-
Αδέρφια μου χάνομαι σβήνω παθαίνω!!!
Το αμάξι έχει 120000 χλμ. Ήξερα ότι είναι θέμα ημερών να χρειαστώ δίσκο/πλατώ. Πήγα να κάνω εκκίνηση απο μία ανηφόρα αλλά μόλις πήγα να ξεκινήσω άκουσα ένα 'τακ' και το αμάξι 'έμεινε'.
Το πήγα στο συνεργείο αλλά εκεί έμαθα ότι έχει σπάσει το ημιαξόνιο.
Είναι αλήθεια ότι άκουγα ένα περίεργο θόρυβο τις τελευταίες μέρες όταν έστριβα το τιμόνι αλλά... δεν έδωσα σημασία. Θεώρησα ότι κάποιο λαστιχάκι έτριζε.
Το συμπέρασμα είναι ότι το ημιαξόνιο κοστίζει 319 ευρώ. Το συνεργείο με συμβουλεύει να αλλάξω και δίσκω πλατώ. Είναι λέει θέμα ημερών. Έχουμε και λέμε λοιπόν:Ημίμπαρο 22,41
Αμπραγιαζ 177.33
Ρουλεμάν 105.09
Ημιαξόνιο 319συν εργατικά 150 + ΦΠΑ
Σύνολο σχεδόν 810 ευρώ!!!
Λογικές τιμές ή μπορούμε και καλύτερα (προς τα κάτω εννοείται)
-
Αδέρφια μου χάνομαι σβήνω παθαίνω!!!
Το αμάξι έχει 120000 χλμ. Ήξερα ότι είναι θέμα ημερών να χρειαστώ δίσκο/πλατώ. Πήγα να κάνω εκκίνηση απο μία ανηφόρα αλλά μόλις πήγα να ξεκινήσω άκουσα ένα 'τακ' και το αμάξι 'έμεινε'.
Το πήγα στο συνεργείο αλλά εκεί έμαθα ότι έχει σπάσει το ημιαξόνιο.
Είναι αλήθεια ότι άκουγα ένα περίεργο θόρυβο τις τελευταίες μέρες όταν έστριβα το τιμόνι αλλά... δεν έδωσα σημασία. Θεώρησα ότι κάποιο λαστιχάκι έτριζε.
Το συμπέρασμα είναι ότι το ημιαξόνιο κοστίζει 319 ευρώ. Το συνεργείο με συμβουλεύει να αλλάξω και δίσκω πλατώ. Είναι λέει θέμα ημερών. Έχουμε και λέμε λοιπόν:Ημίμπαρο 22,41
Αμπραγιαζ 177.33
Ρουλεμάν 105.09
Ημιαξόνιο 319συν εργατικά 150 + ΦΠΑ
Σύνολο σχεδόν 810 ευρώ!!!
Λογικές τιμές ή μπορούμε και καλύτερα (προς τα κάτω εννοείται)
-
Αδέρφια μου χάνομαι σβήνω παθαίνω!!!
Το αμάξι έχει 120000 χλμ. Ήξερα ότι είναι θέμα ημερών να χρειαστώ δίσκο/πλατώ. Πήγα να κάνω εκκίνηση απο μία ανηφόρα αλλά μόλις πήγα να ξεκινήσω άκουσα ένα 'τακ' και το αμάξι 'έμεινε'.
Το πήγα στο συνεργείο αλλά εκεί έμαθα ότι έχει σπάσει το ημιαξόνιο.
Είναι αλήθεια ότι άκουγα ένα περίεργο θόρυβο τις τελευταίες μέρες όταν έστριβα το τιμόνι αλλά... δεν έδωσα σημασία. Θεώρησα ότι κάποιο λαστιχάκι έτριζε.
Το συμπέρασμα είναι ότι το ημιαξόνιο κοστίζει 319 ευρώ. Το συνεργείο με συμβουλεύει να αλλάξω και δίσκω πλατώ. Είναι λέει θέμα ημερών. Έχουμε και λέμε λοιπόν:Ημίμπαρο 22,41
Αμπραγιαζ 177.33
Ρουλεμάν 105.09
Ημιαξόνιο 319συν εργατικά 150 + ΦΠΑ
Σύνολο σχεδόν 810 ευρώ!!!
Λογικές τιμές ή μπορούμε και καλύτερα (προς τα κάτω εννοείται)
-
καλοριζικα!
