Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Racechip.de tuning έχει χρησιμοποιήσει κανείς?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Racechip.de tuning έχει χρησιμοποιήσει κανείς?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    12
    1693
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      koz7685 last edited by

      Καλησπέρα,έχει ο αδερφός μου ένα Fiat Fiorino turbodiesel και σκέφτεται να βάλει το chip της συγκεκριμένης εταιρείας με 129 euro,λέει ότι ανεβαίνει στα 94Ps από τα 75 που έχει μαμά,έχει χρησιμοποιήσει κανείς για να μας πει την άποψή του???

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        koz7685 last edited by

        Καλησπέρα,έχει ο αδερφός μου ένα Fiat Fiorino turbodiesel και σκέφτεται να βάλει το chip της συγκεκριμένης εταιρείας με 129 euro,λέει ότι ανεβαίνει στα 94Ps από τα 75 που έχει μαμά,έχει χρησιμοποιήσει κανείς για να μας πει την άποψή του???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          koz7685 last edited by

          Καλησπέρα,έχει ο αδερφός μου ένα Fiat Fiorino turbodiesel και σκέφτεται να βάλει το chip της συγκεκριμένης εταιρείας με 129 euro,λέει ότι ανεβαίνει στα 94Ps από τα 75 που έχει μαμά,έχει χρησιμοποιήσει κανείς για να μας πει την άποψή του???

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            koz7685 last edited by

            Ούτε ένας???????????

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kilomeater last edited by

              Κάτι πρέπει να σου λέει και αυτό

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                trident1971 last edited by

                Παιρνεις 19 αλογα με 129 ευρω?

                Τι χανεις ειναι το θεμα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  koz7685 last edited by

                  Γιαυτό ρωτάω κι εγώ,δεν είναι για τα 129 euro το θέμα είναι να μην δημιουργήσει πρόβλημα!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • T
                    trident1971 last edited by

                    Εντελως υποκειμενικη προσωπικη μου αποψη:

                    Αν με 129€ βγαινουν 19 αλογα για τον τελικο καταναλωτη, η Φιατ θα μπορουσε να τα βγαζει με 60€ και να κερδισει πελατες και χρημα. Γιατι δεν το εκανε?

                    • γιατι θα επινε καργα βενζινη
                    • γιατι θα εβγαζε καργα ρυπους
                    • γιατι η αντοχη των υπολοιπων εξαρτηματων θα επρεπε να συμβαδιζει και αυτη (δε μιλω για κινητηρα μονο) πχ ΦΡΕΝΑ?

                    Ο τσάμπας απέθανε. Βερεσέ αυριο κλπ. Με πιανς?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      koz7685 last edited by

                      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                      Εντελως υποκειμενικη προσωπικη μου αποψη:

                      Αν με 129€ βγαινουν 19 αλογα για τον τελικο καταναλωτη, η Φιατ θα μπορουσε να τα βγαζει με 60€ και να κερδισει πελατες και χρημα. Γιατι δεν το εκανε?

                      • γιατι θα επινε καργα βενζινη
                      • γιατι θα εβγαζε καργα ρυπους
                      • γιατι η αντοχη των υπολοιπων εξαρτηματων θα επρεπε να συμβαδιζει και αυτη (δε μιλω για κινητηρα μονο) πχ ΦΡΕΝΑ?

                      Ο τσάμπας απέθανε. Βερεσέ αυριο κλπ. Με πιανς?

                      Από γνωστό που χρησιμοποίησε το ακριβότερο chip σε mazda 2.0 td είδε διαφορά στην απόδοση και μείωση στην κατανάλωση κατά 0,5 lt/100km αλλά παρατήρησε περισσότερους ρύπους!!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coupeas last edited by

                        Αν εχει πολλα χιλιομετρα ο κινητηρας και ειδικα χωρις σχολαστικη συντηρηση αστο καλυτερα. Θα εχεις προβληματα + τα φασκελωματα απο τους περαστικους λογο καπνας. Ειναι σαν να ανοιγεις τα πετρελαια που λεμε αλλα ακομα χειροτερα.
                        Αν ο κινητηρας ειναι σε αριστη κατασταση το συζηταμε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          puntofato last edited by

                          Κάνει δουλειά.
                          Υπάρχει ένας κίνδυνος μόνο, να πατινάρει τον δίσκο του. Λόγω της τρελής αύξησης της ροπής θα υπάρχει κίνδυνος να αρχίσει να γλιστράει ο δίσκος στο πλατώ και μετά από μερικές καλές γκαζιές να μην μπορεί να ανταπεξέλθει στο έργο του με αποτέλεσμα να πατάς γκάζι και απλά να ανεβαίνουν οι στροφές χωρίς να κουνιέται. Να ελέγξεις ποιο μοντέλο είναι το δικό σου και πόση ροπή έχει από το εργοστάσιο. Αν είναι με την μικρή ροπή των 15 κιλών μην το βάλεις.
                          Αν θέλεις να δοκιμάσεις και είσαι Θεσσαλονίκη μπορώ να σου δανείσω το δικό μου. Δεν το χρησιμοποιώ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Κάτι άλλο που δεν φαίνεται εύκολα είναι η καταπόνηση των λαδιών και μάλιστα με πολλούς τρόπους. Πιο πολλά άλογα σημαίνουν πιο πολύ καύσιμο, αυξημένα φορτία στα κινούμενα μέρη και μάλλον και αυξημένες θερμοκρασίες. Το λάδι δε θέλεις να το παραζεσταίνεις, δεν θέλεις να το παραζορίζεις και δεν θέλεις να του ρίχνεις άκαυτο καύσιμο.... Όλα αυτά τα κάνεις....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              puntofato last edited by

                              Αυτά ισχύουν στην βενζίνη...
                              Στα πετρέλαια ισχύει να δίνει τόσο παραπάνω καύσιμο που η βίαιη έκρηξη να καταπονεί το μέρος του πιστονιού που γίνεται η καύση. Δηλαδή, βάζεις ένα τέτοιο κουτάκι και με τέρμα γκάζι συνέχεια, έχεις σημαντικές πιθανότητες να τρυπήσεις το πιστόνι. Ούτε η συντήρηση ούτε τα λάδια παίζουν κάποιο ρόλο σε αυτό. Επίσης αν έχεις κάποια ανισορροπία σε κάποιο μπεκ, λόγω παλαιότητας αυτή θα μεγενθυθεί και η διαφορά στην απόδοση θα οδηγήσει σε στράβωμα του στροφάλου.
                              Διαλέγεις και παίρνεις...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr