-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Yποτιθεται οτι αγοραζοντας ενα καινουριο μικρο κουβαδακι μετα απο ενα καλο 2λιτρο, μειωνεις και τους ρυθμους κινησης σου αφου γνωριζεις εξ αρχης οτι δεν σου προσφερει την ιδια ενεργητικη ασφαλεια
Ορθόν. Αλλά από την μια το αναπάντεχο δεν προβλέπεται (βγαίνεις για προσπέραση του Κτελ σε άδεια ευθεία 2 χλμ και ενώ είσαι στην μέση του Κτελ από το αντίθετο έρχεται ο Ινδιάνος με την Χαγιαμπούσα και τα 260 κοντερίσια. Εδώ τα δευτερόλεπτα προσπέρασης παίζουν τον ρόλο τους. Τα γνωρίζεις άλλωστε) και από την άλλη κουβαδάκι (χωρίς να μειώνω εν γένει) 110-120 αλόγων, 1.300+ κιλών + 4 άτομα + αποσκευές (ρούχα, μέλια, άλευρα, μπακλαβάδες κλπ από το χωριό) δλδ περίπου 1.700-1800 κιλά σύνολο δεν έχει και τόσο καλή σχέση με αυτό που λέγεται ενεργητική ασφάλεια σε δρόμους Ιωαννίνων-Πάτρας-Κορίνθου, όπως έτυχε να δω πρόσφατα.
Η Hayabusa έχει 307 τελική.
Αμα εχει κατηφορα παει και 313.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
έβαλες δίπλα δίπλα την συμπιεστή ψ5 και την ατμοσφαιρική και είδες οτι το μικρό συμπιεστό καίει παραπάνω?? αν ναι είσαι ψεύτης, αν όχι απλά δεν ξέρεις τι λες...
όσο για την αξιοπιστία, λίγη σχέση έχει πλέον με τον τρόπο τροφοδοσίας του μίγματος...
2/2 οι χαζομάρες για να χρυσώσεις το χάπι...Πέραν των ύβρεων έχεις κανένα σοβαρό επιχείρημα ?
Τις καταναλώσεις τις γράφουν στο σιτροέν κλάμπ οι τουρμπάτοι και το βλέπω , πέραν των όσων συζητάω στα συνεργεία την ώρα των σέρβις .
Επίσης έχω δεί πόσο καίνε πραγματικά το ινσίνια 1.6 φίλου και το 1.4 της vag .
Γιά την αξιοπιστία των τούρμπο είναι νωρίς ακόμη .
Οταν βρείς κανένα επιχείρημα λοιπόν ξαναμίλα .
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Εγώ το κρατάω και το χρησιμοποιώ , μιά και είναι καινούργιο σχετικά του 2009 , C5 2.0 exclusive .
Πέρασα την κρίση πώλησης το 2011 , που βγήκε το τούρμπο 1600 , αλλά ευτυχώς δεν πουλήθηκε μιά και δεν το σκότωνα , ενώ είδα ότι το τουρμπάκι γιά να πάει ωραία θα έκαιγε περισσότερο από το δίλιτρο .
Μετά ήρθαν τα ντίζελ . Εκεί το έψαξα πάλι , αλλά επειδή λόγω μεγέθους ήθελα μεγάλο αμάξι , είδα ότι έπρεπε να σκοτώσω το δικό μου και να απαρνηθώ την χλίδα και να δώσω και 10-12000 ακόμη . Οπότε η διαφορά 700-800 € τον χρόνο γιά τέλη και εισφορά , μιά και η ασφάλεια δεν θα είναι φτηνότερη , μάλλον το αντίθετο λόγω αξίας καινούργιου και μιά διαφορά 900 - 1000 € στα καύσιμα συνολικά περί τα 1600-1800 τον χρόνο , σημαίνει ότι θέλω γύρω στα 7 χρόνια γιά να αποσβέσω .
Ετσι αποφάσισα να το κρατήσω τουλάχιστον μέχρι το 2015 που θα πιάσει την εξαετία και θα αρχίσει η τιμή πώλησης να είναι κοντά στην πραγματικότητα .
Γιά να πάρω ένα ανάλογων επιδόσεων και εξοπλισμού ντίζελ , έπρεπε να περάσω τα 30000 € , οπότε η διαφορά είναι χαώδης και δεν έχει νόημα . Παρέμεινα λοιπόν καλός πελάτης του Στουρνάρα και ελπίζω φέτος να το εκτιμήσει και να μειώσει τις επιβαρύνσεις , αφού άλλωστε έρχονται εκλογές του χρόνου .
Τόφερες αποδώ , τοφερες απο κει και είσαι ευχαριστημενος με το δίλιτρο , μπράβο σου !!!!
και εγώ πιστεύω κάτι ανάλογο με τις μειώσεις των μισθών σκληραγωγούμαστε και γινόμαστε φίτνες, είναι καλο τελικά επίσης η φορολογία πρέπει να αυξηθεί διότι τα χρηματά μας πιάνουν τόπο βοηθάμε μια φτωχή χώρα, τελικά και η ανεργία καλό είναι , ξεκουραζόμαστε.............Γράφω πουθενά ότι είμαι ευχαριστημένος με την φορολογία ?
Είπα απλά ότι δεν με συνέφερε να το σκοτώσω , αφού δεν θα έκανα ποτέ απόσβεση της διαφοράς των 20-25000 που θα ήθελα γιά ένα ανάλογο αμάξι , η των 10-15000 , αν κατέβαινα κατηγορία η και εξοπλισμό .Στα επόμενα ποστ και άλλοι φορουμίτες , περιγράφουν την ίδια άποψη .
Επίσης δείχνω πόσο ζημιά μπορείς να πάθεις σε αυτή την χώρα , που μπορούσες να πάρεις ένα αμάξι το 2009 με τέλη κυκλοφορίας 340 € , το 2011 να το σκοτώσεις γιά να πάρεις το 1600 τούρμπο και το 2012 να βρίζεις που δεν πήρες το ντίζελ .
Από την άλλη αν ήθελα να πάρω το ίδιο αμάξι σε δίλιτρο ντίζελ γιά να έχω ανάλογη ισχύ και τον ίδιο εξοπλισμό , λογω του φόρου πολυτελείας που επιβλήθηκε το αμάξι φτάνει τα 40000 € και βέβαια δεν εισάγεται .
-
Ο χρήστης Babisstergiou έγραψε:
Φίλοι μου, είναι συγκινητικός ο ζήλος που ανταποκριθήκατε στο μήνυμά μου.Σας ευχαριστώ πολύ.-
Ο προβληματισμός που εξέθεσα στο μήνυμα δεν είναι νέος ! Τον είχα και πριν τρία χρόνια.Κι όπως βλέπετε ακολούθησα την επικρατέστερη από τις απόψεις που διατυπώσατε και που δεν είναι άλλη από το να το κρατήσω.Ναι, τρία χρόνια το κράτησα ακριβώς για τους λόγους που είπατε.
Το CRV είναι καλό αυτοκίνητο. Πάω από τη Χαλκίδα στην Καρίτσα Καρδίτας(350 km) και είμαι το ίδιο ξεκούραστος όπως πριν αναχωρήσω. Είναι απόλαυση να πηγαίνεις με το αυτοκίνητο αυτό με 120 Κμ/ώρα , χωρίς να βιάζεσαι και να κάνεις τη διαδρομή μέρος της εκδρομής χωρίς να τη βλέπεις ως αναγκαίο κακό. Αλλά και με 160 το ίδιο νοιώθεις, εκτός βέβαια από την τσέπη που αρχίζει να γίνεται πιο ....ανάλαφρη μετά από τις στάσεις στα βετζινάδικα !!! -
Δεν σας κρύβω και δε ντρέπομαι για αυτό- ότι στο να το κρατήσω με παρακίνησε και η γυναίκα μου, στην οποία αρέσει πολύ.
''... Τόσα αυτοκίνητα'' ,μου λέει , '' άλλαξες και έχασες τόσα λεφτά! Αυτό που το ευχαριστηθήκαμε 10 χρόνια, που είναι σταθερό και ασφαλές, αυτό θέλεις να δώσεις ; Κράτα το όσο μπορείς κι αν δεις ότι δεν έχεις 500 ευρώ το χρόνο, τότε δόστο!''
Δεν της καταλόγισα άδικο για τη θέση της. Είναι όμως το άλλο που με βασανίζει :
'' Μήπως ενώ τόσοι άλλοι συνάνθρωποι υποφέρουν από την ανεργία και άλλα αδιέξοδα, εγώ παραμένω εγωιστικά προσηλωμένος στα πάθη και τις ανέσεις μου και δε θέλω να παραδεχθώ ότι θέλω δε θέλω πρέπει να πάω τη ζωή μου προς τα πίσω ; ''
Αλλά , με το να προσαρμόσω τη ζωή μου στο ζοφερό σήμερα , φοβάμαι πως στο συγκεκριμένο θέμα μάλλον υποβάλλω τον εαυτό μου σε θυσία χωρίς νόημα. Αν ήταν να πωλείταιτο αυτοκίνητο σε μια τιμή των 7-10 χιλιάδων, κάλλιστα θα μπορούσε κάποιος να μου πει :''φίλε πούλα το και τα λεφτά που θα πάρεις δώστα να ζήσει μια οικογένεια !''.
Εδώ όμως η ίδια σου η πατρίδα, με ηλίθιες επιλογές, σε κάνει φτωχό χωρίς κανένα λόγο.Με το να το δώσεις , ούτε κερδίζεις, ούτε γλυτώνεις κάτι, ειδικά αν χρειάζεσαι και το δεύτερο αυτοκίνητο όπως εμείς.Όλα αυτά τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού(ας μείνω στα δίλιτρα) που τα τρία χρόνια πουλήθηκαν ή αποσύρθηκαν, ήταν για τη χώρα μία ακόμα μεγάλη οικονομική ζημιά, διότι κόστισαν τόσα εκατομμύρια ευρώ και ξεπουλήθηκαν τζάμπα στο εξωτερικό έναντι εξευτελιστικού αντιτίμου.
Φίλος μου έλεγε ότι αυτοκίνητο δίλιτρο που δόθηκε με ανταλλαγή σε αντιπροσωπεία, εθεάθη την άλλη μέρα σε νταλίκα να ταξιδεύει για άγνωστο προορισμό με πιθανότερο την Ανατολική Ευρώπη !
Πάνω λοιπόν σε αυτή την ανάγκη, γεννήθηκε την ίδια μέρα από κάποιους μια κερδοφόρα επιχείρηση εξαγωγής τέτοιων αυτοκινήτων σε άλλες χώρες.Λοιπόν, να μη σας κουράζω : Αντί να δώσω 20 000 ευρώ να πάρω ένα υποδεέστερο αυτοκίνητο , θα πάω αύριο να αλλλάξω ελαστικά(500 ευρώ) και δύο ακρόμπαρα με δυο φουσκίτσες και θα το κρατήσω ένα χρόνο ακόμα.Κι όπως σοφά είπατε, του χρόνου εδώ είμαστε να τα ξαναπούμε.
Δεν σκέφτομαι τόσο τα 20 000 ευρώ για ένα νέο αυτοκίνητο(δεν έχω άλλα, αλλά από το να τα κουρέψουν και να πάνε τα μισά χαμένα, τα δίνω) ,αλλά είναι ότι δεν μου αρέσει ο κρατικός εκβιασμός και εξαναγκασμός να πετάξω ένα καλό αυτοκίνητο και να πάρω κάτι άλλο.
Αν δε μου άρεσε το CRV , θα το έβαζα φωτιά και θα είχα πάρει άλλο αυτοκίνητο χωρίς καν να λυπηθώ. Αλλά να με κάνουν να γίνω βλάκας, με το έτσι θέλω, αυτό πάει πολύ.Θα το κινώ -όπως είπατε - πιο λίγο και μόνο όταν είναι για τα βουνά ή τις αμμουδιές , με οικονομική ταχύτητα και θα κάνω τα μακρινά μου ασφάλτινα ταξίδια με το clio1.5 diesel που πήρα πέρυσι, έχοντας ως εγγύηση και τη θετική άποψη των μελών του forum αυτού, τη δική σας δηλαδή , που με παρότρυναν να το πάρω.
Ευχαριστώ όλους αυτούς τους άγνωστους αλλά κοντινούς φίλους δημόσια, διότι το αυτοκίνητο αυτό είναι όντως πολύ καλό.Ευχαριστώ όμως πρωτίστως εσάς , διότι οι απόψεις σας μετρίασαν τους δισταγμούς μου και δυνάμωσαν την σκέψη να κρατήσω το CRV μέχρι ....νεοτέρας.Να είστε όλοι καλά !!!
Μπάμπης Στεργίου
Φιλε Μπαμπη καλα κανεις και τα σκεφτεσαι τα πραγματα .Λιγο παραπανω σκεψη δεν εβλαψε κανεναν.Αλλα μη φτανεις στο αλλο ακρο να νιωθεις και ενοχες που κρατας ενα αμαξι δεκαετιας....Ειπαμε.
Απο τι στιγμη που εχεις και το clio νομιζω οτι εισαι οκ. -
-
Μπαμπη....μαλλον μας λυπουνται οι συμπολιτες μας, οταν κυκλοφορουμε με 2000+, παρα μας ζηλευουν...
Πιο πολυ σε ζηλευουν για το ντηζελακι σου, και εγω ισως, και λενε 'α... τον τυχερακια'.ΤΟΟΟ καραγκιοζιλικι ομως ειναι οταν βλεπεις στην Λ.ΚΗΦΗΣΙΑΣ, BOXSTER με βουλγαρικες πινακιδες και φυμε τζαμακι στην πινακιδα για να μην πολυφαινεται το βουλγαριλικι, μη του πεσει η μουρη ενω ολοι γελανε μαζι του (κυριως για το δημοσιο κομπλεξ με τη φυμε ζελατινας στην πινακιδα). ....**Μπατιρης στην ψυχη, με Π-ΟΡΣΕ ομως. **
Πιο πολυ με ενοχλησε το φυμε....οπως καταλαβατε.
-
Κάτσε ρε Τάσο, γιατί μπατίρης στην ψυχή; Όπως ο άλλος παραδίδει πινακίδες για να γλιτώσει το τσεκούρωμα, άλλος παίρνει το ρίσκο των βουλγάρικων πινακίδων. Ναι μεν συνεχίζει να κυκλοφορεί με το όχημα, αλλά από την άλλη είναι μονίμως με μια αγωνία. Μην τον βλέπεις ανταγωνιστικά, στο ίδιο καζάνι είναι.
-
Aφου καποιοι καταδεχονται να προσποιουνται τους αλλοδαπους μονο και μονο για να γλυτωσουν μερικα φραγκα τι να πω...
Θα βαζα εγω πινακιδες ξενου κρατους μεσα στην πατριδα μου...καταντια και ντροπη να λεγονται Ελληνες -
Σιγά μην υπογράφουν και δήλωση απάρνησης του Παύλου Μελά...
Ντρίπλα στις αηδίες των λαμογιών κάνουν. Αυτοί θα έπρεπε να ντρέπονται που λέγονται Έλληνες.
-
Ο χρήστης Babisstergiou έγραψε:
-- Δεν σας κρύβω και δε ντρέπομαι για αυτό- ότι στο να το κρατήσω με παρακίνησε και η γυναίκα μου, στην οποία αρέσει πολύ.
''... Τόσα αυτοκίνητα'' ,μου λέει , '' άλλαξες και έχασες τόσα λεφτά! Αυτό που το ευχαριστηθήκαμε 10 χρόνια, που είναι σταθερό και ασφαλές, αυτό θέλεις να δώσεις ; Κράτα το όσο μπορείς κι αν δεις ότι δεν έχεις 500 ευρώ το χρόνο, τότε δόστο!''Οταν λεμε οτι οι εξυπνες γυναικες κρατανε τα σπιτια...
Aφου καποιοι καταδεχονται να προσποιουνται τους αλλοδαπους μονο και μονο για να γλυτωσουν μερικα φραγκα τι να πω...
Θα βαζα εγω πινακιδες ξενου κρατους μεσα στην πατριδα μου...καταντια και ντροπη να λεγονται Ελληνες+1
Αυτα ειναι τα παρασιτα που αναλογως των εποχων υπηρξαν εργολαβοι,μετα χρηματιστες,μετα μεσιτες,μετα εβγαλαν τα λεφτα τους στην Κυπρο,τωρα εχουν Βουλγαρικες πινακιδες στο Καγιεν που ξεμεινε,διοτι το ιματζ σε αυτον που δεν σε ξερει ειναι το τελευταιο που μενει...
Α!Τωρα περνουν επιδομα ΟΑΕΔ,και θερμανσης...Κάτσε ρε Τάσο, γιατί μπατίρης στην ψυχή; Όπως ο άλλος παραδίδει πινακίδες για να γλιτώσει το τσεκούρωμα, άλλος παίρνει το ρίσκο των βουλγάρικων πινακίδων. Ναι μεν συνεχίζει να κυκλοφορεί με το όχημα, αλλά από την άλλη είναι μονίμως με μια αγωνία. Μην τον βλέπεις ανταγωνιστικά, στο ίδιο καζάνι είναι.
Εσυ γιατι δεν το κανες στο miata ρε Μητσο?
-
Εγω το βλεπω αλλιως...θεμα πατριωτισμου πανω απ ολα...θα τριζουν τα κοκκαλα του Κολοκοτρωνη
Αλλα οταν μια χωρα την κυβερνουν ελληνοφωνες και μεχρι και ο Τσιπρας παει για πρωθυπουργος, καλα να παθουμε
Χεστηκε ο αλλος αν θα τον πουν ''Βουλγαρο''....η τσεπη μας να ναι καλα και το βραδυ να μπορουμε να παμε στον Παντελιδη -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Σιγά μην υπογράφουν και δήλωση απάρνησης του Παύλου Μελά...Ντρίπλα στις αηδίες των λαμογιών κάνουν. Αυτοί θα έπρεπε να ντρέπονται που λέγονται Έλληνες.
H αλήθεια είναι ότι κάνουν μεγάλο κακό στα 'λαμόγια'. Έχουν συνειδησιακά προβλήματα όταν αυξάνουν ξανά τη φορολογία.
Γιατί τα διαφυγόντα έσοδα τα πληρώνουν οι βουλευτές και όχι όλοι οι φορολογούμενοι. -
Οι φόροι και το πλιάτσικο είναι παντελώς άσχετα με τα διαφυγόντα κέρδη. Έχουν προαποφασιστεί για χ-ψ λόγους που δε θα αναφερθούν τώρα. Όποιος νομίζει ότι ο πραγματικός εχθρός είναι ο 'Βούλγαρος' κι όχι οι πολιτικοί, τρώει καλά την προπαγάνδα των καναλιών.
Βαγγέληδες, το Miata είναι 1.8. Σιγά την 300άρα. Εκεί που θα άξιζε είναι στο Grand Vitara που είναι 2.5. Προτίμησα όμως να παραδώσω πινακίδες γιατί είμαι λίγο κότα στο να παίρνω ρίσκα κι όχι για εθνικούς λόγους. Σιγά μην ταυτίσω τους 'Βούλγαρους' με τους προσκυνημένους που καταδίωκε ο Κολοκοτρώνης.
-
Ο 'Βούλγαρος' ζημιώνει:
α) Τον λαμόγιο πολιτικό;
β) Το πολίτη που πληρώνει φόρους στην Ελλάδα;
γ) Κανέναν;
δ) Κάποιον άλλο; -
γ)
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Οι φόροι και το πλιάτσικο είναι παντελώς άσχετα με τα διαφυγόντα κέρδη. Έχουν προαποφασιστεί για χ-ψ λόγους που δε θα αναφερθούν τώρα.Ενώ ταυτόχρονα ωφελεί την τσέπη του.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
γ)Οι φόροι και το πλιάτσικο είναι παντελώς άσχετα με τα διαφυγόντα κέρδη. Έχουν προαποφασιστεί για χ-ψ λόγους που δε θα αναφερθούν τώρα.
Ενώ ταυτόχρονα ωφελεί την τσέπη του.
Μπραβο παμε ολοι Βουλγαρια,μεταφερουμε τις εταιριες μας εκει,πληρωνουμε ψιχουλα φορους,ζουμε Ελλαδα,με οτι παροχες μπορει να εχει το μπουρδελο μας,και το βριζουμε απο το πρωι μεχρι το βραδυ διοτι αυτο δεν ειναι κρατος...
Ο 'Βουλγαρος' ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΕΙ,και η σωστη απαντηση ειναι η Β... Δημητρη μου!
-
H σωστη απαντηση ειναι να ξεκουμπιστουν ολοι αυτοι οι βουλγαρογυφτοι που μαζευτηκαν εδω με τις ευλογιες του κρατους, γνησιοι και ''ρεπλικες''
-
Βλέπω ότι τα κανάλια έχουν κάνει καλή δουλειά. Εμ, μην πάει χαμένος τόσος κόπος.
Μωρέ χαράτσια και τέλη και φόρους πολυτελείας που χρειαζόμαστε, αφού θεωρούμε ότι δικαίως μας τους έχουν επιβάλει και ότι η φοροδιαφυγή φταίει για την κατάντια μας και όχι οι 300 (κι οι χιλιάδες παρατρεχάμενοι που τους στήριξαν-επωφελήθηκαν). Τέλος πάντων, δεν το συνεχίζω γιατί προφανώς το θέμα δεν ανοίχθηκε από το παλικάρι για τα κομματικά. Υπάρχουν άλλα πιο κατάλληλα θέματα στο φόρουμ, στα οποία δε γράφω γιατί θεωρώ ότι χωρίζουν τους ανθρώπους. Ας έχει ο καθένας τη γνώμη του και ας παραμένουμε αγαπημένοι. -
Προσωπικα εχω να ανοιξω τηλεοραση πανω απο 2 χρονια...δεν περιμενω απ το Μεγκα να ενημερωθω
-
dimsaba φαντάζομαι είσαι και υπερ των offshore των πολιτικών;
ps.
Εσοδα 13 δισ. ευρώ, ποσοστό 5%-6% επί του ΑΕΠ, χάνει κάθε χρόνο το κράτος από τη φοροδιαφυγή που οργιάζει στη χώρα μας, κατατάσσοντας την Ελλάδα στη θέση του πρωταθλητή ανάμεσα στις χώρες-μέλη του ΟΟΣΑ, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας 'Τα Νέα'.
Ασήμαντα ποσά. http://www.express.gr/news/finance/5446 ... 44695.php3
-
Ναι, βέβαια! Όποιος ξέρει ανάγνωση, διάβασε πόσο συμπαθώ τους πολιτικούς και πόσο συμμερίζομαι τη ρετσινιά που τους έχουν κολλήσει κάποιοι: ότι τάχα μου ευθύνονται για τη σημερινή μας κατάντια.
Τι το κάνατε το δίλιτρο ;