-
Μεταχειρισμένο ημιαξόνιο δεν παίζει;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μεταχειρισμένο ημιαξόνιο δεν παίζει;Παίζει αλλά δεν είναι ρίσκο? Μπορώ να ξέρω πόσα χλμ έχει κάνει? Γύρω στα 120 ευρώ μου είπαν.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Αδέρφια μου χάνομαι σβήνω παθαίνω!!!Το αμάξι έχει 120000 χλμ. Ήξερα ότι είναι θέμα ημερών να χρειαστώ δίσκο/πλατώ. Πήγα να κάνω εκκίνηση απο μία ανηφόρα αλλά μόλις πήγα να ξεκινήσω άκουσα ένα 'τακ' και το αμάξι 'έμεινε'.
Το πήγα στο συνεργείο αλλά εκεί έμαθα ότι έχει σπάσει το ημιαξόνιο.
Είναι αλήθεια ότι άκουγα ένα περίεργο θόρυβο τις τελευταίες μέρες όταν έστριβα το τιμόνι αλλά... δεν έδωσα σημασία. Θεώρησα ότι κάποιο λαστιχάκι έτριζε.
Το συμπέρασμα είναι ότι το ημιαξόνιο κοστίζει 319 ευρώ. Το συνεργείο με συμβουλεύει να αλλάξω και δίσκω πλατώ. Είναι λέει θέμα ημερών. Έχουμε και λέμε λοιπόν:Ημίμπαρο 22,41
Αμπραγιαζ 177.33
Ρουλεμάν 105.09
Ημιαξόνιο 319συν εργατικά 150 + ΦΠΑ
Σύνολο σχεδόν 810 ευρώ!!!
Λογικές τιμές ή μπορούμε και καλύτερα (προς τα κάτω εννοείται)
Έχεις μήνυμα
Eπίσης είδες το ημιαξόνιο σπασμένο ?
Τα Renault που φοράνε σαζμάν/διαφορικό της οικογένειας JC 1-3-5, αν τα ζορίσεις στην εκκίνηση γυρίζει μια μεγάλη ροδέλλα που έχει στην έξοδο του διαφορικού και ξεκουμπώνει το ημιαξόνιο, για δες μήπως και δεν έχει σπάσει, αν και το σπάσιμο συμβαίνει συχνά - πυκνά σε μεγάλο ζόρι. -
Όταν εννοείς σπασμένο τί εννοείς? Το αμάξι το είδα πάνω στο αναβατόριο. Το ημιαξόνιο είχε βγεί εντελώς. Μέσα εκεί στην τόση μαυρίλα που υπάρχει πως μπορώ να ξέρω αν είναι σπασμένο ή απλά έχει γίνει 'κάτι άλλο' ??
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Όταν εννοείς σπασμένο τί εννοείς? Το αμάξι το είδα πάνω στο αναβατόριο. Το ημιαξόνιο είχε βγεί εντελώς. Μέσα εκεί στην τόση μαυρίλα που υπάρχει πως μπορώ να ξέρω αν είναι σπασμένο ή απλά έχει γίνει 'κάτι άλλο' ??Αφού θα το βγάλουν, καθαρίστε το να δείς το σπάσιμο, εσύ πληρώνεις και πρέπει να ελέγξεις τι θα πληρώσεις, μην καταπίνεις αμάσητο ότι σου λένε, οικονομία προσπαθώ να σου κάνω, είδες το μήνυμα που σου έστειλα ?
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Όταν εννοείς σπασμένο τί εννοείς? Το αμάξι το είδα πάνω στο αναβατόριο. Το ημιαξόνιο είχε βγεί εντελώς. Μέσα εκεί στην τόση μαυρίλα που υπάρχει πως μπορώ να ξέρω αν είναι σπασμένο ή απλά έχει γίνει 'κάτι άλλο' ??
Αφού θα το βγάλουν, καθαρίστε το να δείς το σπάσιμο, εσύ πληρώνεις και πρέπει να ελέγξεις τι θα πληρώσεις, μην καταπίνεις αμάσητο ότι σου λένε, οικονομία προσπαθώ να σου κάνω, είδες το μήνυμα που σου έστειλα ?
Δεν αντιλέγω, σωστά μιλάς. Ναι το είδα το μήνυμα. Ήδη περιμένω απάντηση!! Ευχαριστώ πολύ!!!
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Eπίσης είδες το ημιαξόνιο σπασμένο ?
Τα Renault που φοράνε σαζμάν/διαφορικό της οικογένειας JC 1-3-5, αν τα ζορίσεις στην εκκίνηση γυρίζει μια μεγάλη ροδέλλα που έχει στην έξοδο του διαφορικού και ξεκουμπώνει το ημιαξόνιο, για δες μήπως και δεν έχει σπάσει, αν και το σπάσιμο συμβαίνει συχνά - πυκνά σε μεγάλο ζόρι.στα σερβις μπορεί ο μάστορας να τσεκάρει αν αρχίζει να ξεκουμπώνει? προληπτικά θέλει κάποιο 'βίδωμα'?
-
Εγώ το δικό μου σπασμένο ημιαξόνιο το είχα δει και είχε σπάσει στην άκρη εκεί που συνδέεται.... ήταν σαφές ότι έλειπε κομμάτι.
-
Να κοψεις ημιαξονιο... και με φθαρμενο δισκο μαλιστα....
-
Τι ρουλεμαν ειναι αυτο που κανει 105 ευρω;
-
Κανε μια ερευνα αγορας.
Πανακριβα μου φαινονται ολα αυτα που λες.
177 επρεπε να κανει το σετ συμπλεκτη μαζι με το ρουλεμαν.
Επισης απο ημιαξονια κοιτα καλυτερα σε ιμιτασιον καινουρια.
Το μεταχειρισμενο δεν ξερεις τι ειναι..και δεν ειναι και λιγα 120 ευρω. -
Και γιατί είσαι σίγουρος ότι ο δίσκος του συμπλέκτη είναι στα τελευταία του; Είχες κάποια συμπτώματα (πατινάρισμα κλπ); ή στο είπε και αυτό ο μάστορας;
120000 χλμ δεν είναι και τόσα πολλά για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο.
Στο Punto μου πριν 2 χρόνια στα 180000 χλμ, μετά από πολύ καλό πλύσιμο (πιεστικά κλπ, λόγω αλατιών) ακουγόταν ένα κλικ στη σύμπλεξη/ αποσύμπλεξη. Ο μάστορας είπε ότι είναι φθαρμένο το ρουλεμάν του συμπλέκτη και συνέστησε άμεση αλλαγή (και όχι προληπτική) γιατί μπορεί να με αφήσει ανά πάσα στιγμή. Από τότε έχω κάνει άλλα 100.000 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα. -
απότι βλεπω ο Ντινος http://www.rpc.gr
εχει τα ημιαξονια ρενω τα γνησια 230 και καποια αλλη μαρκα 145 ή 175 αναλογα αν εσπασες δεξι ή αριστερο.
Αν τελικα αλλαξεις πες του να στα βαλει στο κτελ για κρητη και εισαι ενα κατοσταρικακι κερδισμενος! -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Κανε μια ερευνα αγορας.
Πανακριβα μου φαινονται ολα αυτα που λες.
177 επρεπε να κανει το σετ συμπλεκτη μαζι με το ρουλεμαν.
Επισης απο ημιαξονια κοιτα καλυτερα σε ιμιτασιον καινουρια.
Το μεταχειρισμενο δεν ξερεις τι ειναι..και δεν ειναι και λιγα 120 ευρω.ειναι ρουλεμαν και αντλια συμπλεκτη μαζι, αυτο το συστημα τσουζει στην τιμη του.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Κανε μια ερευνα αγορας.
Πανακριβα μου φαινονται ολα αυτα που λες.
177 επρεπε να κανει το σετ συμπλεκτη μαζι με το ρουλεμαν.
Επισης απο ημιαξονια κοιτα καλυτερα σε ιμιτασιον καινουρια.
Το μεταχειρισμενο δεν ξερεις τι ειναι..και δεν ειναι και λιγα 120 ευρω.ειναι ρουλεμαν και αντλια συμπλεκτη μαζι, αυτο το συστημα τσουζει στην τιμη του.
Δεν είναι υδραυλικό το ρουλεμάν του συμπλέκτη σε αυτά τα αυτοκίνητα που φορούσαν σαζμάν JB1 ή JB3, ήταν με εξωτερικό τρομπάκι υδραυλικό, το ρουλεμάν είναι απλό, το δισκόπλατο έχει γύρω στα 100€ +-10€, το ημιαξόνιο ημιτασιόν δεν πρέπει να περνάει τα 140€.
-
to hmhaksoniko apokleietai na exei 300 eurw.sta metaxirismena tha to vreis 60 me 70 kai kainourgio sta 100 oso gia to set sumpleksth exei kapou sta 110 ......opote pes ena imiaksonia 70 eurw kai 110 to set pame sta 180 kai 12 i varvolines pes mazi me tsimouxes sta 200 ...kai kapou sta 70 eurw aneva kateva ergasia varia me 300 eurw exeis katharisei.
Megane 1400 "κουστούμι" 800 ευρώ!!! Βοήθεια, γνώμες κλπ