Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    πρόβλημα κατά την εκκίνηση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. πρόβλημα κατά την εκκίνηση
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    15
    282
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      paul29 last edited by

      καλησπέρα παιδιά!κάτοχος A4 -95 μοντέλο.έχω 2 θέματα α)όταν γυρνάω τον διακόπτη μίζας για να βάλλω μπροστά κυρίως όταν είναι κρύο κάποιες φορές αργή να πάρει και το κλείνω και το ξανανάβω και παίρνει τότε.κάποιες φορές κυρίως όταν ζεσταθεί παίρνει γρήγορα. β)όταν είναι κρύο το αμάξι και ξεκινήσω στην αλλαγή ταχύτητας πρώτης-δευτέρας ή αν βάλλω πρώτη αφήσω το γκάζι κ το χαναπατήσω σιγά σιγά κάνει κάτι τινάγματα άτσαλα το αμάχι. αυτα μέχρι να αρχίσει να ανεβαίνει ο δείκτης στο θερμοστάτη.απο εκεί κ έπειτα δουλεύει κανονικά.είχα αλλάξει πριν κάνα χρόνο αντλία βενζίνης.περιμένω απαντήσεις σας ευχαριστώ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        paul29 last edited by

        καλησπέρα παιδιά!κάτοχος A4 -95 μοντέλο.έχω 2 θέματα α)όταν γυρνάω τον διακόπτη μίζας για να βάλλω μπροστά κυρίως όταν είναι κρύο κάποιες φορές αργή να πάρει και το κλείνω και το ξανανάβω και παίρνει τότε.κάποιες φορές κυρίως όταν ζεσταθεί παίρνει γρήγορα. β)όταν είναι κρύο το αμάξι και ξεκινήσω στην αλλαγή ταχύτητας πρώτης-δευτέρας ή αν βάλλω πρώτη αφήσω το γκάζι κ το χαναπατήσω σιγά σιγά κάνει κάτι τινάγματα άτσαλα το αμάχι. αυτα μέχρι να αρχίσει να ανεβαίνει ο δείκτης στο θερμοστάτη.απο εκεί κ έπειτα δουλεύει κανονικά.είχα αλλάξει πριν κάνα χρόνο αντλία βενζίνης.περιμένω απαντήσεις σας ευχαριστώ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          paul29 last edited by

          καλησπέρα παιδιά!κάτοχος A4 -95 μοντέλο.έχω 2 θέματα α)όταν γυρνάω τον διακόπτη μίζας για να βάλλω μπροστά κυρίως όταν είναι κρύο κάποιες φορές αργή να πάρει και το κλείνω και το ξανανάβω και παίρνει τότε.κάποιες φορές κυρίως όταν ζεσταθεί παίρνει γρήγορα. β)όταν είναι κρύο το αμάξι και ξεκινήσω στην αλλαγή ταχύτητας πρώτης-δευτέρας ή αν βάλλω πρώτη αφήσω το γκάζι κ το χαναπατήσω σιγά σιγά κάνει κάτι τινάγματα άτσαλα το αμάχι. αυτα μέχρι να αρχίσει να ανεβαίνει ο δείκτης στο θερμοστάτη.απο εκεί κ έπειτα δουλεύει κανονικά.είχα αλλάξει πριν κάνα χρόνο αντλία βενζίνης.περιμένω απαντήσεις σας ευχαριστώ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dj-mitsos last edited by

            a) κοιτα την μπαταρια η καμια γειωση η τα μπουζι απο αυτα που λες και εφοσον εχεις αλλαξει αντλια μαλλον πας σε καποιο ηλεκτρικο προβλημα.

            β) το δευτερο προβλημα ειναι λιγο μυστηριο μαλλον εχει να κανει με το συμπλεκτη η με το δισκο. Ποτε αλλαξες τελευταια φορα βαλβολινες?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 106s16
              106s16 last edited by

              1.Δες αν τα μπουζί είναι ψυχρότερα από αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής.
              2.Φυσιολογικό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                paul29 last edited by

                ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας Dj Mitsos k 106S16.Θέλω να πω επίσης τα εξής: καταρχάς δεν ξέρω αν είστε μάστοροι η απλά λάτρεις των αυτοκινήτων! Dj Mitsos είχα κάνει το μεγάλο servis πρίν 10000 χλμ.την αντλία πρίν κανα 15-20000χλμ.επίσης δίσκο πλατώ κ βαλβολίνες (αν πάνε μαζί δεν ξέρω)είχε αλλάξει ο αδελφός μ. -106S16,Πώς να δώ αυτό για τα μπουζί?μ έβαλλε ο μάστορας ότι θεώρησε ή είχε.τώρα για το φυσιολόγικό κ άλλος μ το είπε λόγω παλαιότητας.για τα τινάγματα μιλάω. Να σας επίσης ότι πήγα στο συνεργείο π άλλαξα πρόσφατα κ έχω δώσει αρκετά κ μου είπαν ότι μπορεί να είναι είτε ο ρυθμιστής μάζας αέρα π κάνει γύρω στα 180e ή να θέλουνε καθάρισμα τα μπέκ. Μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο?? κάτι τελευταίο μ είπαν ότι θα χρειαστεί να αλλάξω κπ στιγμή το ημίμπαρο αν το λέω καλά της κρεμαρίερας κ μια φυσούνα της κόστος 73e.μ είπε ότι δεν είναι άμεσα για αλλαγή.αν δν το αλλάξω θα έχω πρόβλημα?επειδή τους είπα ότι κάτι που κ που χτυπάει κ ακούγεται σαν σκουριά.είχα αλλάξει τελευταία εκεί ένα ψαλίδι κ μ είχαν πεί ότι κ το πάνω έχει φθαρεί λίγο κ φαινότανε στο μπαλάκι.μπορεί αυτή η σκουριά που ακούγεται να είναι από την κρεμαρίερα που λένε?γιατί κυρίως ο θόρυβος με απασχολεί κ μου φένεται πιο λογικό να είναι απο το ψαλίδι! ευχαριστώ εκ τον προτέρων κ συγνώμη αν κούρασα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  touring-the-m3-1-6 last edited by

                  ...αι γενεαι πασαι.......

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 106s16
                    106s16 last edited by

                    Από αυτά που γράφεις μάλλον είναι το πρώτο σου αυτοκίνητο και μάλιστα το κόβω για ψιλορετάλι, λογικό για αυτοκίνητο εικοσαετίας.

                    1. Ψυχραιμία, αν το πηγαίνεις με το τσικ στους μαστόρους θα σε πιούν το αίμα (δλδ τα ευρώ σου) και τίποτε δεν θα κάνεις το παλιό είναι παλιό, κρατησέ το όσο πάει με τα λιγότερα χρήματα με την μεγαλύτερη σου προσοχή σε φρένα λάστιχα και ανάρτηση.
                      2.Το πρόβλημα της εκίνησης μπορεί να οφείλεται σε πολλούς λόγους από μπουζί (πάνω γράφουν τον τύπο) μπουζοκαλώδια, πολλαπλασιαστή,αισθητήρα στροφάλου, συμπίεση κ.α σε διαγνωτικό στο βάλανε; Εφόσον παίρνει μπρός και δεν επιδεινώνεται η κατάσταση κάνε τα στραβά μάτια.
                      3.Το σκορτσάρισμα είναι φυσιολογικό μέχρι να ζεσταθεί λίγο ο κινητήρας.
                    2. Ο ρυθμιστής μάζας αέρα καθαρίζεται με προσοχή (δεν ξέρω το πως για τον συγκεκριμένο αλλά στο net υπάρχουν τα πάντα από πληροφορίες diy, video κ.τ.λ).
                      5.Μάθε να κάνεις τα βασικά μόνος σου, να βρεις άκρη για φτηνά ανταλακτικά και κάποιον φτηνό και αξιόπιστο μάστορα
                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      paul29 last edited by

