-
παιδια καλησπερα σας... ειχα αποφασισει να παρω ενα καινουργιο αμαξι diesel... αναμεσα σε πολλα νομιζω οτι κατεληξα στο Punto μεχρι που ενας φιλος μου προτεινε το νεο fiesta...οι λογοι που θελω diesel ειναι οι γνωστοι... μηδενικα τελη, μικρη καταναλωση , φθηνοτερο καυσιμο , μεγαλυτερη ζωη ο κινητηρας , η δυναμη του diesel στα ταξιδια...το μειον σε αυτο το αμαξι πιστευω ειναι οτι ειναι Ιταλικο ... απο την αλλη εχουμε ενα Γερμανικο (δυστυχως) αμαξι με σχεδον τα ιδια χαρακτηριστικα με ενα diesel...διαβασα ομως οτι τα 4,3 λιτρα καταναλωσης μεσα στην πολη δεν πολυ ισχυουν..κοντα στα 8 ειναι...επισης τα 99 gr εκπομπες ρηπων μετα απο χρονια μπορει να γινουν 100 κ να πληρωσεις τελη η οχι? η ερωτηση μου ειναι αν αξιζει να μην παω σε diesel κ να παρω το fiesta...οποιαδηποτε γνωμη σας δεχτη...αλλωστε γιαυτο τον λογο ειναι τα forum...
-
παιδια καλησπερα σας... ειχα αποφασισει να παρω ενα καινουργιο αμαξι diesel... αναμεσα σε πολλα νομιζω οτι κατεληξα στο Punto μεχρι που ενας φιλος μου προτεινε το νεο fiesta...οι λογοι που θελω diesel ειναι οι γνωστοι... μηδενικα τελη, μικρη καταναλωση , φθηνοτερο καυσιμο , μεγαλυτερη ζωη ο κινητηρας , η δυναμη του diesel στα ταξιδια...το μειον σε αυτο το αμαξι πιστευω ειναι οτι ειναι Ιταλικο ... απο την αλλη εχουμε ενα Γερμανικο (δυστυχως) αμαξι με σχεδον τα ιδια χαρακτηριστικα με ενα diesel...διαβασα ομως οτι τα 4,3 λιτρα καταναλωσης μεσα στην πολη δεν πολυ ισχυουν..κοντα στα 8 ειναι...επισης τα 99 gr εκπομπες ρηπων μετα απο χρονια μπορει να γινουν 100 κ να πληρωσεις τελη η οχι? η ερωτηση μου ειναι αν αξιζει να μην παω σε diesel κ να παρω το fiesta...οποιαδηποτε γνωμη σας δεχτη...αλλωστε γιαυτο τον λογο ειναι τα forum...
-
παιδια καλησπερα σας... ειχα αποφασισει να παρω ενα καινουργιο αμαξι diesel... αναμεσα σε πολλα νομιζω οτι κατεληξα στο Punto μεχρι που ενας φιλος μου προτεινε το νεο fiesta...οι λογοι που θελω diesel ειναι οι γνωστοι... μηδενικα τελη, μικρη καταναλωση , φθηνοτερο καυσιμο , μεγαλυτερη ζωη ο κινητηρας , η δυναμη του diesel στα ταξιδια...το μειον σε αυτο το αμαξι πιστευω ειναι οτι ειναι Ιταλικο ... απο την αλλη εχουμε ενα Γερμανικο (δυστυχως) αμαξι με σχεδον τα ιδια χαρακτηριστικα με ενα diesel...διαβασα ομως οτι τα 4,3 λιτρα καταναλωσης μεσα στην πολη δεν πολυ ισχυουν..κοντα στα 8 ειναι...επισης τα 99 gr εκπομπες ρηπων μετα απο χρονια μπορει να γινουν 100 κ να πληρωσεις τελη η οχι? η ερωτηση μου ειναι αν αξιζει να μην παω σε diesel κ να παρω το fiesta...οποιαδηποτε γνωμη σας δεχτη...αλλωστε γιαυτο τον λογο ειναι τα forum...
