έτσι και αλλιώς έπρεπε να αδειάσει τα νερά για να αλλάξει τον θερμοστάτη οπότε υποθέτω είναι αυτονόητο (?). Είμαι και λίγο άσχετος...

                            τα λαδια ειναι καθαρα?
                            το νερο του ψυγειου μηπως εχει κυλιδες λαδιου μεσα?

                            Καθαρά μου είπε ότι είναι.

                            Η ανλτια νερου σου ειναι πλαστικη? Εχει αλλαχτει ποτε?
                            Ποσα κμ εχεις?

                            Δεν έχω ιδέα αν είναι πλαστική... από το 2009 που το πήρα δεν την άλλαξα αλλά για νωρίτερα δεν ξέρω. Έχω 112.000 km.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • I
                              ilias-a last edited by

                              την 2η σκαλα του βεντιλατερ να τσεκαρεται αν δουλευει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης cson έγραψε:
                                Η ανλτια νερου σου ειναι πλαστικη? Εχει αλλαχτει ποτε?
                                Ποσα κμ εχεις?

                                Μπορει να έχει φάει την φτερωτή .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  trident1971 last edited by

                                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                  Η ανλτια νερου σου ειναι πλαστικη? Εχει αλλαχτει ποτε?
                                  Ποσα κμ εχεις?

                                  Μπορει να έχει φάει την φτερωτή .

                                  και εγω για αντλια δινω πιθανοτητες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • K
                                    ktsangop last edited by

                                    Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                    την 2η σκαλα του βεντιλατερ να τσεκαρεται αν δουλευει.

                                    Δουλεύει κανονικά την δοκιμάσαμε στον δρόμο.

                                    Μπορει να έχει φάει την φτερωτή .

                                    Μακάρι να είναι αυτό, απλά φοβάμαι μην είναι τίποτα στον κινητήρα γι' αυτό και με έχει φάει το άγχος...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • T
                                      trident1971 last edited by

                                      Ο χρήστης ktsangop έγραψε:

                                      την 2η σκαλα του βεντιλατερ να τσεκαρεται αν δουλευει.

                                      Δουλεύει κανονικά την δοκιμάσαμε στον δρόμο.

                                      Μπορει να έχει φάει την φτερωτή .

                                      Μακάρι να είναι αυτό, απλά φοβάμαι μην είναι τίποτα στον κινητήρα γι' αυτό και με έχει φάει το άγχος...

                                      σελ 3, τα συμπτωματα σου 'οταν ζοριστει ανεβαζει θερμοκρασια' μοιαζουν με αντλια.

                                      http://www.ericthecarguy.com/faq/what-to-do-when-your-engine-overheats

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • K
                                        ktsangop last edited by

                                        Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                                        σελ 3, τα συμπτωματα σου 'οταν ζοριστει ανεβαζει θερμοκρασια' μοιαζουν με αντλια.
                                        http://www.ericthecarguy.com/faq/what-to-do-when-your-engine-overheats

                                        Είναι ακριβώς όπως τα λέει! Και τους είπα να αλλάξουμε και αντλία αλλά... διπλή δουλειά τσάμπα αν είναι αυτό.
                                        Ωραίο site πάντως ευχαριστώ!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                        • I
                                          ilias-a last edited by

                                          αν δεν μπερδευει νερα με λαδια, λαδια με νερα, δεν φερνει συμπιεση στο ψυγειο νερου, δεν καιει νερα ο κινητηρας 99,9% για να μην πουμε 100% δεν εχεις θεμα με κινητηρα, καπακι, φλαντζα.
                                          πιστευω το ψυγειο που αλλαξες να ειναι ιδιο σε μεγεθος και κυψελες με το παλαιο. τσεκαρισε και την φτερωτη της αντλιας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • M
                                            mad_max_geo last edited by

                                            Για να το δει αυτό πρεπει να λύσει ιμάντες χρονισμου κλπ.Αν δεν έχεις αλλάξει ιμάντα, ευκαιρία να τον αλλάξεις.

                                            Sent from my LG-E975 using Tapatalk 2

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr