Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβλημα με το χρωμα του αυτοκινητου
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Προβλημα με το χρωμα του αυτοκινητου
    • 1 / 1
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    6
    12
    1831
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tiaf last edited by

      Πριν απο 3,5 χρονια κατα την διαρκεια εξωτερικης ανακατασκευης του αυτοκινητου ο 'μαστορας' που ειχε αναλαβει τη βαφη πηγε σε μαγαζι που εφτιαχνε χρωματα & για αυτοκινητα για να φτιαξει το χρωμα ' 374 verde brillante' της Fiat . Εδωσε τον κωδικο απο το πινακιδακι και παραλληλα με ενα μηχανημα σαν φασματογραφο πηγαν στο αυτοκινητο πηραν δειγμα και εφτιαξαν το χρωμα
      Μετα το περας της βαφης ανακαλυψα οτι το χρωμα δεν ηταν στη σωστη αποχρωση ειχε βγει περισσοτερο προς λαδι οχι στην πιο ανοικτη πρασινη αποχρωση του verde brillante. Οταν ρωτησα τον 'μαστορα ' αρχισε τις γνωστες δικαιολογιες οτι το χρωμα ηταν και καλα κομμενο απο την πολυκαιρια και δεν ειναι ευκολο να βρεθει η ακριβης αποχρωση μετα απο 35 χρονια . παρολο που ειχαμε παει με τον κωδικο και την διαδικασια που προανεφερα ,σημειωτεον το χρωμα ηταν απο τα πιο πολυ χρησιμοποιημενα στην Fiat για μια δεκαετια περιπου απο το 1970 -1979 και αρκετα κοινο στην Ελλαδα.
      Το κοστος για να ξαναβαφτει ολο το αυτοκινητο απο την αρχη απαγορευτικο ,πιστευοντας και τον 'μαστορα'αποφασισα να αφησω το χρωμα . Εξαλλου υπηρχε ο κινδυνος να πειραματιζομαι ασκοπως και να πληρωνω τσαμπα συμφωνα με τα λεγομενα του γιατι το original χρωμα δεν μπορει να πετυχει.
      2 φορες περσι που ζητησα σπρει απο το συγκεκριμενο μαγαζι μου εφτιαχνε στην ιδια αποχρωση που το ειχα βαψει ..... η λαθος αποχρωση μεν αλλα τουλαχιστον ακριβως το ιδιο με την 1η φορα .
      Πριν 3 εβδομαδες που πηγα για παρω σπρει παλι του εδωσα τον κωδικο και μου εφτιαξε μια φιαλη οπου το χρωμα βγηκε ακριβως οπως το original verde brillante ( εχω κρατησει ενα καπο απο πριν τη βαφη ).
      Οταν το γυρισα πισω μου ειπε οτι εχασαν τις παλιες συνταγες και η PPG τις αλλαξε πριν 3 χρονια για αυτο δεν ταιριαζουν οι αποχρωσεις . Μου ειπε να φερω απο εκει το αμαξι να παρουν δειγμα με το 'φασματογραφο ' και να πετυχουν την αποχρωση .
      Οσες δοκιμες και αν εκανε με το φασματογραφο η χωρις εχοντας σαν δειγμα το λανθασμενο χρωμα που ηταν αγορασμενο απο τον ιδιο 3,5 χρονια πριν, το χρωμα εβγαινε οπως το γνησιο verde brillante και οχι η 1η αποχρωση.
      Το προβλημα ειναι αν χρειαστει να βαφτει π.χ. ενα φτερο μια πορτα δεν μπορουμε να βρουμε την λανθασμενη αποχρωση και η πρεπει να φαινεται η διχρωμια η να βαψω ολο το αυτοκιντο απο τη αρχη
      Ειναι δυνατον να μην μπορει να βρει την αποχρωση αφου το φωτογραφιζει με το μηχανημα?
      Γνωριζεται αν υπαρχει πιθανοτητα να πετυχω την αποχρωση του αυτοκινητου ?
      Υπαρχει καποιο εξειδικευμενο μαγαζι που να μπορει να φτιαξει χρωμα με βαση την 'λανθασμενη αποχρωση ' χωρις να χρειαστει να βαψω ολο το αυτοκινητο απο την αρχη για να δειχνει το ιδιο ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tiaf last edited by

        Πριν απο 3,5 χρονια κατα την διαρκεια εξωτερικης ανακατασκευης του αυτοκινητου ο 'μαστορας' που ειχε αναλαβει τη βαφη πηγε σε μαγαζι που εφτιαχνε χρωματα & για αυτοκινητα για να φτιαξει το χρωμα ' 374 verde brillante' της Fiat . Εδωσε τον κωδικο απο το πινακιδακι και παραλληλα με ενα μηχανημα σαν φασματογραφο πηγαν στο αυτοκινητο πηραν δειγμα και εφτιαξαν το χρωμα
        Μετα το περας της βαφης ανακαλυψα οτι το χρωμα δεν ηταν στη σωστη αποχρωση ειχε βγει περισσοτερο προς λαδι οχι στην πιο ανοικτη πρασινη αποχρωση του verde brillante. Οταν ρωτησα τον 'μαστορα ' αρχισε τις γνωστες δικαιολογιες οτι το χρωμα ηταν και καλα κομμενο απο την πολυκαιρια και δεν ειναι ευκολο να βρεθει η ακριβης αποχρωση μετα απο 35 χρονια . παρολο που ειχαμε παει με τον κωδικο και την διαδικασια που προανεφερα ,σημειωτεον το χρωμα ηταν απο τα πιο πολυ χρησιμοποιημενα στην Fiat για μια δεκαετια περιπου απο το 1970 -1979 και αρκετα κοινο στην Ελλαδα.
        Το κοστος για να ξαναβαφτει ολο το αυτοκινητο απο την αρχη απαγορευτικο ,πιστευοντας και τον 'μαστορα'αποφασισα να αφησω το χρωμα . Εξαλλου υπηρχε ο κινδυνος να πειραματιζομαι ασκοπως και να πληρωνω τσαμπα συμφωνα με τα λεγομενα του γιατι το original χρωμα δεν μπορει να πετυχει.
        2 φορες περσι που ζητησα σπρει απο το συγκεκριμενο μαγαζι μου εφτιαχνε στην ιδια αποχρωση που το ειχα βαψει ..... η λαθος αποχρωση μεν αλλα τουλαχιστον ακριβως το ιδιο με την 1η φορα .
        Πριν 3 εβδομαδες που πηγα για παρω σπρει παλι του εδωσα τον κωδικο και μου εφτιαξε μια φιαλη οπου το χρωμα βγηκε ακριβως οπως το original verde brillante ( εχω κρατησει ενα καπο απο πριν τη βαφη ).
        Οταν το γυρισα πισω μου ειπε οτι εχασαν τις παλιες συνταγες και η PPG τις αλλαξε πριν 3 χρονια για αυτο δεν ταιριαζουν οι αποχρωσεις . Μου ειπε να φερω απο εκει το αμαξι να παρουν δειγμα με το 'φασματογραφο ' και να πετυχουν την αποχρωση .
        Οσες δοκιμες και αν εκανε με το φασματογραφο η χωρις εχοντας σαν δειγμα το λανθασμενο χρωμα που ηταν αγορασμενο απο τον ιδιο 3,5 χρονια πριν, το χρωμα εβγαινε οπως το γνησιο verde brillante και οχι η 1η αποχρωση.
        Το προβλημα ειναι αν χρειαστει να βαφτει π.χ. ενα φτερο μια πορτα δεν μπορουμε να βρουμε την λανθασμενη αποχρωση και η πρεπει να φαινεται η διχρωμια η να βαψω ολο το αυτοκιντο απο τη αρχη
        Ειναι δυνατον να μην μπορει να βρει την αποχρωση αφου το φωτογραφιζει με το μηχανημα?
        Γνωριζεται αν υπαρχει πιθανοτητα να πετυχω την αποχρωση του αυτοκινητου ?
        Υπαρχει καποιο εξειδικευμενο μαγαζι που να μπορει να φτιαξει χρωμα με βαση την 'λανθασμενη αποχρωση ' χωρις να χρειαστει να βαψω ολο το αυτοκινητο απο την αρχη για να δειχνει το ιδιο ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tiaf last edited by

          Πριν απο 3,5 χρονια κατα την διαρκεια εξωτερικης ανακατασκευης του αυτοκινητου ο 'μαστορας' που ειχε αναλαβει τη βαφη πηγε σε μαγαζι που εφτιαχνε χρωματα & για αυτοκινητα για να φτιαξει το χρωμα ' 374 verde brillante' της Fiat . Εδωσε τον κωδικο απο το πινακιδακι και παραλληλα με ενα μηχανημα σαν φασματογραφο πηγαν στο αυτοκινητο πηραν δειγμα και εφτιαξαν το χρωμα
          Μετα το περας της βαφης ανακαλυψα οτι το χρωμα δεν ηταν στη σωστη αποχρωση ειχε βγει περισσοτερο προς λαδι οχι στην πιο ανοικτη πρασινη αποχρωση του verde brillante. Οταν ρωτησα τον 'μαστορα ' αρχισε τις γνωστες δικαιολογιες οτι το χρωμα ηταν και καλα κομμενο απο την πολυκαιρια και δεν ειναι ευκολο να βρεθει η ακριβης αποχρωση μετα απο 35 χρονια . παρολο που ειχαμε παει με τον κωδικο και την διαδικασια που προανεφερα ,σημειωτεον το χρωμα ηταν απο τα πιο πολυ χρησιμοποιημενα στην Fiat για μια δεκαετια περιπου απο το 1970 -1979 και αρκετα κοινο στην Ελλαδα.
          Το κοστος για να ξαναβαφτει ολο το αυτοκινητο απο την αρχη απαγορευτικο ,πιστευοντας και τον 'μαστορα'αποφασισα να αφησω το χρωμα . Εξαλλου υπηρχε ο κινδυνος να πειραματιζομαι ασκοπως και να πληρωνω τσαμπα συμφωνα με τα λεγομενα του γιατι το original χρωμα δεν μπορει να πετυχει.
          2 φορες περσι που ζητησα σπρει απο το συγκεκριμενο μαγαζι μου εφτιαχνε στην ιδια αποχρωση που το ειχα βαψει ..... η λαθος αποχρωση μεν αλλα τουλαχιστον ακριβως το ιδιο με την 1η φορα .
          Πριν 3 εβδομαδες που πηγα για παρω σπρει παλι του εδωσα τον κωδικο και μου εφτιαξε μια φιαλη οπου το χρωμα βγηκε ακριβως οπως το original verde brillante ( εχω κρατησει ενα καπο απο πριν τη βαφη ).
          Οταν το γυρισα πισω μου ειπε οτι εχασαν τις παλιες συνταγες και η PPG τις αλλαξε πριν 3 χρονια για αυτο δεν ταιριαζουν οι αποχρωσεις . Μου ειπε να φερω απο εκει το αμαξι να παρουν δειγμα με το 'φασματογραφο ' και να πετυχουν την αποχρωση .
          Οσες δοκιμες και αν εκανε με το φασματογραφο η χωρις εχοντας σαν δειγμα το λανθασμενο χρωμα που ηταν αγορασμενο απο τον ιδιο 3,5 χρονια πριν, το χρωμα εβγαινε οπως το γνησιο verde brillante και οχι η 1η αποχρωση.
          Το προβλημα ειναι αν χρειαστει να βαφτει π.χ. ενα φτερο μια πορτα δεν μπορουμε να βρουμε την λανθασμενη αποχρωση και η πρεπει να φαινεται η διχρωμια η να βαψω ολο το αυτοκιντο απο τη αρχη
          Ειναι δυνατον να μην μπορει να βρει την αποχρωση αφου το φωτογραφιζει με το μηχανημα?
          Γνωριζεται αν υπαρχει πιθανοτητα να πετυχω την αποχρωση του αυτοκινητου ?
          Υπαρχει καποιο εξειδικευμενο μαγαζι που να μπορει να φτιαξει χρωμα με βαση την 'λανθασμενη αποχρωση ' χωρις να χρειαστει να βαψω ολο το αυτοκινητο απο την αρχη για να δειχνει το ιδιο ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 7
            7pas100 last edited by