                      δεν είναι ρετάλι καλά πάει αλλά λόγω παλαιότητας βγάζει κάποιες φθορές.με πήρε για αλλαγή ιμάντα χρονισμού ρουλεμάν ιμάντα νερού,ιμάντα δυναμό κ αντλιά βενζίνης με φλάτζα 260ε με εργατικα.πώς φένεται?είναι δύσκολο να βρείς κάποιο καλό μάστορα κ μου βρήκε οτι θέλει αλλαγή μια φυσούνα στην κρεμαριέρα με ένα ημιμπαρο στην κρεμαριερα αν το λεω σωστα.αν δεν τα αλλάξω θα έχω θέμα αν γνωρίζεται διότι τωρα λίγο δύσκολο χρηματικά.ευχαριστώ!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • 106s16
                        106s16 last edited by

                        Ο χρήστης paul29 έγραψε:
                        δεν είναι ρετάλι καλά πάει αλλά λόγω παλαιότητας βγάζει κάποιες φθορές.με πήρε για αλλαγή ιμάντα χρονισμού ρουλεμάν ιμάντα νερού,ιμάντα δυναμό κ αντλιά βενζίνης με φλάτζα 260ε με εργατικα.πώς φένεται?είναι δύσκολο να βρείς κάποιο καλό μάστορα κ μου βρήκε οτι θέλει αλλαγή μια φυσούνα στην κρεμαριέρα με ένα ημιμπαρο στην κρεμαριερα αν το λεω σωστα.αν δεν τα αλλάξω θα έχω θέμα αν γνωρίζεται διότι τωρα λίγο δύσκολο χρηματικά.ευχαριστώ!

                        αν μιλάμε για τον 8βάλβιδο
                        α. ιμάντα χρονισμού 40ε
                        β.ρουλεμάν ιμάντα , μάλλον ενοείς ρουλεμαν- τεντωτήρα 20ε
                        γ.ιμάντα δυναμό, μάλλον ενοείς ιμάντα παρλεκώμενων 20ε
                        δ.αντλιά βενζίνης με φλάτζα, αν δεν ενοείς αντλία νερού 60ε
                        ε.εργατικά 260-140=120ε το λογικό θα ήταν κανένα 70άρι εκτός αν σε άλλαξε και αντλία νερού κανένα 40άρι.
                        οι τιμές είναι στο περίπου.
                        Αν σε είπε ότι δεν επείγει μην τα αλλάζεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dj-mitsos last edited by

                          Ο χρήστης paul29 έγραψε:
                          ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας Dj Mitsos k 106S16.Θέλω να πω επίσης τα εξής: καταρχάς δεν ξέρω αν είστε μάστοροι η απλά λάτρεις των αυτοκινήτων! Dj Mitsos είχα κάνει το μεγάλο servis πρίν 10000 χλμ.την αντλία πρίν κανα 15-20000χλμ.επίσης δίσκο πλατώ κ βαλβολίνες (αν πάνε μαζί δεν ξέρω)είχε αλλάξει ο αδελφός μ. -106S16,Πώς να δώ αυτό για τα μπουζί?μ έβαλλε ο μάστορας ότι θεώρησε ή είχε.τώρα για το φυσιολόγικό κ άλλος μ το είπε λόγω παλαιότητας.για τα τινάγματα μιλάω. Να σας επίσης ότι πήγα στο συνεργείο π άλλαξα πρόσφατα κ έχω δώσει αρκετά κ μου είπαν ότι μπορεί να είναι είτε ο ρυθμιστής μάζας αέρα π κάνει γύρω στα 180e ή να θέλουνε καθάρισμα τα μπέκ. Μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο?? κάτι τελευταίο μ είπαν ότι θα χρειαστεί να αλλάξω κπ στιγμή το ημίμπαρο αν το λέω καλά της κρεμαρίερας κ μια φυσούνα της κόστος 73e.μ είπε ότι δεν είναι άμεσα για αλλαγή.αν δν το αλλάξω θα έχω πρόβλημα?επειδή τους είπα ότι κάτι που κ που χτυπάει κ ακούγεται σαν σκουριά.είχα αλλάξει τελευταία εκεί ένα ψαλίδι κ μ είχαν πεί ότι κ το πάνω έχει φθαρεί λίγο κ φαινότανε στο μπαλάκι.μπορεί αυτή η σκουριά που ακούγεται να είναι από την κρεμαρίερα που λένε?γιατί κυρίως ο θόρυβος με απασχολεί κ μου φένεται πιο λογικό να είναι απο το ψαλίδι! ευχαριστώ εκ τον προτέρων κ συγνώμη αν κούρασα!