-
Τι είναι 'η δύναμη των ντίζελ στα ταξίδια'; Το Φιέστα ακόμα σβηστό είναι πιο γρήγορο!!! Γενική η παπάτζα με τα ντίζελ έχει παραγίνει. Καλά για οικονομία αλλά ως εκεί. Αν σε ενδιαφέρει η οδήγηση και οι επιδόσεις θα πάρεις βενζίνη. Αν θέλεις οικονομία ντίζελ. Απλό είναι. Το ότι είναι ιταλικό πάντως μόνο μειονέκτημα δεν είναι! Τα 4.3 δεν θα τα δεις σαν μέση τιμή στο Φιέστα. Όμως ένα 6αράκι το έχει με οικονομική οδήγηση. Το 125άρι όμως είναι περιττό έξοδο αν δεν καίγεσαι για επιδόσεις. Μια χαρά ταχύτατο είναι και το 100άρι Φιέστα.
-
εννοω οτι εχουν μεγαλυτερη ροπη αν δεν κανω λαθος και ειδικα με περισσότερο βαρος τα βγαζουν περα καλυτερα.ετσι εχω ακουσει.να πω οτι ειμαι κ λιγο ασχετος με αυτα..το βασικο ειναι οτι θελω ενα οικονομικο αμαξι αλλα και αξιοπιστο...οι επιδοσεις δεν με νοιαζουν και παρα πολυ.ενταξει να μην σερνεται κιολας..πιστευεις οτι παρολο που ειναι Ιταλικο ειναι το ιδιο αξιοπιστο?
-
Μην μπλέκεις με ροπές κλπ. Τα πράγματα είναι πολύ πιο σύνθετα και έχουν να κάνουν με τις σχέσεις μετάδοσης, τις καμπύλες απόδοσης και εν τέλει πόση ροπή φτάνει στους τροχούς. Για αυτό κοιτάς τους πίνακες των επιδόσεων μόνο και την ισχύ με το βάρος. Τα δύο αυτοκίνητα που ανέφερες τα χωρίζει το χάος σε επιδόσεις. Τα ιταλικά παίζει να είναι πιο αξιόπιστα από τα γερμανικά σήμερα...
-
μαλιστα...το οτι ειναι μονο 1000 κυβικα υπαρχει περιπτωση να πιεζεται ο κινητηρας αρκετα ωστε κ μεγαλυτερη καταναλωση να εχει αλλα κ καποιο προβλημα να υπαρξει μελοντικα?επισης τα 99 gr εκπομπες ρηπων υπαρχει περιπτωση να μεγαλωσουν με τον καιρο?μιλαω παντα για την εκδοση των 100 κ οχι των 125
-
Το αν είναι ένα μοτέρ πιεσμένο ή όχι το ξέρει μόνο ο κατασκευαστής. Το ότι υπάρχει και έκδοση 125 ίππων όμως μάλλον δείχνει πως η 100άρα δεν είναι πιεσμένη καθόλου. Το τι θα γίνει στο μέλλον με τέλη κλπ μόνο ο θεός το ξέρει...
-
Ο χρήστης Petroos έγραψε:
...επισης τα 99 gr εκπομπες ρηπων μετα απο χρονια μπορει να γινουν 100 κ να πληρωσεις τελη η οχι?Εάν εννοείς να αυξηθούν οι εκπομπές co2 με την πάροδο του χρόνο, αυτό είναι κάτι που δεν αφορά το κράτος... Ό,τι γράψει η άδεια κυκλοφορίας...
-
παρε το punto για να εισαι χαρουμενος οταν -δεν- πηγαινεις στο βενζιναδικο
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
παρε το punto για να εισαι χαρουμενος οταν -δεν- πηγαινεις στο βενζιναδικοΚαι λυπημένος τον υπόλοιπο καιρό.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
παρε το punto για να εισαι χαρουμενος οταν -δεν- πηγαινεις στο βενζιναδικο
Και λυπημένος τον υπόλοιπο καιρό.
γιατι τον υπολοιπο καιρο?
-
Ο χρήστης Petroos έγραψε:
παρε το punto για να εισαι χαρουμενος οταν -δεν- πηγαινεις στο βενζιναδικο
Και λυπημένος τον υπόλοιπο καιρό.
γιατι τον υπολοιπο καιρο?
Γιατι για τον Realzeus το diesel δεν ειναι γι'αυτους που αγαπουν την οδηγηση αλλα γι'αυτους που θελουν μονο οικονομια στην κινηση απο το σημειο Α στο Β.
Στο διλημμα, αγοραζω ανετα το 125αρι Φιεστα.
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Γιατι για τον Realzeus το diesel δεν ειναι γι'αυτους που αγαπουν την οδηγηση αλλα γι'αυτους που θελουν μονο οικονομια στην κινηση απο το σημειο Α στο Β.Διαφωνείς;
Πάντως αν είχα την επιλογή, ντίζελ δεν θα ήταν ούτε η νεκροφόρα που θα με πήγαινε. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γιατι για τον Realzeus το diesel δεν ειναι γι'αυτους που αγαπουν την οδηγηση αλλα γι'αυτους που θελουν μονο οικονομια στην κινηση απο το σημειο Α στο Β.
Διαφωνείς;
Πάντως αν είχα την επιλογή, ντίζελ δεν θα ήταν ούτε η νεκροφόρα που θα με πήγαινε.Με το Qashqai μπορεις να πηγαινεις με απαγορευτικες ταχυτητες αλλα εχω παρατηρησει οτι ο ιδιος ο dci με βαζει σε ενα mood χαλαρωσης. Επισης μια φορα που ειχαμε συναντηθει Vell και 2 Ορεστηδες, οι αλλοι μπροστα παιζανε και γω πισω προσπαθουσα να τους ακολουθησω. Βεβαια σ'αυτο φταιει και το οτι το δικο μου ειχε περισσοτερες κλισεις και επιπλεον αν γινοταν καμια ζημια, μετα ποιος τον ακουει τον father. Απο την αλλη στο Φιεστα, μπαινεις στην πριζα. Λιγο απο τον ηχο της εξατμισης. Λιγο απο τη θεση οδηγησης.. Και μετα βλεπω οτι γεμισα με 70 € στις 3 Ιουνιου και μεσα σε 10 μερες εχω φαει τα 3/4 του ρεζερβουαρ. Και ειναι και περιοδος εξεταστικης. Ας μη μιλησω για την Αθηνα που καθε 2 μερες πρεπει να βαζω 20 ευρω.
Συμφωνω λοιπον, αλλα εν μερει. Θα ηθελα να δω δηλαδη πως συμπεριφερεται ο 1,6 dci στο Megane Coupe gt line.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γιατι για τον Realzeus το diesel δεν ειναι γι'αυτους που αγαπουν την οδηγηση αλλα γι'αυτους που θελουν μονο οικονομια στην κινηση απο το σημειο Α στο Β.
Διαφωνείς;
Πάντως αν είχα την επιλογή, ντίζελ δεν θα ήταν ούτε η νεκροφόρα που θα με πήγαινε.Νομίζω οτι το έχουμε εμπεδώσει όλοι αυτό!!!
-
Ο χρήστης Petroos έγραψε:
οι λογοι που θελω diesel ειναι οι γνωστοι... μηδενικα τελη, μικρη καταναλωση , φθηνοτερο καυσιμο , μεγαλυτερη ζωη ο κινητηρας , η δυναμη του diesel στα ταξιδια...το μειον σε αυτο το αμαξι πιστευω ειναι οτι ειναι Ιταλικο ...και γιατι ειναι μειον το οτι ειναι Ιταλικο??
ποιος ειπε οτι οι Ιταλοι δεν βγαζουν παρα πολυ καλα diesel? απο τα καλυτερα της αγορας...
-
αλλη μια ερωτηση που θελω να κανω ειναι με 20 χιλιομετρα την ημερα στο περιπου σε πολη κ καμια 10αρια ταξιδια καθε χρονο των 500 χιλιομετρων το καθε ενα πηγαινε ελα τι συμφερει?πετρελαιο η βενζινη?
-
βαλτα κατω και υπολογισε απλα μαθηματικα ειναι. οσο πιο πολλα χιλ κανεις το χρονο τοσο πιο γρηγορα θα ερθει η αποσβεση.
Αν εχεις σκοπο να το κρατησεις πολλα χρονια( πανω απο 10) το αμαξι παρε ντιζελ ειναι η αποψη μου.
edit αν δεν σε νοιαζει πολυ η διαφορα εμφανισης προτεινω το corsa 1.3 95 αλογα για να εισαι λιγο πιο σβελτος και χωρις τελη.
θα μου πεις κυκλοφορει πολλα χρονια αλλα αυτο δεν ειναι απαραιτητα κακο καθως εχει λυσει ολες τις παιδικες ασθενειες.
Fiat Punto 1.3 MTJ 85hp ή Ford Fiesta 1.0 ecoboost 125hp