            Η λογική βάσει της οποίας δουλεύουν σχεδόν όλοι οι χρωματοπώληδες είναι η εξής: α)μαθαίνουν τον κωδικό του χρώματος, ώστε να έχουν απο κάπου να αρχίσουν β)φτιάχνουν το χρώμα βάσει της συνταγής του κωδικού γ)πάνω σε ένα κομμάτι του αυτοκινήτου βάζουν λίγο απο το χρώμα που έφτιαξαν και ακολούθως κάνουν διορθώσεις. Το τρίτο στάδιο είναι πάντα το πιο χρονοβόρο, τουλάχιστον αν ο χρωματοπώλης θέλει να είναι σωστός στη δουλέιά του και όχι 'δε βαριέσαι, σιγά μην το δει'.

            Ο φασματογράφος δεν κάνει 'παπάδες' όπως πιστεύουν πολλοί, είναι ένα απλώς ένα χρήσιμο μέσον να βρούμε σε ποιόν κωδικό αντιστοιχεί ένα χρώμα για το οποίο δεν έχουμε στοιχεία. Φυσικά και παραμένει το στάδιο (γ) της 'μικρορύθμισης'.

            Όπως καταλαβαίνεις, σε ένα αυτοκίνητο που βάφεται απο την αρχή απουσιάζει εξ ορισμού το στάδιο (γ). Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων αυτό βολεύει τους χρωματοπώληδες (γλιτώνουν χρόνο), γιατί σκέφτονται, και να μου βγεί λίγο λάθος η απόχρωση, σιγά μην το καταλάβει ή ασχοληθεί. Επειδή εμείς είμαστε περίεργη 'φυλή' (και μισητή γι αυτούς, πίστεψέ με...) και μπορούμε να διακρίνουμε την ελάχιστη διαφορά στην απόχρωση, θα παραπονεθούμε και θα πάρουμε την 'πληρωμένη' απάντηση 'έχουν αλλάξει οι συνταγές / τα υλικά / δεν υπάρχει πια ο κωδικός' . Αυτό είναι δυστυχώς αλήθεια, όσο κι αν δε θέλουμε να το δεχτούμε. Μπορούμε όμως να το παρακάμψουμε, παίρνοντας για δείγμα το αρχικό χρώμα του αυτοκινήτου απο σημείο που δεν αλλοιώθηκε απο τον ήλιο (κάτω απο μοκέτα, ή εσωτερικό πόρτας π.χ., όσο πιο κρυμμένο τόσο καλύτερο).

            Ο λόγος που δε μπορούν να σου πετύχουν το 'λάθος' χρώμα είναι γιατί βασίζονται αποκλειστικά και μόνο στο φασματογράφο και δεν κάνουν τον κόπο να το διορθώσουν 'στην πράξη'.

            Επίσης όπως μου τα περιγράφεις, ήσουν άτυχος γιατί ,αν και ο φασματογράφος μπορεί να ήταν σωστός στην αρχική ανάμιξη του χρώματος, ο χρωματοπώλης μπορεί να έκανε κάποιο - απειροελάχιστο - λάθος στην ανάμιξη, το οποίο όμως σε ακολουθεί μέχρι σήμερα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fiat127 last edited by

              Εγω παντως τις προαλλες που ηθελα να βαψω ενα μερος του φτερου,πηγα στον χρωματοπωλη χωρις κωδικο,και εκανε δοκιμες επι αυτοκινητου μεχρι να πετυχει τη σωστη αποχρωση,χωρις να χρησιμοποιησει ουτε φασματογραφο ουτε τιποτα.Μαλιστα επειδη το φτερο ηταν ξαναβαμμενο(ομολογουμενως δεν φαινοταν τιποτα ομως),προσπαθησε και πετυχε την αποχρωση του φτερου και οχι αυτην του υπολοιπου αυτοκινητου.Μεχρι που μου εδωσε και συμβουλες για το πως θα βαψω,αφου με ειδε οτι ημουν αρχαριος. Βεβαια ηταν και ασπρο χρωμα και μπορει να ηταν πιο ευκολο.Πιστευω ομως οτι αν πας,οπως λεει και ο 7 pas100,με ενα μερος του αυτοκινητου που δεν εχει κοψει το χρωμα(πχ το εσωτερικο απο το πορτακι της βενζινης),δεν θα ειναι και τοσο δυσκολο να το ταιριαξει.
              Και οσον αφορα αυτο με το κομμενο χρωμα..Καποτε χρειαστηκε να αλλαξουμε πορτα,και ο φαναρτζης καταφερε να πετυχει την καταλληλη αποχρωση,ωστε να μην φαινεται διαφορα με το υπολοιπο χρωμα,που ηταν πραγματι κομμενο.Ολα γινονται.Το θεμα ειναι ποσο καθεται να ασχοληθει κανεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                brotherfiat128 last edited by

                το ειχες βαψει το αμαξι πριν ποσα χρονια? εδω κ 3 χρονια τα χρωματα αλλαξαν σε νεροδιαλιτα κ εχουν παντα ολα διαφορες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  touring-the-m3-1-6 last edited by

                  Ο χρήστης brotherfiat128 έγραψε:
                  το ειχες βαψει το αμαξι πριν ποσα χρονια? εδω κ 3 χρονια τα χρωματα αλλαξαν σε νεροδιαλιτα κ εχουν παντα ολα διαφορες.

                  Αυτό με τα υδατοδιαλυτά είναι η πιο εύκολη δικαιολογία για κάποιους μαστόρους!!!!!

                  @φίλε tiaf(απο το fiat ),...να πας στον 'μάστορα' που στο έβαψε με το μουσαντένιο το χρώμα και να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ εξ'ολοκλήρου βαφή με το σωστό...ΔΩΡΕΑΝ!!!!!Είναι πολύ φθηνή η δικαιολογία του......

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    brotherfiat128 last edited by

                    φιλε φανοποιος ειμαι λες να μην ξερω την δουλεια μου? και δεν ειναι δικαιολογια απλα ολοι ειναι ασχετοι με τον χωρο απλα λενε κατι για να πουν. κ ετσι περνουν σβαρνα ενα μαγαζι χωρις να φταιει! αν δεν ειμαστε σηγουροι για κατικαλο θα ηταν να μην μηλαμε!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      touring-the-m3-1-6 last edited by

                      Ο χρήστης brotherfiat128 έγραψε:
                      φιλε φανοποιος ειμαι λες να μην ξερω την δουλεια μου?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tiaf last edited by

                        Ο χρήστης brotherfiat128 έγραψε:
                        το ειχες βαψει το αμαξι πριν ποσα χρονια? εδω κ 3 χρονια τα χρωματα αλλαξαν σε νεροδιαλιτα κ εχουν παντα ολα διαφορες.

                        Οσες φορες ειχε βαφτει παλαιοτερα καποιο κομματι του αυτοκινητου (φτερο ,πορτα ) δεν ειχα ποτε προβλημα με την αποχρωση (ταιριαζε ακομα και με το υπολοιπο αυτοκινητο ακομα και οταν γινονταν επιμερους βαφη).
                        Ακομα και σπρει οταν ζητουσα απλα και μονο με τον κωδικο 374 χωρις δοκιμες επι του αυτοκινητου το χρωμα πετυχαινε στο 95-99%
                        Πριν 3 χρονια αλλαξαν οπως αναφερεις τα χρωματα σε υδατοδιαλυτα.
                        Στο μεσοδιαστημα απο τα 3.5 χρονια πηρα ενα σπρει απο τον ιδιο τελη του 2010 και ενα το 2011 και τις 2 φορες με την ιδια λανθασμενη αποχρωση που το ειχε φτιαξει αρχικα .
                        Οποτε στο μεσοδιαστημα αυτο εχει ηδη γινει η αλλαγη στις εταιριες χρωματων και λογικα θα φαινονταν το προβλημα πιο νωρις .
                        Αρχικα δεν μπορεσε να πετυχει το 'verde brillante' μεχρι το 2011 το ιδιο συνεβαινε .
                        Το περιεργο ειναι οτι τωρα με την αλλαγη σε νεροδιαλυτα πετυχαινει μονο το γνησιο 'verde brillante' και οχι αυτο που ειχε ο ιδιος φτιαξει αρχικα .
                        Οσες δοκιμες και αν εκανε πανω στο αυτοκινητο (με τη ηδη αποχρωση για να συγκρινει επιτοπου με το καινουργιο δειγμα) ηταν αποτυχια.Δεν μπορει να πετυχει την αποχρωση που εφτιαξε ο ιδιος πριν απο 3.5 χρονια ....δεν ξερει ...θελει να ξεμπερδευει
                        Μολις το εμφιαλωνει σε σπρει και κανω δοκιμη πανω στο αυτοκινητο το χρωμα δεν ειχε σχεση με το χρωμα του αυτοκινητου
                        Και δεν μιλαμε για διαφορα που θελει ιδιαιτερη προσπαθεια να την διακρινεις .
                        το ενα ειναι λαδι ανοικτο ενω τωρα γνησιο πρασινο .
                        Το σιγουρο ειναι οτι εκανε τσαπατσουλια στην αρχη & ταυτοχρονα εχασε και την συνταγη .
                        Γιατι ποτε στο παρελθον ειτε με νεροδιαλυτα ειτε με αλλου τυπου ,ειτε με computer ειτε με φασματοφραφο ειτε χωρις ποτε δεν ειχα προβλημα με το χρωμα
                        Τελικα να ελπιζω οτι υπαρχει δυνατοτητα καποιος να βρεθει καποιος τροπος ,χρωματοπωλειο που να πετυχει το χρωμα του αυτοκινητου η παμε για ολικη βαφη ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fiat127 last edited by

                          Δοκιμαστε και το χρωματοπωλειο που πηγα εγω.Οπως προανεφερα,ο υπαλληλος ασχοληθηκε αρκετα,οχι μονο για να ταιριαξει το χρωμα,αλλα και για να μου δωσει συμβουλες για το πως θα βαψω,πως θα στοκαρω κλπ(εκτος βεβαια αν απλως με συμπαθησε )Δεν εχετε να χασετε κατι και δεν ειναι και πολυ μακρια σας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Αυτήν την δικαιολογία με τα υδατοδιαλυτα χρώματα την ακούω εδώ και τουλάχιστον δέκα χρόνια.

                            Sent from my Note 2 using smoke signals.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 7
                              7pas100 last edited by

                              Τί σχέση έχουν τα υδατοδιαλυτά χρώματα με την περίπτωση του tiaf? Το χρώμα του είναι σίγουρα ακρυλικό 'μονής' (αφού του έφτιαξαν σπρέυ).

                              Πριν 5 χρόνια ή λίγο παλιότερα είχε γίνει άνω κάτω η αγορά γιατί κυκλοφορούσε η αρβύλα ότι τα ακρυλικά θα καταργηθούν εντελώς, οπότε όποιος έβαφε απο την αρχή αυτοκίνητο έπρεπε υποχρεωτικά να πάει σε χρώμα νερού, και όσοι ήθελαν ακρυλικό μονής για επισκευή το έπαιρναν με χίλια ζόρια...

                              Δεν είναι δικαιολογία ότι οι αποχρώσεις δεν πετυχαίνουν εντελώς με τα χρώματα νερού, το πρόβλημα είναι υπαρκτό, κυρίως γιατί η τεχνική τους (χρώμα + βερνίκι, όπως τα 'διπλής') διαφέρει απο τα μονής. Σε όσα αυτοκίνητα είχαν βαφτεί εξαρχής με χρώμα διπλής δεν υπήρξε ποτέ πρόβλημα στη μετάβαση σε υδατοδιαλυτό.

                              Περιέργως, λίγο καιρό μετά σταμάτησε όλη αυτή η φασαρία, και πλέον φτιάχνουμε ακρυλικό χρώμα εξίσου εύκολα με υδατοδιαλυτό...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr