-
χμμμμ προβληματιζομαι διοτι ενδιαφερομαι για ενα αξιοπιστο καθημερινο ζωηρο-ψευτοσπορ μικρο κουπεδακι αλλα και ΦΤΗΝΟ, να ειναι αξιοπιστο και να μην πινει, να μπορουν να το φερουν βολτα οι καλοι μαστορες, να εχει καποια ομορφια, μεχρι 1800 κυβικα και να μην ειναι του 'συρμου' ( δηλ ψιλοσπανιο, να μην ειναι σουπα-κοινο πολυ).
Επισης, νομιζω, αν βρω ενα σε σχετικα καλη κατασταση, δεν θα χασω πολλα λεφτα εαν & οταν αποφασισω να το δωσω, διοτι οι τιμες λογω παλαιοτητας ειναι ηδη σχετικα χαμηλες. Οι πισω χωροι δεν με ενδιαφερουν, διοτι θα ριξω μονιμα τα καθισματα.
Δεν θελω να δωσω πανω απο 3000 ευρω, και αυτα με το ζορι...και μονο αν δεν θελει κατι αμεσα το αμαξακι (πχ λαστιχα-συμπλεκτη-ιμαντα-μεγαλο σερβις)
κατεληξα στα ,
-
MAZDA ΜΧ3 1.8 6-κυλινδρο, ή
-
FORD PUMA 1.6?
-
OPEL TIGRA 1.6 (ειναι λιγο φλωρικο ομως)
-
FORD ΚΑ 1.3....( ετσι και ετσι,...παιζεται,...ΙΣΩς )
5.**μια ερωτηση ακομη ** αφου δεν βρηκα σαφη απαντηση στο διαδικτυο...'εαν στο ΜΧ3 1.8 κοπει ο ιμαντας χτυπανε
βαλβιδες οι οχι?' (δηλαδη το παιρνεις το μοτερακι παραμασχαλα, η πας με οδικη στο συνεργειο για απλη αλλαγη
ιμαντα?)- KATI ΑΛΛΟ..σε αυτο το στυλακι?
για μενα, το ΜΧ-3 ειναι η 1η επιλογη αλλα δισταζω, διοτι φοβαμαι μονο και μονο την υπαρξη ανταλλακτικων (κυριως
φανοποιια), επειδη σαν μοντελλακι, για καποιο περιεργο λογο, δεν περπατησε καλα στην αγορα. Στα υπερ του το μοτερ, αξιοπιστια, 4 δισκοφρενα, πισω αναρτηση, ηλιοροφη, τμηματα αλουμινιου και γαλβανισμενοΣτο φορντ ΠΟΥΜΑ, το μεγαλο του συν για μενα ειναι οτι θα βρισκω ανταλλακτικα πιο ευκολα, ειτε ελλαδα ειτε διαδικτυο, διοτι στην ευρωπη εχει πουλησει καλουτσικα.
Το ΚΑ 1.3 το απερριψα προσωρινα, αλλα δεν ξερω αν εκανα καλα....(δεν με χαλαει, αλλα δεν με τρελλαινει κιολας αν και φερνει λιγο σε κουπεδακι)
Το ΤΙΓΚΡΑ δεν το ξερω καθολου, τι λεει και αν αξιζει να ασχοληθω (μονο απο φωτογραφιες και στο δρομο το εχω δει)
Αν θελετε, πειτε γνωμες η και αντιπροτασεις σε αυτο το στυλ (κουπεδακι, οι πισω χωροι δεν με ενδιαφερουν).
Θα με ενδιεφερε και η γνωμη πρωην-νυν κατοχων η ακομη και ο φιλος σας να το ειχε, οτι εχετε ακουσει απο χρηστες αλλα και η γνωμη επαγγελματιων-ερασιτεχνων. -
-
χμμμμ προβληματιζομαι διοτι ενδιαφερομαι για ενα αξιοπιστο καθημερινο ζωηρο-ψευτοσπορ μικρο κουπεδακι αλλα και ΦΤΗΝΟ, να ειναι αξιοπιστο και να μην πινει, να μπορουν να το φερουν βολτα οι καλοι μαστορες, να εχει καποια ομορφια, μεχρι 1800 κυβικα και να μην ειναι του 'συρμου' ( δηλ ψιλοσπανιο, να μην ειναι σουπα-κοινο πολυ).
Επισης, νομιζω, αν βρω ενα σε σχετικα καλη κατασταση, δεν θα χασω πολλα λεφτα εαν & οταν αποφασισω να το δωσω, διοτι οι τιμες λογω παλαιοτητας ειναι ηδη σχετικα χαμηλες. Οι πισω χωροι δεν με ενδιαφερουν, διοτι θα ριξω μονιμα τα καθισματα.
Δεν θελω να δωσω πανω απο 3000 ευρω, και αυτα με το ζορι...και μονο αν δεν θελει κατι αμεσα το αμαξακι (πχ λαστιχα-συμπλεκτη-ιμαντα-μεγαλο σερβις)
κατεληξα στα ,
-
MAZDA ΜΧ3 1.8 6-κυλινδρο, ή
-
FORD PUMA 1.6?
-
OPEL TIGRA 1.6 (ειναι λιγο φλωρικο ομως)
-
FORD ΚΑ 1.3....( ετσι και ετσι,...παιζεται,...ΙΣΩς )
5.**μια ερωτηση ακομη ** αφου δεν βρηκα σαφη απαντηση στο διαδικτυο...'εαν στο ΜΧ3 1.8 κοπει ο ιμαντας χτυπανε
βαλβιδες οι οχι?' (δηλαδη το παιρνεις το μοτερακι παραμασχαλα, η πας με οδικη στο συνεργειο για απλη αλλαγη
ιμαντα?)- KATI ΑΛΛΟ..σε αυτο το στυλακι?
για μενα, το ΜΧ-3 ειναι η 1η επιλογη αλλα δισταζω, διοτι φοβαμαι μονο και μονο την υπαρξη ανταλλακτικων (κυριως
φανοποιια), επειδη σαν μοντελλακι, για καποιο περιεργο λογο, δεν περπατησε καλα στην αγορα. Στα υπερ του το μοτερ, αξιοπιστια, 4 δισκοφρενα, πισω αναρτηση, ηλιοροφη, τμηματα αλουμινιου και γαλβανισμενοΣτο φορντ ΠΟΥΜΑ, το μεγαλο του συν για μενα ειναι οτι θα βρισκω ανταλλακτικα πιο ευκολα, ειτε ελλαδα ειτε διαδικτυο, διοτι στην ευρωπη εχει πουλησει καλουτσικα.
Το ΚΑ 1.3 το απερριψα προσωρινα, αλλα δεν ξερω αν εκανα καλα....(δεν με χαλαει, αλλα δεν με τρελλαινει κιολας αν και φερνει λιγο σε κουπεδακι)
Το ΤΙΓΚΡΑ δεν το ξερω καθολου, τι λεει και αν αξιζει να ασχοληθω (μονο απο φωτογραφιες και στο δρομο το εχω δει)
Αν θελετε, πειτε γνωμες η και αντιπροτασεις σε αυτο το στυλ (κουπεδακι, οι πισω χωροι δεν με ενδιαφερουν).
Θα με ενδιεφερε και η γνωμη πρωην-νυν κατοχων η ακομη και ο φιλος σας να το ειχε, οτι εχετε ακουσει απο χρηστες αλλα και η γνωμη επαγγελματιων-ερασιτεχνων. -
-
χμμμμ προβληματιζομαι διοτι ενδιαφερομαι για ενα αξιοπιστο καθημερινο ζωηρο-ψευτοσπορ μικρο κουπεδακι αλλα και ΦΤΗΝΟ, να ειναι αξιοπιστο και να μην πινει, να μπορουν να το φερουν βολτα οι καλοι μαστορες, να εχει καποια ομορφια, μεχρι 1800 κυβικα και να μην ειναι του 'συρμου' ( δηλ ψιλοσπανιο, να μην ειναι σουπα-κοινο πολυ).
Επισης, νομιζω, αν βρω ενα σε σχετικα καλη κατασταση, δεν θα χασω πολλα λεφτα εαν & οταν αποφασισω να το δωσω, διοτι οι τιμες λογω παλαιοτητας ειναι ηδη σχετικα χαμηλες. Οι πισω χωροι δεν με ενδιαφερουν, διοτι θα ριξω μονιμα τα καθισματα.
Δεν θελω να δωσω πανω απο 3000 ευρω, και αυτα με το ζορι...και μονο αν δεν θελει κατι αμεσα το αμαξακι (πχ λαστιχα-συμπλεκτη-ιμαντα-μεγαλο σερβις)
κατεληξα στα ,
-
MAZDA ΜΧ3 1.8 6-κυλινδρο, ή
-
FORD PUMA 1.6?
-
OPEL TIGRA 1.6 (ειναι λιγο φλωρικο ομως)
-
FORD ΚΑ 1.3....( ετσι και ετσι,...παιζεται,...ΙΣΩς )
5.**μια ερωτηση ακομη ** αφου δεν βρηκα σαφη απαντηση στο διαδικτυο...'εαν στο ΜΧ3 1.8 κοπει ο ιμαντας χτυπανε
βαλβιδες οι οχι?' (δηλαδη το παιρνεις το μοτερακι παραμασχαλα, η πας με οδικη στο συνεργειο για απλη αλλαγη
ιμαντα?)- KATI ΑΛΛΟ..σε αυτο το στυλακι?
για μενα, το ΜΧ-3 ειναι η 1η επιλογη αλλα δισταζω, διοτι φοβαμαι μονο και μονο την υπαρξη ανταλλακτικων (κυριως
φανοποιια), επειδη σαν μοντελλακι, για καποιο περιεργο λογο, δεν περπατησε καλα στην αγορα. Στα υπερ του το μοτερ, αξιοπιστια, 4 δισκοφρενα, πισω αναρτηση, ηλιοροφη, τμηματα αλουμινιου και γαλβανισμενοΣτο φορντ ΠΟΥΜΑ, το μεγαλο του συν για μενα ειναι οτι θα βρισκω ανταλλακτικα πιο ευκολα, ειτε ελλαδα ειτε διαδικτυο, διοτι στην ευρωπη εχει πουλησει καλουτσικα.
Το ΚΑ 1.3 το απερριψα προσωρινα, αλλα δεν ξερω αν εκανα καλα....(δεν με χαλαει, αλλα δεν με τρελλαινει κιολας αν και φερνει λιγο σε κουπεδακι)
Το ΤΙΓΚΡΑ δεν το ξερω καθολου, τι λεει και αν αξιζει να ασχοληθω (μονο απο φωτογραφιες και στο δρομο το εχω δει)
Αν θελετε, πειτε γνωμες η και αντιπροτασεις σε αυτο το στυλ (κουπεδακι, οι πισω χωροι δεν με ενδιαφερουν).
Θα με ενδιεφερε και η γνωμη πρωην-νυν κατοχων η ακομη και ο φιλος σας να το ειχε, οτι εχετε ακουσει απο χρηστες αλλα και η γνωμη επαγγελματιων-ερασιτεχνων. -
-
To ΜΧ-3 θα πιεί. Το Puma καλή επιλογή, ψιλοσπανίζει βέβαια και δεν ξέρω με τα ανταλλακτικά τι παίζει αλλά όπως λες το χεις ψάξει οπότε...
Το Tigra δεν είναι κακό αλλά πολύ δύσκολα θα βρεις κάποιο μαμά. Πρέπει να ναι το πρώτο αυτοκίνητο στη λίστα που βιάστηκαν από τους κάγκουρες.
Το Ka δεν έχει καμία σχέση με τα άλλα, πως το έβαλες σαν επιλογή??Από αυτά θα επέλεγα PUMA αλλά θα έβαζα στο παιχνίδι και το Nissan 100NX, κουποειδές, targa, αξιόπιστο με πληθώρα ανταλλακτικών αλλά είναι λίγο ψωφίμι το μοτέρ του.
-
Είχα αρκετή επαφή και με το MX-3 (αλλά 1600) και με το Puma. Οδηγικά είναι πολύ ευχάριστα και τα δύο. Η καρδιά λέει ΜΧ λόγω του καταπληκτικού 6κύλινδρου (ο μικρότερος V6 στον κόσμο τότε ) και του σχήματος. Ο δε κινητήρας είναι non-interference, δηλαδή δεν φτιάχνει βαλβιδόσουπα αν κόψει ιμάντα. Το μυαλό όμως λέει Puma λόγω νεότητας. Βασικά όποιο βρεις σε καλύτερη κατάσταση. Τα άλλα που λες ούτε να τα συζητάς. Δεν έχουν καμία επαφή με αυτά τα δύο.
-
Χωρίς καν να διαβάσω τη δημοσίευση του Πάνου μπήκε στο μυαλό μου και το 100ΝΧ!!
Αν θες επιδόσεις όμως πας σε δίλιτρο, όχι απαραίτητα γνήσιο, μπορείς να κάνεις και μετατροπή από 1.6 σε 2λιτρο με τα τέλη του πρώτου. http://www.car.gr/classifieds/cars/?off ... euroclass= Να κάποια μεταχειρισμένα.Από τα άλλα, μάλλον θα επέλεγα το Puma επειδή μου αρέσει το σουλούπι του, ενώ με το MX3 δεν έχω ψαχτεί τόσο, οπότε δεν μπορώ να εκφέρω άποψη. Το 1700αρι Puma μάλιστα έχει καλό μοτεράκι, απ' όσο έχω ακούσει-διαβάσει είναι κι αξιόπιστο, ενώ είναι και το πιο σπάνιο Puma (7000 στην Ευρώπη)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3616011/ καλό φαίνεται αλλά με αρκετά km, όμως προτιμώ 183.000km πραγματικά, παρά 90.000 ψεύτικα... -
TIGRA & KA αρεσαν σχετικα στη συζυγο, τα αλλα ΜΧ3 & PUMA τα ειπε 'αλητικα'.
ΜΧ3
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2529463/ αυτο βρηκα το κιτρινο απο ΟΔΔΥ ισως το παζαρεψω λιφο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3705519/ για αυτο δεν ειμαι σιγουρος αν ειναι 1.8..του εστειλα μηνυμα να μου απαντησει και αν ειναι 1.8...οποτε αν ειναι θα παω τρεχοντας να το δω.PUMA
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3616011/
ΑΥΤο το εχω σταμπαρει που ειπε και ο 'Τασοσ96' το εχω δει να κυκλοφορει και μου εκανε εντυπωση ο πολυ ασχημος θορυβος του κινητηρα καθως και το πολυ επιθετικο (εως επικινδυνο) στυλ οδηγησης του οδηγου. Βεβαια μπορει να ηταν τυχαιο, και να εχει αποκαταστησει το μοτερ...αν δεν το δω απο κοντα και λεπτομερως δεν λεω τιποτα. Τα αλλα ΠΟΥΜΑ 1.7 στο καρ ειναι εκτος μπατζετ αλλα υπαρχουν 2-3 τρακαρισμενα οποτα απο ανταλλακτικα μεταχ κατι θα γινεται.τα 100NX 2λιτρα ειναι απαγορευτικα λογω κυβισμου και δεν θελω να κανω μαιμουδια στον κινητηρα συν οτι θελω A/C & 2 A/B
-
Hyundai coupe ? , δεν ειν' κακό .
-
Ψάχνεις δύσκολη κατηγορία...
Αγαπημένη μου εδω και πολλά χρόνια που δυστυχώς δεν υπάρχει πλέον.
Να πρότεινα και το Megane coupe 1,4 του 2000-01?Sent from my MT27i using Tapatalk
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Hyundai coupe ? , δεν ειν' κακό .το παληο...μεχρι 2001-2 το στρογυλοφαναρο ειναι συμπαθητικο....αλλα θελω το αμαξι να ειναι κατι ιδιαιτερο να μην κυκλοφορει πολυ...το ιδιο και για MEGANE poy eipe o COSNEO
-
μονοδρομος σε αυτά που ζητάς
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3129885/ -
Aν puma, 1700. Κανένα Sportska;
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
μονοδρομος σε αυτά που ζητάς
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3129885/Κουκλί!
Πάντως προσωπικά θα προτιμούσα ΜΧ3 λόγω αξιοπιστίας. Τα κωλομάζντα περιμένουν πρώτα να πεθάνεις εσύ και μετά πεθαίνουν αυτά! -
...ετσι ειναι οπως τα λες, **κουκλι, μεν **, αλλα ψαχνω κατι σε σκυλι, δε....
αναμφιβολα και η GTV & το FIAT COUPE ειναι και ντελικατα και κομψα και ζωηρουτσικα και σουπα δεν ειναι και ολα τα καλα ειναι...**αλλα σκυλι δεν τα λες **(ισως να ειναι και φημες...μονο). Εχω μια Μπαρκεττα 15-ετιας (ιδια σχεδον κατηγορια μοτερ περιπου) και σημαντικο θεμα δεν εχει βγαλει ποτε...τιποτα, χτυπα ξυλο, αλλα καθε βδομαδα τσεκαρω λαδακια και νερακι και υγρα και στηνω αυτι αν θα αναψει το βεντιλατερ εγκαιρα....και ολο κυτταζω το δεικτη θερμοκρασιας μπας και...αλλα αυτη κυρια...μερικες φορες με εξιταρει αυτη η σχεση, αλλα δεν ειναι για καθε μερα, και ετσι ανανεωνουμε τη σχεση μας.
-
τα mx3 τα βρισκεις με κανα χιλιαρικο. κ εγώ έλεγα το Σεπτέμβρη μήπως παρω ένα για 'χαμάλη'. Όμως επειδή είναι αρχαιολογία (αρχές 90's) δεν εχουν a/c, οπότε για καθε μερα δεν κάνουν
-
Ενα ακομα αμαξι με βαση τα θελω σου και τα στανταρ που εθεσες ειναι και το toyota paseo.. εσενα μπορει να σου κανει και γι αυτο το αναφερω..προτιμω πολυ ευκολα τα puma και mx3 σε συγκριση με αυτο παντως..
Honda integra διπλοφαναρο βρισκεις τπτ..?
-
Ιntegra στα 3.000€ ??? Πολύ χλωμό...
-
λογικο.. ας συμβιβαστει με 5ης γενιας civic σ εκεινη της εκδοση sedan-coupe σαν αυτο που ειχαν τα πρωρα nfs underground..
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
τα mx3 τα βρισκεις με κανα χιλιαρικο. κ εγώ έλεγα το Σεπτέμβρη μήπως παρω ένα για 'χαμάλη'. Όμως επειδή είναι αρχαιολογία (αρχές 90's) δεν εχουν a/c, οπότε για καθε μερα δεν κάνουνΠοιός το είπε αυτό; Και A/C και ABS και sunroof έχουν τα περισσότερα! Συν φυσικά υδραυλικό τιμόνι και τα πάντα όλα ηλεκτρικά. Τα δε Mazda εκείνης της εποχής έχουν ένα σύστημα που δεν το είδα σε κανένα άλλο αυτοκίνητο, από Lada μέχρι Lamborghini! Έχουν στις χειρολαβές ένα κουμπακι-μαγνητάκι το οποίο με το που το ακουμπάς γειώνει το αμάξωμα και τραβάει τον στατικό ηλεκτρισμό. Έτσι όταν βγαίνεις δεν ηλεκτρίζεσαι από την πόρτα! How cool is that?!
-
Γαμάτο το κίτρινο μου-χου.
Στάλθηκε από το Nexus S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
MAZDA MX3 or FORD PUMA