                          τα σερβις συνηθως γινοντε ανα 15.000 χλμ. πανω κατω σε αυτα τα αυτοκινητα και παντα στα σερβις περιλαμβανεται και η αλλαγη των μπουζι. Για να τα δεις πρεπει να τα βγαλεις αν δεν ξερεις ομως καλο ειναι να επεμβει καποιος που ξερει. το δισκοπλατο ναι αλλαζεται μαζι με τις βαλβολινες αλλα οι βαλβολινες μονες τους θελουν αλαγμα καθε 20.000 με 40.000 χλμ. περιπου μπορει και παραπανω (αναλογα τις βαλβολινες και τι χρηση) τεσπα μπορει να ειναι και φυσιολογικο οπως λενε τα παιδια αλλα εγω θα το εψαχνα λιγακι. Οσο για τα θεματα στη κρεμαργιερα μην προτρεχεις αστην να δεις πως θα παει και βλεπεις. Τα μπεκ ειναι πολυ πιθανο να θελουν καθαρισμα αν δεν εχουν καθαριστει ποτε.
                          Απο μπαταρια εισαι οκ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            paul29 last edited by

                            Μπαταρία είναι καλή ναι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              trident1971 last edited by

                              Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:

                              ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας Dj Mitsos k 106S16.Θέλω να πω επίσης τα εξής: καταρχάς δεν ξέρω αν είστε μάστοροι η απλά λάτρεις των αυτοκινήτων! Dj Mitsos είχα κάνει το μεγάλο servis πρίν 10000 χλμ.την αντλία πρίν κανα 15-20000χλμ.επίσης δίσκο πλατώ κ βαλβολίνες (αν πάνε μαζί δεν ξέρω)είχε αλλάξει ο αδελφός μ. -106S16,Πώς να δώ αυτό για τα μπουζί?μ έβαλλε ο μάστορας ότι θεώρησε ή είχε.τώρα για το φυσιολόγικό κ άλλος μ το είπε λόγω παλαιότητας.για τα τινάγματα μιλάω. Να σας επίσης ότι πήγα στο συνεργείο π άλλαξα πρόσφατα κ έχω δώσει αρκετά κ μου είπαν ότι μπορεί να είναι είτε ο ρυθμιστής μάζας αέρα π κάνει γύρω στα 180e ή να θέλουνε καθάρισμα τα μπέκ. Μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο?? κάτι τελευταίο μ είπαν ότι θα χρειαστεί να αλλάξω κπ στιγμή το ημίμπαρο αν το λέω καλά της κρεμαρίερας κ μια φυσούνα της κόστος 73e.μ είπε ότι δεν είναι άμεσα για αλλαγή.αν δν το αλλάξω θα έχω πρόβλημα?επειδή τους είπα ότι κάτι που κ που χτυπάει κ ακούγεται σαν σκουριά.είχα αλλάξει τελευταία εκεί ένα ψαλίδι κ μ είχαν πεί ότι κ το πάνω έχει φθαρεί λίγο κ φαινότανε στο μπαλάκι.μπορεί αυτή η σκουριά που ακούγεται να είναι από την κρεμαρίερα που λένε?γιατί κυρίως ο θόρυβος με απασχολεί κ μου φένεται πιο λογικό να είναι απο το ψαλίδι! ευχαριστώ εκ τον προτέρων κ συγνώμη αν κούρασα!

                              τα σερβις συνηθως γινοντε ανα 15.000 χλμ. πανω κατω σε αυτα τα αυτοκινητα και παντα στα σερβις περιλαμβανεται και η αλλαγη των μπουζι. Για να τα δεις πρεπει να τα βγαλεις αν δεν ξερεις ομως καλο ειναι να επεμβει καποιος που ξερει. το δισκοπλατο ναι αλλαζεται μαζι με τις βαλβολινες αλλα οι βαλβολινες μονες τους θελουν αλαγμα καθε 20.000 με 40.000 χλμ. περιπου μπορει και παραπανω (αναλογα τις βαλβολινες και τι χρηση) τεσπα μπορει να ειναι και φυσιολογικο οπως λενε τα παιδια αλλα εγω θα το εψαχνα λιγακι. Οσο για τα θεματα στη κρεμαργιερα μην προτρεχεις αστην να δεις πως θα παει και βλεπεις. Τα μπεκ ειναι πολυ πιθανο να θελουν καθαρισμα αν δεν εχουν καθαριστει ποτε.
                              Απο μπαταρια εισαι οκ?

                              ΚΡΕ-ΜΑ-ΓΙΕ-ΡΑ
                              όπως ΤΣΑ-ΓΙΕ-ΡΑ , χωρις το επιπλεον 'ρ'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dj-mitsos last edited by

                                Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                                ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας Dj Mitsos k 106S16.Θέλω να πω επίσης τα εξής: καταρχάς δεν ξέρω αν είστε μάστοροι η απλά λάτρεις των αυτοκινήτων! Dj Mitsos είχα κάνει το μεγάλο servis πρίν 10000 χλμ.την αντλία πρίν κανα 15-20000χλμ.επίσης δίσκο πλατώ κ βαλβολίνες (αν πάνε μαζί δεν ξέρω)είχε αλλάξει ο αδελφός μ. -106S16,Πώς να δώ αυτό για τα μπουζί?μ έβαλλε ο μάστορας ότι θεώρησε ή είχε.τώρα για το φυσιολόγικό κ άλλος μ το είπε λόγω παλαιότητας.για τα τινάγματα μιλάω. Να σας επίσης ότι πήγα στο συνεργείο π άλλαξα πρόσφατα κ έχω δώσει αρκετά κ μου είπαν ότι μπορεί να είναι είτε ο ρυθμιστής μάζας αέρα π κάνει γύρω στα 180e ή να θέλουνε καθάρισμα τα μπέκ. Μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο?? κάτι τελευταίο μ είπαν ότι θα χρειαστεί να αλλάξω κπ στιγμή το ημίμπαρο αν το λέω καλά της κρεμαρίερας κ μια φυσούνα της κόστος 73e.μ είπε ότι δεν είναι άμεσα για αλλαγή.αν δν το αλλάξω θα έχω πρόβλημα?επειδή τους είπα ότι κάτι που κ που χτυπάει κ ακούγεται σαν σκουριά.είχα αλλάξει τελευταία εκεί ένα ψαλίδι κ μ είχαν πεί ότι κ το πάνω έχει φθαρεί λίγο κ φαινότανε στο μπαλάκι.μπορεί αυτή η σκουριά που ακούγεται να είναι από την κρεμαρίερα που λένε?γιατί κυρίως ο θόρυβος με απασχολεί κ μου φένεται πιο λογικό να είναι απο το ψαλίδι! ευχαριστώ εκ τον προτέρων κ συγνώμη αν κούρασα!

                                τα σερβις συνηθως γινοντε ανα 15.000 χλμ. πανω κατω σε αυτα τα αυτοκινητα και παντα στα σερβις περιλαμβανεται και η αλλαγη των μπουζι. Για να τα δεις πρεπει να τα βγαλεις αν δεν ξερεις ομως καλο ειναι να επεμβει καποιος που ξερει. το δισκοπλατο ναι αλλαζεται μαζι με τις βαλβολινες αλλα οι βαλβολινες μονες τους θελουν αλαγμα καθε 20.000 με 40.000 χλμ. περιπου μπορει και παραπανω (αναλογα τις βαλβολινες και τι χρηση) τεσπα μπορει να ειναι και φυσιολογικο οπως λενε τα παιδια αλλα εγω θα το εψαχνα λιγακι. Οσο για τα θεματα στη κρεμαργιερα μην προτρεχεις αστην να δεις πως θα παει και βλεπεις. Τα μπεκ ειναι πολυ πιθανο να θελουν καθαρισμα αν δεν εχουν καθαριστει ποτε.
                                Απο μπαταρια εισαι οκ?

                                ΚΡΕ-ΜΑ-ΓΙΕ-ΡΑ
                                όπως ΤΣΑ-ΓΙΕ-ΡΑ , χωρις το επιπλεον 'ρ'

                                ops! my fault...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  panosft last edited by

                                  [spoiler=:1xjeicl3]>Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:

                                  ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας Dj Mitsos k 106S16.Θέλω να πω επίσης τα εξής: καταρχάς δεν ξέρω αν είστε μάστοροι η απλά λάτρεις των αυτοκινήτων! Dj Mitsos είχα κάνει το μεγάλο servis πρίν 10000 χλμ.την αντλία πρίν κανα 15-20000χλμ.επίσης δίσκο πλατώ κ βαλβολίνες (αν πάνε μαζί δεν ξέρω)είχε αλλάξει ο αδελφός μ. -106S16,Πώς να δώ αυτό για τα μπουζί?μ έβαλλε ο μάστορας ότι θεώρησε ή είχε.τώρα για το φυσιολόγικό κ άλλος μ το είπε λόγω παλαιότητας.για τα τινάγματα μιλάω. Να σας επίσης ότι πήγα στο συνεργείο π άλλαξα πρόσφατα κ έχω δώσει αρκετά κ μου είπαν ότι μπορεί να είναι είτε ο ρυθμιστής μάζας αέρα π κάνει γύρω στα 180e ή να θέλουνε καθάρισμα τα μπέκ. Μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο?? κάτι τελευταίο μ είπαν ότι θα χρειαστεί να αλλάξω κπ στιγμή το ημίμπαρο αν το λέω καλά της κρεμαρίερας κ μια φυσούνα της κόστος 73e.μ είπε ότι δεν είναι άμεσα για αλλαγή.αν δν το αλλάξω θα έχω πρόβλημα?επειδή τους είπα ότι κάτι που κ που χτυπάει κ ακούγεται σαν σκουριά.είχα αλλάξει τελευταία εκεί ένα ψαλίδι κ μ είχαν πεί ότι κ το πάνω έχει φθαρεί λίγο κ φαινότανε στο μπαλάκι.μπορεί αυτή η σκουριά που ακούγεται να είναι από την κρεμαρίερα που λένε?γιατί κυρίως ο θόρυβος με απασχολεί κ μου φένεται πιο λογικό να είναι απο το ψαλίδι! ευχαριστώ εκ τον προτέρων κ συγνώμη αν κούρασα!

                                  τα σερβις συνηθως γινοντε ανα 15.000 χλμ. πανω κατω σε αυτα τα αυτοκινητα και παντα στα σερβις περιλαμβανεται και η αλλαγη των μπουζι. Για να τα δεις πρεπει να τα βγαλεις αν δεν ξερεις ομως καλο ειναι να επεμβει καποιος που ξερει. το δισκοπλατο ναι αλλαζεται μαζι με τις βαλβολινες αλλα οι βαλβολινες μονες τους θελουν αλαγμα καθε 20.000 με 40.000 χλμ. περιπου μπορει και παραπανω (αναλογα τις βαλβολινες και τι χρηση) τεσπα μπορει να ειναι και φυσιολογικο οπως λενε τα παιδια αλλα εγω θα το εψαχνα λιγακι. Οσο για τα θεματα στη κρεμαργιερα μην προτρεχεις αστην να δεις πως θα παει και βλεπεις. Τα μπεκ ειναι πολυ πιθανο να θελουν καθαρισμα αν δεν εχουν καθαριστει ποτε.
                                  Απο μπαταρια εισαι οκ?

                                  [/spoiler:1xjeicl3]

                                  ΚΡΕ-ΜΑ-ΓΙΕ-ΡΑ
                                  όπως ΤΣΑ-ΓΙΕ-ΡΑ , χωρις το επιπλεον 'ρ'

                                  ops! my fault...

                                  To ίδιο λάθος είχα κάνει και εγώ και τα 'άκουσα' από τον Bill

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    touring-the-m3-1-6 last edited by

                                    Για καμαριέρα κάνει πιο πολύ........

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr