-
Καλησπέρα,έχει ο αδερφός μου ένα Fiat Fiorino turbodiesel και σκέφτεται να βάλει το chip της συγκεκριμένης εταιρείας με 129 euro,λέει ότι ανεβαίνει στα 94Ps από τα 75 που έχει μαμά,έχει χρησιμοποιήσει κανείς για να μας πει την άποψή του???
-
Καλησπέρα,έχει ο αδερφός μου ένα Fiat Fiorino turbodiesel και σκέφτεται να βάλει το chip της συγκεκριμένης εταιρείας με 129 euro,λέει ότι ανεβαίνει στα 94Ps από τα 75 που έχει μαμά,έχει χρησιμοποιήσει κανείς για να μας πει την άποψή του???
-
Καλησπέρα,έχει ο αδερφός μου ένα Fiat Fiorino turbodiesel και σκέφτεται να βάλει το chip της συγκεκριμένης εταιρείας με 129 euro,λέει ότι ανεβαίνει στα 94Ps από τα 75 που έχει μαμά,έχει χρησιμοποιήσει κανείς για να μας πει την άποψή του???
-
Ούτε ένας???????????
-
Κάτι πρέπει να σου λέει και αυτό
-
Παιρνεις 19 αλογα με 129 ευρω?
Τι χανεις ειναι το θεμα...
-
Γιαυτό ρωτάω κι εγώ,δεν είναι για τα 129 euro το θέμα είναι να μην δημιουργήσει πρόβλημα!!!!
-
Εντελως υποκειμενικη προσωπικη μου αποψη:
Αν με 129€ βγαινουν 19 αλογα για τον τελικο καταναλωτη, η Φιατ θα μπορουσε να τα βγαζει με 60€ και να κερδισει πελατες και χρημα. Γιατι δεν το εκανε?
- γιατι θα επινε καργα βενζινη
- γιατι θα εβγαζε καργα ρυπους
- γιατι η αντοχη των υπολοιπων εξαρτηματων θα επρεπε να συμβαδιζει και αυτη (δε μιλω για κινητηρα μονο) πχ ΦΡΕΝΑ?
Ο τσάμπας απέθανε. Βερεσέ αυριο κλπ. Με πιανς?
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Εντελως υποκειμενικη προσωπικη μου αποψη:Αν με 129€ βγαινουν 19 αλογα για τον τελικο καταναλωτη, η Φιατ θα μπορουσε να τα βγαζει με 60€ και να κερδισει πελατες και χρημα. Γιατι δεν το εκανε?
- γιατι θα επινε καργα βενζινη
- γιατι θα εβγαζε καργα ρυπους
- γιατι η αντοχη των υπολοιπων εξαρτηματων θα επρεπε να συμβαδιζει και αυτη (δε μιλω για κινητηρα μονο) πχ ΦΡΕΝΑ?
Ο τσάμπας απέθανε. Βερεσέ αυριο κλπ. Με πιανς?
Από γνωστό που χρησιμοποίησε το ακριβότερο chip σε mazda 2.0 td είδε διαφορά στην απόδοση και μείωση στην κατανάλωση κατά 0,5 lt/100km αλλά παρατήρησε περισσότερους ρύπους!!!!!
-
Αν εχει πολλα χιλιομετρα ο κινητηρας και ειδικα χωρις σχολαστικη συντηρηση αστο καλυτερα. Θα εχεις προβληματα + τα φασκελωματα απο τους περαστικους λογο καπνας. Ειναι σαν να ανοιγεις τα πετρελαια που λεμε αλλα ακομα χειροτερα.
Αν ο κινητηρας ειναι σε αριστη κατασταση το συζηταμε. -
Κάνει δουλειά.
Υπάρχει ένας κίνδυνος μόνο, να πατινάρει τον δίσκο του. Λόγω της τρελής αύξησης της ροπής θα υπάρχει κίνδυνος να αρχίσει να γλιστράει ο δίσκος στο πλατώ και μετά από μερικές καλές γκαζιές να μην μπορεί να ανταπεξέλθει στο έργο του με αποτέλεσμα να πατάς γκάζι και απλά να ανεβαίνουν οι στροφές χωρίς να κουνιέται. Να ελέγξεις ποιο μοντέλο είναι το δικό σου και πόση ροπή έχει από το εργοστάσιο. Αν είναι με την μικρή ροπή των 15 κιλών μην το βάλεις.
Αν θέλεις να δοκιμάσεις και είσαι Θεσσαλονίκη μπορώ να σου δανείσω το δικό μου. Δεν το χρησιμοποιώ -
Κάτι άλλο που δεν φαίνεται εύκολα είναι η καταπόνηση των λαδιών και μάλιστα με πολλούς τρόπους. Πιο πολλά άλογα σημαίνουν πιο πολύ καύσιμο, αυξημένα φορτία στα κινούμενα μέρη και μάλλον και αυξημένες θερμοκρασίες. Το λάδι δε θέλεις να το παραζεσταίνεις, δεν θέλεις να το παραζορίζεις και δεν θέλεις να του ρίχνεις άκαυτο καύσιμο.... Όλα αυτά τα κάνεις....
-
Αυτά ισχύουν στην βενζίνη...
Στα πετρέλαια ισχύει να δίνει τόσο παραπάνω καύσιμο που η βίαιη έκρηξη να καταπονεί το μέρος του πιστονιού που γίνεται η καύση. Δηλαδή, βάζεις ένα τέτοιο κουτάκι και με τέρμα γκάζι συνέχεια, έχεις σημαντικές πιθανότητες να τρυπήσεις το πιστόνι. Ούτε η συντήρηση ούτε τα λάδια παίζουν κάποιο ρόλο σε αυτό. Επίσης αν έχεις κάποια ανισορροπία σε κάποιο μπεκ, λόγω παλαιότητας αυτή θα μεγενθυθεί και η διαφορά στην απόδοση θα οδηγήσει σε στράβωμα του στροφάλου.
Διαλέγεις και παίρνεις...
Racechip.de tuning έχει χρησιμοποιήσει κανείς?