-
καλησπερα παιδια και καλως σας βρηκα,προσφατα μετα απο ενα μικρο τρακαρισμα που ειχα αλλαξα μεγεθος στις ζαντες κατ ΄επεκταση και στα ελαστικα μου,πηγα λοιπον απο 14/60/165 σε 16/45/195,Το θεμα μου ειναι οτι αν και περιμενα αυξηση στη καταναλωση ειδα μείωση,απο 8,3 λιτρα/100χλμ πηγε στα 7,6λιτρα/100 χλμ.Ειναι δυνατον?μπορει να συνεβη επειδη αλλαξα λαδια-ιμαντες και μπουζι?
-
καλησπερα παιδια και καλως σας βρηκα,προσφατα μετα απο ενα μικρο τρακαρισμα που ειχα αλλαξα μεγεθος στις ζαντες κατ ΄επεκταση και στα ελαστικα μου,πηγα λοιπον απο 14/60/165 σε 16/45/195,Το θεμα μου ειναι οτι αν και περιμενα αυξηση στη καταναλωση ειδα μείωση,απο 8,3 λιτρα/100χλμ πηγε στα 7,6λιτρα/100 χλμ.Ειναι δυνατον?μπορει να συνεβη επειδη αλλαξα λαδια-ιμαντες και μπουζι?
-
καλησπερα παιδια και καλως σας βρηκα,προσφατα μετα απο ενα μικρο τρακαρισμα που ειχα αλλαξα μεγεθος στις ζαντες κατ ΄επεκταση και στα ελαστικα μου,πηγα λοιπον απο 14/60/165 σε 16/45/195,Το θεμα μου ειναι οτι αν και περιμενα αυξηση στη καταναλωση ειδα μείωση,απο 8,3 λιτρα/100χλμ πηγε στα 7,6λιτρα/100 χλμ.Ειναι δυνατον?μπορει να συνεβη επειδη αλλαξα λαδια-ιμαντες και μπουζι?
-
Πώς υπολογίζεις την κατανάλωση;
-
γεμιζω το ρεζερβουαρ,και βλεπω ποσα χλμ βγαζει μεχρι να ξανα αναψει το λαμπακι της βενζινης
-
To πιθανότερο είναι να έχει επηρεαστεί ο χιλιομετρητής καθώς η διάμετρος των ελαστικών σου δεν είναι πλέον ίδια.
-
Από την αλλαγή στο μέγεθος του τροχού έχεις +5% στην κατανάλωση.
(το κοντέρ γράφει 5% λιγότερα χιλιόμετρα)Φαίνεται τώρα οδηγάς πολύ πιο οικονομικά.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
To πιθανότερο είναι να έχει επηρεαστεί ο χιλιομετρητής καθώς η διάμετρος των ελαστικών σου δεν είναι πλέον ίδια.Από την αλλαγή στο μέγεθος του τροχού έχεις +5% στην κατανάλωση.
(το κοντέρ γράφει 5% λιγότερα χιλιόμετρα)Φαίνεται τώρα οδηγάς πολύ πιο οικονομικά.
εκει ειναι η λυση.
-
Πραγματικά η οικονομική οδήγηση είναι πολύ καλή λύση για πολλά περισσότερα προβλήματα από ότι φανταζόμαστε. Αν δούμε τις τελευταίες δημοσιεύσεις για το εμπορικό ισοζύγιο της χώρας, βγήκε θετικό γιατί μειώθηκε η κατανάλωση καυσίμων και αυξήθηκε ο τουρισμός.
-
λοιπον,σημερα εβαλα μια αποσταση στο gps 32 χλμ,μηδενισα το κοντερ ,οταν εφτασα εδειξε και αυτο 32 χλμ οπως και το gps.αρα συμπεραίνω οτι το κοντερ δειχνει σωστα και δεν υπάρχει η απωλεια 5% που λετε.πριν το σερβις με γεματο το ρεζερβουαρ εβγαζε 450χλμ,τωρα εβγαλε 530χλμ,συμπεραίνω λοιπον οτι η λογω σερβις βγαζει περισσοτερ χλμ η λογω ποιοτητος βενζινης,η κατι μου διαφευγει
-
Ο χρήστης Ikariwths έγραψε:
λοιπον,σημερα εβαλα μια αποσταση στο gps 32 χλμ,μηδενισα το κοντερ ,οταν εφτασα εδειξε και αυτο 32 χλμ οπως και το gps.αρα συμπεραίνω οτι το κοντερ δειχνει σωστα και δεν υπάρχει η απωλεια 5% που λετε.πριν το σερβις με γεματο το ρεζερβουαρ εβγαζε 450χλμ,τωρα εβγαλε 530χλμ,συμπεραίνω λοιπον οτι η λογω σερβις βγαζει περισσοτερ χλμ η λογω ποιοτητος βενζινης,η κατι μου διαφευγειΗ διαφορα σου ειναι +5,11% σε σχεση με πριν. Δεν ειναι τεραστια. αν εβαζες 40 προφιλ θα ηταν 1,5% πολυ κοντα στο προηγουμενο. True story, δεν επιδεχεται αμφισβητησης.
Αυτο σημαινει οτι το κοντερ σου δειχνει 100 χλμ και εσυ πας με 105. Ουσιαστικα 'μακρυνες' καπως τη σχεση μεταδοσης αντ οκαταλαβαινω καλα.
- Το σερβις μπορει να βοηθαει,
- ισως ασυναισθητα οδηγεις πιο στρωτα γιατι μπορει να κοπανανε τα δοντια σου πιο πολυ με το 45αρι το προφιλ.
- Κανεις ακριβως τις ιδιες διαδρομες?
Ο τροπος μετρησης της καταναλωσης που κανεις δεν ειναι και ο καλυτερος, αλλα τα λαστιχα τα αλλαξες, οποτε δεν μπορουμε να κανουμε κατι. Κανονικα πας στο βενζιναδικο και γεμιζεις μεχρι το κλικ, και οταν ξαναγυρισεις (ανεξαρτητως διανυθεντων χλμ) ξαναγεμιζεις μεχρι το κλικ, και βλεπεις ποσα λιτρα εβαλες στην αντλια και κανεις τις πραξεις με τα διανυθεντα χλμ. Το λαμπακι, δεν το θεωρω και σουπερ ακριβες, το δικο μου με βενζινη στα ορια, αναβει σε ανηφορες και σβηνει σε κατηφορες. Αρα αμα ειμαι σε ενα βουνο και κατεβαινω, θα αναψει πολυ αργοτερα απο το αν ημουν και οδηγουσα στον καμπο.
-
Ο χρήστης Ikariwths έγραψε:
καλησπερα παιδια και καλως σας βρηκα,προσφατα μετα απο ενα μικρο τρακαρισμα που ειχα αλλαξα μεγεθος στις ζαντες κατ ΄επεκταση και στα ελαστικα μου,πηγα λοιπον απο 14/60/165 σε 16/45/195,Το θεμα μου ειναι οτι αν και περιμενα αυξηση στη καταναλωση ειδα μείωση,απο 8,3 λιτρα/100χλμ πηγε στα 7,6λιτρα/100 χλμ.Ειναι δυνατον?μπορει να συνεβη επειδη αλλαξα λαδια-ιμαντες και μπουζι?μαλλον ειχες πολλα χλμ να αλλαξεις λαδακια και μπουζι.......
-
Αν τώρα δείχνει σωστά τα χλμ τότε δεν τα έδειχνε σωστά πριν. Το θέμα δεν είναι ποια είναι τα σωστά αλλά ότι υπάρχει 5% διαφορά στα χλμ για ίδια ένδειξη. Και στη μέθοδο μέτρησης που καλό είναι να είναι από γέμισμα σε γέμισμα.
Μερικά eco λάστιχα μπορεί να κάνουν διαφορά σε σχέση με κάποια από τα πιο βεντουζερά οπότε πιθανόν κι από εκεί αλλά πρώτα πρέπει να διορθώσεις τους υπολογισμούς σου με βάση τη διαφορά διαμέτρου. Αν έκανες και σέρβις ταυτόχρονα δεν βοηθάει γιατί βάζεις κι άλλον έναν αστάθμητο παράγοντα....
Κοινώς μπορεί, ίσως, δεν αποκλείεται αλλά σίγουρα δεν μπορείς να πεις ούτε έτσι ούτε αλλιώς. -
η αυξηση της καταναλωσης οφείλεται στη μεγαλυτερη διαμετρο της ροδας η στην αλλαγη του λαστιχου απο 165 σε 195?
-
Εσυ μας ειπες πως μειωθηκε καταναλωση...
-
ετσι ειναι,η αυξηση που θα επρεπε να δω ομως ,οφείλεται στην αυξηση της διαμετρου?η στο οτι απο 165 πηγα σε 195?
-
Αυτό που έγινε είναι ότι οδηγείς πιο οικονομικά ή είχαν πρόβλημα τα παλαιά σου λάστιχα (πχ. λάθος πιέσεις) + το ότι ίσως τα νέα σου λάστιχα να έχουν χαμηλότερη αντίσταση κύλισης (υπάρχει Ευρωπαική ταμπέλα που τα βαθμολογεί με Α, Β κλπ. όπως τις ηλεκτρικές συσκευές).
Το ότι αύξησες τη διάμετρο πιθανότατα μείωσε την πραγματική σου κατανάλωση αλλά σίγουρα αύξησε την ονομαστική. Αν δηλαδή πήγαινες σπίτι - δουλειά με 5 λίτρα, τώρα θα πηγαίνεις με 4,5 λίτρα αλλά ενώ πριν σου έδειχνε ο χιλιομετρητής ότι είναι 60 χιλιόμετρα απόσταση τώρα θα σου δείχνει 50, δηλαδή θα φαίνεται αυξημένη η κατανάλωσή σου (αλλά πιθανότατα δεν είναι). Τα νούμερα είναι τυχαία και ενδεικτικά.
Το ότι αύξησες το πλάτος των τροχών σου σίγουρα σου αύξησε την κατανάλωση.Συνοπτικά, εφόσον μιλάμε για κατανάλωση που μετράς με τον χιλιομετρητή, και οι δύο αλλαγές που έκανες, δηλαδή φαρδύτερος και μεγαλύτερος τροχός, αυξάνουν την κατανάλωση που μετράς.
-
Κατά πως τα λές,βάλε 18άρα να καίς 5 λίτρα....
αλλαγη ελαστικων και καταναλωση