-
Παιδια ενδιαφερομαι για μεταχειρισμενο γυρω στα 1400 κυβικα μικρομεσαιου μεγεθους ,θα ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο.Ειμαι ηλικιας 21 και μενω στην Θεσσαλονικη...Τα λεφτα που διαθετω ειναι 3000-4000 μεγιστο σε μεγαλη ευκαιρια...Ειμαι αναμεσα στο polo 3 μοντελο 2001 και μετα αντε κ polo 4...Επισης σκεφτομαι το citroen c2 απο τα πιο νεα αυτοκινητα οπως επισης το citroen saxo απο τα πιο παλια σε καλυτερη τιμη..Το αυτοκινητο το θελω για μεταφορα εντος και εκτος πολεως(και θα ημουν θετικος στο να ειναι οικονομικο)..Ποιο απο τα συγκεκριμενα αυτοκινητα προτεινετε ή ποιο αλλο θα προτεινατε με αυτες τις προδιαγραφες?Απο την προσωπικη εμπειρια σας τι προβληματα εχουν βγαλει τα συγκεκριμενα μοντελα και που υπερτερει το καθε ενα?Ευχαριστω
-
Παιδια ενδιαφερομαι για μεταχειρισμενο γυρω στα 1400 κυβικα μικρομεσαιου μεγεθους ,θα ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο.Ειμαι ηλικιας 21 και μενω στην Θεσσαλονικη...Τα λεφτα που διαθετω ειναι 3000-4000 μεγιστο σε μεγαλη ευκαιρια...Ειμαι αναμεσα στο polo 3 μοντελο 2001 και μετα αντε κ polo 4...Επισης σκεφτομαι το citroen c2 απο τα πιο νεα αυτοκινητα οπως επισης το citroen saxo απο τα πιο παλια σε καλυτερη τιμη..Το αυτοκινητο το θελω για μεταφορα εντος και εκτος πολεως(και θα ημουν θετικος στο να ειναι οικονομικο)..Ποιο απο τα συγκεκριμενα αυτοκινητα προτεινετε ή ποιο αλλο θα προτεινατε με αυτες τις προδιαγραφες?Απο την προσωπικη εμπειρια σας τι προβληματα εχουν βγαλει τα συγκεκριμενα μοντελα και που υπερτερει το καθε ενα?Ευχαριστω
-
Παιδια ενδιαφερομαι για μεταχειρισμενο γυρω στα 1400 κυβικα μικρομεσαιου μεγεθους ,θα ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο.Ειμαι ηλικιας 21 και μενω στην Θεσσαλονικη...Τα λεφτα που διαθετω ειναι 3000-4000 μεγιστο σε μεγαλη ευκαιρια...Ειμαι αναμεσα στο polo 3 μοντελο 2001 και μετα αντε κ polo 4...Επισης σκεφτομαι το citroen c2 απο τα πιο νεα αυτοκινητα οπως επισης το citroen saxo απο τα πιο παλια σε καλυτερη τιμη..Το αυτοκινητο το θελω για μεταφορα εντος και εκτος πολεως(και θα ημουν θετικος στο να ειναι οικονομικο)..Ποιο απο τα συγκεκριμενα αυτοκινητα προτεινετε ή ποιο αλλο θα προτεινατε με αυτες τις προδιαγραφες?Απο την προσωπικη εμπειρια σας τι προβληματα εχουν βγαλει τα συγκεκριμενα μοντελα και που υπερτερει το καθε ενα?Ευχαριστω
-
το σαξο πολύ παλιό.
το c2 εχει αστειο χώρο αποσκευών κ το 1400αρι βγάζει μόνο 75αλογα.με 4χιλιαρικα μπορείς να παζαρέψεις 207 1,4 90άλογα.
αλλιως κάτι σε φαμπια, ίμπιζα mk4, φιεστα ή κλιο -
-
για να μην εχεις παρε δωσε με συνεργεια (εκτος αν εχει ωραια υπαλληλο η ομορφη κορη ο μαστορας ) εγω θα αγοραζα η suzuki swift 1.3 η mitsubishi colt 1.3 οσοι γνωστοι μου τα εχουν ειναι πολυ ευχαριστημενοι
-
Παιιδα ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις..Για το σουζουκι και το μιτσουμπισι φιλε ειδα τις τιμες και ξεφευγουν αρκετα..Για το πεζο θα ηταν καλη περιπτωση αν και παλι δν βρηκα κατι...
-
Ο χρήστης manolis67 έγραψε:
για να μην εχεις παρε δωσε με συνεργεια ... suzuki swift 1.3 ....Αν ειναι το ουγγρικο μη παιρνεις και ορκο...
-
Ο χρήστης liverpoolman έγραψε:
Παιδια ενδιαφερομαι για μεταχειρισμενο γυρω στα 1400 κυβικα μικρομεσαιου μεγεθους ,θα ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο.Ειμαι ηλικιας 21 και μενω στην Θεσσαλονικη...Τα λεφτα που διαθετω ειναι 3000-4000 μεγιστο σε μεγαλη ευκαιρια...Ειμαι αναμεσα στο polo 3 μοντελο 2001 και μετα αντε κ polo 4...Επισης σκεφτομαι το citroen c2 απο τα πιο νεα αυτοκινητα οπως επισης το citroen saxo απο τα πιο παλια σε καλυτερη τιμη..Το αυτοκινητο το θελω για μεταφορα εντος και εκτος πολεως(και θα ημουν θετικος στο να ειναι οικονομικο)..Ποιο απο τα συγκεκριμενα αυτοκινητα προτεινετε ή ποιο αλλο θα προτεινατε με αυτες τις προδιαγραφες?Απο την προσωπικη εμπειρια σας τι προβληματα εχουν βγαλει τα συγκεκριμενα μοντελα και που υπερτερει το καθε ενα?Ευχαριστωεαν ημουν 21 και οικονομικα ασταθης, το σαξο δεν θα με χαλαγε καθολου αρκει να ηταν φτηνο και σε καλη κατασταση, με αεροσακους, και να μην θελει κατι αμεσα εμφανως (αυτο θα το κρινει ο μηχανικος ).
Τα ρεστα, βολτες.
εμενα το 1ο μου αυτοκινητο στην ελλαδα ηταν ΓΙΟΥΓΚΟ...οποτε μια χαρα μου φαινεται το σαξο
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3625546/ Αυτό το Ibizάκι φαίνεται ωραίο, αν και είναι από μαντρά (δεν ξέρεις αν τα km θα είναι πραγματικά) ενώ η τιμή είναι συζητήσιμη...
-
Φίλε liverpoolman,
Είμαι κάτοχος του Polo 2001. Είναι ένα αυτοκίνητο που προσωπικά σαν εμφάνιση και ποιότητα κατασκευής είναι πολλά κλικ πάνω από τα παρόμοια της εποχής του. Τα υλικά του εσωτερικού του είναι καλύτερα ακόμα και από τα σύγχρονα opel corsa κτλ. Το θεωρώ επίσης πιο όμορφο και από την επόμενη γενιά polo που αναφέρεις.
ΚΥΡΙΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ
- Υλικά και ποιότητα κατασκευής εσωτερικού (μπορεί να πάλιωσε αλλά πάλιωσε πολύ λιγότερο από όλα τα υπόλοιπα της εποχής του. Μπαίνω σε σύγχρονες πλαστικούρες και μου λείπει).
- Φωτισμός εσωτερικού το βράδυ.
- Αθόρυβο και καλό στα ταξίδια (με πέμπτη είσαι στις 3.000 στροφές και στα 120 στο κοντέρ) με καλούς χώρους
- Ευέλικτο στην πόλη με καλή επιτάχυνση και νεύρο (έχει πολύ καλό 0-80) και καλό τιμόνι.
- Ανθεκτικός κινητήρας (1.4 16V 82ps).
ΚΥΡΙΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ
- Σαν μοντέλο έβγαλε πάρα πάρα πολλά προβλήματα στα ηλεκτρονικά του συστήματα, από τη μέρα που βγήκα από την αντιπροσωπεία όταν το αγόρασα (2001) και μέχρι και το 2008 άλλαξα τα πάντα ((θερμοστάτη, βερμπιλατέρ, όλοι οι διακόπτες των παραθύρων, αισθητήρας λ, ηλεκτρονικό σύστημα υαλοκαθαριστήρων). Από το 2008 και μετά δεν έχει βγάλει τίποτα και είναι σαν να αγόρασα τότε το αυτοκίνητο αφού δε φορά σχεδόν κανένα ηλεκτρονικό της μάνας του και αλλαχτήκανε με τα διορθωμένα ανταλλακτικά.
- Δεν κάνει για αγωνιστική οδήγηση στις έντονες στροφές, παρόλο που μπορεί ο κινητήρας.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (λογική για την ηλικία και τα κυβικά του)
7l/100 km επαρχία αν πηγαίνεις μέχρι 120-130 km.
9-9,5l/100 km μέσα στην πόλη, αν πηγαίνεις μέσα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.Επειδή θα πάρω το νέο Α3 ή την 1, θα το βγάλω πωλητήριο τέλη του μήνα και το κοστολογώ 2.000 (κακή πώληση για μένα) με 2.500 (λογική πώληση για μένα) και μάλιστα με +1 ζευγάρι αχρησιμοποίητα χειμωνιάτικα λάστιχα. 2.200 το παίρνει η αντιπροσωπεία (με την αγορά αυτοκινήτου καινούργιου από αυτήν). Τα λεφτά που λες ότι διαθέτεις είναι πολλά για τα μικρά αυτοκίνητα πριν του 2003.
Στα υπόλοιπα που ανάφεραν οι άλλοι φίλοι και εσύ:
- To Polo4 το θεωρώ σε όλα χειρότερο από το 3 (ακόμα και εμφανησιακά)
- Saxo είναι πολύ οικονομικό στη μετακίνηση (το 1.1 που είχε η αδερφή μου) αλλά δε βλέπετε ειδικά στο εσωτερικό.
- Το clio με τα 98 άλογα (1.4 16v) ήταν αυτό που γούσταραν τότε όσοι τρέχανε και πηγαίναν με τα μπόλικα στις στροφές (για τα δεδομένα της ιπποδύναμης και της εποχής πάντα) και αν είσαι γκαζιάρης και αντέχεις τα παλιά σχετικά υλικά του εσωτερικού του και τα καθίσματα του (για τα γούστα μου), προτίμησέ το.
- Αν μπορείς να πας σε budget 5500 (με κανά 500 ευρώ καβάτζα για ότι προκύψει) θα πήγαινα σε Peugeot 207.
- Εκτιμώ επίσης και το προηγούμενο fiestaki.
-
Για το ibiza φαινεται καλη ευκαιρια απλα δν ξερω αν σου το παραχωρουν για ελεγχο γτ μου φαινονται λιγα τα χρηματα για μοντελο 2007 και φοβαμαι μην εχει φαει καμμια τρακα παλια... Για το πολο που λες φιλε και εμενα μου αρεσει πολυ!Αυτο που λες με τις στροφες που το βασιζεις λογω υψηλου κεντρου βαρους ισως ή κατι αλλο γιατι φαινεται εκρηκτικο αυτοκινητο.Το δικο σου το πουλας το παραχωρεις για ελενχο αν ναι μπορεις να μου στειλεις αγγελια να δω φωτογραφιες κτλ? Ασχετο αλλα εχω ακουσει οτι τα 16v πολο εβγαζαν προβλημα στον κινητηρα και στο ψυγειο κ καταλυτη παλιοτερα απλα δν ξερω σε ποια μοντελα συνεβαινε αυτο και αν... Για c2 citroen παιδια δεν αναφερατε κατι που ειναι και πιο καινουργιο,τι γνωμες υπαρχουν? Αναμεσα σε σαξο και κλιο ποιο προτεινετε και γιατι./?
-
καλώς ήρθες στο φορουμ
Ο χρήστης pavkotsidis έγραψε:
Φίλε liverpoolman,
3) Αθόρυβο και καλό στα ταξίδια (με πέμπτη είσαι στις 3.000 στροφές και στα 120 στο κοντέρ) με καλούς χώρους
αποκλειετα να εχει 40χλμ/1000 στροφές
ΚΥΡΙΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ- Σαν μοντέλο έβγαλε πάρα πάρα πολλά προβλήματα στα ηλεκτρονικά του συστήματα, από τη μέρα που βγήκα από την αντιπροσωπεία όταν το αγόρασα (2001) και μέχρι και το 2008 άλλαξα τα πάντα ((θερμοστάτη, βερμπιλατέρ, όλοι οι διακόπτες των παραθύρων, αισθητήρας λ, ηλεκτρονικό σύστημα υαλοκαθαριστήρων).
όντως. πολλά χαζο-προβλήματα αυτή η γενιά - Αν μπορείς να πας σε budget 5500 (με κανά 500 ευρώ καβάτζα για ότι προκύψει) θα πήγαινα σε Peugeot 207.
πολλά λες 5500 με 6000 φεύγουν τα ραλύ
- Σαν μοντέλο έβγαλε πάρα πάρα πολλά προβλήματα στα ηλεκτρονικά του συστήματα, από τη μέρα που βγήκα από την αντιπροσωπεία όταν το αγόρασα (2001) και μέχρι και το 2008 άλλαξα τα πάντα ((θερμοστάτη, βερμπιλατέρ, όλοι οι διακόπτες των παραθύρων, αισθητήρας λ, ηλεκτρονικό σύστημα υαλοκαθαριστήρων).
-
liverpoolman,
Το πόλο με τις μανήσιες αναρτήσεις (όπως το δικό μου), σίγουρα δεν κάνει για στροφιλίκια με δύναμη και να πηγαίνεις στις γραμμές. Παίρνει έντονες κλίσεις. Τα περισσότερα όμως από τα μικρά και ειδικά σε αυτά τα λεφτά είναι βάρκες στο γυαλό. Είναι πολύ ψηλό αυτοκίνητο, το οποίο έχει βέβαια το καλό πως ανεβαίνεις ότι πεζοδρόμιο θέλεις για το κέντρο που παρκάρισμα καπούτ.
Polo με πρόβλημα στα ηλεκτρονικά/ηλεκτρολογικά είναι σχετικά συχνό. Αλλά Polo με πρόβλημα στον κινητήρα δεν έχω ακούσει στη ζωή μου (στους ατμοσφαιρικούς). Καταλύτη μπορεί να σκάσει όπως και σε κάθε παλιό αυτοκίνητο. Στην ηλικία που ψάχνεις θα είναι στο τελευταίο φύλλο, αλλά δε νομίζω να υπάρχει θέμα. Τα προβλήματα του WAG είναι αλλού (βλέπε κιβώτιο και ηλεκτρονικά).
Επίσης δε το έχω βγάλει στο car γιατι δεν έχω ακόμα αποφασίσει αν το δώσω, καθώς δε μου πάει η καρδιά από τη μια και από την άλλη υπάρχει ενδεχόμενο να πάρω το όνειρό μου (μεταχειρισμένο το Α5) και να κρατήσω το polaki για τη δουλειά και όταν κατεβαίνω κέντρο. Τέλη του μήνα θα ξέρω και τότε εννείτε τόσο ο έλεγχος, όσο και να το πάρεις να το βολτάρεις κτλ.. Εννοείτε ότι αυτό θα κάνεις πριν επιλέξεις γενικά. Παρόλα αυτά επειδή είμουν στην ηλικία σου όταν το αγόρασα και αν και με πέθανε στα προβλήματα την πρώτη εξαετία, το λατρεύω, έλα όποτε μπορέσεις από εκεί που μένω να το δεις, οδηγήσεις και χωρίς να το πουλάω. θα σε βοηθήσει στα επόμενα που θα δεις.
Πάντως, να υπολογήσεις κρυφά έξοδα στα μεταχειρισμένα:
- Λάστιχα (250 ευρώ)
- Μπαταρία (80 ευρώ) κάθε 3,5
- Ιμάντας Χρονισμού (200 ευρώ)
- Λάδια (30 ευρώ) και service (80 ευρώ) πχ κάθε 15000 χλμ
- Άλλες Ζημιές που μπορεί να έχει
- ΚΤΕΟ (50 ευρώ μαζί με κάρτα καυσαερίων που βγάζει το αμάξι κάθε 2 χρόνια)
(αυτές οι τιμές είναι για μικρά αυτοκίνητα, όπως αυτά που ψάχνεις)...
Τέλος, σε σςχέση με αυτά που λες:
- Ανάμεσα σε saxo και clio ενοείτε clio
- C2 είναι μια πιο σύγχρονη άσχημη γυναικεία μπούρδα. Αλλά περί΄ορέξεως κολοκυθόπητα... Το θέμα είναι τι σε αρέσει, τι δίνεις, τι παίρνεις, πόσα σου μένουν και τι μπορείς νακάνεις με αυτά που σου μένουν.....
-
Αναμεσα σε http://www.mynextcar.gr/autos/137011-seat-ibiza-07 kaihttp://papadimitriou-cars.car.gr/cars/view/3309508/ Ποιο προτεινετε? Να σημειωθει οτι το δευτερο το εχω δει απο κοντα και εχει καποια εξτρα καινουργια λαστιχα ψυγειο καταλυτη κτλ αρα δν νμζ να χρειαστει επιπλεον εξοδα στο εξης..Πως κρινετε την τιμη του οπως και να εχει ?
-
πλάκα κανεις, έτσι?
εννοείται το ίμπιζα
πολύ πιο ομορφο, πολύ πιο καινουργιο, πιο λιγα χιλιόμετρα, καλύτερο εξοπλισμό με κλιμα (λογικα) + abs k 500 ευρώ πιο φθηνό -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
καλώς ήρθες στο φορουμΦίλε liverpoolman,
3) Αθόρυβο και καλό στα ταξίδια (με πέμπτη είσαι στις 3.000 στροφές και στα 120 στο κοντέρ) με καλούς χώρους
αποκλειετα να εχει 40χλμ/1000 στροφές
ΚΥΡΙΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ- Σαν μοντέλο έβγαλε πάρα πάρα πολλά προβλήματα στα ηλεκτρονικά του συστήματα, από τη μέρα που βγήκα από την αντιπροσωπεία όταν το αγόρασα (2001) και μέχρι και το 2008 άλλαξα τα πάντα ((θερμοστάτη, βερμπιλατέρ, όλοι οι διακόπτες των παραθύρων, αισθητήρας λ, ηλεκτρονικό σύστημα υαλοκαθαριστήρων).
όντως. πολλά χαζο-προβλήματα αυτή η γενιά - Αν μπορείς να πας σε budget 5500 (με κανά 500 ευρώ καβάτζα για ότι προκύψει) θα πήγαινα σε Peugeot 207.
πολλά λες 5500 με 6000 φεύγουν τα ραλύ
Φίλε μου,
Καλώς σας βρήκα αν και σας διαβάζω συχνά.
- Και όμως στις 3000 στροφές γράφει 117 περίπου για την ακρίβεια. Τόσα δεν έχει το 5τάχυτο MONDEO 1.8T του πατέρα μου όσο και τα περισσότερα ατμοσφαιρικά που ξέρω.
- Το 207 ήταν το αμάξι που πρότεινα στον ξάδερφό μου με budget 5000 για μεταχειρισμένο πρώτο αμάξι με έρευνα αγοράς τέλη του 2012 στην κεντρική μακεδονία....τόσο έβγαιναν τα αξιοπρεπή τότε με περιορισμό το ότι ψάχναμε μόνο μαύρο 5θυρο. Φυσικά είχε και κάποια πιο φθηνα αλλά για σφαλιάρες.
- Σαν μοντέλο έβγαλε πάρα πάρα πολλά προβλήματα στα ηλεκτρονικά του συστήματα, από τη μέρα που βγήκα από την αντιπροσωπεία όταν το αγόρασα (2001) και μέχρι και το 2008 άλλαξα τα πάντα ((θερμοστάτη, βερμπιλατέρ, όλοι οι διακόπτες των παραθύρων, αισθητήρας λ, ηλεκτρονικό σύστημα υαλοκαθαριστήρων).
-
Πότε βγήκε το Mondeo σε 1.8Τ?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πότε βγήκε το Mondeo σε 1.8Τ?Σωστός...
1.8 125ps
Το γοργόν και χάριν έχει VS το καλό πράγμα αργεί να γίνει
Mεταχειρισμενο μεχρι 3500ευρω